APR TSI K04 software vs GIAC TSI K04 Software - YouTube
bu videoya bir bak , gerçi bakmışsındır ama...
1.4 TSI GTX28 Loading...
dsg manual kapışması 0-190 her zaman dsg önde gidiyo en az 8 kez denedik
Manuel launch yaparsk mı kalktı normal mi?
0-200 denemelerinde 2.viteste dsg biraz üstünlük kuruyo. Manuel 3. Vitesin sonlarına doğru geldi mi dsgyle kafa kafaya geliyo. 4.vitesin başında baş başa. 4.vitesin ortalarına gelirken öne geçip sonra kaptırmıyor. Bendeki denemeler hep böyle olmuştur ki manuel kullanandan kullanana fark oluyor. Ben manuel ile 0-100 7.2 ile 7.6 arası geziyorum dynolicious verilerim.
[VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
CNK62
Abi pbox bulsam satın alıcamfiyata baktım 500-700euro.
Danaya girer gibi girip beraber mi alsak
Dynolicious'u 2-3 yıldır kullanıyorum. Genellikle doğru sonuçlar çıkarıyor, Leon 1.2 TSI'da 10.5-11.3 arası değer alıyodum. R53 CooperS'te 7sn üç aşağı beş yukarı çıkıyordu. Golf'te de deniyorum, shorshifter yokken 7.9-8.2 çıkıyodu. Shortshifter'ı ilk aldığımda denedim yine aynı çıktı shiftera alıştıktan sonra 7.2'yi gördüm, genelde de 7.6 yı görüyorum. düz zeminde
Dynolicious Timed Run
bu denemede ASR açık, Launch yok7.9 0-100 Beygiri doğru ölçmesi için sonuna kadar gitmen gerekiyo ama yolda viraj olduğu için o hızla girsemde güç kaybediyo. Dümdüz bi yol bulsam denicem de, yok istanbulda kolay değil
![]()
[VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
CNK62
Manueli bence fazla kucumsuyorsunuz...
R
dynolicious u pbox ile kıyaslamadım ama sonuç olarak 0-100 aldığın yerdeki eğim çok önemli... stock araç için 0-100 7.2 sn. gerçekten iddialı olmuş. Düz zemin demişsin ama altimetre ile ölçme imkanın oldu mu?
Yok fakat her zaman kullandığım yol, hatta belki bilirsiniz. Bahçeşehir'e girerken yokuş aşağı geliyor adanın orada düzeliyor yol. Adayı geçip solda duruyorum ayağımı frenden çektiğimde araç hareket etmiyor. Ve benzinliğe kadar 110-120 civarına ulaşıyor araç o mesafe arası deniyorum hep. Önceki araçlarımla denediğimde fabrika verisine yakın veriler alıyordum. 7.2'yi zaten 2 kere görebildim. Diğer denemelerde hep 7.4-7.6 arası görüyorum. Kendimce denediğim için ayrıca cihaz kullanma gereksinimi duymadımiOS6 yüklediğimde yeni bir iPhone olarak ayarla dediğim için o veriler kayboldu yoksa atardım
![]()
[VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
CNK62
Maalesef 96-97 yıllarında oralara gelirdim ama çok zaman geçti tabi. İlk yıllarda tek BP vardı galiba...
Benim demek istediğim 0-100 hızlanmasını tamamladığın yolun tamamındaki eğimdi. ***** tam kalkış yaptığın yer düz olabilir ancak sonrasında durum nasıl demek istemiştim. Bu arada 0-100 alırken 100'ü tek vites atarak 2.vitesin sonunda görüyorsun değil mi?
Devamı da düz geliyor fakat bu aralar ölçerim, iphone'da clinometer programları var. Eğim ölçmek için off-road araç ekipmanlarında bulunan clinometerla ölçüyorsunuz dimi? Ona göre sipariş vericem deBakiyim oranın eğimine. O zaman net yazarım.
2.vitesin sonunda 107mi 110 mu ne görüyor zaten. 0-100'ü 2.viteste tamamlıyorum![]()
[VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
CNK62
yok pbox'ın altimetresiyle ölçüyorsun. Zaten onu da log alıyor.
manueller 3 vitesle 0-160 km arasını alırken aynı hız aralığını dsg ler 4 vitesle bitiriyor.
bu da dsg lere yaklaşık olarak 2 boy civarı bi avantaj sağlıyor.
160 dan sonra dsg nin bi avantajı yok. dsg nin 5. vitesi ile manuelin 4 u aynı uzunluklarda aşağı yukarı . dolayısıyla dsg nin aktarma kayıplarından dolayı 160 dan sonra dezavantajlı oldugu bölüm başlıyor. top speed de manuelin yetişip geçmesi normal. zaten maksımum suratlere bakarak da bu anlaşılabilir. dsg ler 218 manueller ise 220.
Top speed farkı 2km ise ben stock 2 araç içinde yinede manuelin dsg yi pek yakalayabileceğini dşünmüyorum. Cüzi aktarma kaybı yanında, manuelinde dsg karşısında atım yavaşlığı mevcut. Baştan dsg nin attığı farkı top speed de kapatması belki ama geçmesi hataca zor
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
her türlü manuel diyenlerdenim. dsg geçse bile gazlamalık araba otomatik olamaz aklıma mantığıma aykırı benimsport kategori ultra araçlardan örnek gelir simdi buna ama gtr35 ve ona yaklasan performanstaki araçlarda tabii öyle üzerinde çok çok çok uğraşılmış mükemmele yakın aktarmaya ve hıza sahip otomatik şanzıman olabilir, satılabilmesi rahat kullanılan bir yol arabası olabilmesi için otomatik olmak zorunda da. ama ben keyif alicaksam manuel olcak
Ben kendim 1vs1 denedim, 100'de başladık, 170'e kadar kafa kafaya, 170'ten sonra ben açmaya başlıyorum DSG'yi.
50'de denedik, öne çıkıyor DSG, 160'tan sonra yanaşmaya başlıyorum. 200 civarında öne çıkıyorum.
60'ta denedik, DSG çok az öne çıkıyor, 180 civarı ben öne geçiyorum ve açmaya devam ede ede gidiyorum.
Ayrıca başka bi denemede benim aracımda ben(73kg)+3kişi(yaklaşık 200kg)+ 16highline jant, karşı araçta 2kişi(yaklaşık 150 kg)+18Lugano replika vardı. Aradaki ağırlık farkı ile jantın birbirini kapatıığını varsaysak, 70 civarı başlandı, 170-180 gibi açmaya başladım, 205 gibi gazdan çektim, ön kapıma yaklaştığında tekrar gaza bastım, ve hızım düşük olmasına rağmen burnunu çıkaramadan tekrar toparlayıp açmaya başladım.
Stock vs Stock..
Bende araştırmıştım bu konudan sonra Özgür, 1 vites avantajını ilk 4 viteste kullanıyo sonrası aynı. Hatta bi yerde sanki DSG vites atınca öbür vitese daha düşük devirde başlıyo gibi gelmişti ama hatırlamıyorum şimdi onu
Üstüne DSG'nin ağırlık farkını unutmayalım. Benim aracımın ağırlığı 1271kg olması gerek. DSG ise 1350'lerde.
[VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
CNK62
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)