www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bunun gibi üstünde enjektor 1-2-3-4 yazan birşeyi bağlamak herkese klaydır kardeşim ayarı içinde kendiyapmıcaksa anlayanı araayacak anlayan gidicekyapıcak + - Protection u bile yok smd si yok kendi kendine topluyorsun toplayamassan sıcıyorsunki bir çok ms de başıma gelen yok efendim pwm için onu bunu bağla on off switch için bunu bağla onu yap bunu yap dewamli değiştir değiştir değiştir aç kapat aç kapat yok close loop idle olmaz yok efendim pin leri yetmez Can bağlanırmı hayır can bağlanmaz bench seklinde bağladığında Canbustan baska şeyleri kontrol edermi hayır * bla bla blaa suanda merrusenin demek istediğini daha iyi anlamışssınızdır sanırım
adamların birçok aftermarket ecunun en güzel özelliği kutusunun vidasını bile ellemiyorsun ellesen bile sadece Jumper birçoğu makinalar tarafından toplanıyor insanların hatalarının %90 azalması demek bu programdan sensor tipleri sensor çıkışları hatta ve hatta sasemi versin 12 voltmu versin 5 voltmü versin hepsini sadece programla yapabiliyorsunuz manyetikmi çalışsssın hall efect mi kullansın tamamen programsal çözümler snunuyor bütün çıkışlar Square Hz Volt çıkışı olabiliyor eee Ms bunları yapabiliyormu birçok işlemci 32 bit artık veri yolları çok geliştirildi suan motec firması 64 bit işlemci denemelerinde fiyat gene aynı olacak deniliyor 12 sequansial 10 seqansial e kadar çıkabilen hardwareları mevcut ki suan Haltech & Motec &gems (aem) firmaları Direct injection denemelerini piyasaya sürmek için hazırlanıyorlar + Motec firması elektrikli araçlara beyinlerden bahsediyorlar bukadar büyük bir resarch bukadar büyük bir şirketin bugları çokçok daha az ve çok daha fazla sekilde olanakları olan bir şey ile kıyaslıyorsun
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
abi harıka anlattın![]()
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
doktorum yazayım ben bugun başıma geleni..aylar sonra ilk defa marş yaptım bı dolandırayım arabayı ne zamandır yatıyor dedim patırdamalar çogalmıs en son 2 3 ay önce marş yapmıstım kışın soguk hava şartlarında pek bu kadar patırdama yoktu.sanırım havalar birazdaha ısındıkca stop etmeler başlıycak kontrolden iyice çıkıyor hergun bı ayarmı yapmak lazım hergun bırseyı kalıbremı etmek lazım anlamadım hala geçen sene senin yaptıgın ayarla duruyor
kırmızı 205 i hatırlarsın doktor ondada yolun sonu parçalar var ama oda 45 lık weberden ıtb ye ve ms e gectı dün konuşmuştuk bu beyıne gectıgım gune lanet olsun dedı 45 lık weber varken daha stabıl calısyormuş ve beklenen soruyu sordumperformans nasıl dedım arabanın yuzde 80 nı ölü dedı oda eski sisteme karburatöre 45 lık webere gerı donmeyı dusunuyormuş
durum bu arkdaşlar söluyorum yıne sölerım aynı şeyleri yazmakdan sıkılmadınmı diyen olursa valla ben sıkılmadım hala yazarım ama ms i çok gözünüzde buyutmeyın cok sey beklemeyın hatta mumkunse almayın![]()
et giren yere dert girmez.
hadi onur ms i sök artık belliki sana göre değil başka bi ecu tak ne kadar yürüyecek araban görelim farkı buraya koyalım faydalı sonuçlar olarak paylaşalım
ben de önermiyorum geçen arkadaşım üzerine giydi kızlar bakmamış geçen arkadaş yemiş migdesi bulanmış bi sürü şikayet
ECUTECH İstanbul
hahahuhauahudehdıue gecen grup yapalım dedık tum kalkanları ındırdı aklıma gelınce isteklerim azalır oldu ruhsal olarakda çok etkiledi erkut maddı yonunden degılde manevı yonden çökuntuye ugrattı bunun ıcın bır önerin varsa ms i aklıma getirmıycem
bizde giydik üstümüze sert erkekler grubu olarak paçası dar geldi moruk ayakabbı cok sırttı
ben söktukden sonra varsa ms i isteyen veririm dik koyup bır foto ısterım ama![]()
et giren yere dert girmez.
hahaha harbi sök artık senin kadar sorun yaşayan dünyada yok
bakalım bu yıl pistde yine ben varım msli bikaç arabam daha var neler yaşıycaz bu adi beyinle
evet yavuz ms1 v3 kullanıyo
ECUTECH İstanbul
Demek bu yüzden bu kadar ağzınız yanmış![]()
Keşke baştan gerekli araştırmayı yapsaydınız da insanlara daha objektif yorumlar yapsaydınızhepsini kullanmış birinin yorumları daha aydınlatıcı olur muhakkak..
Ayrıca MS in de diğer markalar gibi daha kolay montaj yapılan modeli var ancak fiyatı biraz daha pahalı olduğu için türkiyede görmek zor![]()
Belki de
MS1 in kaç yıllık olduğuna ve ne kadar basit olduğun bakarsa arkadaş biraz daha iyi anlar konuyu sanırım
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
harbıden sokucem erkut *** atmak ıcın yazmıyorum cıddı her marş yapısımda sınırlerım bozuluyor.
erkut pekı sana sorular sorayım..
soguk havada ms lı bı araba kac marş da calısyor ? motor sogukken
motor su sıcaklıgı bellı bı dereceye gelene kadar patırdama yapıyormu ?
motor ısısı 90 yag sıcaklıgı normal 1 2 3 kesıcıye gırene kadar basıyorsun arabada tık yok ama araba cıdden 1 saat kadar çalıısın bellı bı ısısımı var nedır anlamadım araba normale donmeye baslıyor ?
yaz ıcın ayrı kıs ıcın ayrı bı harıtamı yapmak lazım
coolent temp sensorunu sureklı guncellemek kalbre etmekmı gerekıyor ılk marşlar ıcın
neden sureklı misfire de kalıyor (bujı ve kablosunu defalarca degıstırdım sogukken missfire)
dıyelımkı ms2 ye gectık lounch yapıcaz baska ıvırını zıvırını kullanıcaz 24 mhz lık bı ıslemcı bu kadar ozellık kullandgımız zaman kac mhz e dusucek ?
daha aklıma geldıkce yazarım
ama ben baska bır ecuda bunları yasıycagımı sanmıyorum yaz kış ayarı sureklı kalıbre ıstemıycek tek marş basıp keyfıne bakıcaksın ben ıstyorumkı burda bana ıyı bakılsın arabanın uzerındekı herseyı stabıle calıstırsın gostergelerım ok gıbı dursun araba sogukkende sıcakkende aynı seklınde calısmaya devam etsın cok sey ıstemıyorum erkut bunları karsılayamıyor neden
et giren yere dert girmez.
abi kısaca ben bildiklerimi yazayım, MS2 de bu tür şeyler yok, ayarını düzgün yaparsanız her zaman her şartta çalışır...
2.si istediğiniz kadar işlem yapın işlemci frekansı düşmez
çalışma frekansı sabittir..
missfire kalması, kalibre istemesi v.b. bütün nedenler ise MS1 kullanıyo olmanız...
Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr
maliyet ön planda olduğu için semi squental bağlıyorum,
diğer türlü ms3x alıcam cam sensör giricem yapılamıycak bşy değil sende biliyorsun bnm neler yaptığı bak konuyu açmadım dahaanladın sen maykkk
mx5 turboyuda semi squentaldan full squental çevirdim ms3x taktım, cop a çevirdim hatta,
arkadaşımın 306 gti ına ms2 takıyorum full squental arabayı semi squental a çevirdim, nedenmi tek sebebi var maliyet
yoksa ben snn dediğine bşy demem, dememde saçma olur zaten,
valla özelden konuşmadım hiç, arkadaşımın nazilliden arkadaşıymış![]()
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
ms5 smd de cıksa verı yolu 2304932043 bitte olsa hızı bı pcdekı i7 den daha hızlıda olsa ms bana göre çöp vida sökup ıcıyle oynamak yok potansına ayar cekmek yok dırencı patladı yok atesleme yolları ınce yuk bınınce yanıyor bunlar hep hatadır
bı aem bı haltech motec sımtek boardlarındakı verı yollarının sanmıyoru daha kalın olsun ms dekı pcb ye göre ama hıc bır problem cekmıyorlar ıste bu yuzden bana göre çöp
haaa bu söledılklerım ms1 entegresının hataları degıl v3 kartın ms2 montajı yapılabılen kartın problemlerı
kart yanı pcb nın kalıtesıde onemlı bu arada sadece ıs entegrede bıtmıyor uzerınde kullanılan kompanetler transtor vs gıbı hala 3 bacaklı transtor kullanıyorlardı yenı ecu cıkanada mosfet kullanmadılar degısık dememkı daha hala yenı kartlarındada guncelemeye gıdıceklerdır
et giren yere dert girmez.
ha bide unuttum ms2 bence hala en stabil idir firmware i mükemmeleşti artık güncellemer durdu bundan 2 sene önce ms2 de hatalar vardı,
ms3 e gelince 1 sene önce bile yazılımı berbattı virsürü bug vardı hemen firmware çöküyordu, şu an büyük çoğunluğunu giderdiler ama ms2 kadar mükemmel değil,
ms1 i kullanmadım, ama kötü olduğu ortada
v3.0 kart yerine smd olan kart elektronik bakımdan daha düzgün, ama hala eksikler var, ters akımlara karşı korumalar yetersiz, çıkışların max akımları düşük...
eskiden yaptığım arabaların ms lerini geri istetip firmware güncelleme yapıyorum yapmayada devam edicem
B&G un en stabil ürürü ms2 v3.57 veya microsquirt tür.
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
o yazdıklarının hiçbirini yaşamadım sorun olarak hepsi basit şeyler ayarla alakalı yaz kış ayarı diye bişey yok bi kere kışın ayarlarsın olur benim araban asla kışın ikinci marş basılmadı asla gaz pedalına da basılmadı marş esnasında
ms1 v2.2 kullanıyordum daha yeni değiştiriyorum
ECUTECH İstanbul
erkut volandanmı okuyorsun yoksa krank dişlisimi yaptırdın ?
yazıdgım sorunlar gıderılmıyor daha cok vardı halletık bazılarını ama bu yazdıklarım olmuyor oluyor ertesı gun gerı bozuluyorben o yuzden ugrasmaktan sıkıldım bu ms le sınırım ofkem budur
et giren yere dert girmez.
Özgün aslında bu MS'i demonte halde alıp montajlar iken tam olarak neler kullanman gerektiğini tespit edip ona göre toplanması gereken bir yapboz. Aynen dediğin gibi sonradan bişi yapmak isteyince değişiklik yapıyorsun. O yüzden ikinci el alınca yada istediklerin değişince tekrar sök tak uğraş felan gerekiyor. Hamallık mı? KESİNLİKLE.
Ama işte bir kere kurucaksan hedefin belliyse sıkıntı yok. İkinci el almak sıkıntı. He işçilik felan çoğu kişi için dert haklısın ama Murat benim çocukluk arkadaşım hatta öz kardeşim sayılacağı için benim için sıkıntı yok.
Ayrıca harness ile 1500'e Haltech PS1000 vardıda ben mi bağlamadm RC'ye.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)