User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
82 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: hondacılar fikirlere ihtiyacım var

  1. #20
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben en iyisi konuya bir de bütçe güncellemesi yapayım

  2. #21
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olay eg kasaya binip, 4-5 bin gibi rakamlara hızlı olabilmek..
    yani bizim kafamızdaki rakamlar bunlar..
    çok bütçeli adamlar değiliz maalesef..
    ben zaten öğrenciyim..
    o yüzden diyorumya en az parayla en iyi nasıl yürüyebilirim diye
    Seninle aynı konumlardayız..Benimde kafamda bir sürü soru işareti var..Tam senin solediğin rakamlara araç turbolamak mümkün.tabi güç olarak öyle 300+hpler beklemek hata olur 4 5bine..stock motor üzerine turbo,benzin pompası,beyin vs..hmm tadından yenmez valla.fuat'ın 1.6turbo ies i örnek alabilirsin filtreli egzozlu s2klerin 3 4 boy önünde gidiyor
    Life is just a dream on the way of death!

  3. #22
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20bin çok fazla bir para biraz yüksek olmuş verdiğin fiyat..
    işin içinde olmayan direk kullanıcılar icin bugun bir k20 fiyatı 9-12 bin lira arasında.. e bunun işciligi ruhsat işleri... hadi 20 degilde olsun olsun 18-16 olsun .. o 20 lira fiyatı ben bi yerden aldım anahtar teslim o yüzden söyledim.. eger işin içinde olan biriyseniz daha ucuza maledebilirsiniz.. ama bizim gibi kullanıcı kişilere cıkan fiyat bu..

  4. #23
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seninle aynı konumlardayız..Benimde kafamda bir sürü soru işareti var..Tam senin solediğin rakamlara araç turbolamak mümkün.tabi güç olarak öyle 300+hpler beklemek hata olur 4 5bine..stock motor üzerine turbo,benzin pompası,beyin vs..hmm tadından yenmez valla.fuat'ın 1.6turbo ies i örnek alabilirsin filtreli egzozlu s2klerin 3 4 boy önünde gidiyor

    yok 300 whp ler falan kasar bizi zaten..
    temiz olsun benim olsun
    sanıyorum en nihayetinde atmodan daha fazla güç alırız bu paralara..
    stock motor turbo için ne kadar uygun bilginiz varmı acaba?
    yani ne kadar basınca kadar sağlıklı yürür?

  5. #24
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok 300 whp ler falan kasar bizi zaten..
    temiz olsun benim olsun
    sanıyorum en nihayetinde atmodan daha fazla güç alırız bu paralara..
    stock motor turbo için ne kadar uygun bilginiz varmı acaba?
    yani ne kadar basınca kadar sağlıklı yürür?

    stock sleeves diyor ne kadar dogru bilemem ama basınçta iddaalı 110 oktan benzin+25 psi 400+whp diyor adam

    406whp/281wht Stock Sleeve Turbo D16z6 - YouTube

  6. #25
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok 300 whp ler falan kasar bizi zaten..
    temiz olsun benim olsun
    sanıyorum en nihayetinde atmodan daha fazla güç alırız bu paralara..
    stock motor turbo için ne kadar uygun bilginiz varmı acaba?
    yani ne kadar basınca kadar sağlıklı yürür?
    Orjinal kol piston üzerine 0.7 bara kadar sıkıntı yok..0.8 barda kıran çok insan oldu..ama 0.7 barda inan tatmin ediyor..1.6 iesler bildiğin gibi 120 hp fabrika çıkış,şuanda turbo ile 220+..atmosferik bir araç ile turbo bir araç mukayese etmemek lazım bence 2si çok farklı hazlar içeriyor..
    Life is just a dream on the way of death!

  7. #26
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock sleeves diyor ne kadar dogru bilemem ama basınçta iddaalı 110 oktan benzin+25 psi 400+whp diyor adam

    406whp/281wht Stock Sleeve Turbo D16z6 - YouTube
    piston var araçta kol olmasada
    Life is just a dream on the way of death!

  8. #27
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston var araçta kol olmasada
    aynen hacı yanlız yinede basınç çok iyi ..

  9. #28
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock sleeves diyor ne kadar dogru bilemem ama basınçta iddaalı 110 oktan benzin+25 psi 400+whp diyor adam

    406whp/281wht Stock Sleeve Turbo D16z6 - YouTube
    25 psi 1.7 bara falan denk geliyor değil mi?
    nasıl ya ????
    şimdi bu dayıya nasıl güveneceğizki iki gün sora kol çıkarmakta var yani
    temiz iş olmalı..

  10. #29
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    25 psi 1.7 bara falan denk geliyor değil mi?
    nasıl ya ????
    şimdi bu dayıya nasıl güveneceğizki iki gün sora kol çıkarmakta var yani
    temiz iş olmalı..
    İpini sağlam kazığa bağlayacaksın.Kabaca fazla kaşınmayacaksın keyfini süreceksin basıncın =))
    Life is just a dream on the way of death!

  11. #30
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    25 psi 1.7 bara falan denk geliyor değil mi?
    nasıl ya ????
    şimdi bu dayıya nasıl güveneceğizki iki gün sora kol çıkarmakta var yani
    temiz iş olmalı..
    sadece stock sleeves hacı yani darton gömlek felan yok.. araçta orjinal piston ve kol yok yani.. neyse yarın okul var size kolay gelsin arkadaşlar

  12. #31
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal kol piston üzerine 0.7 bara kadar sıkıntı yok..0.8 barda kıran çok insan oldu..ama 0.7 barda inan tatmin ediyor..1.6 iesler bildiğin gibi 120 hp fabrika çıkış,şuanda turbo ile 220+..atmosferik bir araç ile turbo bir araç mukayese etmemek lazım bence 2si çok farklı hazlar içeriyor..
    220 hpler çok çok iyi..
    bize temiz 200 fazlasıyla yeter..
    orjinal kol piston üzerine turbo+yakıt pompası+yeni beyin vs gerekiyor dimi?
    bunun tahmini maliyetini biliyormusunuz peki, yani yaklaşık olarak?

  13. #32
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    220 hpler çok çok iyi..
    bize temiz 200 fazlasıyla yeter..
    orjinal kol piston üzerine turbo+yakıt pompası+yeni beyin vs gerekiyor dimi?
    bunun tahmini maliyetini biliyormusunuz peki, yani yaklaşık olarak?
    Tanıdık varsa eğer size maliyeti 4 5 bin diyebilirim..Bilemedin 6bin.
    Bu arada 220+ ies e göre..Sizin alacağınız si ile biraz daha yukarısını görebilirsiniz..
    Life is just a dream on the way of death!

  14. #33
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tanıdık varsa eğer size maliyeti 4 5 bin diyebilirim..Bilemedin 6bin.
    yani sonuç olarak bizim tahmini bütçemiz stock motoru turbolayabiliyor..
    ve bu paralara temiz 200 hp falan almak mümkün..

  15. #34

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo
    Turbo Manifoldu
    Intercooler
    Intercooler Boruları
    Downpipe + Ara Borular + Son Susturucu
    Yağlama Hattı
    Enjektör
    Beyin + Wideband

  16. #35
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani sonuç olarak bizim tahmini bütçemiz stock motoru turbolayabiliyor..
    ve bu paralara temiz 200 hp falan almak mümkün..
    Evet abi aynen öle denebilir..Videolarda ies in bir kaç konusu var istersen göz gezdir

    http://www.techturkey.com/forum/vide...ies-turbo.html

    http://www.techturkey.com/forum/vide...honda-ies.html
    Life is just a dream on the way of death!

  17. #36
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LegenD-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo
    Turbo Manifoldu
    Intercooler
    Intercooler Boruları
    Downpipe + Ara Borular + Son Susturucu
    Yağlama Hattı
    Enjektör
    Beyin + Wideband
    anladım..
    temel parçalarım bunlar,
    bu parçalar üzerinden tahmini bir fiyat belirleyip o fiyata işçilik ve diğer önemsenmeyen ama biton para tutan giderleri ekleyip hesaplamam gerek..

  18. #37

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LegenD-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo 500-700
    Turbo Manifoldu 250-350
    Intercooler 200-300
    Intercooler Boruları 150-250
    Downpipe + Ara Borular + Son Susturucu 600-800
    Yağlama Hattı
    Enjektör 200-300
    Beyin + Wideband 800-1000
    Tahmini bu civarlardadır fiyatları.. Tabiki tercih meselesi. Egzosu krom potsuz yerine, normal yaptırırsan fiyat düşer. Wideband i AEM almazsın X bir marka alırsın fiyat düşer..

  19. #38
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı react1ve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet abi aynen öle denebilir..Videolarda ies in bir kaç konusu var istersen göz gezdir

    http://www.techturkey.com/forum/vide...ies-turbo.html

    http://www.techturkey.com/forum/vide...honda-ies.html
    evet evet maşallah
    gayet tatminkar yürüyorlar, bu araçlar stock motorla turbolanan araçlar mı peki?

    kardeşim en başında demişti gerçi, sen tech e hondayla alakalı konu açarsan eğer o hondayı aldık say diye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •