User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: 98 Vti devir problemi önerileriniz?

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ect yi kontrol ettik verdiği değerler fabrika verilerine uyuyor yani onda bir problem yok.
    Fakat hala araba 8 bin de kesiyor :S

  2. #21
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı araçlarda yakıt kalitesi redline devir değerini olumlu/olumsuz değiştirebiliyor.Farklı yerden yakıt alıp bir bakın isterseniz?

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet o konu da aklıma geldi değişik istasyonlardan değişik pompalardan 97 oktan benzin alarak denedim fakat düzelme yok. Subap ayarı yapılalı daha 500 km bile olmadı. Yine bu değerler fabrika verisine göre ayarlandı emme ve egsoz.

  4. #23
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rev farklı olay hocam. bobin yeni diosun. üzerinde ne gibi bi oynama var ki VTI'dan 8100+ bekliyorsun? limitörün N/A rpm değeri zaten o. oynama yoksa normal yani. ama egzantrk fln var dersen çıkışlarına ve yakıt olayına da tekrar gözat derim.

  5. #24

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Farklı bir uygulama yok başka bir arkadaşımdaki vti ile kıyaslama yaptığımızdaki limitör devrinden bahsediyorum bende 500 devir eksik gösteriyor olması gereken bu mudur yoksa bende bir problem mi var diye bu konuyu açtım. bana sunulan önerileri kontrol ediyorum tek tek bir problem vardır diye?

  6. #25
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denediğin VTI'la aranızda bi fark var mı ekipman olarak

  7. #26

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denediğim vti da haders düz boru ve filtre var sadece.

  8. #27

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka önerisi olan arkadaşlar.

  9. #28
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla hocam tamamen kulaktan dolma bilgiyle konusuyorum ben vti lar 1. vteste 8400 diğer viteslerde 8200 rpm çeviriyor diye biliyorum ne kadar dogru ne kadar yanlıs bilemicem.

  10. #29
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bildiğim vti lar 8200 çevirir.. 8500 felan devirin sapmasından gosterir. benim vti 8250 ceviriyordu. bir dolu vti 8500 ceviriyordu. ama bu tamamen gostergelerin sapıtması..

  11. #30
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites farkının yol açtığı devir değişkenliğini de unutmamak lazım tabi.

  12. #31
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugune kadar 3 veya 4 stock vti vafc2 taktık ve kayıt ozellıgını acarak redlıne degeri 8184 rpm olarak aldık
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Parts Dealer - www.boostprojects.com

  13. #32
    lumpenst
    Misafir
    vti ların stock beyin dosyasına göre devir kesicisi 8116rpmde devreye girer. Fakat hondaların devir göstergeleri genel olarak biraz fazla gösterir. Yani araç aslında 8100de kesiciye girerken sizin 8400 görmeniz normaldir kadranda. Sizin arabanızda ilginç olan durum kadranda da 8100de devir kesiciye girdiğini söylüyor olmanız. Safc veya Vafc gibi araçlar doğru devir değerini gösterirler. Eğer bu cihazlarda 8100 civarı bir değer görüyorsanız kesicideyken problem yok demektir sadece kadranınız doğru göstermeye başlamış

  14. #33
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bizde vafc de 8100 küsür bişeyler okuyoruz. cevaplar için sağolun.

    kardanlar farklı, yani orjinal olmadığından hem kadranda hemde vafc ta aynı değeri görüyoruz.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  15. #34

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm tamam ozaman konu çözüldü beni kadranlar optitron olduğundan orjinal kadran olmadığından beyindeki doğru değeri sapma olmadan gösteriyor. Yanıtlarınız için tekrar teşekkür ederim. Bir sorun omladığı içimi rahatlattı. Kısaca sorun kadran sapması.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •