o.b.k Nickli Üyeden Alıntı
Yaşına saygı duyduğum, ancak güç/ağırlık oranını "verimlilik" olarak nitelendirerek tüm mühendislik ve verimlilik hesaplarını altüst eden biriyle bilimsel zeminde veya teknik veriler üzerinden tartışamayacağımız aşikar. Üstelik bu motorun güç ve tork değerlerini görmezden gelip yalnızca hacmini baz alan...
Doğrudur. İlk mesajımda da belirttiğim gibi, Ford 1.0 Ecoboost motorda krank-piston ve segmanlarda savunma ve havacılık sanayiinde kullanılan kuru film yağlama kaplamala kullanıyor. Bu malzeme boyutundaki yalnızca bir özellik. İlk mesajda da sıraladığım daha birçok özellik, yenilik var. Keşke onları da okuyup değerlendirseydiniz.
Her ne kadar bu konuda teknik bir tartışmaya, paylaşıma ihtiyaç olduğunu düşünsem de yaşınıza saygı duyuyor, meseleyi sizin 2,5'luk transit deneyimlerinize bırakıyorum.