User Tag List

Sayfa 6/11 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
191 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: GT-R mı? m6 mı ?

  1. #96
    arm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önceki atmosferik m6 olsaydı gt-r derdim ama güncel m6 için m6 diyorum

  2. #97
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Yamaha'nın toyota'ya pek çok arge desteği verdiğini biliyorum LFA'dan tutunda lotuslarda kullanılan scli toyota motorlarına kadar. BMW'ye hangi projelerde destek verdi ve hangi parçalarda katkıda bulurdu detaylı kaynak ya da anlatabilirimisiniz?
    İnan bunları anlatmak çok isterim ama yazmamam daha doğru olur bu biraz ben konuşursam yer yerindne oynara benzedi şaka bir yana
    İnternet üzerinden bunları anlatmam doğru olmaz.
    Kaynak konusunu şöyle özetleyeyim;
    Toyota ile birebir çalışıyorum. (marine üzerine).
    Toyota küçük küçük yan kuruluşlara sahip, projelerini ver argelerini bu yan kuruluşlarından sağlıyor. Yani toyota motorunu kendi geliştirmiyor. Daha sonra biten arge projeleri seri üretime hazır hale getiriliyor, bu da bildiğimiz toyotanın yaptığı iş.
    Toyota ile ilgili bilgileri bu sayede öğreniyorum.
    Yamaha yarış takımının baş mühendisi ile de birtakım projelerde çalışmaktayız. Yarış motorlarını yapan ve geliştiren kişi. Yamaha ile ilgili bilgileride bu kişiden almaktayım.
    Çalışmış olduğum italyan supercar firması motorlarının kapaklarını yamahadan aldı mesela. 5 subaplı kapaklar yamahanın patentli tasarımıdır.
    Bmw nin motorlarının bazı M modelleride dahilmiş şimdi sordum doğruladım, yamahanın. Dizeller ise isuzudan geliyor du..

  3. #98

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Toyota ve BMW nin dizellerde çalıştığını okuduğumu anımsıyorum. Hani şu 1.6 116 hp dizeller.

  4. #99
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnan bunları anlatmak çok isterim ama yazmamam daha doğru olur bu biraz ben konuşursam yer yerindne oynara benzedi şaka bir yana
    İnternet üzerinden bunları anlatmam doğru olmaz.
    Kaynak konusunu şöyle özetleyeyim;
    Toyota ile birebir çalışıyorum. (marine üzerine).
    Toyota küçük küçük yan kuruluşlara sahip, projelerini ver argelerini bu yan kuruluşlarından sağlıyor. Yani toyota motorunu kendi geliştirmiyor. Daha sonra biten arge projeleri seri üretime hazır hale getiriliyor, bu da bildiğimiz toyotanın yaptığı iş.
    Toyota ile ilgili bilgileri bu sayede öğreniyorum.
    Yamaha yarış takımının baş mühendisi ile de birtakım projelerde çalışmaktayız. Yarış motorlarını yapan ve geliştiren kişi. Yamaha ile ilgili bilgileride bu kişiden almaktayım.
    Çalışmış olduğum italyan supercar firması motorlarının kapaklarını yamahadan aldı mesela. 5 subaplı kapaklar yamahanın patentli tasarımıdır.
    Bmw nin motorlarının bazı M modelleride dahilmiş şimdi sordum doğruladım, yamahanın. Dizeller ise isuzudan geliyor du..
    meraktan soruyorum toyota marine'demisiniz?
    f355 de ki 5 subap tasarım yamahanın mı şimdi owww
    toyotanın şirket tarzını çok beğeniyorum cnc işleme merkezleri,takım tezgahlarına kadar kendi yapan bir şirket topluluğuna sahip.
    daha öncede ki atmosferik m motorlarında yamaha imzası varmyıdı yoksa güncel ve gelecek olan turbo besleme m motorlar için mi geçerli yamaha'nın ar-ge desteği ?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #100

    Üyelik
    Oct 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Mesaj
    105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kafa karıştırmak gibi olmasın ama AUDİ RS7ye de bir göz atardım 0-100 3.7sn

  6. #101

    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyat farkından dolayı GT-R diyorum. Sonuçta M6 ya gelene kadar 911turbo lar, scuderia lar alınır.
    Audi A1 Sportback 1.6 TDI S-Tronic - Scuba Blue

  7. #102

    Üyelik
    Jul 2013
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    58
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önce sen ne istiyorsun pistte en üstlere oynayıp geceleri rolle çıkmakmı yoksa zevkine piste çıkıp biraz
    yanlamak akşamına sahilde keyifli bir tur atmakmı?

    İkisinide kullanmış biri olarak söylüyorum GT-R M6'nın konforunun yanına yaklaşamaz iç tasarımdan
    ve kalitesinden bahsetmiyorum bile. M6 daha soft hızlı ama istifini bozmayan bir araç GT-R hardcore bir
    araba içeri aldığı yol sesinden rahatsız olup koltuk ve döşeme altllarına izolasyon yaptıran arkadaşım var

  8. #103
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konfor kaygın yoksa ben de GTR derim

    Pist süreleri de saçma olmuş, iyi bir sürücü ile GTR E36 M3e ciddi fark atar.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  9. #104
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence de GT-R herkezin gönlünde yatan aslan
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  10. #105
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yemin ederim hayatımda ne gt-r ne de yeni m6'yı gördüm.
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  11. #106
    cKatmer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Toronto
    Mesaj
    754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paran hangisine yetiyorsa ve gözüne senin hangisi göz kırpıyorsa
    alacağın araba o dur.

  12. #107
    BaR1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m6 parası çıkıyorsa lamboyu çek kapıya.

  13. #108
    TGOD
    Misafir
    Alıntı Karakuş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence de Gtr.

    Kesinlikle takıntım var bu makinaya karşı, zaten mezuniyetten sonra alacağım ilk araçtır. Eskişehirliymişsiniz, alın bir Gtr'da, bizi de gezdirin işin esprisi bir yana Gtr gerçekten sert bir otomobil, gündelik kullanım olarak zor. Zaten kullanıcılarda belirtmiş, yakıt fazla, bakımı zor, mk3 öncesinde şanzıman sıkıntısı olmaktaymış, içerde tıkırtı fazla. Ama nedense bana hep safkan otomobil gelmiştir, en azından m6'ya nazaran. Yeni m6 çok hızlı evet ama Gtr'dan bile ağır. Sanki daha çok hızlı bir Gran Turismo havasında.

    Bmw'ye karşı bir antipatim var senelerdir kullanıcısı olsamda. Tabi ki siz daha çok mekanlarda boy gösterecek bir otomobil istiyorsanız, m6 yada bir 997 Turbo daha ilgi çekici olur. Ama geride kalan her konuda GTR derim. Benim nacizane fikrim budur.
    bmw kullanıcısınız ne gibi eksikleri var ne gibi artıları var? gtr akılıma yattı ama şu arabanın içersindeki tıkırtıları filan biraz bir uzaklaştırdı ama galeride gördüğüm kırmızı gtr ama hala akılımda

  14. #109
    batu35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    izmi-r
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    godzilla candır

  15. #110

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M6 tercih ederdim. GT-R gündelik kullanımda daha az konfor sunan bir araç üretim amacı nedeniyle. M6 nın zevki daha çok çıkartılabilir. Kalitesi ve konforuda cabası. M serileri her zaman sürüş zevki ile ön plana çıkmıştır. Pist sürelerine çok takılmamak gerek bence. Ancak arada ki fiyat farkıyla GT-R yüklenebilir hatta pistte amatörce yarış tutukunuz var ise bunu tatmin edebilirsiniz. Başka alternatiflerin yanında şunu da unutmayın hangisini alırsanız aklınız diğerinde kalmayacak araçlar bunlar. GT-R mükemmel bir mühendisliği var ancak M6 da harikadır. GT-R ın M6 ile de kıyaslanması ne kadar iyi olduğunu gösteriyor M6 nın. 991 carrera ilgi çekmek için iyi bir alternatif. RS serileri yazılmış çizilmiş. Bu tip araçlarda düşünülebilir. Hatta M4 bile beklenebilir. İyice kafa karıştırdım. Hayırlısı olsun...

  16. #111
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meraktan soruyorum toyota marine'demisiniz?
    f355 de ki 5 subap tasarım yamahanın mı şimdi owww
    toyotanın şirket tarzını çok beğeniyorum cnc işleme merkezleri,takım tezgahlarına kadar kendi yapan bir şirket topluluğuna sahip.
    daha öncede ki atmosferik m motorlarında yamaha imzası varmyıdı yoksa güncel ve gelecek olan turbo besleme m motorlar için mi geçerli yamaha'nın ar-ge desteği ?
    Toyota japonyada tekne üretiyor. ama üretimi durdurma kararı almıştı, taa ki olimpiyatları kazanana kadar. şu an tekrar aktif ettiler.
    Fakat firma öyle disiplinliki, kendi stratejileir olan çevrecilikten ödün vermiyorlar. yani tekneyi geri dönüşümlü malzemeden üretmek istiyorlar. Şu ana kadar italyan bir firmanın tasarımları ve projeleri ile aluminyumdan üretiyorlardı ve en lüks rakibinin 2 katı fiyatına mal oluyordu. böylece satamıyorlardı. Şu an o üretim durdu. farklı tasarım ve proje arayışına girdiler. Bu projelerin takibini yapan yan kurluş ve arge firmaları. Şu an yeni bir tasarım ve geri dönüşümlü çok farklı bir malzeme sağladık, fakat malzemeyi geliştirmemiz gerekiyor. Tasarımlarımı kabul ettiler, malzeme şu an için problem. Toyota yeni motorlarınıda geliştirdi. Yeni aktarma organı testleri de tamamlandı. tek problem malzeme. Ben toyota'nın teknelerini çiziyorum. Toyota'nın o yan kuruluş dediğim argesinin içindeyim.
    Atmosferik M lerde yamaha varmı bilmiyorum sormam lazım. Yeni nesil turboların neredeyse hepsinde yamaha var.

  17. #112
    TGOD
    Misafir
    Alıntı FHN67 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafa karıştırmak gibi olmasın ama AUDİ RS7ye de bir göz atardım 0-100 3.7sn
    rs7 sanırım buna uçak diyebilirim m6'ya göre daha uygun

  18. #113
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Toyota japonyada tekne üretiyor. ama üretimi durdurma kararı almıştı, taa ki olimpiyatları kazanana kadar. şu an tekrar aktif ettiler.
    Fakat firma öyle disiplinliki, kendi stratejileir olan çevrecilikten ödün vermiyorlar. yani tekneyi geri dönüşümlü malzemeden üretmek istiyorlar. Şu ana kadar italyan bir firmanın tasarımları ve projeleri ile aluminyumdan üretiyorlardı ve en lüks rakibinin 2 katı fiyatına mal oluyordu. böylece satamıyorlardı. Şu an o üretim durdu. farklı tasarım ve proje arayışına girdiler. Bu projelerin takibini yapan yan kurluş ve arge firmaları. Şu an yeni bir tasarım ve geri dönüşümlü çok farklı bir malzeme sağladık, fakat malzemeyi geliştirmemiz gerekiyor. Tasarımlarımı kabul ettiler, malzeme şu an için problem. Toyota yeni motorlarınıda geliştirdi. Yeni aktarma organı testleri de tamamlandı. tek problem malzeme. Ben toyota'nın teknelerini çiziyorum. Toyota'nın o yan kuruluş dediğim argesinin içindeyim.
    Atmosferik M lerde yamaha varmı bilmiyorum sormam lazım. Yeni nesil turboların neredeyse hepsinde yamaha var.
    Kingsin reiz

    biraz kurcaladım da şuan land cruiserlarda olan turbo dizel common rail v8 leri kullanıyorlar ve iki tane var teknede deli gider kesin. normalde o tekneler fiber glass ya da kompozit maddelerden yapılırdı bunların geri dönüşümü yokmu ?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  19. #114
    TGOD
    Misafir
    Alıntı can84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce sen ne istiyorsun pistte en üstlere oynayıp geceleri rolle çıkmakmı yoksa zevkine piste çıkıp biraz
    yanlamak akşamına sahilde keyifli bir tur atmakmı?

    İkisinide kullanmış biri olarak söylüyorum GT-R M6'nın konforunun yanına yaklaşamaz iç tasarımdan
    ve kalitesinden bahsetmiyorum bile. M6 daha soft hızlı ama istifini bozmayan bir araç GT-R hardcore bir
    araba içeri aldığı yol sesinden rahatsız olup koltuk ve döşeme altllarına izolasyon yaptıran arkadaşım var
    peki bu izolasyonlar fayda sağladımı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •