User Tag List

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
142 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 1.6 VTI V.S 160hp Golf 6 dsg

  1. #96

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bülent76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benle dener misin goldbergbrk, arabam megane 3 dci, tam 105 hp gücünde, hem de 6 vites, ne gti tanırım, ne vti, sadece modifiyeli egsoz ucum var, krom olanlarından, bir de sağ camda güneşlik var, çok modifiyeli sayılmaz yani.
    Burda standart iki araç denenmiş, yani standart iki aracın nasıl gittiği karşılaştırılmış, sen b20 takıp 50 boy fark atsan Golf'e ne olacak? Japon'ların gurununu mu kurtarmış olacaksın??? Her Vti konusuna atlıyorsun, okumadan, dinlemeden...
    Hocam boşver

  2. #97
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neyın tarışmasını yapıyorsunuz anlamadım ?

    105 hp megan ile vti mi kıyaslanıyor şimdi ?


    Bugun Aksam varsa denemek isteyen arabam hazır

    arabam 1.6 civic vti filtre headers eksoz gaz kelebegı emme manıfoldu Ppr İçi komple sökuk

    106 ,206 , 306 , xsara vts , saxo vts vs vs tum atmosferık araclar ıle denerım


    Guncel
    Aksam oldu kımseden ses cıkmadı
    Ucan kaçan 206 lar nerede acaba

  3. #98
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guncel
    Aksam oldu kımseden ses cıkmadı
    Ucan kaçan 206 lar nerede acaba
    aman abi naptın sonra ferrari ye biniyorum sanıyor vti sahipleri kendilerini diyorlar))

  4. #99
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aman abi naptın sonra ferrari ye biniyorum sanıyor vti sahipleri kendilerini diyorlar))
    Benım arabam kendıme ferrarı gerısı onemlı degıl

  5. #100
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar ,
    Naçizane bir ricam olacak , topiği kirletmeyelim.
    Neden bunu soyledim haddime değil belki ama , bir sorun vs olduğunda bir topiği okumaya başlıyorum tam soruna çözüm bulacak bir yerde iken topic oyle yerlere gitmişki ortada ne sorun kalmış ne birşey.

    Mertcan selam abi ,
    Eğer denemek istersen deneyelim (Ahmet üzerinden ulaşabilirsin bana yada pm ) , şu anda arabamda hiçbir sıkıntı kalmadı Allah çok şükür.
    Bende Ecufast yazılım + Downpipe + Orta sustuucu iptali + K&N kutu içi filtre.

    Biraz önce Özgürün jettası ile denedik , toplam 5-6 deneme yaptık.
    1.ve 2. denemede 240 a kadar bastım 8-9 boy fark vardı aramızda.
    3. denemede araba kendini korumaya aldı , yağ sıcaklığım 110 derece idi ve hızım 160 da araba resmen gaz pedalını ayağımdan attı ben tekrar basıyordum ama araba stock gibi gidiyordu ve özgür beni doğal olarak geçti.

    Sonra arabayı soğutup 90 derecede yağ sıcaklığına gelince tekrar denedik yine aynı 8-9 boy farkla yine aynı şekilde devam ettim.


    Özetle arabam şu anda tam istediğim gibi oldu.
    Arabamdaki kesilme problemini Gürcel sayesinde bobin olduğu anladık ve missfire sebebi ile patırdama ve dip gazdaki kesiklikte kalmadı.

    İlgilenen arkadaşlara duyrulur.

    Birde burdaki yağ sıcaklığı ve koruma olayında herhalde fikri olan vardır , intercoolerla mı çözeceğiz.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  6. #101
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanotal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar ,
    Naçizane bir ricam olacak , topiği kirletmeyelim.
    Neden bunu soyledim haddime değil belki ama , bir sorun vs olduğunda bir topiği okumaya başlıyorum tam soruna çözüm bulacak bir yerde iken topic oyle yerlere gitmişki ortada ne sorun kalmış ne birşey.

    Mertcan selam abi ,
    Eğer denemek istersen deneyelim (Ahmet üzerinden ulaşabilirsin bana yada pm ) , şu anda arabamda hiçbir sıkıntı kalmadı Allah çok şükür.
    Bende Ecufast yazılım + Downpipe + Orta sustuucu iptali + K&N kutu içi filtre.

    Biraz önce Özgürün jettası ile denedik , toplam 5-6 deneme yaptık.
    1.ve 2. denemede 240 a kadar bastım 8-9 boy fark vardı aramızda.
    3. denemede araba kendini korumaya aldı , yağ sıcaklığım 110 derece idi ve hızım 160 da araba resmen gaz pedalını ayağımdan attı ben tekrar basıyordum ama araba stock gibi gidiyordu ve özgür beni doğal olarak geçti.

    Sonra arabayı soğutup 90 derecede yağ sıcaklığına gelince tekrar denedik yine aynı 8-9 boy farkla yine aynı şekilde devam ettim.


    Özetle arabam şu anda tam istediğim gibi oldu.
    Arabamdaki kesilme problemini Gürcel sayesinde bobin olduğu anladık ve missfire sebebi ile patırdama ve dip gazdaki kesiklikte kalmadı.

    İlgilenen arkadaşlara duyrulur.
    Selam
    Arabamı Atmosferık olan 1.6 sınıfı veya 2.0 gti sınıfı araçlar ıle deneyıp gormek ıstıyorum
    cunku arabamın gıderını gormek ıstıyorum.
    Turbo beslemelı bır arac ıle 900 rakımlı bı yerde denemek ne derece dogru bılemıyorum sadece kendımızı kandırırız

  7. #102
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam
    Arabamı Atmosferık olan 1.6 sınıfı veya 2.0 gti sınıfı araçlar ıle deneyıp gormek ıstıyorum
    cunku arabamın gıderını gormek ıstıyorum.
    Turbo beslemelı bır arac ıle 900 rakımlı bı yerde denemek ne derece dogru bılemıyorum sadece kendımızı kandırırız
    Abi daha önce yazılımlı halimle sana ancak yetişirim demiştin ben de o yüzden dedim, sadece ben de merak ediyorum aradaki fark nasıl , stock VTI ile denedik , şimdi onunla bu halimle de deneyeceğim ona göre bir karşılaştırma olur.

    Benim amacım uçup kaçmak değil , yazılım olmuş mu olmamışı görmekti , gerçi özgürün arabası ile test ettik ama , isterseniz deneyebiliriz.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  8. #103
    goldbergbrk
    Misafir
    Alıntı Bülent76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Modifiyesiz halimle beni geçmiştin ya yaram var, seni geçicem intikamımı alıcam.
    ne içtiysen söylede herkes bilsin kafası baksana günlerce sürüyo ahahahahaha

    mertcan kardeşimde bak atarını yapıyo varsa denicek çıksın diyo ses yok kimseden bende soylüyorum denemek isteyene kapımız herzman açık ama altındaki renoyu rs sanan arkadaşlar içipde hayal görenlerle uğraşacak kadarda düşmedik.

  9. #104

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaşadığınız sorun klasik oluyor tsi'lerde .... TSI konusu var forumda orda sorunuzun cevabı vardır eminim
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  10. #105
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Link rica etsem hangi konu , Polo GTI konusu mu ?
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  11. #106

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşşallah araçlar çok iyi dosthane ortam çok güzel lakin vti süren arkadaşım dikkat ettimde sanki hep vites aralığında golf öne atlıyor gibi biraz daha iyileştirilebilir bence şahsi fikrimdir saygılarç.....

  12. #107

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanotal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Link rica etsem hangi konu , Polo GTI konusu mu ?
    Hakan erdi ile denemede kac kadar basmistiniz?

  13. #108
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.584
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanotal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi daha önce yazılımlı halimle sana ancak yetişirim demiştin ben de o yüzden dedim, sadece ben de merak ediyorum aradaki fark nasıl , stock VTI ile denedik , şimdi onunla bu halimle de deneyeceğim ona göre bir karşılaştırma olur.

    Benim amacım uçup kaçmak değil , yazılım olmuş mu olmamışı görmekti , gerçi özgürün arabası ile test ettik ama , isterseniz deneyebiliriz.
    Özgür abi beni geçiyor sende geçersın muhtemel

  14. #109

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakanotal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Link rica etsem hangi konu , Polo GTI konusu mu ?
    tabi ta kendisi , sizdeki durum defalarca konuşulmuş olmalı orada , hatırladığım kadarıyla...buji , cooler vs şişme ve kesiklik durumlarında değişmesi gereken parçalarla ilgili..Yağ sıcaklığına yapılacak müdahele yok bildiğim kadarıyla
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  15. #110
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan erdi ile denemede kac kadar basmistiniz?
    Ben 230 kadar bastım , onun 4 vitesi 210 - 220 de bitiyor orda bırakıyor zaten.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  16. #111
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi ta kendisi , sizdeki durum defalarca konuşulmuş olmalı orada , hatırladığım kadarıyla...buji , cooler vs şişme ve kesiklik durumlarında değişmesi gereken parçalarla ilgili..Yağ sıcaklığına yapılacak müdahele yok bildiğim kadarıyla
    O konuyu hatim ettim sayılır ; Ama konu oyle yerlere geliyorki bazen 3-4 sayfa boş yere okumuş oluyorum , neyse aralardan alıyoruz alacağımızı bizde , zahmet edip teknik bilgisi olan arkadaşlara teşekkürler burdan...
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  17. #112
    Bülent76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı goldbergbrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne içtiysen söylede herkes bilsin kafası baksana günlerce sürüyo ahahahahaha

    mertcan kardeşimde bak atarını yapıyo varsa denicek çıksın diyo ses yok kimseden bende soylüyorum denemek isteyene kapımız herzman açık ama altındaki renoyu rs sanan arkadaşlar içipde hayal görenlerle uğraşacak kadarda düşmedik.
    Attığım mesaji anlayamadin sanirim, bunun icin bile aciklama yaptirdin ya, dizel aile arabasiyla vti kiyaslayacak kadar kafa bulmadim. bu kafayla sen deneyecek adam bulamazsin.soyleyecek lafin varsa özelden soyle,konuyu kirletmeyelim. sen de izmirdeymissin zaten...

  18. #113

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm arkdaşlar denemerli yorumları sonun kadar okudum keyifle

    bendede 1.4 tsi 140 hp jetta düz vites var stock yeni aldım vti ile gerçekten çok merak ediyodum çünkü bi çok yerde vti yi 170 lik gt ile kıyaslıyolardı geçen kayseride zh 181 ile vt 016 denerken bende götürdüm aracımı bu iki aracın deneme videosuda formda var gayette güzel giden araçlar ikisi ile de deneme fırsatım oldu stock olanla fark oluyo zh ise dolu bi araç onla ise gayet kafa gittik önüme çıkan olmadı tabiki biraz daha ankara kayseri gibi yerlerde turbo araçların atmosferik araçlara göre daha iyi gittiği hep söyleniyo atmosferik dolu araçların da ist. da nemli yerlerde daha iyi gittiği ama formlarda abartılacak kadar vti yer havada götürür gibi fanatikçe yaklaşmaya gerek yok herkese keyifli formlar

  19. #114
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm arkdaşlar denemerli yorumları sonun kadar okudum keyifle

    bendede 1.4 tsi 140 hp jetta düz vites var stock yeni aldım vti ile gerçekten çok merak ediyodum çünkü bi çok yerde vti yi 170 lik gt ile kıyaslıyolardı geçen kayseride zh 181 ile vt 016 denerken bende götürdüm aracımı bu iki aracın deneme videosuda formda var gayette güzel giden araçlar ikisi ile de deneme fırsatım oldu stock olanla fark oluyo zh ise dolu bi araç onla ise gayet kafa gittik önüme çıkan olmadı tabiki biraz daha ankara kayseri gibi yerlerde turbo araçların atmosferik araçlara göre daha iyi gittiği hep söyleniyo atmosferik dolu araçların da ist. da nemli yerlerde daha iyi gittiği ama formlarda abartılacak kadar vti yer havada götürür gibi fanatikçe yaklaşmaya gerek yok herkese keyifli formlar
    Jettanın yazılımı,egsozu yapılsın da o zaman bak sen Yasin abi Yeniden Volkswagene dönmen beni sevindirdi valla
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •