User Tag List

Sayfa 7/7 İlkİlk ... 567
120 sonuçtan 115 ile 120 arası

Konu: bmw m52,m50 mi s50 mi

  1. #115
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle belirteyim hocam, bende muhendisim az cok bende hesap yapiyorum yani meslegimiz bu konu hakkında konusurken bizim icin bir haklı cıkma nedeni olmamalı

    Ben burada bahsetmedim ilk postumda ama sorunsuz gidenler hep obd1 olanlar, 413 kodlu ecu bu isten en verimli olanı. Hatta adamlar obd2 araclarını obd1 e cevirip sorunsuz yuruyorlar. Cunku bu ecu ile sorun yasayanlar yok denecek kadar az ve sorun olanları da incelerseniz ya tesisatında ya sensorllerinde ya mafında yada ecusunde arıza olanlar, bu bilesenleri sorunsuz olup sorun yasayanı okumadım gibi birsey. Sizin ecu ne bilmiyorum ama tr'de zaten obd1 vanoslu m50 lerde hep 413 var zaten.
    Rescale edilen verileri ecu ne kadar kabul ediyor ne demek anlamadım, siz degerleri verirsiniz ecu isler ve o sekilde devam eder yapay bir zekadan soz etmiyoruz burda kendine gore yorum yapsın vs..

    Sahsi fikrinize saygı duyarım ben kendimde standalone beyinlerden yanayım ama stock beyinlede bu is oluyor onumuzde belki binlerce ornek var.
    yanlış anlaşılma olmasın ben mesleğim olduğu için yazdım,haklı çıkmak için değil servis işletiyorum aynı zamanda. Eski bmw ciler denim benim aracım m50 6s2 eut06 kodlu tek vanoslu. 88 pinli ama pinleri ne obd1 nede obd2 ye uymayan karışık sistemli bir ecu. Orneğin vanos, 7 ve 21 nolu pinlerde çıkarken bende 16 nolu pin, gösterge 15 nolu pin bende 64 nolu pin gibi...velhasıl stock ecu 413 ile thomas criss ve ben yürütemedik şuanda standalone ile Erkut yürütüyor sağolsun, ince ayarları yapılacak sadece..kısmetse yakında videolar çıkar zaten.. bide Erayla roll yaparsak tamamdır)
    OTOBULL GARAGE

  2. #116
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankaraya gelicem e30 la basinc 05 su anda enjektorleri daha takamadim 600cc baglayip ayar yapilcak sonra 1,5 lari zorlicam deneriz tabiki sen bi video koyda gorek aleti
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #117
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin ghiblimiydi bilmiyorum ama an 240 zamanında ghibliyi geçmişti

    https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater

    bu araç atmosferik ve 20 blokla çok güzel yürüyen bi arabaydı zamanında
    hayır benim aracım değil...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #118
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 ve M20'de 20-25 veya 28 blok olması neyi değiştiriyor ? blok-height değerlerinde fark varmı ?

  5. #119
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blok yuksekligi ayni gomlekler farkli 2000cc 80mm den max 84 e cikiyo 2.5 ise 86 ve kasarsan 87 leri zorlar
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #120

    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    45
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorularınızı Deneyimlerime Göre Tek Tek Yanıtlıyayım

    1.si M52 B28 Motoru Modifiyeye İyi Cevap Verir Ama Bazı Dezavantajları Var;
    - çok zeki bi motor ms41 siemens beyin var buda yüksek devir dönülünce vanos mekanik sıkışma arızası veriyor
    - emme manifoldu vs m50 325 in kine göre daha küçük
    - Vanos Sıkıntısı Var Vs gibi
    2.si Ankarada Bahsettiğiniz Araç Benim Eski Aracım e46 m3 Storkerdi 370 hp Değilse Bile 300 Hp Nin Kesinlikle Üstündeydi Ve Beni Ankarada E36 Olsun E46 Olsun Geçen Olmadı ( Denediğim Araçlar Arasında Ki Bir Çoğuyla Denedim Mevzu Patates M3 Mevzusu Olmasın )

    Böyle Bir Motor Modifiye Edecekseniz m50 325 vanossuz Tercih Etmenizi Tavsiye Ederim Modifiyeye Çok Yatkın Sadece Krank Piston Güzel Bi Yazılımla Tatminkar Güçler Yakalanabilir , Ki Ben Her Aracımda Beyin Ve Eksantrikde Kullandım

    3. M3 Motorunda Gelince Stock Olarak Koyulup Binilirse Güzel Bir Motor Fakat Onunda Bazı Dezavantajları Var (Parçası Çok Pahalı, Yatak Sorunu Var, Parçası Bulunmuyor Bulunsa Bile M3 Deyince Fahiş Fiyatlar Örneğin 286 m3 ün piston takımı 1200 lira gibi) Fakat Bu Motoru Modifiye Etmek İsterseniz Min. 15 Bin TL Yi Gözden Çıkarmanız Gerekir Özetleyecek Olursak M50 325 Vanossuz En İdeal Modifiye Edilebilecek Motor Bu Motorlar Arasında.
    hocam dediğiniz gibi benim aracımda vanos sıkışma hatası veriyor bu konuyla ilgili yardım edermisin..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •