User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
64 sonuçtan 58 ile 64 arası

Konu: B18a2'den -B20 Vtec sonrası modifiye sorunsalı.

  1. #58
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    14 yıllık modifiye tecrübem yatak saracak motor 20.000 km gitmez diyor bence 1500- 2000km de yatak sarar.
    motor yatak sarmadı zaten krankta Vs hiç bir sıkıntı yok..

  2. #59
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi olaya şu açıdan baktım. 5.5 senede 40 bin kilometrede 4 kere motor yapmışsınız. Ancak halen daha LPG ile ekonomi yapmaya çalışıyorsunuz. Ben şöyle düşünürdüm bütün bilimsel veriler aksini söylese LPG zararı yok dese bile ulan acabamı a.q. der o LPG'yi sökerdim yada makinayı OEM toplardım. 4 kere motor yaptırmak 40 bin km de LPG'nin yaptığı tasarrufun baya bi katı yapar.

    Ayrıca 12.5 setup günlük kullanılacak bir setup değil siz bunu LPG ile kullanıyorsunuz. Olmaz mı olur. Ama tolerans kalmaz.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #60
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi olaya şu açıdan baktım. 5.5 senede 40 bin kilometrede 4 kere motor yapmışsınız. Ancak halen daha LPG ile ekonomi yapmaya çalışıyorsunuz. Ben şöyle düşünürdüm bütün bilimsel veriler aksini söylese LPG zararı yok dese bile ulan acabamı a.q. der o LPG'yi sökerdim yada makinayı OEM toplardım. 4 kere motor yaptırmak 40 bin km de LPG'nin yaptığı tasarrufun baya bi katı yapar.

    Ayrıca 12.5 setup günlük kullanılacak bir setup değil siz bunu LPG ile kullanıyorsunuz. Olmaz mı olur. Ama tolerans kalmaz.
    olan hadisenin LPG ile uzaktan yakından alakası yok durum tamamen B20'nin işleyişi hani Nasrettin hoca damdan düşmüş etrafındakiler hocam hiç bişeyin yok turp gibisin fln demişler Nasrettin hocada bana damdan düşmüş birini getirin demiş o derdimi anlar demiş
    Beyler bu işin LPG ile alakası yok,ben alcağım cevabı aldım o yüzden B20 Vtec yapacaklar vede özelliklede Darton gömlek çaktırcaklar dikkatli olsun topspeed durumlarında bu namussuzda ciddi ciddi su ve yağ soğutma sorunu var

  4. #61

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar yorum yapmislar zaten ama bende sahsi fikrimi soyliyeyim,
    anlattigin sikinti su hararetinden olusur genelen hatta hep, su harareti yasayan arabalarda gomlek ovallesir, piston ceneleri kapatir, etek sesi yapar ve yag filmi bozuldugu icin asinti yapar, tek gezi ayi ile kullanmis olamazsin sokerken dusmustur yuzde 90.
    rektifiye hatasi , toplama hatasi veya ayar sikintisi olan araba 20k gitmez. en buyuk problem 50k da 5 motor yapman bence, onunda sebebi usta vs degistirmen, arkadaslar ya ustalariniza guvenin sikinti yasayinca degistirmeyin, yada paraya kiyin cok iyi ustaya gidin. sikinti yasiyinca itimat etmeyeceginiz yere zaten hicbir zaman is yaptirmayin.
    lpg de yasadigin su hararetinde sebeplerden biri, su harareti dedigim oyle arabanin fosur fosur su kaynatmasi degil darton malzeme ve 2618 malzemeli piston cok kisa sure 108-110 derece su harareti gorsun olcuden kacar. celik malzeme pik malzeme gibi degildir, pik malzemenin dokumde su verildigi icin olcusu daha gec kacar ama oda catlar kirilir isi sebebi ile.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  5. #62
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yorum yapmislar zaten ama bende sahsi fikrimi soyliyeyim,
    anlattigin sikinti su hararetinden olusur genelen hatta hep, su harareti yasayan arabalarda gomlek ovallesir, piston ceneleri kapatir, etek sesi yapar ve yag filmi bozuldugu icin asinti yapar, tek gezi ayi ile kullanmis olamazsin sokerken dusmustur yuzde 90.
    rektifiye hatasi , toplama hatasi veya ayar sikintisi olan araba 20k gitmez. en buyuk problem 50k da 5 motor yapman bence, onunda sebebi usta vs degistirmen, arkadaslar ya ustalariniza guvenin sikinti yasayinca degistirmeyin, yada paraya kiyin cok iyi ustaya gidin. sikinti yasiyinca itimat etmeyeceginiz yere zaten hicbir zaman is yaptirmayin.
    lpg de yasadigin su hararetinde sebeplerden biri, su harareti dedigim oyle arabanin fosur fosur su kaynatmasi degil darton malzeme ve 2618 malzemeli piston cok kisa sure 108-110 derece su harareti gorsun olcuden kacar. celik malzeme pik malzeme gibi degildir, pik malzemenin dokumde su verildigi icin olcusu daha gec kacar ama oda catlar kirilir isi sebebi ile.
    Araçta ne ayar sıkıntısı var ne toplama hatası var o konuda bi sıkıntı yok zaten arabada darton gömlek çakıldıktan sonra B20 olan bloğun yağ soğutma ve su soğutma performansında yetersizlik var ve bundan dolayı ki büyük ihtimal öyle gözüküyor topspeed kullanımında yağ ısısı kaynaklı hararet görüyor bu bloklar LPG ile ne alakası var Allah aşkına.. ,,papağan gibi aynı şeyler tekrar ediliyor

  6. #63

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    papagan gibi ayni seyler tekrar ediliyor hos olmamis.

    lpg nin calisma mantigi nedir? sivi haldeki yakit 80-90 derece civarinda olan radyator suyundan gecirilerek gaz hale cevrilir ve iceriye yakit gaz halde gonderilir. bunun sonucu nedir? yanma odasinda sivi halden gaz hale gecerek yanma isisini dusurmek olan yakit onceden gaz haline cevrilerek gonderildigi icin asli gorevini yerine getiremez.
    turbo ve yuksek sikistirmali arabalar niye diger araclara gore daha zengin hava yakit oraniyla yurur? turbo arabalarda hava sikistirilarak iceriye gonderilirken, sikisma aninda olusan isiyi sogutmak, yuksek sikistrmali arabalardada yanma hucresinde isi sebebiyle olusabilecek olan kendinden yanmamin onune gecmek icin, yanma odasinindaki karisimi sogutmak amaciyla, cht yi dusurmek.

    yani lpg, zaten hararete yatkin olan b20 blok icin ciddi bir hararet sebebi olabilir, ha siz dikkat etmissinizdir, bu durum yasanmamistir ama genel sebepleri sorulursa bu yasanan sikintida lpg de sayilabilir.

    belki valve yuvalariniz bozuldu lpg sebebi ile dusen kompresyona gore arabaniz rotarda kaliyor benzindede harareti o yuzden yapti? yani papagan gibi degilde teknik aciklama ile konusmak isterseniz bizde fikrimizi soyleyelim? yoksa buraya konu acip fikir sormanin manasi nerde kaldi?
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  7. #64

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kocaeli/ BOLU
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok gecmıs olsun cok para dokmusuun umarım bıdaha bu sorunlarla karsılasmassın cok sınır bozucu sorunlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •