yahuşuhlu ne tarafa gidion heleee:D
Printable View
hayır. malesef. ama ben çok sınıf atlayacağını düşünmüyorum. çok emin değilim, kesin bişey diyemem.
t-jeti yuruten faktorler.
1.alt devirde yuksek tork (bu golf te de var ama t-jet daha fazla)
2. kasa hafif (golfe göre nerden baksan 150 kilo hafif)
3. lastikler 195 15'' (golfte 205 16)
4. şanzıman çok kısa .(golfun manueli daha uzun şanzımanlı)
bunu bekliyodun dimi :)
Yok be öylesine yazdım konuya uğraş olsun diye :)
arasts61(kusura bakmayın isim bilmiyorum:o) benim arabada 135hp otomatık vıtes cıft kavrama 1100kg 195 16 jant var ustunde. su t-jeti delebilir miyim diyorum:D
enson aklıma gelicek seydi bu okadar okuyodum sadece sitede. bu ies olayından sonra bozdunuz benide :)
biz adanada ies ile fd6 denemesi yaptık bizdeki ies roll ve dragta alıodu..
ieste headers 51lik boru ve egzos var. fd6da simota filtre kiti var.
1.6 ies vs 1.6 i-vtec 2.vites roll @adana - YouTube
1.6 ies vs 1.6 i-vtec drag @adana - YouTube
1.6 ies vs 1.6 i-vtec 3.vites roll @adana - YouTube
şu fabrika verileri bana hikaye geliyo ben vtec 2de kullandım fd6 da ies ztn kendimde vardı ama hiç birinin iesi geçtiğini görmedim he tamam belki topspeedde fd6 yada vtec2 ama kim yapmış şimdiye kadar 200 210 sonrası deneme
http://www.techturkey.com/forum/kars...ml#post2932976
bu konunun baş taraflarında geçiyor..
bizim denemede ies 220 gördü o ekledgm videolarda ies 220de bırakıor rollde