User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
82 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: hondacılar fikirlere ihtiyacım var

  1. #58
    Numan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ENGean Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock motora 0,5-0,6 gıbı kullanıldıgında oyle catara cutura dedıgımız ses almak cok zayıf bı ıhtımal oldugnu duymustum ?
    hatta kırmızı turbo 1.6ies i kullanan arkdslarda demıstı galıba oyle hatırlıyorum

    tam olarak bu konuda bılgınız warmı acaba?
    wastegate den geliyor catara cutara diye tabir ettiğimiz ses emiş sesi ve limitörde ateş atma olayı tabikide bar ne kadar yüksek olursa o kadar net olur .ama bilemem tabi si,ies de durum ne olur bunu yine en iyi şekilde ustanızdan ögrenirsiniz,ayrıca benim bildiğim güzel bir ayarla stock 0.7 0.8 barda sürülebilcegi bar=güç=ses sahsi düşüncem.

  2. #59
    react1ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Tarabya
    Mesaj
    1.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock motor üzerine 0.8 bar açarsanız mutlaka kırarsınız bugün kırmazsanız yarın kırarsınız..
    Life is just a dream on the way of death!

  3. #60
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ksilav Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo turbo en iyisi
    size pm atamiyorum mesaj sayiniz limit sanirim

  4. #61
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sımdı soyle bır durum var k20 ap ayrı bır dunya onu bır koseye koy swap dusunuyo ısen b16 b18 yanından gecemez cunkı bır k20 block max tork sewıyelerı 1800 devırlerden baslıyo atm bır makine sana heleki honda motoru sorun yaratmaz ama turbo isin içine girdimi elin yüreğinde olucak çünki oem piston ve kolla senin için belki sorun değil ama gömlek sorun bunu kafana yaz alicağın araç en az 140 binlerde olucak isder eg isde ek temizi çok para yer ama 0.7 bar oem bir makine için büyük stres onu soyleyim

  5. #62
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eg4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sımdı soyle bır durum var k20 ap ayrı bır dunya onu bır koseye koy swap dusunuyo ısen b16 b18 yanından gecemez cunkı bır k20 block max tork sewıyelerı 1800 devırlerden baslıyo atm bır makine sana heleki honda motoru sorun yaratmaz ama turbo isin içine girdimi elin yüreğinde olucak çünki oem piston ve kolla senin için belki sorun değil ama gömlek sorun bunu kafana yaz alicağın araç en az 140 binlerde olucak isder eg isde ek temizi çok para yer ama 0.7 bar oem bir makine için büyük stres onu soyleyim
    peki riski azaltmak icin motorda ne degismeli?
    yani en azindan?
    fiyatlarini bilmiyorum ama kol ve piston mesela degisse elimiz yuregimizden uzaklasirmi sizce?

    hakkaten ya piston kol gomlek falan bunlarin fiyatlari nedir?

  6. #63
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya soyle soyleyım egerkı turbo dıyosan gomlek garatıye alıcaksın en azından block zarar gormeden ıhtımalını azaltıyosun cunku bı kol cıkardımı verdıgın 4 mılyarın yanında block arıcaksın usdune enaz 2 pıston kol ya bende atmosferıkde yuru tadını hıc bısı vermez saka degıl zamanı gelıncebır k20 cak saka bır yana tek tek al parcalarını en fazla 1 yıl ıcınde aalayına gıdersın dodgesı patlak bır eg4 al 5000 6000 tl ye motor parcalarını parcalar satarsın bır k20 block 9 ıla12 bın tl arası usdune koy 17 de 3 lırada yalandan harca saka bır yana atm 220 230 hp lerın cepde ılerıye donuk olur b16 hıc gırme parana yazık deymez

  7. #64
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston kol gomlek yataklar saplamalar vs bu liste uzar gider butce cok onemli yapip kirma riskinde var ikinci bir yarayi butceniz kaldirirmi oda onemli bende si kullaniyorum yaglamaya cok dikkat etmek lazim butcenize gore en detayli bilgi erkut abiden gelicektir zaten

  8. #65
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede hanı bız bılıyoruz genel bılgılerımız var fakat erkut abının kım oldugunu ogrendım bakdım projesıne senı en ıyı yonlendırıcek kısı o ama soyle soyleyım basınla bıtmıyo hersey Joker dogru soylemıs yaglamada cok onemlı ya turbo ısı yas ben sewmıyorum ne kadar turbo kullanan adam bılıyosam hepsının deyısı su atmosferık ap ayrı bır sey bu rısklerın yok rahatsın en fazla yatak sarar olmadı kayıs kopar tepe vurur kabaca bu ısler yas sen salla gıtsın derdı bıtmez

  9. #66
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    size pm atamiyorum mesaj sayiniz limit sanirim
    temizledim, kusura bakma

  10. #67
    ksilav - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piston kol gomlek yataklar saplamalar vs bu liste uzar gider butce cok onemli yapip kirma riskinde var ikinci bir yarayi butceniz kaldirirmi oda onemli bende si kullaniyorum yaglamaya cok dikkat etmek lazim butcenize gore en detayli bilgi erkut abiden gelicektir zaten
    çok doğru, stock motoru alırım düşük basınçla şu kadar alırım, bana yeter demek gerçekten biraz zor. Çünkü o hissi yaşadıkça basınç saati yükseltmeye çalışıyosun. 0,4 barla başladım, şuan 1,4 bara kadar çıktım. (1,1 barda kullanıyorum)
    Serdarın da yukarda dediği gibi o liste ne kadar uzun ve detaylı ise o kadar sağlıklı ve güvenli bir motor olur. İçindeki korkuyu silmenin tek yolu diyebilirim. Riske girmek gereksiz. Daha çok Amerika'da yapılan bişey bu stock motora yüklen, kır sonra yeni blok'a ne varsa yükle üst setup'a geç. Herşey ucuz olan bi yerde yaşıyorsan, bin kere kır nolcak

  11. #68
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumu soyle tepeden tirnaga bi inceledim..
    bolt on turbo yapmak anladigim kadari ile kumar oynamak..
    yani 0.7-0.6 barda kiranda var 1.1 barlarda yuruyebilen de var..
    is sansa kaliyor gibi bi yerde..
    turbo cok daha keyifli atmodan benim icin ama ne bileyim kafam soru isaretleriyle doldu yine..

    turbo yapicaksan motor icine gir adam gibi once motorunu yap sonra ufle felsefesi sanirim en dogru felsefe..
    bolt on tamamen sansa kaliyor gibi birsey..

    aklima garip garip seyler gelmeye basladi yine..
    acaba motordan arizali eg falan mi baksam, ucuza alinabilirse eger ilk etapta motoru ilerde turbolayacak gibi toplarim, ilerde belimizi dogrultuncada uflerim..
    sanki bu daha mantikli gibi..

    simdi soyle bir durum var..
    hadi biz golfu sattik 8 e falan..
    elimdeki yedek malzemeleri virti zirti da sattim, kendimi basasagi cevirip salladim, maks 11-12 bin toplayabiliyorum..
    bu parayi topladim, gittim eg si aldim bi tane ki bu paralara bulmasi da ugrastiricak..
    herneyse aldim diyelim, sora kredi cektik, arabayi turboladik, e 2-3 ay sora kirarsak kredi bitene kadar araba sadece yatar ve o krediyi bitirip birdaha kredi cekip araci geri toplamam gerekir..
    kol cikarmis blok yarmis bi honda motoru resmen bana kol gibi girer bu sefer :d
    yani isin burasi da var sanirim..
    bu sefer nerdeyse 20 bine hatta daha fazlasina bi eg sahibi olmus oluyorum ki bu cok mantikli degil

    kafam yine kazan oldu valla..
    motordan arizali bi si kaca alinir bilginiz varmi?
    oyle alsak, piston kol yatak gomlek turboya uyumlu olarak motoru toplasak bize kaca patlar?
    daha sonrada icimiz rahat ufleyebiliriz??
    butce skntili olunca maceralar korku veriyor insana..

    ha bu arada integra var bir de 1.8 ler, bu arabalar nasil?
    eg cok daha cezbediyor ama ne bilim bunda honda nihayetinde?

  12. #69
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bak kendın bile çok güzel özertlemişsin turbo işi senin için kapalı kutu butcen kısıtlı bana sorarsan motoru arızalı 5 6 7 liraya bir kasa bulup usdundeki motoru ya toplucaksın ama onu toplamak yerıne parcalarını satsan emın ol daha fazla para gelır o motora para harcamak yerıne daha ıyı daha yureklı motorlar ala bılırsın motoru parcalayıp satmak senın ıcın en 1ila 1.5 bın para getırır turbo ıcın pıston skman kol rektefıye ıvır zıvır sana emın ol 2 3 lırayı bulur turbo ısı sana en az 4 5 lıra bence tekrar soyluyorum atmosfer yuru fıkrım degısmedı (Ksilav ben projesini inceledim çok deli paralar dokmus baya hemde normal uflemekden çıkmıs vitec gore uflenıyor atmosferık senı uzmez canını ala ala en az 100 bın bınersın ama turbo ıle 10 bınden sonra teklıke canları calar nerde problem cıkıca bellı olmaz

  13. #70
    Numan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eg4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya soyle soyleyım egerkı turbo dıyosan gomlek garatıye alıcaksın en azından block zarar gormeden ıhtımalını azaltıyosun cunku bı kol cıkardımı verdıgın 4 mılyarın yanında block arıcaksın usdune enaz 2 pıston kol ya bende atmosferıkde yuru tadını hıc bısı vermez saka degıl zamanı gelıncebır k20 cak saka bır yana tek tek al parcalarını en fazla 1 yıl ıcınde aalayına gıdersın dodgesı patlak bır eg4 al 5000 6000 tl ye motor parcalarını parcalar satarsın bır k20 block 9 ıla12 bın tl arası usdune koy 17 de 3 lırada yalandan harca saka bır yana atm 220 230 hp lerın cepde ılerıye donuk olur b16 hıc gırme parana yazık deymez
    benim anladıgım kadarı ile arkadaşların durumu kısıtlı biz onlara en iyi şekilde nasıl yararlanırlar araçtan onları tavsiye ediyoruz ,k 20 yap diyorsun bi k20 şu durumda 17-18 den çıkamaz motoru aldım diyip olmuyor beyin,kulaklar,egzozvs.. işin içine giriyor , benim arkadaşımıza attıgım msjdada tavsiyem b16 oldu kredi çekcez diyor ztn en az parayla nasıl yürür bi arabaya binmek ve sağlıklı arabaya binmek b16 küçümsemek yanlış olur motoru ölü bir si alıp içine 4 milyara komple b16 -500 elektirik tesitatı,500 usta ,komple egzoz filtre beyin 1.500 2000 tutsa arkadaşımız b16a2 170bg bir arabaya biner(sıkıntısız) kredisi bitince ufaktan ufaktan turbo parçası biriktirir zamanı gelince arzuladıgı turboya biner.bunlar benim kendi şahsi düşüncem orj. vtecte sürdüm turbo vtecde sürdüm sürüyorum gözlemlerim budur.

  14. #71
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Numan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anladıgım kadarı ile arkadaşların durumu kısıtlı biz onlara en iyi şekilde nasıl yararlanırlar araçtan onları tavsiye ediyoruz ,k 20 yap diyorsun bi k20 şu durumda 17-18 den çıkamaz motoru aldım diyip olmuyor beyin,kulaklar,egzozvs.. işin içine giriyor , benim arkadaşımıza attıgım msjdada tavsiyem b16 oldu kredi çekcez diyor ztn en az parayla nasıl yürür bi arabaya binmek ve sağlıklı arabaya binmek b16 küçümsemek yanlış olur motoru ölü bir si alıp içine 4 milyara komple b16 -500 elektirik tesitatı,500 usta ,komple egzoz filtre beyin 1.500 2000 tutsa arkadaşımız b16a2 170bg bir arabaya biner(sıkıntısız) kredisi bitince ufaktan ufaktan turbo parçası biriktirir zamanı gelince arzuladıgı turboya biner.bunlar benim kendi şahsi düşüncem orj. vtecte sürdüm turbo vtecde sürdüm sürüyorum gözlemlerim budur.
    farkındaysan en son yazısından sonra kredıyı gordugum ıcın bende k20 demedım b 16 dıyosunda b16 kac paraya alıcaksın cok merak edıyorum yanlıs anlamada b16 motor sanj en az 7 8 lıra ısdıyolar ? yanlıs ısem duzelt

  15. #72
    Numan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16 komple motor şanjıman. 4-5 liraya satılıyor,7-8 lira şaçma bi rakam o zaman b16 b20 swap yapanlar 3 daha koyar 11 liraya k20 yi yapardı arada fark var.sonuçta 4-5 e b16 komple hazır b16 egzoz,beyn,filtre,kulaklarvs. 7-8 lira tutuyor,komple k20 17-18leri buluyor.

  16. #73
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla kafam iyice karıştı bu işte benim..
    bolt on turbodan vazgeçtim diyebilirim ama orası kesin..
    kumar masasına oturacak kadar ensem kalın değil maalesef
    bolt on da dediğim gibi bi kırarsa ....raa yediğimiz an olur..

    bana kabaca durumlar için toplam maaliyet verebilecek olan varmıdır?
    yani ne bilim siz olsanız ve bütçeniz benim gibi olsa ne yaparsınız..
    her birinizin verdiği fikirleri inanın dikkate alıyorum ve değerlendiriyorum..

    benim aklıma şu anda aklıma gelen şey motordan arızalı si bulup bunu sağlamca toplamak, bunun dışında bilmiyorum swap konusunda kafam da kazan oldu

    yada 1.8 integralara gidiyor gözüm ama onlarında kiloları ağır sanırım..
    crx var bide ama nedir ne değildir onuda bilmiyorum..

    hararetten reset atıcam kendime o olucak

  17. #74
    Numan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben senin yerinde olsam golfumu 8 e satar ,8 de kredi çeker 306gti,106gti,saxo arardım çünkü sıkıntıya girmeden en rahat o paralara tat alacagın araba onlar özellikle.306gti

  18. #75
    eg4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara\kuweyt
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende cıplak motordan bahsedıyorum dımı numan sen yapma barı bızde heralde takım olarak soyluyorum heralde bızde bılıyoruz ama suan pıyasada 4,5 lıraya satan varsa turkıyede saka yapmıyorum bana bulursan msj at ben hemen bır tane aldırayım babama geldıgımde toplarım en son geldıgımde eletrık tesısatlı harıc b16 yıldızda 6.500 tl fıyat cekdı adam dıger eksıklerı harıc kulaklar faturalı satan varsa saka yapmıyorum hemen kardesıme para cıkarayım satısını alsın...

  19. #76
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Numan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben senin yerinde olsam golfumu 8 e satar ,8 de kredi çeker 306gti,106gti,saxo arardım çünkü sıkıntıya girmeden en rahat o paralara tat alacagın araba onlar özellikle.306gti
    yanlış anlamasın kimse ama fransız arabalarından nfret ediyorum..
    anlam veremediğim bi nefretim var
    alman yada japon olarak başka tavsiyeniz olurmu peki?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •