User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
57 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: B16a2 Swap İçin Bu Kasalardan Hangisini Önerirsiniz ? Crx & Eg

  1. #20
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem

    rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı

    ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla
    yazı için teşekkür ederiz
    SENSİN.

  2. #21
    FAGE12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    ADYMN
    Mesaj
    1.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem

    rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı

    ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla
    Bu formu sevıyorum abı Tecrube konusuluyo dogru bılgı paylasılıyo Agzınıza bılgınıze ve paylasımcılıgınıza saglık
    Birgün Ölürsem Tabutumu 4kişi Taşıyacak Yaa. Öndekiler 1.60 Boylarında, Arkadakiler 1.90boylarında Olsun. Maksat Ön Biraz Basık Dursun

  3. #22
    TurboJDM
    Misafir
    Eg kasa olsun b16lı olsun.

  4. #23
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx'in yol tutuşu eg ve ek civicten daha mı iyi? (stock halini sormuyorum)

  5. #24
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ef rexten daha hafif degilmi

  6. #25
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ef rexten daha hafif degilmi
    stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.

  7. #26
    erdemx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.
    d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım

  8. #27
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ef yapmayın onu ben yapacağım
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  9. #28
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ef yapmayın onu ben yapacağım
    benimde hayalimdi.
    öğrendim ki birisi çoktan yapmış
    Honda Civic 1.6 VTi 1991 Model 21.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 80302607
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  10. #29
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    var biliyorum ama çoğalmasın maksat
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  11. #30
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stockta vti motorlu crx 1105 kilo vti motorlu eg civic 1080 kilo vti motorlu ek civic 1010 kilo b16a1 motorlu ef de 1038 kilo.
    stock crx 890 kilo olunca
    bu nasıl bi matematiktir çözemedim
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #31
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdemx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım
    aynen bi yanlışlık olmalı karıştırmış olabilir sedan vti zaten 1150 kilo
    A.Karakuş

  13. #32
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crx e cuk diye olmuyor diye biliyorum muhtelif yerlerde kesme biçme işlemi vs.

    eg kaput altı 2 oda 1 salon ne koysan sıgıyor

    ben olsam ugrasmazdım sewki nin b16b süper konyada da gordum alır geçerdim.
    eg nin bence kaput altı avantajı var sadece bide görsellik rex te kilo artı rüzgar önemli olanda bu ilerde turbo düşünürsek taktık olmadı kesiveriz paneli

    usta birazda işin içinde olalım diye düşünüyorum hazıra konmak istemedim biraz üstümüz başımız yağ olsun
    A.Karakuş

  14. #33
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ikinci el de swap para etmiyooooooooorrrrrrr yapar satarım düşünceniz varsa vazgecin
    hayır kesinlikle öyle bir düşüncem yok yenilikçi projelere devam ederiz
    A.Karakuş

  15. #34
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaa bu iş zevk işi neyin hesabı anlamadım
    aynen tamamen zevk için 2.el olarak satma niyetim yok dursun köşede
    A.Karakuş

  16. #35
    alikarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya-Kumluca
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eg ye cok daha rahat koyarsınız b16 motoru gideride ek gibi olur ben swap yapsam o kadar emeği uğraşı eg ye vermem otobana cıkınca vti larla yanyana yürümek istemem

    rexe yaparsanız kulaklar aks lar vites cubukları çok ugrastırır. ama bitince iyiki yapmışım dersiniz type-r lardan ayrı kalmazsınız vti lar size yavaş gelir dahada başkası yolu rex eg den kat kat daha iyi tutar rolling te yanınızdaki type-r vti vs viraja geldi diye gaz keserken siz düşünürsünüz bunlar neden gazı bıraktı diye daha bi artısıda rüzgar direncidir hondanın ürettiği tüm modeller içinde 0.29 rüzgar kat sayısı ile rex ve nsx aynı koltuğu paylaşır eg ile yakından uzaktan alakası yoktur 170 e kadar yan yana gidiyorsanız 170 ten sonra rüzgar direnci kendini gösterir yoldaki rüzgardan yanınızdan hızlı geçen hiç bir araçtan etkilenmezsiniz rüzgarı tutmaz daha bi artı daha hafifliğidir buda en güzel kısmı

    ben b16a2 koydum rexe şimdide k24 koyuyorum tekerde 230-240hp alayım TR de yanımda yürüyecek type-r yok bu kasayla
    paylaşımınız için tşk ederim güzel bilgiler yeni projenizde kolay gelsin ..
    A.Karakuş

  17. #36
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx le 200 e kadar sıkarsın sonra sı ıcınden gelen butun duaları okursunn
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  18. #37
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock crx 890 kilo olunca
    bu nasıl bi matematiktir çözemedim
    92' crx vti yani b16a1 1105 kg

    1992 Honda Civic CRX VTi automobile technical specifications

    87' crx 16i-16 yani d16a9

    900 kg

    1987 Honda Civic CRX 1.6i-16 automobile technical specifications

  19. #38
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdemx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16lı crx stock 890 kg zaten b16 koyunca ek civicden dahamı ağır oluyor inanamadım
    edit:

    Beefier front and rear bumper supports, door impact beams, door-mounted seat belts, floor pan reinforcements, rear sway bar and associated bracketry, larger front sway bar, a rear wiper, a rear storage compartment, larger wheels and tires, a sunroof with associated rails and electric components, a passenger side mirror, a dead pedal, larger front brake components and axles, heavier seats, heavier engine and manifolds, more sound deadening material, larger fuel tank - among other miscellaneous items.

    Türkçeye çevirmekle uğraşmak istemediğim bu parçalar yüzünden crx vti normal crxten daha ağır. Bunların bazıları güvenlik, bazıları yol tutuşu ve bazıları performansa yönelik parçalar olup sökülememektedir. Sökülmesindir de zaten bence.

    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crx'in yol tutuşu eg ve ek civicten daha mı iyi? (stock halini sormuyorum)
    bir soru sordum ama

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •