User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
52 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Castrol Edge 10/60

  1. #20
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende daha onceden castrol kullanıyordum.su anda mobıl1 10-60 a gectım gayet memnunum ve castrol 10-60 tan hıc bır farkının oldugunu gormedım.sadece fıyatı hemen hemen yarısı okadar yag degısımınıde 5000-6000 km arasında yapıyorum.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Parts Dealer - www.boostprojects.com

  2. #21
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağ satanla 5binde değiştiriyorum şeklinde konusmamız geçtikten sonra. Adam bana aptalmışım gibi bakıp yok abi yanlışın var 10/60 20.000 km kullanılıyor diyip katalogu gözüme sokması münasebetiyle uzuun giden bi yağ olduğunu anladım. ama bilmişlikten vazgeçmeyip olsun abi ben yine de 5binde bir değişcem demiştim

  3. #22
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor stock ise ve sürekli ana avrat gazlanmıyorsa 5.000 bence de az bir km, 10.000 km de değişirdim ben olsam, 5.000 de bir filtre temizliği iyi olur sadece.

    20.000 km ömür dediklerine bakma, TR koşullarında her yer inşaat-toz toprak olduğu için o km çok iyimser. Trafik vs.. etkenlerde olunca km sayacı 20.000 km gösterirken belki de yağ 30.000 km gitmiş oluyor.

    Yağ tartışmasına zaten hiç girmiyorum, atmosferik araca 10w-60 koymam da konu o değil

    EK NOT: 10w-60 mobil 1 80 küsür tl ise iyiymiş, ben castrol gibi uçuk bir fiyata sandım:

  4. #23
    FakirAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Antalya
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor stock ise ve sürekli ana avrat gazlanmıyorsa 5.000 bence de az bir km, 10.000 km de değişirdim ben olsam, 5.000 de bir filtre temizliği iyi olur sadece.

    20.000 km ömür dediklerine bakma, TR koşullarında her yer inşaat-toz toprak olduğu için o km çok iyimser. Trafik vs.. etkenlerde olunca km sayacı 20.000 km gösterirken belki de yağ 30.000 km gitmiş oluyor.

    Yağ tartışmasına zaten hiç girmiyorum, atmosferik araca 10w-60 koymam da konu o değil

    EK NOT: 10w-60 mobil 1 80 küsür tl ise iyiymiş, ben castrol gibi uçuk bir fiyata sandım:
    peki lamborghini gallardoya 5-30 açık yağmı koymayı düşünüosun ?
    hayat acımasız.

  5. #24
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KV106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki lamborghini gallardoya 5-30 açık yağmı koymayı düşünüosun ?
    Zaten bir şey söyleyelimde suyunu çıkarmayın, bisiklet zincirine bile 10-60 süreceksiniz yakındır.

    Fabrika ne öneriyorsa onu koyarım, 5w-40 öneriyor gallardo için.

  6. #25
    FakirAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Antalya
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten bir şey söyleyelimde suyunu çıkarmayın,

    Fabrika ne öneriyorsa onu koyarım
    fabrika 10/60 castrol edgeyi öneriyor. peki atmosferik araca 10 / 60 koymam demendeki düşünceni açıklarmısın bize yanlış anlama bizde bilelim demekki techteki herkez hata yapıyor arabalarına 10/60 koyarak =)
    hayat acımasız.

  7. #26
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KV106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrika 10/60 castrol edgeyi öneriyor. peki atmosferik araca 10 / 60 koymam demendeki düşünceni açıklarmısın bize yanlış anlama bizde bilelim demekki techteki herkez hata yapıyor arabalarına 10/60 koyarak =)
    Fabrika 5w-40 öneriyor gallardo için.

  8. #27
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrika 5w-40 öneriyor gallardo için.
    Use synthetic. 5w-40 is recommended, but hard to find. 0w-40 can be found (I've seen Mobil 1). I'm guessing 10w-40 is also OK.They tell me viscosity is less important than making sure you don't mix synthetic with the higher priced spread.
    http://www.lamborghini-talk.com/vbfo...allardo-10591/

  9. #28
    FakirAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Antalya
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim gözümün önünde gallardoya 10/60 koyuldu..
    hayat acımasız.

  10. #29
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KV106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim gözümün önünde gallardoya 10/60 koyuldu..
    Her arabaya 10-60 koyabiliriz ki? Millet stock 1.6 civic'e 10-60 koymaya başladı, yakındır bisikletin zincirine süreceğiz

    Ben fikrimi söyledim, siz istediğinizi kullanabilirsiniz. Şu güzel akşamda tatlı tatlı yazıyoruz tartışmayalım boş yere

  11. #30
    FakirAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Antalya
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her arabaya 10-60 koyabiliriz ki?

    Ben fikrimi söyledim, siz istediğinizi kullanabilirsiniz. Şu güzel akşamda tatlı tatlı yazıyoruz tartışmayalım boş yere
    yok canım kardeşim ne tartışması merak ettim 10/60 kalitesi ve inceliği en yüksek ve en az ısınan yağ sonuçta.. neden atmosferikte 10/60 kullanmam dedin sadece merakımdan
    hayat acımasız.

  12. #31
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu benim görüşüm en başta ondan dolayı

    En kalın yağ şu anda benim bildiğim üretilen.

    Suda mı yürümek daha kolay, yoksa çamurun içinde mi? Çamurun yoğunluğu daha fazla elbette ki daha yorucu olur. (mübalağadır)

    Gerçekten yüklü ve yağ ısısının aşırı arttığı bir araçta kullanılması zaten öneriliyor. Ama stock bir araçta yağ ısısını ne kadar arttırabilirsiniz ki? Saatlerce gazlayın pek bir şey fark etmeyecektir çünkü zaten stock araç limitlerinde yürümez. Ama araç bir nebze olsun (teoride kesin de, pratikte ne kadar değişir orasını bilmiyorum) güç kaybedecektir.

    Dediğim gibi, eğer araç yüklü ve limitlerinde yürüyorsa elbette 10-60 kullanılmalı dayanıklılığından ötürü. Sonuçta yağ en önemli şey motor için.

    Fakat aksi durumlarda ben koymam(kendi görüşüm)

    Anlattığım şeylerde yanlışım varsa lütfen düzeltin bilhassa memnun olurum

    Sebebi budur yani

  13. #32
    FakirAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / Antalya
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabi haklısın dediğin stock tarzı arabalarda hiç önemli değil.. git en ucuzunu al koy ama örneğin vti 106 typer rs bu tarz arabalarda bizzat görülüor e sonucta bunlarda atmosferik neyse anlastık sorun yok =)
    hayat acımasız.

  14. #33
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok en ucuzunu kullanmam, tam sentetik kaliteli marka ince yağ yeterlidir.

    Yıllardan beridir Mobil 1 0w-40 kullanırım hiç sıkıntı çıkarmadı bana mesela. Neredeyse şampuan niyetine kullanıcam

    Konuya dönersek, aracının stock olduğunu varsayıyorum, senin yerinde olsam 10-60'ı çok fazla trafikte dur kalk yapmıyorsam 10.000 km de bir değişirdim ben. 5.000 de bir hava filtresini temizlesen yeterli olur bence.

  15. #34
    ClioSportAge
    Misafir
    türkiye şartlarında 10-60 atmosferik bir arabaya koymak bence tamamiyle cep zenginliği.
    her arabanın fabrika verisi mevcut onlara göre yağ kullanmanızı tavsiye ederim.
    5000 de bir de yağ değişimi mantıksız 9000 kullanıma göre 10000.
    yağın visikotesinden bahsetmiş arkaşımız fabrikadaki adam onu düsünmüyor o yüzden kutuya 10000 km yazıyor değilmi

    türkiye şartlarında tam sentetik ve yarı sentetik tüm yağlar (kutu) en az 10000 km dayanacak güçtedir. cebinize yazık yağ deiştirmek her zaman iyidir. ama iyi yağı deiştirmek sadece ustanıza ve yağcıya para kazandırır

  16. #35
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8.000 km gibi değiştiririm. En fazla 10.000 km oldu şu ana kadar. Belli güçlere kadar performans amaçlı üretilmiş araçlar için bile 5000 bence erken ama tabi insanın içinin rahat etmesi için her sabah marş basmadan bile değiştirilebilinir birşey diyemem. Tabi çok güçlü yada ciddi motor modifiyeleri bulunan araçları konu dışında tutuyorum. Bu arada bende atmosferik bir motorda 10-60 yağı motorun performansını törpüleyeceği görüşündeyim. Ayrıca zaten 10-60 yağı eksilten atmosferik bir araç ya çok yüksek devir çeviriyordur yada bir problem vardır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #36
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    ben aracı yüklediğimden beri 10W-60 a geçtim yağ ısısı problemi nedeniyle.
    Zaten 10W-xx den ince yağ kullanmayı önermiyor fabrika (mitsubishi); 5W koysam belki biraz güç alırım ama riske gerek yok.
    Built to fall....

  18. #37
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben aracı yüklediğimden beri 10W-60 a geçtim yağ ısısı problemi nedeniyle.
    Zaten 10W-xx den ince yağ kullanmayı önermiyor fabrika (mitsubishi); 5W koysam belki biraz güç alırım ama riske gerek yok.
    hala castrolde inat ediyormusun abi?

    mobil yarı yarıya ucuzmuş, yanlış hatırlamıyorsam castrol size baya bi sapladı 160 tl den

  19. #38
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    mobil 1 diyorki, aracınızın motorunu onarırı bu katkılıdır uçar kaçar.
    Ya satış stratejileri farklı yada ürün cidden farklı.

    ben shell 10-60 da kullandım, castrolle aynı bence
    Built to fall....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •