Günceldir...
nickime kadar..
Yeni beyinlerimizi denemek için sipariş ettik sonuçları yazarım![]()
nickime kadar..
Aldım elime avometreyi, karşıma tıs2000 şemasını bağladım arabaya op-com'u baktım arıza veren sensörlere hepsi bi 4.98 V kafasında çektim tek tek kulaklarını arızalar gitmedi tabisonra aldım elime tineri yazılımcı kardeşin bana itelediği pimleri oynanmış içi mazot dolu beyni döktüm tineri diş fırçasıyla fıtı fıtı temizledim güzelce
bazı kopukluklar çıktı ya ben temizlerken kopardım yada kopuktu. sonra üst beyne sensörlerden gelen soketlerin kablolarını belirledim, düşündüm dedim bunlar sök tak yalama olmuştur sokete bişey yapamayınca beyinin arıza veren sensörlere ait pinlerini havyayla güzelce kalınlaştırdım, klimayı opcom ve fişlerini çekerek iptal ettim gaz pedalında 6 kablo vardı 2 sindeki kırığı belirleyip yandan kabloyu gönderdim o iş böylece çözüldü
yetkili bayinin verdiği fiyatıda koydum cebime arabaya aftermarket güzel parçalar bakıyorum. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim
bugün yardımcı olmayanlar sayesinde kendimiz usta olduk onlara teşekkürler ayrı
![]()
nickime kadar..
Geçmiş olsun aylarca DTİ kovaladım kendime ,hem param yetmedi hemde bu tarz sorunlar başıma gelebileceği için bu niyetten vazgeçtim Allah a şükür 1.3 multijet palio aldım hiç bir konuda üzmedi beni![]()
geçmiş olsun bende birkaç farklı siteden bir corsacı olarak takip ediyordum çözdüğüne sevindim.
Gozun aydin, bende bi suredir takip ediyorum son 3 senedir bikac farkli 1.7 yi uzun sure kullanma imkanim oldu hatta cok arkadasima 1.7 dti aldirdim hicbirinde bu kadar garip bir sorun cikmadi. Tekrar gozun aydin, iyi gazlamalar.
Çok teşekkür ederim abi,aklıma gelen bütün forum sitelerine açmıştım konuyu![]()
Arıza ışığını ben yaktım aslında, deyim yerindeyse 50 tane ustaya ellettim aracı çözmek için kurcaladıkca dahada içinden çıkılmaz bir hal aldı araba, çok şükür hallettim. İyi dileklerin için teşekkürler abi
Bu arada bu arıza durumunda epey farklı programlar öğrendim autodata olsun, tıs2000 şemaları olsun,kronik mazot pompa beyni olsunaynı durumda sıkıntı yaşayan abilerim, kardeşlerim olursa hiç çekinmeden ulaşsınlar damdan düşenin halinden damdan düşen anlar. Elimden geldiğince yardımcı olur, yol gösteririm
![]()
nickime kadar..
konunu sürekli takipteydim.sorunu çözmen gerçekten bana bile ohh dedirtti.
iyi günlerde kullan aracını![]()
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Geçmiş olsun,kendin el atmadın mı bazı şeyler çözülmüyor.
Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.
Okurken başta keyfim kaçsa da sonra kendi sorunum çözülmüş gibi sevindim. Geçmiş olsun.
Arabayı aldığımdan yana aldığım en büyük hata bir defada yapmak istediklerimi gerçekleştirmek yerine gün gün parça parça halletmeye çalışmak oldu. Maddi imkanları bir kaç ay biriktirip herşeyi tamamladıktan sonra bunu yapmaktansa fırsat buldukça biraz da heyecandan yapmaya çalıştım.
Ama ben yapmaya çalıştıkça başka taraflar bozuldu. Ne bileyim fiat yetkili servise alt tablalar değişsin diye bıraktım arabayı aldığımda eli kulağında olan cam açma kapama tuşu kırılmıştı. Jantların eğriliği hallolsun diye bıraktık servis kendisi teklif etmişti akşam aldık geldik arabayı 0 boyalı jantlar ertesi sabah servisten 350 km uzakta baktığımda tüm jantlarım tornacıda korunmadan düzeltilmiş çizik çizikti.
Arabaya yükleme yapacağım her ne kadar üzerindeki baskı balata volant 15 bin km'lik olsa da güçlendirilmiş takayım dedim yurtdışından sipariş geçtim. Gelen baskı balata ayırmadı, ayırmadığı gibi üst merkezim iyice gitti 2 kez işçilik verdim. İlk sök tak da olmayınca orjinal baskı balatayı taktık ama bir sıkıntı vardı, ikinci sök tak da gördük ki bunu yapan adam traversi sökmeden bu işlemi yaptığı için hasar vermiş çıkarırken. Haliyle yok yere hem aldığımız ürün olmadı, hem orjinal 0 niyetindeki parçalardan oldum tekrar 0 almam gerekti ve işçilikler, yol ve zamanım...
Gittiği gibi dursun dedik, gta versiyonunda olan fren kitini getirdik. Getirirken satıcıya ya bizim jantlar 17 ama olmayabilme ihtimali var bir sorun olmasın kaliperler dedik. "Yok abi birşey olmaz ben 16" da kullanıyorum dedi" 2 ay saçma bir torna işi için bekledik ardından bir taktık hop kaliperler sürtüyor.
Mecburen flanş takacağız 5 mm'lik. Bijonların uzaması lazım dediler hayhay dedik. Dedim ki taktığınız bijonların diş aralığı orjinalle aynıydı değil mi bir sorun olmasın? "Tabi hocam aynı diş aralığında dediler" 3 ay öyle bindik ardından başka bir işlemde tekerler sök tak yapılırken bir baktık 20 bijon deliğinde helegol denilen zımbırtı vardı ve makina ile sökerken bijonların etrafına sarılı şekilde çıktılar. Söken usta, gören tornacı bunu yapan usta senin canına kastetmiş dedi. Gidip adama hesap sordum onu elle söksünler diye demedim mi size deyip su yüzüne çıktı. Oldu mu sana 4 teker porya parası.
Çok üzerine düşmeyeceğim bu saatten sonra. Hele ki bildiğini düşündüğünüz ustalar sizin bilmediğiniz öyle hasarlar veriyor ki. İşin ehline bırakın abi arabayı. Çorum ankara arası çok uzak değildi. Bırakıp dönseydiniz en azından içiniz rahat ederdi.
Alın size 1.5 yıllık araba maceramda başıma gelenlerden ufak bir parça.
Neyse geçmiş olsun![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)