User Tag List

Sonuçlar: manuel ankara rocco- dsg istanbul rocco

Katılımcı sayısı
58. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • manuel ankara

    29 50.00%
  • dsg istanbul

    29 50.00%
Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
82 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: manuel rocco- dsg rocco

  1. #58

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uygun bir zamanda yapalım bende sana onu yazcaktım
    o da niyetli ama biraz erken basar, akıtır vs . dikkatli ol

  2. #59
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan ben yorumumu grafikteki araçlara göre yapıyorum zaten.
    orda manuelin tork değerleri bi yere kadar, bi yerden sonra da dsg nin değerleri önde. ona rağmen ben manuel gecer diyorum.
    ama stok için yine ben uzunda manuelin gececeğini düşünüyorum.
    manuel golfu olan murat da sürekli aynı şeyi iddia ediyo biliyosun, her denemede mutlaka yetişip geçiyorum diyor dsg lileri.
    APR TSI K04 software vs GIAC TSI K04 Software - YouTube

    bu videoya bir bak , gerçi bakmışsındır ama...
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  3. #60

    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    19
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsg manual kapışması 0-190 her zaman dsg önde gidiyo en az 8 kez denedik

  4. #61
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oguzhangunes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg manual kapışması 0-190 her zaman dsg önde gidiyo en az 8 kez denedik
    Manuel launch yaparsk mı kalktı normal mi?

    0-200 denemelerinde 2.viteste dsg biraz üstünlük kuruyo. Manuel 3. Vitesin sonlarına doğru geldi mi dsgyle kafa kafaya geliyo. 4.vitesin başında baş başa. 4.vitesin ortalarına gelirken öne geçip sonra kaptırmıyor. Bendeki denemeler hep böyle olmuştur ki manuel kullanandan kullanana fark oluyor. Ben manuel ile 0-100 7.2 ile 7.6 arası geziyorum dynolicious verilerim.
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  5. #62
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manuel launch yaparsk mı kalktı normal mi?

    0-200 denemelerinde 2.viteste dsg biraz üstünlük kuruyo. Manuel 3. Vitesin sonlarına doğru geldi mi dsgyle kafa kafaya geliyo. 4.vitesin başında baş başa. 4.vitesin ortalarına gelirken öne geçip sonra kaptırmıyor. Bendeki denemeler hep böyle olmuştur ki manuel kullanandan kullanana fark oluyor. Ben manuel ile 0-100 7.2 ile 7.6 arası geziyorum dynolicious verilerim.
    Murat 7.2 çok iyi bir değer stok araba için , bence bir p-box lütfen dynolicious a çok güvenmiyorum ben.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  6. #63
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat 7.2 çok iyi bir değer stok araba için , bence bir p-box lütfen dynolicious a çok güvenmiyorum ben.
    Abi pbox bulsam satın alıcam fiyata baktım 500-700euro. Danaya girer gibi girip beraber mi alsak
    Dynolicious'u 2-3 yıldır kullanıyorum. Genellikle doğru sonuçlar çıkarıyor, Leon 1.2 TSI'da 10.5-11.3 arası değer alıyodum. R53 CooperS'te 7sn üç aşağı beş yukarı çıkıyordu. Golf'te de deniyorum, shorshifter yokken 7.9-8.2 çıkıyodu. Shortshifter'ı ilk aldığımda denedim yine aynı çıktı shiftera alıştıktan sonra 7.2'yi gördüm, genelde de 7.6 yı görüyorum. düz zeminde

    Dynolicious Timed Run

    bu denemede ASR açık, Launch yok 7.9 0-100 Beygiri doğru ölçmesi için sonuna kadar gitmen gerekiyo ama yolda viraj olduğu için o hızla girsemde güç kaybediyo. Dümdüz bi yol bulsam denicem de, yok istanbulda kolay değil
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  7. #64

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manueli bence fazla kucumsuyorsunuz...
    R

  8. #65

    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    19
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manuel launch yaparsk mı kalktı normal mi?

    0-200 denemelerinde 2.viteste dsg biraz üstünlük kuruyo. Manuel 3. Vitesin sonlarına doğru geldi mi dsgyle kafa kafaya geliyo. 4.vitesin başında baş başa. 4.vitesin ortalarına gelirken öne geçip sonra kaptırmıyor. Bendeki denemeler hep böyle olmuştur ki manuel kullanandan kullanana fark oluyor. Ben manuel ile 0-100 7.2 ile 7.6 arası geziyorum dynolicious verilerim.
    Her 2 aracta esp iptal sekilde denendi otoban asfaltinda
    7sn stok rokko icin cok iyi rakam tebrik

  9. #66

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynolicious u pbox ile kıyaslamadım ama sonuç olarak 0-100 aldığın yerdeki eğim çok önemli... stock araç için 0-100 7.2 sn. gerçekten iddialı olmuş. Düz zemin demişsin ama altimetre ile ölçme imkanın oldu mu?

  10. #67
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    40-50 de basılmadığı sürece manuel önde gidecektir diyorum bende abi

  11. #68
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dynolicious u pbox ile kıyaslamadım ama sonuç olarak 0-100 aldığın yerdeki eğim çok önemli... stock araç için 0-100 7.2 sn. gerçekten iddialı olmuş. Düz zemin demişsin ama altimetre ile ölçme imkanın oldu mu?
    Yok fakat her zaman kullandığım yol, hatta belki bilirsiniz. Bahçeşehir'e girerken yokuş aşağı geliyor adanın orada düzeliyor yol. Adayı geçip solda duruyorum ayağımı frenden çektiğimde araç hareket etmiyor. Ve benzinliğe kadar 110-120 civarına ulaşıyor araç o mesafe arası deniyorum hep. Önceki araçlarımla denediğimde fabrika verisine yakın veriler alıyordum. 7.2'yi zaten 2 kere görebildim. Diğer denemelerde hep 7.4-7.6 arası görüyorum. Kendimce denediğim için ayrıca cihaz kullanma gereksinimi duymadım iOS6 yüklediğimde yeni bir iPhone olarak ayarla dediğim için o veriler kayboldu yoksa atardım
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  12. #69

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok fakat her zaman kullandığım yol, hatta belki bilirsiniz. Bahçeşehir'e girerken yokuş aşağı geliyor adanın orada düzeliyor yol. Adayı geçip solda duruyorum ayağımı frenden çektiğimde araç hareket etmiyor. Ve benzinliğe kadar 110-120 civarına ulaşıyor araç o mesafe arası deniyorum hep. Önceki araçlarımla denediğimde fabrika verisine yakın veriler alıyordum. 7.2'yi zaten 2 kere görebildim. Diğer denemelerde hep 7.4-7.6 arası görüyorum. Kendimce denediğim için ayrıca cihaz kullanma gereksinimi duymadım iOS6 yüklediğimde yeni bir iPhone olarak ayarla dediğim için o veriler kayboldu yoksa atardım
    Maalesef 96-97 yıllarında oralara gelirdim ama çok zaman geçti tabi. İlk yıllarda tek BP vardı galiba...

    Benim demek istediğim 0-100 hızlanmasını tamamladığın yolun tamamındaki eğimdi. ***** tam kalkış yaptığın yer düz olabilir ancak sonrasında durum nasıl demek istemiştim. Bu arada 0-100 alırken 100'ü tek vites atarak 2.vitesin sonunda görüyorsun değil mi?

  13. #70
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maalesef 96-97 yıllarında oralara gelirdim ama çok zaman geçti tabi. İlk yıllarda tek BP vardı galiba...

    Benim demek istediğim 0-100 hızlanmasını tamamladığın yolun tamamındaki eğimdi. ***** tam kalkış yaptığın yer düz olabilir ancak sonrasında durum nasıl demek istemiştim. Bu arada 0-100 alırken 100'ü tek vites atarak 2.vitesin sonunda görüyorsun değil mi?
    Devamı da düz geliyor fakat bu aralar ölçerim, iphone'da clinometer programları var. Eğim ölçmek için off-road araç ekipmanlarında bulunan clinometerla ölçüyorsunuz dimi? Ona göre sipariş vericem de Bakiyim oranın eğimine. O zaman net yazarım.

    2.vitesin sonunda 107mi 110 mu ne görüyor zaten. 0-100'ü 2.viteste tamamlıyorum
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  14. #71

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok pbox'ın altimetresiyle ölçüyorsun. Zaten onu da log alıyor.

  15. #72
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok pbox'ın altimetresiyle ölçüyorsun. Zaten onu da log alıyor.
    maalesef pbox olmadığı için
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  16. #73

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manueller 3 vitesle 0-160 km arasını alırken aynı hız aralığını dsg ler 4 vitesle bitiriyor.
    bu da dsg lere yaklaşık olarak 2 boy civarı bi avantaj sağlıyor.
    160 dan sonra dsg nin bi avantajı yok. dsg nin 5. vitesi ile manuelin 4 u aynı uzunluklarda aşağı yukarı . dolayısıyla dsg nin aktarma kayıplarından dolayı 160 dan sonra dezavantajlı oldugu bölüm başlıyor. top speed de manuelin yetişip geçmesi normal. zaten maksımum suratlere bakarak da bu anlaşılabilir. dsg ler 218 manueller ise 220.

  17. #74
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Top speed farkı 2km ise ben stock 2 araç içinde yinede manuelin dsg yi pek yakalayabileceğini dşünmüyorum. Cüzi aktarma kaybı yanında, manuelinde dsg karşısında atım yavaşlığı mevcut. Baştan dsg nin attığı farkı top speed de kapatması belki ama geçmesi hataca zor
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  18. #75
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her türlü manuel diyenlerdenim. dsg geçse bile gazlamalık araba otomatik olamaz aklıma mantığıma aykırı benim sport kategori ultra araçlardan örnek gelir simdi buna ama gtr35 ve ona yaklasan performanstaki araçlarda tabii öyle üzerinde çok çok çok uğraşılmış mükemmele yakın aktarmaya ve hıza sahip otomatik şanzıman olabilir, satılabilmesi rahat kullanılan bir yol arabası olabilmesi için otomatik olmak zorunda da. ama ben keyif alicaksam manuel olcak

  19. #76
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Top speed farkı 2km ise ben stock 2 araç içinde yinede manuelin dsg yi pek yakalayabileceğini dşünmüyorum. Cüzi aktarma kaybı yanında, manuelinde dsg karşısında atım yavaşlığı mevcut. Baştan dsg nin attığı farkı top speed de kapatması belki ama geçmesi hataca zor
    Ben kendim 1vs1 denedim, 100'de başladık, 170'e kadar kafa kafaya, 170'ten sonra ben açmaya başlıyorum DSG'yi.
    50'de denedik, öne çıkıyor DSG, 160'tan sonra yanaşmaya başlıyorum. 200 civarında öne çıkıyorum.
    60'ta denedik, DSG çok az öne çıkıyor, 180 civarı ben öne geçiyorum ve açmaya devam ede ede gidiyorum.

    Ayrıca başka bi denemede benim aracımda ben(73kg)+3kişi(yaklaşık 200kg)+ 16highline jant, karşı araçta 2kişi(yaklaşık 150 kg)+18Lugano replika vardı. Aradaki ağırlık farkı ile jantın birbirini kapatıığını varsaysak, 70 civarı başlandı, 170-180 gibi açmaya başladım, 205 gibi gazdan çektim, ön kapıma yaklaştığında tekrar gaza bastım, ve hızım düşük olmasına rağmen burnunu çıkaramadan tekrar toparlayıp açmaya başladım.
    Stock vs Stock..

    Bende araştırmıştım bu konudan sonra Özgür, 1 vites avantajını ilk 4 viteste kullanıyo sonrası aynı. Hatta bi yerde sanki DSG vites atınca öbür vitese daha düşük devirde başlıyo gibi gelmişti ama hatırlamıyorum şimdi onu

    Üstüne DSG'nin ağırlık farkını unutmayalım. Benim aracımın ağırlığı 1271kg olması gerek. DSG ise 1350'lerde.
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •