osman abı bu benım arac ıcınde gecerlı sanırım.konu tam da aradıgım bsy aslında.senn engın bılgıne dayanarak bsy sormak ıstıyoru.ben normalde sıyah gtr da hep 10 40 castrol kullanıodum.beyaz da ıse su an 5 40 var.oncekı sahıbı bunu kullanmıs ama sorun su.oıl press gostergem sabahları daha dogrusu motor sogukken 4k cıvarı basarken tabı ısınınca dogal olarak dusuo.asırı sardırırsam 0.1 e kdr dusuo ve rolantı 900 devırın az altına duser gıbı olunca tak oıl press sıfırlanıo ve kırmızı ısık uyarı sınyalı vs hersey yanıo.sormak ıstedıgım
1-bu yagın asırı ıncelmesı ıle alakalı olabılır mı?
2-oıl press sensoru normalde blogun arkasında yag fıltresının orda yerı ama oncekı sahıbı acelem vardı o yuzden kapagın solundan aldık montajı dedı.kapakda olmasından olabılır mı?yagın orda az olması yada cok ınceldıgı ıcın orda okuma sorunu yasadıgından bole bsy soz konusu olabılır mı?
gercı su da var yanlıs bılmıosam pompa basıncı ne basıo atıorum 4k bu motorun her yerınde aynı olmalıdır.yanı alttan yada ustten takılması farketmemesı lazım buna gore.tabı dogrumu bılmıorum.sorunun kaynagı rolantının aslında anlık dusmesı.bu nden oluo acaba?yagın bunda etkısı varmıdır?yada afr? ısındıgında bu problem oluo aracta.cok sararsam 1 dk beklıorum stop edıorum ama atıorum 5 dk ıcınde tekrar calıstırırsam devır dusuk oluo braz dalgalanıo ve bırazcık gaz verırsem kendıne gelıo.off uzun oldu baya![]()