User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
75 sonuçtan 58 ile 75 arası

Konu: gazdan ayağı çekince stop eden araç

  1. #58
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bence aracının orjinal halini hiç bozma onu yapabilcek tek arıza ördek ile ilgili olur bence iyi bir mercedes anlayan kişiye git ve ördegin hemen üstünde bi ayar var onu ayarlasın daha sonra hava valfinden rolantini hiç bir sorun kalmaz en 50 lira gerek yok o kadar masrafa

  2. #59
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orcuncum ördekten defalarca ayarladık ama ı ıh.. sonuc aynı. yapmısken bu şekilde yapayım diyorum. belki turbolarız ileride

    edit : belkide hiçbirşey yapmayız.

  3. #60
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada araç 0.3 bar boost altında , k-jetro hali ile aynı yakıyor. Yaşasın EMS , kahrolsun k-jetronic.

  4. #61
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yapmaması lazım en azından hava valfi den ayarladıktan sonra tutması lazım 2 3 kere saglam gaz bas soguk ken ondan sonra hiç gaza basmadan çalırtır ördek bi kendine gelsin ama düzgün bi ustaya git bence ben o kadar kullandım hiç böyl bi sorun olmadı en kötü motoru yapan yere götürelim çözsünler abi dünynın parası verildi sonuçta

  5. #62
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapmaması lazım en azından hava valfi den ayarladıktan sonra tutması lazım 2 3 kere saglam gaz bas soguk ken ondan sonra hiç gaza basmadan çalırtır ördek bi kendine gelsin ama düzgün bi ustaya git bence ben o kadar kullandım hiç böyl bi sorun olmadı en kötü motoru yapan yere götürelim çözsünler abi dünynın parası verildi sonuçta
    yok orcuncum sorun bende oldu zaten, yani ben aldıktan bir süre sonra rolanti dalgalanmaya başladı, götürdüm bir karbüratörcüye temizlettim o temizlik işinden bir kac gün sonra bu olay peydah oldu. Halledecez bir şekilde dostum, sen içini ferah tut

  6. #63
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    varas gaz kelebek ponatsıyometre sensoru veya stepper rolantı motoruna bakılsın

  7. #64
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada araç 0.3 bar boost altında , k-jetro hali ile aynı yakıyor. Yaşasın EMS , kahrolsun k-jetronic.
    bunu okudugum cidden cok iyi oldu

  8. #65
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K-jetroniğin püskürttüğü yakıtın %20si fuzuli...

  9. #66
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    varas gaz kelebek ponatsıyometre sensoru veya stepper rolantı motoruna bakılsın
    potansiyometrede kontrol edildi, gerçi değiştirmedik..rolanti düzenleyicide iki farklı şekilde değişti.. ama sonuc yine aynı

  10. #67
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K-jetroniğin püskürttüğü yakıtın %20si fuzuli...
    evet, bu ayarsızlıktan dolayı biraz yakışta fazla.. stop etmese rolanti tutsa yakıt yine bir nebze, halledilebilir düşünülebilir ama.. EMS olayı kafama yattı

  11. #68
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bak turbo yaparsan kullanmaya gelirim o degil dün akşam full den gaz aldım

    araç fena gidiyor denerim yani roling falan

  12. #69
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    deneriz ama cherokeeyi yiyebileceğini sanmıyorum bu haliyle

  13. #70
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    aynen geçen golf 3 -4 GTİ LAR ARANDI AMA ŞİMDİ JEEP LE DE ROLİNG Mİ YAPIYORSUN DEMESİNLER DİYE ÇIKMADIM BİRAZ KAÇINIRLARSA CHOREKYŞDE GURCALRIM SAPLARIN GTİ LERE

  14. #71
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen geçen golf 3 -4 GTİ LAR ARANDI AMA ŞİMDİ JEEP LE DE ROLİNG Mİ YAPIYORSUN DEMESİNLER DİYE ÇIKMADIM BİRAZ KAÇINIRLARSA CHOREKYŞDE GURCALRIM SAPLARIN GTİ LERE
    jeep rollinge gelmez

  15. #72
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Yok öyle çapa yok ama çok bilenler olursa bi kere ders veririm yani

  16. #73
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de MS'le elektronik enjeksiyona geçmek sonrası açısından mantıklı olur. Benimm k-jet makinem olsa direkt MS'e geçerim. Tabi hep stok binilecekse, yeri geldiğinde satılacaksa orjinal kalmalı.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  17. #74
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani mutlaka yeri geldiğinde satılacak ama zaten 85 model 2.3 cosworthu da almayı düşünen adam.. ne bileyim işte neyse derin mevzu bu satış işi

  18. #75
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam arabayı almadan önce elektronik enjeksiyona geçmek için gerekli beyin kelebek gibi şeyleri alırdım. Mekanik enjeksiyon heleki k-jetronik ile uğraşılmaz.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •