vti ile ne oldu?
specleri neydi vti ın?
Printable View
headers, filtre, orjinal egsozluydu 2-3 bin önce kapak taşlanarak yapılmış. yanındaki arkadaşı biraz kiloluydu benden 30kg kadar daha ağırdı yani.o şekilde biraz önde oluyorum.30kg fazlalık bende olduğundada hemen hemen yanyana diyelim.sağlıklı bi denememiz yok o yüzden ne desek yalan olur..kaan kardeşim zaten iyi niyetli güzel insan bidahakine egsoz sistemini yapıp eşit kilolarda bi deneme yapıcaz inş.
bu konu çok dağıldı ies tsi konusuna geri dönelim.. evet yokmu maslağa gelicek ies le denicek tsi cı?:D
denemiştm videoları vardı onunda özgür abi konuyu dağatmayalım diye kasıyorum benim aracı benim konuda konuşsak?:D
aracım komple stock. sadece aem v1 var ve ne yazık kı cut ı bıle uzerınde daha..:)164.5 pasaoglu dynı cıktısı mevcut aracın. 105 kıloluk bı arkadasımla gelmem bıraz dengelerı sasırttı tabı:) 4 kere falan denedık ıkı aracı da arkadasım benleyken kılo farkı 1.5bucuk boy arkada kalıorum kemalın arabaya gectıgınde 4 bıtırdıgımde fark aynı oldu bu sefer ben o kadar ondeydım yıne ama yokus yukarı bastıgımızda. yanı saglıklı denemeler deıldı aslında..:) ama herseye ragmen eglencelı bı aksamdı :icon_tup:
hee bu arada headers ı unuttum..:)
kaan konu bozulmasın istersen bizle alakalı yorum yapmayalım çünkü sen hiç 1.5boy öne geçemedin:D ağır kişi bendeyken yanyana gittik dedim farkndaysan bu şekilde kapansın kırmayalım birbirimizi :)
ewet yokus sonu yola baglantı da 4 u bıtırmıs oluyorum.
kemal kardesım cok ıyı nıyetlı tecrubelı bı arkadasım we aracına hayran kalmamanında ımkanı yok.
vıdeolarda bı sıkıntı ollusmus sanırım makınelere guven olmuyor:) agır oldugum zamankı vıdeolar mevcutmus sadece hehe :))
neyse koyun videoları. biz yorumu ona göre yaparız. :)
kemalin araca normal bir 206 gti gözüyle bakılırsa moral bozulabilir.
ama deneme yaptıgı araçlara göre değerlendirme yapılırsa yan yana gitmek bile bence oldukça iyi.
aracının eksiklerini giderince tekrar denersiniz.
illaki yokdur ama uzun uzun denediğimizde tunel yaptığın halde kesiciye soktuğum halde 1-2 boy önde oluyorum 220ye kadar bastık.ağırlık sendeydi.
ağırlık bende iken yanıma gelmedin bi türlü uzun basamadık kısa bastık kısa bastığımızdada yanyana gidiyoruz hatta ilk basmada biraz öne çıkıyorum. ağırlık bendeyken en fazla 140 gördük bunu videodan sayıyosanız koyucam. uzun basamadık bassak geçerdim ağırdım bilmemneydim egsozum yokdu muhabbetleri dönmesin die video koymayayım dedim.ama kinayeli sözler ettin.benim için no problem herkes biliyor.
kırıcı olmadan güzel güzel video izleyelim bence.
her aracın eksiği gediği olabilir. roll yapan adamın da geçildiğinde samimi olarak kafasının arkasında "ulan şu eksiğim olmassaydı vs gibi" düşünceler gecebiliyor. bu gayet normal bişey.
bu tür yorumlar karşıdaki adamı germemeli bence. (kemal bu son dediğim sana kardeşim). sonuçta videolar ortada. herkes az çok tahmin yapabiliyor.
yok kardesım zaten bu konularda sız cok daha tecrubelısınız bılıosun..:) ben yaslı modelı egsoz da taktırmam gurultuye patırtıya gerek yok dıye bınıyorum arabama:) anlamadım kı nerden nerye geldık yahu:) ben zaten gelırken de gecılırım mantıgıyla geldım de bana da surprız oldu durum sorasında muhabbetın uzamasına gerek yok..:) kardesım vıdeolar sende dedıgım gıbı benlık bırsey yok hatta butun hewesım kactı baska yerlere cekılıo konu dıye.. hayırlı aksamlar herkese:) kardesım bulusalım yıne en kısa zamanda sohbetımızı edelım vıdeo mıdeo denemeye falan da gerek yok maksat muhabbet benım ıcın:)
he bu arada tekrardan ekleyım kemal 206 sı hayran bırakır cınsten cıdden cok begendım arabanı tekrardan masalllah Allah kaza bela vermesın. ok gıbı gıdıo cıdden..:)
eskiden deniyoduk hiç ne video koyma huyumuz ne başka şeylerimiz vardı.son zamanlarda abarttık biraz.o yüzden çok kişiyle uğraştm özgür abi biliyosn öleydi böleydi muhabbetleri o yüzden alışığım hertürlüsüne o yüzden germemeye çalışıyorum genelde zaten.
kaan dediğim gibi ben herşey eşit olsun istedim uzun uzun ağırlık sendeyken denediysek uzun uzun ağırlık bendeykende videomuz olsaydı konu açalım derdim zaten.ama baktımki videolarda hep ben öndeyim ağırlık bendeyken 1kere denedik zaten ondada kısacık bişi var.o yüzden konu açmayalım dedim.ama kameraya güven olmuyormuş falan demen sarstı beni açıkcası ki gayet ısınmıştım sana:) hayırlısı olsun geçtim desende takmam bu saatten sonra:)
ayrıca aracının zaten diğer vti lara göre gayet güzel gittiğini söylemştm tekrarlamama gerek yok;)
bende bu konuyu anlamıyorm tsi 6500 çeviriyorsa 6000sonrası boş diyorsunuz.tmm güzel. bu adam tam 6500de atamıyordur. 6300 de falan atıyor desek.300devir bi tsi ı ne kdr geri düşürürki? 6000de 122hp max güçse 6300de düşüyor desen bile düşse düşse en en fazla 110a düşer buda pek bişi farketceni sanmıorum hadi etsin 1 boy fark etsin:)
şimdi gökhan. 2 araç düşün. bunlardan bir tanesi hem daha ağır, hem jantı lastiği vs büyük ve geniş. rolla uygun değil.
bu araçlardan ağır olan ilk basmada öne çıkabiliyorken sonra geri kalması nasıl olabilir? düşük hızlarda ağırlık ve jantın etkisi daha fazla iken öne çıkabilen bir araç nasıl olurda geçilir.?
1. ağır olan erken basmıştır. ilk öne çıkması yanıltıcı olmuştur.
2. çok alt devirde basmışlardır, honda toparlayamamıştır, golf torkla öne çıkmıştır ama honda devrini bulunca ayırmıştır.
3. golfun özellikle 2. vites oranı çok kısadır, ondan one atlamıştır, ama bu geçici bir atlayış olmuştur.
4. golf senin dediğin gibi 6500 leri bekleyeyim derken boşa döndürerek hondanın geçişini izlemiştir.
konuyu dağatmadan videoları koyayım yanlış anlaşılmasın
UG 206 GTI & AJ VTI - YouTube - vti 30-40kg fazla 220lere kadar basıldı.206 4 de kesiciye soktu.
UG 206 GTI & AJ VTI - YouTube - gti 30-40kg fazla 140a kadar basıldı.yol yoğun olduğundan uzun deneyemedik ve görüntüler çok kötü geç başlatılmış erken durdurulmuş vs bu sebepden video koymak istememiştm.
ayrıca bu gece çok fazla vites kaçırıp erken attığım oldu.acemiliğim tuttu onunda etkisi oldu. neyse artık kemal video eklemedi olmasın diye ekledm:)
bu arada kaan aracın tunayın eski aracıymış. o zamanlarda afr ile falan oynanmıştı bilgin olsun.
maaşallah araçlara tvıla 206 tam söküp bi uzun deneme yapılsa güzel olucak kanaatindeyim.
su ies denemesını canlı canlı gormeyı cok ısterım bu arada taraflar cok ıddaalı keyıflı olacaktır..
bugün hava güzel evet ies fantazisi yapmak isteyenler nerdesiniz güzergah belli saat uygun
ankarada varmı stok ies veya filtre egzoz.ötesi kabul değil :) gerçi geri vites,hastayım ben cok fena cıkamam heralde aksam
ilkerin arabayla biz iyi denerdik 206 da beni ayırıp gidiyo ama bu kadar ayırmıyodu
@onur Beni ayırması çok normal. Ben bu şekilde olacağını tahmin etmiştim.
Bende bebek koltuğundan tut 30 cm bas kabinine ses sistemine kadar doluydu.
Kendim 100 kiloyum arkadaş 80 kilo :D
Dersen ki bunlar mazeret mi ? değil. yine boy boy geçerdi. Bu araba roll arabası değil bi defa. Sıfırdan kalkarsan belki 200 km hızlarda dengin arabaları geçersin.
Akşam 2 çocuk hasta hanım hasta bırakıp çıktım Bu akşam çok istesem de çıkamam.
Bende de videolar ama leş ötesi.
elektronik gaz kelebeği bitiriyor arabayı. Gaz tepkisini kaybetmemek için salise bazında erken bile bastım :D
Tutunma böyle olmaz. Koparttınız gittiniz ikinizde. Vaktim olsa bası sökerim diye düşündüm. sonra çıkarken dedim yolda dinlerim subwoofersız tesisatmı olur hesabı. çocuk koltuğu da sök tak eziyet :D Amfi zaten tek başına 8 kilo sökmeye sökülmez. Altında mdf si vs derken benim araba dün akşam yolcuyla beraber 1,5 tonun üzerindeydi.
Önemli olan çıkıp hava almaktı. Keyifli oldu. O kadar trafiğin etrafında yardırmak ve tehlike yaşanmaması yeterli benim için.
bizim mekan candır :)
Mesafe kısa. Gece geç saatte olsa bide drag yapılır orda :D
Köprü üstü güzel yanlız. kimse gelip geçmio.
arkadaslar tjet varsa ki ataşehir tarafında vardı burak cengizhanoğlu :) ,arda istersen sizde denersiniz a3 le ,1.8 140 hp manual hb civic yenilerden denemek isteyen varmıdır?
dikkatli olun onurun a3 ciğerdir
Hafta içi uygun zaman ayarlanıp denenebilir.