User Tag List

Sonuçlar: manuel ankara rocco- dsg istanbul rocco

Katılımcı sayısı
58. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • manuel ankara

    29 50.00%
  • dsg istanbul

    29 50.00%
Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
82 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: manuel rocco- dsg rocco

  1. #39

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi
    50de bastigini varsaymiyorum cok altta. 65 70 gibi basilsa dsg olan olsa bile 5500lerde kavramiyorki ust vitesi yani en guclu oldudu yerlerde yakalayamiyor deviri nerdeyse manuel gibi oluyor devirleri(rakamlar dogruysa) onun icin devirler dogruysa manuel yurur bu verilerle/...
    serkan haklısın 5500 de kavramıyor ama sonuçta daha kısa bir dişliyi donduruyor. dsg nin 2 ve 3 u manuele göre baya kısa. bu şekilde tekere iletebildiği tork o oran da katlanıyor. bu sayede manuelden kopmaz çok diyorum ama kesin emin değilim tabi.

  2. #40
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi burda konu gene DSG - manuel olayına mı gelecek yoksa istanbul - ankara mı ?
    Çok politik gördüm seni bu aralar...

    Al sana DSG ler nerde vites atar , beni araba.

    IMG 0981 - YouTube
    BORKED
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  3. #41

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakan politik derken neyi kastediyorsun anlamadım
    araçların ikisi de aynı kişi tarafından tune edilmiş.
    o kişi de ben değilim zaten

    benim iddiam dsg nin aktarma kayıpları olsada 5500 den sonraki ustunlugu ile geçeceği yonunde.
    ama ters fikirlere de saygılıyım
    senin videon da gayet iyi oldu , benim soylediğim değerleri teyit ediyor.

  4. #42
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan politik derken neyi kastediyorsun anlamadım
    araçların ikisi de aynı kişi tarafından tune edilmiş.
    o kişi de ben değilim zaten

    benim iddiam dsg nin aktarma kayıpları olsada 5500 den sonraki ustunlugu ile geçeceği yonunde.
    ama ters fikirlere de saygılıyım
    senin videon da gayet iyi oldu , benim soylediğim değerleri teyit ediyor.
    Valla abi bir art niyet için demedim , oyle yerlerden soruyorsun ki , milletin kafası karıştırıyorsun o manada politik demiştim , sağ gösterip sol vurma manasında yani !
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  5. #43

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla abi bir art niyet için demedim , oyle yerlerden soruyorsun ki , milletin kafası karıştırıyorsun o manada politik demiştim , sağ gösterip sol vurma manasında yani !
    ok sıkıntı yok pampa


    dsg 22 -18 önde bu arada

  6. #44
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50'de başlamak bence manuel için çok haksızlık olur. 50'de 2.viteste 4000'devirin altında oluyor araç. DSG ise 4500 dolaylarında diye biliyorum. 50 ile 60 arasında çok fark oynuyor. Oyumu manuelden yana verdim, ama 50'de manuel çok zor diyorum.

    Stock denemelerime bakarsak, 160'tan sonra DSG'nin büyük bir kesilmesi oluyor. Ben anlayamıyorum vites devir vs. herşey onun lehine fakat 160-180-200 derken manuel açıyor. Zaten DSG ile manuel teknik veride son hız farklı. Manuel 220, DSG 218.

    Ayrıca DSG'nin 290 tork limitörüne karşılık, Manuel'in 310 civarında torku da, etkili olabilir.
    Sonuç muallak bence, özellikle manuel vites atanın asla kaçırmaması hatta araçta mümkünse quickshifter olması büyük avantaj olacaktır. Ayrıca manuelde sprintbooster'da olsa fena olmaz böyle yarışta 0.5 saniye bile ciddi fark yaratır

    Eğer mümkünse 50 de denedikten sonra 60'ta ve 100'de deneyin. Aradaki farka sizde şaşırırsınız

  7. #45
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    50'de başlamak bence manuel için çok haksızlık olur.

    Eğer mümkünse 50 de denedikten sonra 60'ta ve 100'de deneyin. Aradaki farka sizde şaşırırsınız
    +1

    Manuel-Dsg denemelerinde devirler tutmuyor. 60-100 Manuelin en atarlı hızları

  8. #46
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manuelin devir bandı dsg'ye göre çok saçma ama. Dsg her viteste en verimli devirleri kullanarak vites atıyor. Manuel roll için 50-60 gibi hızlarda basarsa rahatlıkla geride kalacaktır. Deniz seviyesindeki araç ayrıca ölçümlerde şanzumanlar aynı olsa bile bence daha iyi değerleri çıkartacaktır..
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  9. #47
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olay birazda manueli kullananın pilotluguna kalmıyomu denemede ?
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  10. #48
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızı dsg geçer bence ...

  11. #49
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manuel vites farkı olacaktır bence

  12. #50

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar grafiğe ve diğer kriterlere bağlı yorum yaparsanız sevinirim.
    yani kimin neden geçeceğini açıklayarak

  13. #51

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anket 29 -29 bitmiş , ilginç.
    ben aslında dsg nin gececeğini düşünüyordum.
    ama yakın zamanda yapılan benzer bi denemeden sonra kesinlikle kanaat getirdim ki bizim örneğimizdeki araçlardan manuel geçer.
    dsg nin kaybının bu denli etkili olabileceğini düşünmemiştim.
    ama manuel forever abi. uzun sa uzun olsun ama yine de manuel olsun

  14. #52
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manuel her turlu onde olur.bizzat kendim de bikac kez deneyip gordum
    Dr.Ecu

  15. #53
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anket 29 -29 bitmiş , ilginç.
    ben aslında dsg nin gececeğini düşünüyordum.
    ama yakın zamanda yapılan benzer bi denemeden sonra kesinlikle kanaat getirdim ki bizim örneğimizdeki araçlardan manuel geçer.
    dsg nin kaybının bu denli etkili olabileceğini düşünmemiştim.
    ama manuel forever abi. uzun sa uzun olsun ama yine de manuel olsun
    Stoga stok denedin mi sen , yazilim olayi isin icine girince olay degisiyor bence
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  16. #54

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stoga stok denedin mi sen , yazilim olayi isin icine girince olay degisiyor bence
    hakan ben yorumumu grafikteki araçlara göre yapıyorum zaten.
    orda manuelin tork değerleri bi yere kadar, bi yerden sonra da dsg nin değerleri önde. ona rağmen ben manuel gecer diyorum.
    ama stok için yine ben uzunda manuelin gececeğini düşünüyorum.
    manuel golfu olan murat da sürekli aynı şeyi iddia ediyo biliyosun, her denemede mutlaka yetişip geçiyorum diyor dsg lileri.

  17. #55
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan ben yorumumu grafikteki araçlara göre yapıyorum zaten.
    orda manuelin tork değerleri bi yere kadar, bi yerden sonra da dsg nin değerleri önde. ona rağmen ben manuel gecer diyorum.
    ama stok için yine ben uzunda manuelin gececeğini düşünüyorum.
    manuel golfu olan murat da sürekli aynı şeyi iddia ediyo biliyosun, her denemede mutlaka yetişip geçiyorum diyor dsg lileri.
    Ben hep diyorum 160 sonrası Dsg yoktur.

    Dsglerle ne zaman 100-220 denesem 180den sonra ciddi anlamda geriye düşüyor. Yazılım olunca araya torkta giriyor. Dsg 290 - manuel 320. Ben manuel yavaş diye biliyodum ona rağmen aldım ama alınca denemelerde ciddi anlamda şaşırdım
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  18. #56

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hep diyorum 160 sonrası Dsg yoktur.

    Dsglerle ne zaman 100-220 denesem 180den sonra ciddi anlamda geriye düşüyor. Yazılım olunca araya torkta giriyor. Dsg 290 - manuel 320. Ben manuel yavaş diye biliyodum ona rağmen aldım ama alınca denemelerde ciddi anlamda şaşırdım
    murat şu raşitle bi deneyin artık
    tuner gecersin
    ben geçtim çok zevkli oluyor

  19. #57
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    murat şu raşitle bi deneyin artık
    tuner gecersin
    ben geçtim çok zevkli oluyor
    Uygun bir zamanda yapalım bende sana onu yazcaktım
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •