abi s2k alıcan , basacan turboyu geçecen, inanılmaz yürüyo:D
ama stock olarak da çok güsel makina s2k:)
Printable View
abi s2k alıcan , basacan turboyu geçecen, inanılmaz yürüyo:D
ama stock olarak da çok güsel makina s2k:)
evoyla s2000 arasındaki fiyat farkıyla çak bir turbo çata pata yürü ondan sonra :D
ilk basta sti alip sonra evo6 alip yeter artik s2000 aliyim diyim kullanip pisman olup evoya geri dondum kisacasi 4 cekere geri dondum kesinlikle evo
bence evo derim ama yanlama merakın varsa s2000 daha ii dir
son 3-4 ay içinde rx-8 s2000 ve evo8 araçlarına sahip oldum.. hepsinin keyfi çok başka ama evo bambaşka :)
6 ay önce Kırmızı evo 9 kullanmıştım denk gelmişti :D .. O kadar hard road bi araç ki istediğini yap sınırları cok aşan bi araç 4 çekerin verdiği güven vee gaza dokunduğun andaki o his ah evo ahhh
konu sahibi evoyu aldığında çocuğu olsa şimdi anaokuluna başlamıştı
Bizde tarihe bakmadan yazıyoruz... :)
Hortingen :D
Sevdıgım bır abım bır muddet once evo ve s2000 arasında kaldı . en sonunda turbo s2000 den yana kullandı tercıhını ( eskı 41 ar ) . sordugumda neden esıkıbın dıye sonucta evo daha hard road ? aldıgım cevap evonun sanzımanı pek dayanıklı degıl ozellıkle draglarda sert vıtes atımlarında pek saglıklı degıl kı sanzıman ı pek tamır edılemıyor dedı .
Ayrıca turbo s2000 e muhakkak olmeden bınılmelı dıyorum baska bırsey demıyorum ;)
Evo cok ciddi yakit tuketimine sahip, baski balatasina tecavuz eden bir aractir. Isletme maliyetleri cok yuksektir s2000'e gore. Parcasi pahalidir, sagda solda bulunmaz, modlamak istesen filtre egzoz'un disina cikmak istediginde oluk oluk para akitman gerekir. Bugunkaliteli bir twinplate cluth 2500$'dan basliyor.
Hemen hemen hicbir parcasi lancer ile uyumlu olmadigindan cikma parca bulmak cok zordur, bulsanda temsa fiyatina itelemeye calisirlar, canin sikilir.
Turboyum dersin hizliyim dersin, turbo type r gelir, audiler filan gelir modlanmis, delip geciverirler, canin sikilir.
Inat edersin bende onlari gececegim dersin, oyle bir liste cikar ki karsina bu paraya 911 alinir dersin, canin sikilir.
Stock vs stock karsilastiracaksan evo iyidir, hatta harikadir. Stock s2000'e filtre komple egzoz yazilim yap 15-20 beygir alirsin o da belki, bir evo 9'a bunlari yaptin mi 100 beygirden fazla alabilirsin bunlarda isin guzel yanlari.
Sokakta kullanim olarak bakarsan s2000 cok dikkat ceker, her ne kadar bir suru s2000 olsa da, insanlar her daim bakar s2000'e ozellikle karsi cinsten olanlar. Evo'da boyle birsey yok, yine insanlar bakar ama cok az disi "off arabaya bak" der. Kendini iyi hissetmeni ne saglar ona karar ver. Kizlarin bakmasi mi, viraja daha yuksek hizla girip cikabilmek mi. Ona gore sec iste isin ozu bu oluyor en sonda.
Bilemedim 2 aracıda seviyorum gerçi Evo 8 i çok beğenmem ya 7 yada 9 olacak :D
S2K hmm kıstas ederken sadece zevk açısından düşüneyim.
Sanırım S2k derim ama bir yandanda EVO isterim :D kararsız kaldım bilemedim
ben tam anlatamadım hatta ustunden gecmek ıstedım sadece ;) bahsettıgım abımız vıteslerı cok hasınce ceken bırı ve vıteste dıslı kırma vs ... Sorunu cok oluyor. Ozellıkle kalkıslarda bu sorunu cok yasadıgı ıcın onun ıcın oncelık sanzımandı ve ıkı aracıda ele alırsak s 2000 ın sanzımanı tamırde edılebılır alınabılırde maddı acıdan. Lakın evonun ıse malesef suan tam hatırlıyamıyorum sanzımanın ıcınde bılmem ne parcacıgı kırıldımı tamır edılme ıhtımalı yok degısımı gerekıyormus ve o parcada tek olarak satılmıyormus ıllakı buda yenı bır sanzıman demek ve malesef sanzımanıda cok yuksek meblalarda bunu benden daha ıı bılen ler var umarım ne demek ıstedıgımı tam olarak anlatabılırler ;)
Evo başka dünya
Keyif için s2000 derim.
evo ile s2000 kıyaslanamaz bile kesinlikle evo
farklı amaçlara hizmet eden iki farkli araç
evo candır..
4 çeker başkadır.
yerleri kazıyan bi S2K ..
stock ta evo daha performanslı olsada sürüş zevki açısından bence s2000.
Konuyu acali 4-5 yil olmus konuyu acan arkadas simdiye 5-10 tane arac degistirmistir. Konu hortlamis :)
evo tabiki ama 9 :)
Konu acilali bu yana 3 tane Honda degistirdim ama hepsi Cbr oldu, yasadigim sehir Shanghai oldu :)
ama iyiki Evo almamisim ogunden bu yana benzin ne hale geldi :)
Ozaman 9 yokmuydu acaba :):):):)
Resmen soz ucar yazi kalir omus.
aşık olduğum araba s2000 dirbenim için hatta geçtiğimz hafta sonu drift festv. s2000 bolluğu vardı 1 adette ferrai ama bütün s2000lerin fotolarını çeken benim dikkatimi o ferrari hiç çekmedi resmini bile çekmedim okadar s2000 aşığım ama bu ankette evo derim keşfedilmemiş amerika gibi ülkemizde gözler alışık değl kulaklar da ..herkeste impreza s2000 olmuş ama evo???tercihim bu ankette evo.
stock olarak binceksen evo ama evo 9.. çakarız turboyu fln filan dersen s2000 :D
evo 8 :) s200lere göre daha güzel ve guvenlı 4awd :)
Ben VTEC derim.
FarkLı sınıflar sanki ama yinede EV0 ulaşılacak en tepe noktalardan biridir...
Ustunden baya bir zaman gecmis ama, belki ayni celiskide olanlar olur diye usenmeden yazayim..
Rahat rahat gazlayayim, takilayim derseniz Evo. Yaptiginiz her hareket sonucunda bir tehlike adrenalin patlamasi diyorsaniz s2k :D
Evo gunluk olarak kullanirsaniz az yuklu evoyla ciddi yakarsiniz, hele ki trafikte... Evo nun avantajlari 4 kapi ve bagaji olmasi, 4x4 olmasi turbo moturun bir noktaya kadar az masrafla guc alinabilmesi.
S2k gunluk kullanimda bir tek iki kisilik olmasi sikinti yaratiyor, ki benim arabama 2.kisi bile pek binmediginden benlik bir durum degil. S2k in diger avantajlari, sekli semali, ustu acik olmasi, rwd olusu ve oturma pozisyonunun super olusu, az yakmasi nispeten. Bolt on turbo ile cok basarili olusu da ayri.
Turkiye sartlarinda yok rwd yok 4x4 kar falan denmesin, cok anormal kar yagisi olan ilde degilseniz gercekten 4x4 e hic ama hic ihtiyaciniz olmaz, ben s2000 le daga da ciktim istanbul da en yogun karda da cok ama cok zevkli gezdim, hic sikinti cikmadi.
S2000 cok zevkli, cok korkutucu, belli noktalarda insanin kendine guvenini yok ediyor cidden. Fakat bir o kadar adrenalin dolu. Ayni zamanda muhtesem dayanikli, yagini suyunu eksik etme tank gibi genel anlamda. 2kisilik gunluk kullanimda 10 numara puma yavrusu :D
Bende evo mu alsam falan diyordum ama simdi arabayi turboluyorum, bu yuzden mantikli gelmiyor evo artik :D Karar verebilmek icin bir kac nokta var onlari da yukarida belirttim.
4 çeker olsun bizim olsun ...
tabiki evo bence ..
koşulsuz evo...