hondaya binen binmeyen kadar bişeyden anlamıyo yani bunumu çıkarıyoz burdan...nasıl bir düz mantık bu :beuj:
Printable View
ali206, bileden konusmak seni komik duruma düşürüyor :(
simge senide teesüf ediyorum arkadaşım :@
kardeş anlamada problemmi var senin ?
ben senin için konuştum hondaya biniosun diye binmeyen insanlardan daha iyi bilirim sanma dedim sana .. hondaya binmeyen binen insandan daha çok anlar anlamını çıkarıyosan bundan sana iyi akşamlar muhattap olma benle :icon_tup:
hondaya binip bindiği markanın ne olduğunu bilen insan var bide senin gibi sadece gaz pedalına basıp direksiyonunu döndüren tipler var karşıtırma bu ayrıma dikkat et ;)
yahu ben kendi doğrularımı anlattım ister kabul eder ister kabul etmezsiniz çokta mikimde :)
ha siz doğru olanı biliyorsanız açıklayıpta anlatın yok ondan 50hp alırlar bundan 200hp alırlar bu kakadır bu güzeldir deyip sıyrılmayın ;) bunu herkes yapıyo zaten ;)
kendi ağzınla söylüyorsun benim arkadaşımda vardı bindik gezerken bakıyolardı diye :)
Clio V6 ya binmek öle herkese nasip olmuyor avrupada bile oto dergisinin birinde okudum test edenler corvette den inip clio v6 yı test etmek için arabaya yanaştıklarında görüntüsünden ve bilmedikleri bi etkileşimden dizlerinin titrediklerinin farkına varmışlar bizzat özellikle okumuştum o sayısını
ozaman sizin orda denk gelirde clio V6 yı görürlerse açar donları işemeye başlarlar heyecandan etrafa demedi deme ;)
200+ ustu gucler cıkarmak icin hacim buyutmeye gerek yok hacim buyutmeden iyi setupla 200 ustu alnlar var. ems neptune s300 veya vafc bile yeterli guc veriyor. ayrıca headers demissin gti headersı gayet verimli karsılastırmak gereksiz b serisinin headersıyla ayrıca b serisi icin aftermarket headers sayısı cok ve ucuz o yuzden alınca ilk onu takıyorlar. egzantrige gelirsek vtec kiilerindan tut high profile low profile bicok urun var kac hp verdigi belli azcık arastır.... vsvsv bileni cokmus dimi :)
herkes bildiğini kendisine saklayıp daha fazla konuyu kirletmeyelim en güzeli.
saçma bilgilerde geliyor bazen karısıyor yanlış bilgi doğurabiliyor insanlara yanlış bilgi vermeyelim.
konu s2k-clio v6.
izmir deki otomobil fuarına getirdiler mavi v6 kimsede aşırı bir tepki olmadı öyle hatta içine bindiğimde hayal kırıklığına uğramıştım..ama dediğiniz gibi özel bir araç motor olarak kasa olarak..kolleksiyoner olarak düşünsem v6 alır garajıma kordum ama imkanım olsa s2k tek favorim olur...
Hondayı bende severim ama bunlar gibiler yüzünden sevmiyorum bazen,tamam arkadaş dünya genelinde modifiye konusunda en çok tercih edilen marka arasında Honda...
ama bir yere kadar...
s2000 genel olarak pistlerde daha iyi süreler çıkarmış v6 dan
simge yazmıyım diyorum yazdırıyosun illa, bilgili olanı da olmayanı da savunuyor.
YouTube - ‪B20 Vtec 263 WHP 93 pump gas- Kingmotorsports‬‏
misal bu video güzel bi örnek dimi neden savdiklerine veya savunduklarına..
Vtec teknolojisi, efsane kasaları, yarışçı ruhlu motorları vs vs vs vs..
yapmayın gözünüzü seveyim yok böylelerinin yüzünden hondadan soğudum yok şöyle oldum böyle oldum..
Biz honda kötü veya işe yaramaz olduğunu söylemedik ki...
Mesela Ep3 Type-R,STI'dan sonra almak istediğim araçlar arasında...
Benim yakındığım tek nokta,bazı kişilikler Honda'yı Supersporlar'dan bile üstün görüyor,bunu
geçenlerde açılan Alman-Japon karşılaştırmasında görmüştük.Honda'ya bi lafım yok yanlış anlaşılmasın,harbiden binerim yani...
Ayrıca Renault'un aracını sevmeyen çok fazla,hiç kimse kabullenmiyor sporlarının pist'te çok iyi süre çıkardıklarını,Geçen sene Dünyanın en iyi 10 otomobili arasındaydı Meggy RS yada R26R (tam olarak hatırlamıyorum) ve Clio V6,Pagani Zonda F 1. sıradaydı.Belki dergilerden okumuşunuzdur.
Demek ki Renault yapıyor :)
+ ben. tamamen katılmakla beraber, eskiden ciddi derecede severdim vti'ları da, ama şu aşırıya kaçan fanatizm yüzünden honda markasından nefret ettim desem yalan olmaz.
ruhları yarışçı, motorları yüklemeye elverişli,parçaları da neredeyse bakkallarda satılacak derecede yaygın da alican, düz yol yarışçıları. pistte hondalar pek başarılı değiller stock olarak , şunu kabul edin fanatizmi bırakıp. daha güçsüz / verimsiz dediğiniz birçok marka model araç benzer sınıftaki hondadan yol tutuş ve sürüş dinamizmi olarak üstündür.
bide böyle gerçekler var.
sonuç olarak clio v6 , s2000'e göre çok çok özel bir otomobil. Ortadan motor arkadan itiş bambaşka bi gezegen zaten keyif olarak, varsın kokpiti vs vasat olsun.
otomobillerin hobiden öte konumda olduğu bizim gibi insanlar , s2000'i görünce v6'yı gördüğü kadar heyecanlanmaz :icon_tup:
kanka hondalar yol tutmuyor bunu her yerde söyledim frenleri çok kötü.
bunu s2k ve nsx için söyleyemiyorum cnü bilmiyorum onların durumunu hic tecrübe etmedim.
alican bak burda s2000i pek tutmayanlar (bende dahil) aslında hondaya karşı bi antipatimiz yok.
hatta nsx gibi legend gibi bikaç modelini severim.
sadece bazı şeylerin honda lehine her konunun içinde aşırı abartılması çok garip ve komik.
sanki vti-ep3-s2k başımıza xavi-iniesta-messi kesildi...
her yerde bunlar.
allahtan pajeroya rakip yok hondanın vay halimeydi o zaman. :)
bak kendinde söylemişsin hondaların frenleri zayıf, yol tutuşu kötü.
kaldıki bu iki madde pistte olmazsa olmaz yani.
bunlardan bahsediyoruz işte.
hiç duydunuzmu bir gün honda şöyle sağlam fren yapar, honda şöyle yol tutar? sanmam.
şu hacimden şu kadar güç alır, düzlükte şu kadar uzar bu yani genel olarak hondaya bakış.
ben motor konusunda hondanın renaultdan üstün olduğunu düşünüyordumki son zamanlarda renault dizelleriyle falan bu durumuda eşitledi bence.
honda eski honda değil buda bi gerçek artık. ;)
Bende arkadaşa katılıyorum xavi , iniesta , messi olayınada + rep :D
Kıyaslamada v6 seçerdim çünkü az olmak iyidir kaldıki performans olarakta öyle aman aman bi fark yok ortada :)
hondaların frenlerı yol tutusları kotu degıl vtı ın kotu o motora gore kotu:)
Ocak 2007 Autocar dergisi kapağından ;
16.000 km'lik sürüş...
2006'nın EN HIZLI SPORLARI ve işte yıldızlar :
Ferrari 599 'Hızlı'
Jag XKR 'Soğukkanlı'
911 Turbo 'Çılgın'
BMW 335İ 'Ağırbaşlı'
Clio RS 'Dinamik'
Nedense birden böyle bişey geldi şimdi aklıma,dergiyide buldum :) Honda iyidir ya güzel kasa ve motorları vardır severim :)
Konuya gelcek olursak V6. :)
evo dergisindeydi ilk 10 da iki renault vardı biri r26r diğeri clio trophy ve süper spor canavarı 10 araba listesinde trophy bir numaraydı.
demek ki renault gerçekten de yapıyormuş ;)
ayrıca denedikleri pistte hepsinin derecesi var stock halde renault çok daha üst sıralarda bariz görülüyor..
fanatizmi bırakıp eğri oturup doğru konuşmak lazım
gerek yok arkadaşlar biz ne kadar anlatsakta boş adamların kafasına bir kere yerleşmiş honda babaları sanıyolar onu :)
adam 40 yaşına gelmiş hala fanatiklik peşinde yarın ötek gün ölürkende honda adama para saycak heralde :eek:
8:16.90 Renault Mégane RS R26.R
8:39 Honda S2000
Bunlar tamamen stock araçların Nurburgring dereceleri. S2000 10 hp daha güçlü olmasına rağmen arada 22 sn var. Yeni Megane derecesini yazmıyorum bile.
Birde S2000 çok yok diyen arkadaşa hatırlatiim en son S2000 Türkiye buluşması S2000 vardı sanırım.
S2000 leri severim birçok arkadaşımda var ama sadece eğlencelik bir araba o kadar. Bir evo ya da Sti değil.
bu japon versiyonunun 5,9 s. 250'lik bu diğer 240'lık EU&US versiyonu 6,2 sn. evet haklısın dostum.
valla ben almancıyım honda yı da sevmem renoyuda sevmem :) tarafsız yorum yapmak gerekirse test verilerine göre japon vers. daha iyi uzuyor v6'dan ama 240'lık vers. da bikaç boy geride kalıyor gibi.
78 bın tl yazıyo ınternette clıo ıcın.neymıs 78 bın vercekmısım.sonra clio dizelle aynı konsollu arabaya bın.aahaha. :))