User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
121 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 2013 Mondeo 1.0 EcoBoost ile geliyor!

  1. #96
    Ken_Block - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    654
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aston kullanacak herkes

  2. #97
    gurkanberk
    Misafir
    dış görunumu basarlı

  3. #98
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok merak ediyorum acaba ford bi aracın içine ne zaman önem vericek 2013 connect le aynıdır kesin içi

  4. #99
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle 1.6tdi, 140-150hp civarı bir motor ve buna 7-8 otomatik bir şanzuman ikilisi daha mantıklı değilmi bir d sekment araç için yoksa ben mi çok akllym.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  5. #100
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok merak ediyorum acaba ford bi aracın içine ne zaman önem vericek 2013 connect le aynıdır kesin içi
    Başarısız mı ?






  6. #101
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    sonunda kamyon direksiyonundan kurtulma çalışmalarının başlamasına sevindim..

  7. #102
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ön konsol Volvomu kokuyor ne ?
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  8. #103

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes takılmış hacime.
    güç ve tork değerleri 1.4 125 lik tsi la birebir aynı.
    neyin tasıyıp tasımamasından bahsediyorsunuz,tsi mı hızlı 1.6 fsi mı hızlı?
    ayrıca 1 litre diye ne yakacaktı adam şehir içi 6-7 gidiyormus daha ne olsun ,aracı 1 lt diye değil de gücüne göre değerlendirmek daha mantıklı bi yanda.
    Türkiye olarak yeniliklere alışmak toplum olarak geç oluyor
    Bende 1.4 tsi varken adam yanıma geldi serviste ciddi ciddi sordu yani 1.6 102 mi alsam yoksa 1.4 tsi mı diye,nasıl yani alakası yok ikisinin dedim,ne bileyim işte 1.6 ya rampada 1.4 e göre daha iyidir dedi ,adam zahmet edipte teknik verilerine bile bakmamıs 1.6 -1.4 tamam kafadan bitti ona göre
    en büyük hacim genelde amerikan araçlarında olur ama verimlilik yok,avrupa araçları neredeyse yarı hacimde ondan hızlı olabiliyorlar
    sonuç olarak kuzu kurdun yol fordun lafı bos degıl

  9. #104
    FcX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Aydın/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bu sitede incelerseniz. 1.0 ecoboost Focusun dünya genelinde kullanıcı bazlı ortalama yakıt tüketim miktarının 6,5 lt olduğunu ve 7,3 ltye kadar çıktığını göreceksiniz..Kullanıcı profiline bakarsanız aracın hangi şartlarda kullanıldığınıda görebilrsiniz..
    Verdiğiniz sitede bir önceki kasa 1.6 lt 125 Hp Focus'un ortalama tüketimi 8.2 litre, maksimum ortalama tüketim de 11 litreye kadar çıkıyor. Sizin güvendiğiniz kaynağa göre, 100 kilometre ortalamadaki 1.5 litreden fazla fark yeterli bir gelişme değil mi acaba? Gerçekten bu motorlardan beklediğiniz tüketim nedir? Şehir içinde 3 litre mi yaksınlar?

    Hacmi göz önüne almayalım. Olayı hacimden bağımsız değerlendirelim.

    Motor A: 125 Hp / 6300 RPM, 160 Nm / 4100 RPM, Ort. Tüketim 8.2 litre (Yukarıdaki kaynaktan)

    Motor B: 125 hp / 6000 RPM, 170 Nm / 1400-4500 RPM (Overboost ile 200 Nm), Ort. Tüketim 6.5 litre (Yukarıdaki kaynaktan)

    Siz olsanız hangisini alırsınız ve neden? Avantajları - dezavantajları nelerdir sizce?

    Bu kadar bariz olan bir şeyi, hatta gerçeği nasıl ısrarla görmezden gelebildiğinizi anlayamıyorum.

    ----

    Ayriyeten, her düşük hacimli ya da 2-3 silindirli motorun "motosiklet motoru" olarak değerlendirilmesinden vazgeçin artık, lütfen. Ne alakaları var? Bunu bir tek biz mi görüyoruz "Adamlar 80'de motosiklet motoruyla bilmemkaçyüz beygir çıkarmış" diyerek? O zaman herkes kapatsın fabrikaları, boşuna motor falan geliştirmesinler, Honda-BMW vs. 600 cc'den 110 hp, 1000 cc'den 180 hp çıkarıyor. "Oooh, bi de turbolasan 300 olur o". Bu elmayla armudu karşılaştırmaktan başka bir şey değil.

  10. #105
    AtmoSpheriC
    Misafir
    göstergeler güzel olmuş

  11. #106

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FcX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz sitede bir önceki kasa 1.6 lt 125 Hp Focus'un ortalama tüketimi 8.2 litre, maksimum ortalama tüketim de 11 litreye kadar çıkıyor. Sizin güvendiğiniz kaynağa göre, 100 kilometre ortalamadaki 1.5 litreden fazla fark yeterli bir gelişme değil mi acaba? Gerçekten bu motorlardan beklediğiniz tüketim nedir? Şehir içinde 3 litre mi yaksınlar?

    Hacmi göz önüne almayalım. Olayı hacimden bağımsız değerlendirelim.

    Motor A: 125 Hp / 6300 RPM, 160 Nm / 4100 RPM, Ort. Tüketim 8.2 litre (Yukarıdaki kaynaktan)

    Motor B: 125 hp / 6000 RPM, 170 Nm / 1400-4500 RPM (Overboost ile 200 Nm), Ort. Tüketim 6.5 litre (Yukarıdaki kaynaktan)

    Siz olsanız hangisini alırsınız ve neden? Avantajları - dezavantajları nelerdir sizce?

    Bu kadar bariz olan bir şeyi, hatta gerçeği nasıl ısrarla görmezden gelebildiğinizi anlayamıyorum.

    ----
    Kağıt üzerinde verilen tork hp değerlerine bakarak yorum yapmak çok yanlış oluyor.
    Turbo aracın yüklü durumda(klima veya ekstra ağırlık) daha rahat hareket ettiği bariz ama burdaki tork değerlerine baktığımda aman aman farkda göremiyorum.Bu tür araçlarda şahsi görüşüm turbo dizel versiyonlar en mantıklıları. Volvo s80'e bile 1.6 dizel var, bu araca da konursa en çok o satacaktır

  12. #107
    asilkan
    Misafir
    cok sert bakıslı olmus tasarımı

  13. #108
    driftman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha neler görcez bakalım heeyyy gidi günler heey v6 lar v8 ler eskide kaldı galiba
    Bizim Tek Suçumuz Herkesi Kendimiz Gibi Sanmamız.

  14. #109
    CoSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mondeo önü aston arkası jaguar olmuş yahu ama performans konusunda tatmin ederse patlama yapar bu araçlar bence.
    cstuningstore

  15. #110
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha neler görcez bakalım heeyyy gidi günler heey v6 lar v8 ler eskide kaldı galiba
    eskide kalmadı ya,

    geçen sene amerikadan 0 v8 motor sipariş edip aldım,

    540 cid yani 8.200 cc

    tabi teknoloji apayrı bşy

  16. #111
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle paylaşım açısından güzel olmuş. ve böyle bir motor fiesata ka ve hadi biraz zorlamayla focusa süper olur diyorum. ancak mondeo için olmamış.

    opelin 1,6 motor 160 hp 180 hp diyip ilk defa kendi yaptığı bişeymiş gibi tanıtması aklıma geldi. çıktığında yine aynı muhabbet döndü kasa ağır taşır taşımaz. yok efendim koskoca opel akıl edemedi mi? şimdi insignia sahipleri fluence dizele biniyor cruze sahipleri lpg taktırmak zorunda kaldı kesmeyince onlar da sümbül aldılar. ( çok var örnek)

    mondeo 1,6 veya focus 1,6 ile kıyaslayanlar var. arkadaşlar bu bahsi geçen arabalar içinde ağır çekmiyor muhabbeti var. 5,20 bmw için de var. göz var izan var. focusun videosunu izledim utandım cidden. o videodaki piste 98 clio çıkar rahat 220 devirir

    tüketim konusuna gelirsek ben 1,8 araba ile şehiriçi 8 litre yakıyorum 1,0 araba 7 litre yakacaksa esprisi sadece vergi mi?

    en çok takıldığım konu emisyon muhabbeti. gerçekten bu arabalar eksozundan temiz hava çıkartıyor mu zannediyorsunuz.

    yine de ne kendi ürettiği malmış gibi savunmaya ne de çin malı gelly motoru gibi itin totosuna sokulmaya gerek yok. alana hayırlı olsun, 1,0 motor benden uzak dursun.

  17. #112

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    auto show '12 de inceledim ve çok sevdim yeni mondi yi. mk4 kadar oturaklı bir şeyler yapmışlar sonunda.

  18. #113

    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    34
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de basarili...

  19. #114

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En pahalı yakıtı kullanan ve hacim üzerinden vergi sistemine sahip olmasına rağmen motorun hacmiyle övünen dünya üzerindeki tek milletiz galiba.

    Downsizing, yani hacmi küçültüp verimi arttıran yeni bir akım var. Aslında bu ne yeni, ne de bir akım. Bu teknolojinin yeni adı. İktisatta, üretimde, prodüktivite, verimlilik gibi kavramlar vardır. Aynı girdilerle daha yüksek verimle daha yüksek çıktı alma işidir bu. Bu akım çerçevesinde geliştirilen motorların temel amacı, aslında temelde aşırı beslemenin, turbonun temel amacı, basınç altında hacminden çok daha büyük güç çıktısı elde ederken, basınca ihtiyaç duyulmayan düşük ve orta yük durumlarında ki sürüşün çoğunluğunu bu tip yük durumları oluşturur, hacmi kadar tüketime sahip olmaktır. Bu tip küçük hacimli, yüksek sıkıştırma ve basınçla çalışan motorlar karadüzen motorlardan çok daha üstün işletim sistemlerine, yakıt enjeksiyon sistemlerine, çok daha dayanıklı blok, subap, kapak alaşımlarına sahiptir. Ford sanayide tamircide şahin turbolamıyor. Baştan aşağı amacına uygun yeni bir motor geliştiriyor. Üstelik bu sadece ford değil, tüm otomobil, motor üreticileri tarafından yapılıyor.

    100binde biter, uçar gider, kuş olur, tüğ olur, yalan olur... Adam aşınma olmasın, sürtünmeyi azaltıyım diye uzay ve havacılık sanayiinde kullanılan özel yağsız kuru film kaplamaları uyguluyor piston, krank ve segmanlara. Sürtünme minimuma insin, verimlilik artsın diye zincir kullanmayıp kayış kullandığı yetmez gibi bir de üstüne kayışı yağlıyor. Ağır yük altında EGT'yi, vuruntuyu kontrol altında tutabilmek için her bir döngüde birden çok kez yüksek basınçta yakıt püskürtebilen direkt enjeksiyonu geliştiriyor. Ama tabi bilmiyor ki bunlarla hiç uğraşmasa, koysa şöyle eski bir 2.0L motor, hafiften 0.5 bar basan bir de fındık turbo, ohh mis. Zaten düşük hacim çok yakıyordu değil mi? Alın size hacim, alın size güç.

    Cebinizdeki telefon, evinizdeki TV, önünüzdeki bilgisayar sürekli küçülüyor, inceliyor, gelişiyor. Hiçbirinin hacmini sorgulamıyor, gurur meselesi yapmıyorsunuz da konu araba motoru olunca neden bu kadar hacim arzusu öne çıkıyor? Sizce otomotiv motorları hiç mi gelişmemeli? Herşey sürekli sabit mi kalmalı? Eğer sabit kalmalı ise ideal hacim nedir? Bunun kabul görmüş bir denklemi var mıdır? 1.0L'yi eleştirenlerin arabaları 3.0L mi?

    Teknolojiye bu kadar kapamayın kendinizi. Nerede o 5 sene önce 100 bini bulmadan bitecek olan 1.4 TSI'lar, 1.3 multijet'ler? Şimdi bir de 1.2 TSI, 1.2 TDI, 1.0 Ecoboost'lar çıktı. İşin yoksa bir de bunları bekle bitecek, çöp olacak diye...

    Dayanıklılık malzeme biliminin konusudur, geometrinin değil.
    bu adam yazsın ben okuyim başka bişi istemiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •