User Tag List

Sonuçlar: V6-S2K

Katılımcı sayısı
319. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Renault Clio V6

    188 58.93%
  • Honda S2000

    131 41.07%
Sayfa 5/18 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
326 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Renault Clio V6-Honda S2000

  1. #77
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes v6 demiş ama.. Bence görüntü ve motor olarak s2k daha iyi.. Bi kere sadece görüntü yeter..Normal bir clio'yu v6 gibi göstermenin bedeli taş çatlasın 3.000 tl.. Fiberden yaparsın Olur sana v6..

    Ama s2k'da öyle bir şans yok..Ha evet s2000 daha fazla ama.. Olsun..
    bekara karı bosamak kolaydır
    1881 - 193

  2. #78
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki V6 ..

  3. #79
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio v6 bana çok daha fantazi bir araç olarak geliyor ve onu seçiyorum

  4. #80
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes v6 demiş ama.. Bence görüntü ve motor olarak s2k daha iyi.. Bi kere sadece görüntü yeter..Normal bir clio'yu v6 gibi göstermenin bedeli taş çatlasın 3.000 tl.. Fiberden yaparsın Olur sana v6..

    Ama s2k'da öyle bir şans yok..Ha evet s2000 daha fazla ama.. Olsun..
    3000 tl'mi ?

    2006 yılında RS'e widebody için lec sport ve fifty'ye gitmiştik,V6 body'sine 7,5 bin TL istemişti ta o zaman Levent abi.Aynı fiyata Fransa'dan orijinal parçaları getirtin daha iyi olur demişti hatta.
    Bir de kendim bir tasarım yapmıştım devasa bir widebody idi onun fiyat daha tuzluydu.
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  5. #81
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir koleysiyoncuya sorarsanız size V6 der, fakat s2000 daha farklı kişilere hitap eder.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  6. #82
    em-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Beykoz
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I ♥ s2k
    1.6 ies 34VY7723
    1.4 is 34TT0011

  7. #83
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bekara karı bosamak kolaydır
    s2000 seviyoruz

    Alıntı ProdriveSTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3000 tl'mi ?

    2006 yılında RS'e widebody için lec sport ve fifty'ye gitmiştik,V6 body'sine 7,5 bin TL istemişti ta o zaman Levent abi.Aynı fiyata Fransa'dan orijinal parçaları getirtin daha iyi olur demişti hatta.
    Bir de kendim bir tasarım yapmıştım devasa bir widebody idi onun fiyat daha tuzluydu.
    Tabiki yerden yere fark eder fiyat.. Levent abi senelerden beri bu işin içinde.. Ama 7500 TL'de biraz uçuk bi rakam bence.. Anlatmak istediğim o değildi aslında.. Sadece bi aracı v6 ya benzetebilirsiniz..Ama s2000'e benzetemezsiniz demek istemiştim

    Kendi görüşüm tabii..

  8. #84
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2000 seviyoruz



    Tabiki yerden yere fark eder fiyat.. Levent abi senelerden beri bu işin içinde.. Ama 7500 TL'de biraz uçuk bi rakam bence.. Anlatmak istediğim o değildi aslında.. Sadece bi aracı v6 ya benzetebilirsiniz..Ama s2000'e benzetemezsiniz demek istemiştim

    Kendi görüşüm tabii..
    Tercih tabi ama gören aaa s2000 der,v6'yı gören ohaa bu nasıl bir clio der ve şaşırır...
    Sınırlı sayıda bir otomobile binmek hele ki bu TR'de ise,herkesin hayalidir bence.
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  9. #85

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    v6 clio...

  10. #86
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistte V6 ama caddede S2000 derim. çünkü....

    Önden baktım da bu clio V6'yı İstanbul'da taksi diye çevirirler
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  11. #87
    crxvtec
    Misafir
    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistte V6 ama caddede S2000 derim. çünkü....

    Önden baktım da bu clio V6'yı İstanbul'da taksi diye çevirirler
    clio V6 İstinyepark taxi

  12. #88
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bekara karı bosamak kolaydır
    haha
    +1

  13. #89
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio v6 bence cok ozel bir arac..
    dis tasarimi, motoru bence cok iyi.

    s2000 ise artik siradanlasti gozumuzde.. clio diyorum..

  14. #90
    ClioSportAge
    Misafir
    fanatik gazetesi gene yayında.
    Bende honda araca sahibim ama
    v6 yı hondayla yanyana değil müzeye koyarım.
    pistte honda daha iyi demiş buğra?
    Kimin ,bu senin görüsünmü ? denendimi? kimler denedi?
    Reno spor araçlarda tek geçilir. gidipte eşşeği kupona yazmanın alemi yok.
    s2k altılı ganyanda sadece kupon olur ama hiç bizaman reno karşısında bir aayağın birincisi olamaz

  15. #91
    Ali_206
    Misafir
    Jem89 vereyim sana 3.000 TL de bitanede bana yaptır şu V6 görünüşlü clio dan
    Şakamı yapıosun yoksa ciddimisin V6 nın ön tamponunu alamassın sen o paraya bırak bodykiti falan yani
    Fiberden dökersin ancak sonra patlatırsın giderken Senin kafadan gidersek hyundai coupe yi de ferarriye çevirelim o daha mantıklı

  16. #92
    34ER2890 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    V6 yı yakında gördüm çok şaşırmış beğenmiştim ama clio işte O yüzden oyumu s2k dan yana kullandım

  17. #93
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio v6 minyatür bir egzotik bence...

  18. #94

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ClioSportAge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fanatik gazetesi gene yayında.
    Bende honda araca sahibim ama
    v6 yı hondayla yanyana değil müzeye koyarım.
    pistte honda daha iyi demiş buğra?
    Kimin ,bu senin görüsünmü ? denendimi? kimler denedi?
    Reno spor araçlarda tek geçilir. gidipte eşşeği kupona yazmanın alemi yok.
    s2k altılı ganyanda sadece kupon olur ama hiç bizaman reno karşısında bir aayağın birincisi olamaz
    ağır olmuş, biraz sakin kardes
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  19. #95
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    Marka Renault
    Model Clio V6
    Üretim Yılı 2003
    Ülke France
    Tasarımcı by Renault Sport in Dieppe
    Model Kodu C61U06
    Model Ailesi Hot Hatch / Class B

    Motor Üreticisi Renault Sport
    Motor Kodu L7X V6 petrol
    Motor Yeri Orta
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi V Konumlu 6 adet
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
    Motor Hacmi 2946 cc (179,78 cu in)
    Çap 87 mm (3,43 in)
    Strok 82,6 mm (3,25 in)
    Çap / Strok Oranı 1,05
    Silindir Başına Düşen Hacim 491 cc/silindir (29,96 cu in/silindir)
    Sıkıştırma Oranı 11,4 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bosch ME7.4.6 fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi - Yok
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 251 HP (187,2 kW)
    Maksimum Güç Devri 7150 d/d
    Maksimum Tork 300 N.m (221,4 lb.ft , 30,6 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4650 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 250 N.m (7150 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 179,3 HP/ton (133,7 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 85,2 HP/litre (63,5 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 285 g/km
    Yakıt Tüketimi 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined

    0 - 80 km/h 4,1 s
    0 - 100 km/h 6,0 s
    0 - 160 km/h 15,2 s
    0 - 400 m Hızlanma 14,6 s @ 158 km/h (98 mph)
    0 - 1000 m Hızlanma 26,4 s @ 200 km/h (124 mph)
    Son Sürat 232 km/h (144,2 mph)

    Şanzıman Türü 6M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0,76 : 1
    Son Dişli Oranı 4,19 : 1
    Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)

    Karoser Tipi 2S HBK
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2532 mm (99,7 in)
    Ön İz Genişliği 1518 mm (59,8 in)
    Arka İz Genişliği 1476 mm (58,1 in)
    Uzunluk 3841 mm (151,2 in)
    Genişlik 1830 mm (72 in)
    Yükseklik 1356 mm (53,4 in) Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1,52
    Ağırlık 1400 kg (3083,7 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %40,4 / %59,6
    Yakıt Kapasitesi 61 litre (13,4 Imp gal , 16,1 US gal)

    Hava Sürtünme Katsayısı 0,372
    Ön Kesit Alanı 2,02
    Cx 0,75

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu 2,8
    Dönüş Çapı 14,4 m (47,2 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MS.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 330 mm
    Disk Çapı (arka) 300 mm
    Jantlar (ön) 7J x 18
    Jantlar (arka) 8.5J x 18
    Lastikler (ön) Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
    Lastikler (arka) Michelin Sport Pilot 245/40 R 18

    Arkadaşlar yardımcı olur diye teknik ve test verilerini yazdım honda'ya da bakıyorum yazarım onuda birazdan.
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •