User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
120 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: bmw m52,m50 mi s50 mi

  1. #77
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert Bilaloğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz bicmiyoruz, dyno soyluyor. Millet biyerinden uydurur biz oncesini
    Ve sonrasini olcuP koyuyoruz. Kotude ciksa iyide ciksa.
    Daha nasi bir hizmet istersin.

    Dastek bize yakin. O dyno cok olcuyorsa neden atmosferik
    Halini cok olcmuyor. En iyi m3 260 teker verdi. Neden
    O insanlarin malinada herseyde oldugu gibi ... Atiyorsun.

    Odami dandik
    tamam *** atıyorum yanlıs ölçüyo kardeşim git orda ölç getir paşaoğlunda ölççç oradanda git özgünün dynosunda ölç hayal kırıklıgını yaşa dükkanına geri dön artislik yaptuın gittin paşaoğluna güç dediğim gibi az çıktı BEKİR İN SÖYLEMESİNE göre devir kesiciyi sen açmayı bilmiyormuşsun kesicisini uzatmış ve bir tık daha güç almışsınız nekadar doğru nekadar yalan bilmem dediğime geldin sonucta yıne dene yıne gelceksın dediğime

    atmosferik te çok tork olmadıgından yanlıs olcmuyo olabilirmi MERT cim
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  2. #78
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bak bu komik sebebi su

    Vanossuz 325 6500 donuyor. Biz dastekle 22 psi da 6000 devirde 480 teker
    Aldik. Sonra sen olmaz olamaz dedin pasaoglu git dedin.

    Pasaogluna 467 teker verdi. 13 teker fark ayrica
    Pasaoglu nda arac yuke binmiyordu 20 21 psi gorebildik.

    Sonra bekir saolsun kesiciyi yukseltelim bunda motronic
    Beyin yaz yazalim atalim dedi. Ok dedik 7200 e cikarttik

    7200 kesici ile olcmedik. Ewe donduk.

    Senin dedigin hicbiseye gelemeyiz senle biz ayri dunyalarin
    İnsaniyiz. . Bizde hep dogru var moruk. Biz hic bir zaman
    Yalan konusmadik. Suanda elimizden gelen budur ama
    Gelistirmeye citayi yukseltmeye devam. Sira bnm kulusturde

  3. #79
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesiciyi yukseltmek icin reflash gerekiyor. Powermodla
    Motronice yazamassin hehehehhe. Bizde reflash isi yapmioz

  4. #80
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öle olsun kankacım sen her zaman haklısın biz varoşuz ya hep kötüyüz yalan söliyoruz kandırıyoruz yenı arabanda çok güzel olur inş sabırsızlıkla bekliyorum 700+whp leri
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #81
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin icin turkiyedeki en heart breaker dynoya cikaricam soz bak buraya
    Yaziom

  6. #82
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert Bilaloğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak bu komik sebebi su

    Vanossuz 325 6500 donuyor. Biz dastekle 22 psi da 6000 devirde 480 teker
    Aldik. Sonra sen olmaz olamaz dedin pasaoglu git dedin.

    Pasaogluna 467 teker verdi. 13 teker fark ayrica
    Pasaoglu nda arac yuke binmiyordu 20 21 psi gorebildik.

    Sonra bekir saolsun kesiciyi yukseltelim bunda motronic
    Beyin yaz yazalim atalim dedi. Ok dedik 7200 e cikarttik

    7200 kesici ile olcmedik. Ewe donduk.

    Senin dedigin hicbiseye gelemeyiz senle biz ayri dunyalarin
    İnsaniyiz. . Bizde hep dogru var moruk. Biz hic bir zaman
    Yalan konusmadik. Suanda elimizden gelen budur ama
    Gelistirmeye citayi yukseltmeye devam. Sira bnm kulusturde
    genede dayanamadım sana bi cevap veriyim son kez rengin değişsin

    burada demişssinki



    bende demişimki kardeşim 580 hp çıkması imkansız şaşırma iddalaşmışız ve sende paşaoğluna gitmişin benı *** etmek için ve çıkan sonuç



    sonuç nemi paşaoğlunun çarpanlarını çıkardıgında 1.4444 mü neydi oda 480hp falan yapıyo buda sana kapak oluyo
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  7. #83
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bakın arkadaşlar , bu işlere tuner gözünden bakmak farklı , sanayici gözünden bakmak da farklı.

    Müşteri/Kullanıcı hızlı bir otomobil isteyerek yola çıkar.Sonra atmosferik yada turbo arasında kalır ve fikir alır. İpin bir ucunda 20.000 TL harcayıp M3 geçtim demek olur , yada çok daha keyifli olan turbo'yu yapıp daha az para harcamak vardır.Kullanıcı bunu öğrenmek ister.Bilir kişilerin tavsiyesi burda çok önemlidir.

    Biz Power Mod kullanarak kullanıcı için bir çok işi çok hızlı şekilde halledebiliyoruz.Ve en önemlisi daha sonra da kullanıcı sorun yaşamıyor , ayar için peşimizde koşmuyor.Güzel bir tarafı da daha araba kırmadık.Demek ki pek de dandik bir şeyin peşinde koşmuyoruz.

    Yaptığımız arabalar da her gün marşına basılıp binilen araçlar , haftasonu da bir çoğu drifte giriyor.Günlük/drift amaçlı hazırlanan bu arabalarda sorun yaşamazken neden başka alternatifleri zorlayalım ? 300-500TL ucuz olsun diye başka işletim sistemi ile ucuz etin yahnisi modelini bizde biliyoruz.Ama bunu kendi arabanıza yapıp uğraşabilrsiniz , ama müşteri dediğiniz ve parasını onun yerine harcadığınız kişiler için sorunsuz ve hızlı sistem çok daha iyidir.
    sayın tuner yanlış anlamayında bi saçma sapan turbo yapmak var bide harbi atmosferik yapmak var sözüm size değil kesinlikle yanlış anlamayın bugun bir bmw nın motorunu standart şekilde rektefıye etmek zaten 7 binlira orjinal parçalar kullanılırsa ki herkez bilir e46 m3 ün krankı 4 bin liradan aşşağı değil ettimi sadece krankla 11 bin 1200 piston takımı 2000 eksantrik 2300 lira power mod beyin ıvırı zıvır vs si 20 bin lirayı çok rahat tutuyor gelelim power mod a benim aracımdada power mod vardı memnun olanlar olabilir aranızda ama biz power mod da limitleri yaşayamadıkki beyini aldıkdan 1 ay sonra bozuldu garanti dediğimizde hollandaya gidecek dediler eywallah dededik 1 ay dan önce gelmez dediler piggyback beyin 1 beyin için ben arabamı yatırmalımıyım acaba artı şuna gelelim turbo bır araba günlük binmek için ne kadar sağlıklı olur orasıda tartışılır

  8. #84
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sefa geçen bende m20 ye atmosferik bir liste çıkartiyim dedim tuzu biberi hariç 15000tl çıktı alcagım güçte 260 270hp o yüzden tr de atmosferik yapmak biraz fantaziye kaçıyo okadar
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  9. #85
    sefa325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sefa geçen bende m20 ye atmosferik bir liste çıkartiyim dedim tuzu biberi hariç 15000tl çıktı alcagım güçte 260 270hp o yüzden tr de atmosferik yapmak biraz fantaziye kaçıyo okadar
    aynen katılıyorum abi kolay iş değil ne kadar basit görünsede dışardan aynı zamanda turbo m3 e gelince o kadar sefer gazladı hepsindede arabada sıkıntı vardı benim arabamda tam slick lastik olmasına rağmen m3 den daha fazla sarıyodu tekrar tekrar söylüyorum kimsenin yaptığı iş kötü değildir herkezin eline sağlık amacım polemik yaratmak değil sadece gözlemlediğim şeylerden bahsediyorum o kadar

  10. #86
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum abi kolay iş değil ne kadar basit görünsede dışardan aynı zamanda turbo m3 e gelince o kadar sefer gazladı hepsindede arabada sıkıntı vardı benim arabamda tam slick lastik olmasına rağmen m3 den daha fazla sarıyodu tekrar tekrar söylüyorum kimsenin yaptığı iş kötü değildir herkezin eline sağlık amacım polemik yaratmak değil sadece gözlemlediğim şeylerden bahsediyorum o kadar
    yazma şöle şirket yapıyoruz sancaklar iki tane e30
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #87
    Mert Bilaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    turkiye
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Canim kardesim bu dynolar neyi olcuyor teker torkunu ordan bg yi
    hesapliyorlar. Dastekde ne cikmis 480 teker. Esas guc budur

    Biz 480 i yuzde 18 le carptik neden cunku amerikada herkes bole
    Hesapliyor. Ancak pasaoglu dyno ya bazi bilgiler girliyor ve
    Dyno teker gucunden kendi kayipi hesap layip carpiyor

    Burdaki tekerle 480 ve 467. Biz dsstegi 1.18 le carptik

    Pasaoglu dyno 467 yi baska bir degerle carpti.

    Dastek teker verdigi icin ben yayimlarken bir bilinmeyenle
    Carpmak zorundayim. Teker krankdan az oluyor dogal olrk

    Ben ozmanda dedim teker onemlidir dier sayi hayali yada
    Tahminidir diye hala sevinip neler yaziorsun.
    Anlatamiyorum ben Dynodan anlayan biri yazsin please

  12. #88
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam kenkkkkkk kızma kolpayım bennnnnnnn
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #89
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mertciğim power Mod Dediğin Tsi dimi Fueller mod ilemi kullanıyorsun sen powermod u?

    piggyback ile bircok araç sorunsuz çalışır zzten adı sülük standalone takarsan demek istediğimi anlarsın

    powermodun en sewmediğim yanı ki düzeltilemeyen tekleme nedenide bundan avansı krank acısını değiştirip yanıltarak avansı kısıp açıyor olması


    ayrıca driftte araba kırılmaz ya hararet yapar yada yağ sıcaklığından bişiy gelir başına basınca adam gibi bile gelemiyor

    buyrun getirin ölçelim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #90
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sefa325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi valla hiç video yok hep eş dost olduğu için denediğimiz insanlar hiç video çekmedik siteden chief kadir ve bladerk erkut abime sorabilirsiniz aracın geçmişini tamamen keyif için yaptık aracı şuan yapılı bi arabam daha var zaten ankardan varsa 36 46 m3 deneriz keyifle videoda çekilir saygılar
    Evet abicim ben defalarca senle denedim ama nos olayına denk gelmedim eski arabanda bir dönem bağlandı ve söküldü diye hatırıyorum yanılıyoda olabilirim ama bu araban zaten çok iyi nos a gerek bile yok

  15. #91
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türkiye'de bir avuç BMWCİ birbirine saldırıyor.

    yazık, daha olumlu diyaloglar olsaydı da ağız tadıyla okusaydık.

    bu arada 4.vites saran m3 ten bahsedilmiş, benim E36M3 100-200 3,85 koşarken 4. Vites sarmıyordu.....bu 4. Vites saran m powerı merak ettim.
    Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah

  16. #92
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de bir avuç BMWCİ birbirine saldırıyor.

    yazık, daha olumlu diyaloglar olsaydı da ağız tadıyla okusaydık...
    Daha bu sabah bende tam olarak aynı durumdan başka bir konuda bahsetmiştim. Çok güzel özetlediniz gerçekten..
    OTOBULL GARAGE

  17. #93
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mert abi 600+whp m3 un ideal 100-200 km si ne cikar sen iyi bilirsin
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  18. #94
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de bir avuç BMWCİ birbirine saldırıyor.

    yazık, daha olumlu diyaloglar olsaydı da ağız tadıyla okusaydık.
    bunda hepimizin suçu var, nedense yıllardır herkesin yaptığı BMW inanılmazdır, M3 de geçer M5 e de yürür... gören vardır tanık çoktur, son 10 senede M3 geçen BMW leri alt alta yazsam 100 ü bulur... sonra bakmışsın kasa 10bine motor 5bine satılık...

    şurada BMW ile teknik basit bir şeyde bile neden birbirimize giriyoruz? Eray ve Mustafa, Mert(DA) ben 5-6 sene önceki yazdığımı tekrar yazayım, atmosferiği geç, adam gibi yürürü olan M ya da 25.-2.8 farketmez adam gibi yürüyen bir turbonun spectleri nedir, ne olmalı, ömrü ne kadardır, denenmişliği ne kadardır? işte bunların cevabı verilemediği için, çoğunluk o 'gizemli' iMan Power ile M3 leri geçtiği için sonu bu şekilde tartışmalara dönüyor...

    madem o kadar güzel düzgün sorunsuz BMW turboluyordunuz da, parası olan adam neden gidip HPF kitlerine bu kadar sardırdı?

    Yasin'in e30 3.25 i (HM 325 ti sanırım plakası), geçmedik M3 bırakmadı dediler, ghibliye yaklaşamadı bile, oysa benim ghibliyi E46 M3 rahat geçiyordu o haliyle...

    bence o bunu geçmiş o buna şu kadar açmış konularını bırakıp işin 'tech'nik kısımlarını konuşursak kavga olmaz, tartışma her zaman iyidir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  19. #95
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik hakkiyla m3 gecen (nossuz) ciplak gozle ben daha gormedim drag da gecenler var is biraz pilotaja kaliyo angara da o yuzden bol miktarda m3 gectik diye dolasan e30 cu var...

    Yine yaziyorum sana bunu artik anla dogasinda besleme olmayan bir motora turbo baglayip sonra bundan 100.000km garanti bekleyen adama zaten kimse araba yapmaz bu isin garantisi yokki sen uzun omur soruyosun he illaki guclendirip kirilma zamanini uzatirsin ama kbakma senin istedigin gibi hem 500 hp olayim hemde kirilmasin diye bisey yok illaki kirilir birazda kismet isi bu isler

    Tr deki en hizli m50 mertin yaptigi leş25 lakabli e36 benim gordgum bayadirda piyasada gazliyo daha gideride var ama acmiyolar o yuzdende kirilma zamanini uzattilar say driftte kullanilio bide buyuk basari bence ama cok komik bisey soyliyim motora kol piston saplama conta tak kapat Allah ne verdiyse bas bukadar basit

    Ben stock motora daha hic acilmamis diyim 80 bin km de su anda 85 tir supercharger bastim ustune 250 shot nos bastim simdide turbo basiuorum ve insaan gibide kullanmiuorum kirilabilrdi ama kirilmadi anlamak istedigim bu sen hem hizli hem bozulmasn diyosan git f10 m5 al
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •