User Tag List

Sayfa 23/29 İlkİlk ... 132122232425 ... SonSon
540 sonuçtan 419 ile 437 arası

Konu: 205 GTİ Elektrik tesisatı

  1. #419

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok ben sadece bu motorların ömürleri bu km ye çıkmama engel mi demek istedim. bu değerleri görüyorsam 20 yıllık bir aracı bu km de çok mu zorlamış olurum. araç kodum dediğin gibi VF320Cd ile başlıyor.

    yukarıda bahsedilen konular beni ürküttü açıkçası. aşınma, yıpranma vb. konular.

  2. #420
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmrGti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu gülüşün altında var bişeyler ama yaptım deme
    2011 Senesinde EW Motor Swap Yaptım Ama Ozaman Projeyi Yaptığım Dükkan Sahipleri Davar Olduğundan Motoru Tam Anlamıyla Oturtamadık Yamuk Mamuk Ama Koydum Ustune. Ben Vazgecmeseydim Zaten Bitirirdim O Projeyi, Daha Sonrada Gelen MS3 Dış Kabını Siyah İstememe Ragmen Gri Olduğu İçin Çok Problem Yaptım Kendime Projeyi İptal Ettim

  3. #421
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar;

    yahu ben şimdi olayı tam anlamadım. benim araç 95.000 binde motora hiç ellenmedi. şimdi bu motor ile basıyorum 200 km rahat görüyorum. gazda hemde. bunu her zaman değil kurum atmak için yapıyorum ara sıra. bizim motorlar bu kadar zayıf mı? basmakla yanlış mı yapıyorum? yoksa bu durumdaki aracın motoru iyimi? aydınlatırsanız sevinirim...
    Göksel Hocam Sizin Aracınız Tam Olarak Hangisi Bilmiyorum Açıkçası, Ama 95.000 Km Hiç Ellenmemiş Olma İhtimali Bence Çok Duşuk. 20 Senedir Hiç Bir Sıkıntı Problem Cıkartmasada Bu Sure Zarfında Silindir Kapak Contasi Kilingrik Olduğundan Muhakkak Çürümesi Gerekmektedir. Yani Acilmama İhtimali Bence Çok Düşük, Gelelim Mekanik Olarak Basit Örnek Vermek Gerekirse İsterse Araç 5000 kmde Olsun 20 Yılın Bir Yorgunluğu Olur, 205 Motoruna Gelecek Olursak Aslında Cefakar Bir Makinadır Ama Gunumzdeki Yedek Parçalar Çok Kalitesiz, Yani Koneks Piston Gömlek Alıp Takınca Malesef Yürümüyor

  4. #422
    Satış Yasaklı EmrGti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göksel Hocam Sizin Aracınız Tam Olarak Hangisi Bilmiyorum Açıkçası, Ama 95.000 Km Hiç Ellenmemiş Olma İhtimali Bence Çok Duşuk. 20 Senedir Hiç Bir Sıkıntı Problem Cıkartmasada Bu Sure Zarfında Silindir Kapak Contasi Kilingrik Olduğundan Muhakkak Çürümesi Gerekmektedir. Yani Acilmama İhtimali Bence Çok Düşük, Gelelim Mekanik Olarak Basit Örnek Vermek Gerekirse İsterse Araç 5000 kmde Olsun 20 Yılın Bir Yorgunluğu Olur, 205 Motoruna Gelecek Olursak Aslında Cefakar Bir Makinadır Ama Gunumzdeki Yedek Parçalar Çok Kalitesiz, Yani Koneks Piston Gömlek Alıp Takınca Malesef Yürümüyor

    Hahaha koneks yaaa çok acayip maceram var o koneks ile ...

    Almışlar koneks koymuşlar bende anlayamadım bakıyorum bu ne diye acaba dedim enver abi napıyosun dedi pistonları takıcam iyide abi benim pistonlar bunlar değil dedim yok yok bunlar dedi dedim abi iyimisin zaten gömlekler büyük baksana dedi aaaa doğruymuş dedi sonra gittim değiştirdim geldim yine aynı gittim yine değiştirdim yine aynı dedik bu işte bişey var yerde bi motor açalım bakalım onda nasıl bi açtık eliizdeki gömlekler yine büyük yeter bee bune dedik sonunda aldık wössnerr taktık koyduk sonra kapattık ama bazı sıkıntılardan dolayı yine olmadı yine olmadı yani koneks alma abi takma yürümeyi bırak kesiciye girdiğin anda koneks kırılır alma
    Emirhan Altınbay

    205 GTi

    ‎5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...

    Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır

  5. #423

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göksel Hocam Sizin Aracınız Tam Olarak Hangisi Bilmiyorum Açıkçası, Ama 95.000 Km Hiç Ellenmemiş Olma İhtimali Bence Çok Duşuk. 20 Senedir Hiç Bir Sıkıntı Problem Cıkartmasada Bu Sure Zarfında Silindir Kapak Contasi Kilingrik Olduğundan Muhakkak Çürümesi Gerekmektedir. Yani Acilmama İhtimali Bence Çok Düşük, Gelelim Mekanik Olarak Basit Örnek Vermek Gerekirse İsterse Araç 5000 kmde Olsun 20 Yılın Bir Yorgunluğu Olur, 205 Motoruna Gelecek Olursak Aslında Cefakar Bir Makinadır Ama Gunumzdeki Yedek Parçalar Çok Kalitesiz, Yani Koneks Piston Gömlek Alıp Takınca Malesef Yürümüyor

    hocam aracın motoru hiç açılmadı ondan kesinlikle eminim. ama contada dediğin gibi çürümeler başladımı bilemem. kaçak göçek yok çok şükür. bu aralar motorda yüzeysel bazı işlemler yapacağım. onuda aradan çıkartayım bari. sizce conta değişimi gereklimi? veya değişim emareleri nelerdir? tşk ederim.

  6. #424
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.929
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta takımı concerto alın. erdem sayesinde aldım ama daha taktırmaya fırsat olmadı
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  7. #425
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam aracın motoru hiç açılmadı ondan kesinlikle eminim. ama contada dediğin gibi çürümeler başladımı bilemem. kaçak göçek yok çok şükür. bu aralar motorda yüzeysel bazı işlemler yapacağım. onuda aradan çıkartayım bari. sizce conta değişimi gereklimi? veya değişim emareleri nelerdir? tşk ederim.
    Açılmaması Dediğim Gibi Çok Şaşırtıcı Silindir Kapak Contasında Zaten Cürümeler Olsa, Yağa Şu Karıştırma, Duman Yapma, Su Eksiltme Gibi Problemlerden Birini Yapar. Böyle Bir Problemleriniz Olmadıgına Göre, Halen Sağlam Demektir.

    Alıntı slowmotion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    conta takımı concerto alın. erdem sayesinde aldım ama daha taktırmaya fırsat olmadı
    Emrah Geldimi Conta Sağ Salim?

  8. #426

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiğin hiçbir emare yok şimdilik hocam. ama şu alt kulağın yönü yanlış olduğu için araç titriyor ve 2 seferdir egzost contasında kaçak oluşuyor. yüksek suratte cof cof ses yapıyor. kulakları, emme ve eğzos contalarını da değiştireceğim. hepsini aldım. birde amortisörleri yağlı tip almıştım. değişmişti. yanlız kule lastiğini değiştirmedim. yani şaseye bağlı tablasını. bunu değiştirmem gerekli mi?

  9. #427
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğin hiçbir emare yok şimdilik hocam. ama şu alt kulağın yönü yanlış olduğu için araç titriyor ve 2 seferdir egzost contasında kaçak oluşuyor. yüksek suratte cof cof ses yapıyor. kulakları, emme ve eğzos contalarını da değiştireceğim. hepsini aldım. birde amortisörleri yağlı tip almıştım. değişmişti. yanlız kule lastiğini değiştirmedim. yani şaseye bağlı tablasını. bunu değiştirmem gerekli mi?
    Göksel Hocam Söyledigim Emarelerden Hiç Biri Yok İse, Ozaman Bir Sıkıntıda Yok Demektir Güzel Güzel Kullanın. Kulak Resmini Size Göndericektım Ama, Bir Türlü Kısmet Olmadı Resmini Çekmek, Kısmetse Bu Aksam Resmini Buraya Ekliycem Ordan Bakarsınız Yönüne, Bu Arada Bahsettiginiz Titreme Tam Olarak Nasıl Bilmiyorum Ama, 205 GTI`ların Genelinde Viteste Oynama Ve Titreme Olur. Bilhassa Spor Helezon Yay Koyduktan Sonra Çok Belirgin Olur. Normalde Amortisorlerın Üstünde Bilyalar Oluyor Saga Sola Döndürürken Sertlik Yada Ses Varsa Onlarıda Değiştirmeniz İyi Olacaktır. Sanırım Renault 9`lar İle Aynıydı Amortisör Bilyaları Peugeot Olarakta Bulabilirsiniz 15 20 TL Fiyatı Var Tanesinin.

  10. #428

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSkill sağolasın hocam. amortisör bilyalarını değiştirmiştim daha 5000 km olmadı. ama üst kulede bulunan ve şaseye bağlı takoz var üçgen gibi. o değişmedi. onu da değiştirsem mi? belki zamanla sertleşmiştir. temsili resim.


  11. #429
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GSkill sağolasın hocam. amortisör bilyalarını değiştirmiştim daha 5000 km olmadı. ama üst kulede bulunan ve şaseye bağlı takoz var üçgen gibi. o değişmedi. onu da değiştirsem mi? belki zamanla sertleşmiştir. temsili resim.

    Hocam Egerki Bir Sıkıntı Problem Yok İse, Değiştirmenın Bence Manası Yok. Her Ne Kadarda Olsa Yeni Alıp Takacagınız Parca Orijinal Parca Kadar Sağlam Kaliteli Ve Uzun Ömürlü Olmuyor.

  12. #430
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar;

    yahu ben şimdi olayı tam anlamadım. benim araç 95.000 binde motora hiç ellenmedi. şimdi bu motor ile basıyorum 200 km rahat görüyorum. gazda hemde. bunu her zaman değil kurum atmak için yapıyorum ara sıra. bizim motorlar bu kadar zayıf mı? basmakla yanlış mı yapıyorum? yoksa bu durumdaki aracın motoru iyimi? aydınlatırsanız sevinirim...
    Valla benmki 250 küsür bindeydi aldığımda hiç ellenmemiş halde 2 defa istanbul parka çıktım zorladım normal zamanda ara ara zorluyorum şu ana kdr su koyuvermedi gittiği yere kadar götürücem kaldığı yerde artık nasip olursa bende 16v ler kervanına girmeyi düşünüyorum en kötü gskill in arabasını kaçırıcam

  13. #431
    Satış Yasaklı EmrGti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla benmki 250 küsür bindeydi aldığımda hiç ellenmemiş halde 2 defa istanbul parka çıktım zorladım normal zamanda ara ara zorluyorum şu ana kdr su koyuvermedi gittiği yere kadar götürücem kaldığı yerde artık nasip olursa bende 16v ler kervanına girmeyi düşünüyorum en kötü gskill in arabasını kaçırıcam

    Valla 16V grubuna bende katılmayı aklıma koydum hatta dün ikitelli atatürk sanayi sitesini dolaştım bi bakıyım ne var ne yok diye 3 tane GTi-6 motoru buldum 106 GTi da vardı ama ben C2 vts motoruna baktım 1 tane buldum koskoca sanayide

    Düşünmüyor değilim daha sağlıklı olucak çünkü...

    Tanıdığım bir abimde 306 GTi-6 motoru komple araç ilk sahibindenmiş ya 2000 yada 2001 modelmiş hatta motor kodunu fotosunu çekmiştim atarım neyse araç hacizliymiş arabada ilk sahibindenmiş kadranı bile daha 96.000km idi daha motoru hiç açılmamış bir tanede yine tanıdık vasıtası ile C2vts motoru buldum araç kazalıydı önden yemiş motorda ufak işler vardı böyle işte ama ben 306 GTi-6 için ufak bi kapora bıraktım almayı düşünüyrum allah nasip ederse
    Emirhan Altınbay

    205 GTi

    ‎5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...

    Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır

  14. #432

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçi bir sıkıntı yok. sadece çukurlarda biraz sarsıntı var o kadar. o da aracın 20 senelik olmasından kaynaklı diye düşünüyorum. metal yorgunluğu kule gergisi kullansak çözüm olur mu? alt ve üst? belkide motor takozlarından kaynaklıdır sarsıntı. sonuçta onlarda aracı sallıyor dimi?

    crazydog aman abicim ben basmaya korkar oldum ama her hafta sonu basmadan da duramıyorum. ne olcak halimiz bilmem..... )

    Alıntı EmrGti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla 16V grubuna bende katılmayı aklıma koydum hatta dün ikitelli atatürk sanayi sitesini dolaştım bi bakıyım ne var ne yok diye 3 tane GTi-6 motoru buldum 106 GTi da vardı ama ben C2 vts motoruna baktım 1 tane buldum koskoca sanayide

    Düşünmüyor değilim daha sağlıklı olucak çünkü...

    Tanıdığım bir abimde 306 GTi-6 motoru komple araç ilk sahibindenmiş ya 2000 yada 2001 modelmiş hatta motor kodunu fotosunu çekmiştim atarım neyse araç hacizliymiş arabada ilk sahibindenmiş kadranı bile daha 96.000km idi daha motoru hiç açılmamış bir tanede yine tanıdık vasıtası ile C2vts motoru buldum araç kazalıydı önden yemiş motorda ufak işler vardı böyle işte ama ben 306 GTi-6 için ufak bi kapora bıraktım almayı düşünüyrum allah nasip ederse
    emirhan bu motor bizim araca uyumlu mu?. çok tadilat gerekir mi?

  15. #433
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçi bir sıkıntı yok. sadece çukurlarda biraz sarsıntı var o kadar. o da aracın 20 senelik olmasından kaynaklı diye düşünüyorum. metal yorgunluğu kule gergisi kullansak çözüm olur mu? alt ve üst? belkide motor takozlarından kaynaklıdır sarsıntı. sonuçta onlarda aracı sallıyor dimi?

    crazydog aman abicim ben basmaya korkar oldum ama her hafta sonu basmadan da duramıyorum. ne olcak halimiz bilmem..... )



    emirhan bu motor bizim araca uyumlu mu?. çok tadilat gerekir mi?
    Evet Yılların Vermıs Oldugu Yorgunluktan Dolayı Sagından Solundan Sesler Gelmesi Normaldir

    Swap Olarak 306 GTI Motoru Tadilat Olmadan Direk Olur, Ekstra Elektrik Mevzularının Yapılması Gerekir Onuda 205 GTI`a Ve 306 GTI`a Hakim Bir Elektrikci Yapabilir. He Ben Tesisattı Beyindi Kurcalamak İstemem Derseniz, MS Yaptırırsınız Ozaman Elektrik İşi Olmaz, MS`i Baglayan Arkadas Halleder. 306 GTI Motorunu 6 İleri Sanzıman İle Koyarsanız, Direksiyon Turuzun Yarım Turdan Biraz Fazla Daha Az Döner, Buda Tam Anlamıyla Direksiyonu Manevra Park Esnasında Kullanamamanıza Sebep Olur. 5 İleri Şanzıman İle Bu Tip Bir Durum Söz Konusu Olmaz. Zaten 6 İleri Sanzımanın Bir Espiriside Yok. Hem Agır, Hemde Oranları Çok Başarılı Değil, Rolling Amaçlı Kullanılacaksa Kısa Oranlı 5 İleri Çok Daha İyi Sonuçlar Verir. 6 İleri Şanzımanda Ayna Mahruti Secenegi Maalesef Yok, İngilterede Var Özel Oranlı Kısa Ayna Mahrutiler Ama Fiyatları 6 İleri Şanzımandan Pahalı 250 300 TL Verip 5 İleri Şanzıman için Kısa Oranlı Ayna Mahrutiler Piyasada Varken, Dünya Para Verip Kimse 6 İleri İcin Ayna Kısa Oranlı Mahruti Almaz Alanada Şaşırırım Zaten

  16. #434
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçi bir sıkıntı yok. sadece çukurlarda biraz sarsıntı var o kadar. o da aracın 20 senelik olmasından kaynaklı diye düşünüyorum. metal yorgunluğu kule gergisi kullansak çözüm olur mu? alt ve üst? belkide motor takozlarından kaynaklıdır sarsıntı. sonuçta onlarda aracı sallıyor dimi?

    crazydog aman abicim ben basmaya korkar oldum ama her hafta sonu basmadan da duramıyorum. ne olcak halimiz bilmem..... )



    emirhan bu motor bizim araca uyumlu mu?. çok tadilat gerekir mi?

    ya en fazla motor kırarız bu saatten sonra başka bişi olmaz oda normal artık bu yaştaki araçlar için

  17. #435
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya en fazla motor kırarız bu saatten sonra başka bişi olmaz oda normal artık bu yaştaki araçlar için
    Alican Kırmadan Sanada Yapalım Böyle, Turbo Yaptık Kırıldı Dersin


  18. #436
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alican Kırmadan Sanada Yapalım Böyle, Turbo Yaptık Kırıldı Dersin

    ahahahahha o degılde şu 1.8 deki beyin sistemi olabilir bak Turboda olabilir la kafama girme ya yaz geldi ya gene dürtükle sen beni

  19. #437
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahahahahha o degılde şu 1.8 deki beyin sistemi olabilir bak Turboda olabilir la kafama girme ya yaz geldi ya gene dürtükle sen beni
    EhuEhu Afferim Yazdıklarımı Böyle Oku Takip Et Sonrada A4`e Çıktı Al Sen İste Yaparız Arap Ayıpsın, 2 Tüp Balleye Bakar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •