User Tag List

Sonuçlar: V6-S2K

Katılımcı sayısı
319. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Renault Clio V6

    188 58.93%
  • Honda S2000

    131 41.07%
Sayfa 16/18 İlkİlk ... 61415161718 SonSon
326 sonuçtan 286 ile 304 arası

Konu: Renault Clio V6-Honda S2000

  1. #286
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok yahu Almera da kullandım Primera'da kullandım iyi araçlar yani o kadar kötü değiller özellikle primera zamanın kendine baktıran makinalarından dı ama sırf gt-r var diye de nissan çok iyi bir otomobil markası diyemem bir çiçekle bahar gelmez... a-z bütün modellerinde belli bir standartın ve belli bir çizgin olacak bence bu sözümün arkasındayım.



    2011 clio hb kullanmadım dayıoğlunda 2001 1.6 16V var onu kullanıyorum iyi kaçıyor ama sadece kaçıyor yol tutuş yok şişhane yokuşundan kasımpaşaya sert bi virajlı iniş var belki bilen vardır orda geldiğim yöne döndüm bir kere frenaj kalite yok koltukların bile yayı çıkmış minder koyuyoruz altına batmasın diye. ama gaza basınca gidiyor hakkını yemem.



    yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak

    Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar
    en son kisimlar cok guldurdu beniallahda seni guldursun kardesim

  2. #287
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok yahu Almera da kullandım Primera'da kullandım iyi araçlar yani o kadar kötü değiller özellikle primera zamanın kendine baktıran makinalarından dı ama sırf gt-r var diye de nissan çok iyi bir otomobil markası diyemem bir çiçekle bahar gelmez... a-z bütün modellerinde belli bir standartın ve belli bir çizgin olacak bence bu sözümün arkasındayım.



    2011 clio hb kullanmadım dayıoğlunda 2001 1.6 16V var onu kullanıyorum iyi kaçıyor ama sadece kaçıyor yol tutuş yok şişhane yokuşundan kasımpaşaya sert bi virajlı iniş var belki bilen vardır orda geldiğim yöne döndüm bir kere frenaj kalite yok koltukların bile yayı çıkmış minder koyuyoruz altına batmasın diye. ama gaza basınca gidiyor hakkını yemem.



    yok koymam aynı kefeye zaten koymuyorum yukarıda okuduysan aynıdır demedim ben v6 ya oy verdim ve pistte kullan deseler v6 yı kullanırım tadına bakmak isterim dedim ama al deseler s2000 tartışmasız alırım dedim yani. bak ironik bir örnek vereyim bugün bi kızla msnden tanışsan araban ne muhabbeti olsa honda s2000 desen bir iki resim atsan cabrio zaten o biçim makina dibi düşer. ama bendeki makina reno clio desen tamam o dk iptalsin ondan sonra v6 değil v60 de fark yapmaz resim yolla bindiği taksiden ayıramaz çoğu insan türkiyede ayıramaz çavo/barzo tarzı mod yapmış şişirmiş derler... çılıdırtmayın wide body bu araç desen o ne der ? lan olm bu araba 75 milyar desen beni yiyo çakal der. he he öyledir der. her türlü zarardasın yok neymiş yolda denk gelcekmişsin de eline vercekmiş laa olm adam hatunu aldı ihale ona kaldı sen geçsen nolcak akşama clionun sap gbi vitesi elinde kalcak

    Ayrıca şunuda ekleyeyim ben izmir şöförü değilim direksiyonu elimden kaydırayım canım kardeşim e5'e S ler çizerek büyüdük. kasımpaşadan saygılar

    Ne yani bir arabanın iyi olması etkilediğin hatun miktarıyla mı ölçülüyor ?


  3. #288
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    YouTube - ‪S2000 Prototype in Nurburgring‬‏

    --

    YouTube - ‪Clio v6 - Vs Renault 5 Turbo 2‬‏

    Jeremy drives the Renault Clio V6 (series 2, episode 6) - BBC Top Gear (Stig daha gider bu diye 1.35'lere inmeye çalışınca olanlar..)

    Günlük kullanımda kimse ortadan motorlu kısa aks mesafeli arkadan itiş bir makinenin zorluklarını yaşamak istemez sanırım.

    Performans olarak Nürburgring zamanları Clio V6 için 8:36, S2000 için 8:39. Profesyonel anlamda rekabetsel açıdan eşit noktalarda olabilirler fakat ben yolda ve pistte S2000'ini tercih ederdim. Stig'in bile limitlerine yaklaştığında kontrolünü kaybettiği bir araç fantastik bir üretim olarak aklımda yer eder, o kadar.

    stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
    stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.

    lımıtlere yaklasma degıl bence stig ın yasadıgı. lımıtının ustune cıkarmaya calısmıs cıkamamıs.

    kaldıkı ıslak pıste bence gayet guzel sure yapmıs.


    ağırlık dağılımı dengesız oldugu ıcın cabuk spın atması cok normal ama bu sekılde bıle s2000 den daha hızlı pistte.

  4. #289
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
    stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.
    Starion haklı ben daha öncede demiştim Clio v6 phase 1'de Tom Walkinshaw's TWR concern süspansiyonu kullanılmış ve yol tutuş berbatmış özellikle ıslak zeminde kontrol sağlanamıyormuş. Daha sonra 1,5 seneye kalmadan phase 2 çıkarmışlar bunun yol tutuşunu VW mühendisleri iyileştirmiş ve ve extra performansı Porsche firmasının mevcut motorda yaptığı modifikasyonla sağlamışlar. (Ayrıca Porsche Phase 2'de Alman malı Bosch marka yakıt enjöktürü kullanmış. Allah'ım bu nasıl bir ezikliktir.)

    Kaynak Evo. Car Retrieved - 2011-01-07 sayısı

    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne yani bir arabanın iyi olması etkilediğin hatun miktarıyla mı ölçülüyor ?
    bunu kast etmedim yazdım zaten ironik bir örnek diye...
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  5. #290
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stig in bıle lımıtlere yaklasınca kontrolu kaybetmesı ne anlama gelıyor anlamadım.
    stig bıle yolda tutamıyo bu arabayımı demek ıstıyosun.

    lımıtlere yaklasma degıl bence stig ın yasadıgı. lımıtının ustune cıkarmaya calısmıs cıkamamıs.

    kaldıkı ıslak pıste bence gayet guzel sure yapmıs.


    ağırlık dağılımı dengesız oldugu ıcın cabuk spın atması cok normal ama bu sekılde bıle s2000 den daha hızlı pistte.
    Stig 1.35 yapabileceğini defalarca dile getiriyor, sonucu ortada. Aracın limitleri o kadar değişken ve keskin ki Stig dahi ayak uyduramamış. O tecrübedeki bir asfalt pist yarışçısı neyi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini hesap makinası hassasiyetinde bilir.
    Bende yazarken performansı açısından kötü ya da yavaş bir otomobil değerlendirmesi yapmadım, aksine pistte S2000'i geçtiğinden bahsediyorum. Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  6. #291
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ...Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
    10 Numara yorum olmuş

    Clio V6 aslında tam bir kapalı kutu. Sizce 80 milyar satın alma maliyeti, 3 milyar yıllık vergi, 5 milyar yıllık kasko maliyeti olan bu kutunun içinden mutluluk mu çıkar pişmanlık mı?

    Sorunun cevabı kutuda gizli Haydi herkes kutusuna

  7. #292
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 Numara yorum olmuş

    Clio V6 aslında tam bir kapalı kutu. Sizce 80 milyar satın alma maliyeti, 3 milyar yıllık vergi, 5 milyar yıllık kasko maliyeti olan bu kutunun içinden mutluluk mu çıkar pişmanlık mı?

    Sorunun cevabı kutuda gizli Haydi herkes kutusuna
    clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi

  8. #293
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi
    Yaa ibo tamam uzatma hadi ver senin şu RS i 13 e barışalım Hem gönlümü de almış olursun Ama kredi kartına vade farksız 12 taksit isterim

  9. #294
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio v6 zengin işi diyincede alınıyosun abi

  10. #295
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaa ibo tamam uzatma hadi ver senin şu RS i 13 e barışalım Hem gönlümü de almış olursun Ama kredi kartına vade farksız 12 taksit isterim
    13 den fazla etmez diyosun abi yani kalbimi kırdın valla.

  11. #296
    ClioSport
    Misafir


    yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu

  12. #297
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ClioSport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu
    motaharu kurosawa namı diğer gan-san

    Motoharu Kurosawa - Wikipedia, the free encyclopedia

    hatta bu da ring'de NSX-R'ı kullanışı

  13. #298
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    13 den fazla etmez diyosun abi yani kalbimi kırdın valla.
    Şaka kardeşim şaka Senin RS gönlümüzde taht kuran ve hepimizin RS sahibi olmak istemesine sebep olan 2 RS ten biridir. Diğeri de Kadir babanın eski RS i

    Olm bari Angaraya geldiğimde iki tur ver de neşemizi bulalım

  14. #299
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şaka kardeşim şaka Senin RS gönlümüzde taht kuran ve hepimizin RS sahibi olmak istemesine sebep olan 2 RS ten biridir. Diğeri de Kadir babanın eski RS i

    Olm bari Angaraya geldiğimde iki tur ver de neşemizi bulalım
    6 ay aradan sonra kavustum abı arabama.fena ozlemısım

    10 dakkada sınır stres bırakmadı

  15. #300
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ClioSport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuhh be kardeşim adam ne kullanmış yahu
    Pistte trafik var bir de.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  16. #301
    SEÇKİN172 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio v6 sesi çok başka bişe bence o sesten s2000 çok korkar ))))))

  17. #302
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İngilizce ama durumu çok güzel anlattığı için buraya aktarıyorum. Bahsedilen araç PH1 V6. PH2'de uzatılan dingil mesafesi vs. ile kuru zemindeki yol tutuş bir miktar iyileştirilmiş ama ıslakta hala problem devam ediyormuş.

    "Press hard to the extent that exceed its cornering limit and you’ll back off the throttle, then you’ll be suddenly stunned by the severe lift-off oversteer that dominate the whole picture and eventually lead to a spin. OK in racing circuit but never do it at your country roads. Really a hatchback 911. And I ** meaning the 911 of at least 10 years ago.

    If you survive, you’ll learn how to drive it: never try its limit. This is a car requires respect. The best way to drive it is slow in fast out, which is easy and enjoyable to do as the huge brakes are strong, the long travel of throttle pedal easily controls the right amount of torque needed and the superb steering tells you exactly how much grip left. This car is really strange: if not exceeding its limit, it is sweet to drive; once exceeded, it’ll be a nightmare."
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  18. #303
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar Konuya yazasım yoktu da, böyle *** atmalar, boş konuşmalar oldu mu kendimi tutamadım. Konu uzayacak gerçi de olsun. Genelde tarafsız yazmaya çalışırım ama taraf tutanların karşısında taraf tutmaya bayılıyorum. 16 sayfada baya alıntı yaptım, başlayayım cevap yazmaya

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio v6 yı sokakta gören dönüp s2000 e sümüğünü atmaz bu yeterli bence
    Vuhuu dostum ciğer, yürek yiyip mi geldin buraya konuya yazmadan önce ?

    Alıntı ClioSportAge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fanatik gazetesi gene yayında.
    Bende honda araca sahibim ama
    v6 yı hondayla yanyana değil müzeye koyarım.
    pistte honda daha iyi demiş buğra?
    Kimin ,bu senin görüsünmü ? denendimi? kimler denedi?
    Reno spor araçlarda tek geçilir. gidipte eşşeği kupona yazmanın alemi yok.
    s2k altılı ganyanda sadece kupon olur ama hiç bizaman reno karşısında bir aayağın birincisi olamaz
    Fanatik gazetesi genel müdürüsünüz galiba siz de ? Cümleye öyle başlayıp öyle bitirirseniz olmaz tabi. Çok şükür burada eşeğe binen insanlar sizin atların çoğunu geçebilecek teknolojiye sahip araçları var. Sizin atlar biraz çakma galiba, yoksa nasıl geçilirsiniz ki ?

    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınırlı sayıda üretilmiş bir araba ama hala direksiyonu ve konsoldaki klima vs düğmeleri basit bir reno modeli (mesela sümbül) ile aynı.. bir de S2000 nin içine bakın..
    Bu konuda haklısın abi. Clio RS'e binince insan böyle farklı renkte kadran biraz daha farklı vites topuzu, farklı direksiyon(bari dikiş vs. yapın,logoyu farklı yapın) koltukların şeklinin biraz daha farklı olmasını istiyor.. Üstünde Renault sport yazması ve deri- kadife tarzı bir koltuğa sahip olması hoş ama yeterli değil. Mk3 RS'te baya düzeltmeye gittiler. Hem dıştan hem içten. Yine çok başarılı değil ama eskiye oranla kat kat güzel. Difüzör vs. çok güzel duruyor.

    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Litre başına güç clio V6'da 85,2 Hp iken, s2000'de 125,19 Hp burada honda'nın teknolojisi göze çarpıyor hemen zaten honda kendi ürettiği pgm-fi yakıt enjektörünü kullanırken clio V6 alman malı bosch marka enjektör kullanmış. (Alman malı sorunsuz olur diye)

    Ayrıca Clio v6 phase 1'de Tom Walkinshaw's TWR concern süspansiyonu kullanılmış ve yol tutuş berbatmış özellikle ıslak zeminde kontrol sağlanamıyormuş. Daha sonra 1,5 seneye kalmadan phase 2 çıkarmışlar bunun yol tutuşunu VW mühendisleri iyileştirmiş ve ve extra performansı Porsche firmasının mevcut motorda yaptığı modifikasyonla sağlamışlar.

    Kaynak Evo. Car Retrieved - 2011-01-07 sayısı
    Ne kadar geçerli sayılır bilmem ama çoğumuz bu araçları kullanmaya şansımız olmadı. Ya testlerden gördük ya da gerçeğe en yakın simülasyonlarda oynadık. Clio V6 gerçekten her virajda hem oversteering hem understeering yaşıyor. Ne S2K'da ne NSX'de böyle bir sorun var. Bu durum araçlar içinde en kötü durumdur. Senna'nın kaza yaptığı Williams-Renault aracındaki durum da buydu. Limitlerde ne tepki vereceğini bilemiyorsun. Arkadan kaymasını beklerken önden kayıyor veya tam tersi. Sırf bu yüzden şampiyonluğu kaptırdı. (Forza 3 te sürmüştüm clio yu aynı tepkileri verdi top geardaki videodaki gibi. Çok fazla spin atmıştım. Aracı toparlayamıyor olmanın bir nedeni de düşük direksiyon açısı bu arada)

    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100ü 5.9 değil, 6.2dir s2000in.

    +honda pistte yetişemezki renoya.
    v6 rsler, r26lar vs...
    Genelleme yaparak büyük yanılgılara düşüyorsunuz. R26 pistte gerçekten çok başarılı bir araç. Ama slick lastikler, büyük oranda sökülmüş olması, pleksi camlar vs. şeyleri unutmamak lazım. Takdir ettiğim bir konu, Renault'un bunu fabrika üretimi olarak yapmasıdır. Ama motor hala çok verimli değil. Fransızların genel sorunu. Motorlarıyla istediğiniz gibi oynayamıyor olmanız. Ki bu benim için çok büyük eksiklik. Yol tutmuyor, freni tutmuyor dediğiniz şey toplamda 2500 dolara hallolur.. 2500 dolara motorun yapısını değiştiremezsiniz, daha fazla verimli olmasını sağlayamazsınız..

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi spor otomobil konusunda başarılı olmak derken, sadece motorda bitmiyor ki olay. Japonlar 1.8 den 200 2.0 dan 240 çıkardılar ama yol tutuş, sürüş dinamikleri noldu

    Valla bence Reno bu işi iyi yapıyor kim ne derse desin, pistte aynı sınıfta yada benzer güçlerde olan japon rakibi yok denebilcek düzeyde başarılılar hatta. Ring'de en hızlı hothatch bir Reno mesela
    Haklısın bir çok konuda abi ama dediğim gibi iyileştirilebilir şeyler yol tutuş dediğimiz şey.. Sürüş dinamiği kötü Honda pek yoktur.. En azından sandalyede oturuyor hissi ve zevksiz sürüş vermez size.. Zevksiz sürüş kısmı gerçi görecelidir ama oturma pozisyonu konusunda herkes hemfikirdir heralde.. Yere ne kadar yakın daha doğrusu şasiye, aracın hissi o kadar iyi olur..

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 den 200hp almak 2.0 dan 240hp almak renault için çokmu zor sence ? Hep güçten bahsetmişsin ama bunun tork eğrisi yokmu ? torku beygirinden düşük ender araçlardan biri honda Koca mühendisler heleki Renault ve Redbull un F1 de hondaya kök söktü motor renteknolojisi ve bu mühendislerin beyni 2.0 dan 240 değil 300hp çıkaracak dinamizmide yapabilirler nitekim bu satış stratejisiyle alakalı bir durum en basit örneği clio rs mk1 de 172 çıktıktan sonra 206 rc 180hp modelini çıkarttı ve hemen ardından 182hp lik yeni kasa clio rs geldi sonrasındada 200hp .. 2000 yılındada 2.0 dan 200hp çıkarabilirdi renault yani bu tip satış politikaları var o yüzden motordan alınan güç ile teknoloji yada başarı sorgulanamaz. Nitekim zaten honda 2.0 240hp almış fakat üstüne çok fazla bir güç katamıosun zaten limitlerde çıkarılmış bir motor aynı olay 1.6 160hp vtec içinde geçerli limitler zorlanarak çıkarılmış o yüzden teknoloji kıyaslaması bence bu kriterler ile yapılmaz
    Zorlanarak mı ? Neden ağzına kadar dolu RS'imiz pek yok ? Neden motorları çok açık ve dayanıklı değil ? neden çoğu kişi eksantrikten öteye geçemedi ? Kimin motorları sınırda iyi bak önce.. Stock halde 700 hp veren s2k lar var, k20 nin gömlekleri 800 hp ye kadar dayanıklı.. s2k atmosferk olarak max 320 hp falan verir ama kaç kişi yapmış da gidişini görmüşsünüz? 2.0 320 hp atmosferk rs gösterir misin bana ? Honda'nın motorlarına laf ettiğin için komple indy serisi Honda motoru kullanıyor. Senna sırf motoru Honda diye takımını değiştiriyor vs. değil mi ? Ekonomik anlamda zorlamak istemediği için kendini şu anda F1 de yok. Çünkü sadece otomobil üretmiyor, her alanda motoru var ve bir konuda sekteye uğrarsa çok konuda riske girer. NSX'i vs. yi Honda Jet için iptal etti. Şu an övünebilecekleri bir uçakları var.

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her alana vermiyolar öyle
    hondayla karıştırma
    Garajınızda bir tane daha olması mı lazım ? Ferrari'den çaktınız heralde bu taktiği ?

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi vtec çap strok silindir büyütmeden 50hp almış ? TR nin en güçlü vtec i hangisi ? benim bildiğim burda izmirdeki vtec oda 1800cc den bile fazla o güçleri anca görebildi. O da nerdeyse bütün motoru değiştirdiler o senin dediğin 50hp yi almak için.. ama 50-60 hatta 70hp gücü silindir büyütmeden bir 106 dan alabilirsin ki örnekleride TR de çok zaten 170-180hp 106 dolmaya başladı heryer
    bir vtec bir dereceli egzantrik ile 5-10hp zor alırken 106 gti ve diğer fransızlar sadece egzantrik derecelerine göre ve timing ayarları ile 20-30hp leri zorlayabiliyorlar
    Yazılım içinde ayın şey geçerli honda type-r dışında yazılım yada beyinle aım şahım güçler çıkaran bir japon nadirdir ama iyi bir yazılım ve egzantrik birleşimi ile senin bahsettiğin 40-50hp leri fransızlardan koparabilirsin anlatmak istediğim buydu

    en basiti bir tane vtec egzantriği ile 106 gti egzantriğini eline al ve egzantrik üzerindekli kamların ovalliklerine dikkat et demek istediğimi anlıcaksın adamlar hondadaki gücü orjinal olarak verdikleri geniş açılı kamlarla alıyorlar diğer markalar ise orjinalde sivri kamlarla çıkarılıp bunu sonradan biz modifiye etmek için dereceli egzantrik alarak hondanın yaptığını yapıyoruz.. bu yüzden tr de fransızların motordaki gücü alan en önemli parçası dereceli egzantriktir ama honda buna pek ihtiyaç duymaz. honda sahipleride bu yüzden araçlarına egzantrik takana kadar bir headers ın bile daha faydalı olacağını bilir ve headers ı egzantriğe tercih eder
    Neymiş ki? heryerde ITB'li 106 var heralde ? ITB'yle 180 hp çıkıyor zaten.. Varsa biz de o güzel sesi dinleyelim yani boşa gitmesin ? Sen hiç o eksantriklerin ne işe yaradığını düşündün mü ? 180 hp 106 km de kaç litre yakıyor ? km başına 1 lira falan atıyorsunuz heralde pencereden ? VTEC'in güç ve ekonomiden oluştuğunu biliyor musun ? ağzına kadar dolu b16 nın sakin kullanımda yakacağı 1 lirayı asla bulmaz merak etme.. Mertcan abi turbo vti la stock vti dan az yakıyordu sakin kullanımda.. İşte biz buna motor kalitesi diyoruz.. Bir de zamanında egzoz emisyonları diye bir şey vardı. O japonyada yeteri kadar rahatken b16b ler vardı 185 hp.. 9000 dönüp ayrıca günlük kullanabiliyorsun.. çok zevkli tavsiye ederim.. tork dediğin şeye de selam söyle, siz heralde her gün römork bağlıyorsunuz arabaya ?

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda hayat onda gibi saçma bi slogan yüzünden insanlarımız honda olmazsa hayatta olmaz ölürüz manası çıkarıyorlar bu sözden o yüzden bu kadar fanatik dolu heryer
    Evet o saçma slogan da bizim salak insanlarımızı öyle bir etkiledi ki Honda'da satış patlaması oldu o yıllarda.

    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu iki araba arasında s2000 i seçenin ya parası yoktur clio alırızda kime satarız diye düşünüp alır s2000 i 5-10 bin daha fazlasına satar yada boş forum muhabbeti yapıyodur

    ilanlarda bile 2 tane, var doğrumu yazmışlar bilmiyorumda 3 tane varmış türkiyede paran olsada 4.araba yok demekki

    maddi durumda sıkıntı olmadıktan sonra garajını açıp içerde türkiyede 3 tane olan bir arabadan görmek var bide her yerde olan bir arabadan görmek var

    he normal clio rs ölsen almam içine ağır uyuz oluorum hem kullanılanlara hemde oturma pozisyonua ama 3.0 v6 oldunmu onları bir şekilde kişiselleştirip garajıma koymak isterdim
    Eğer tek araba alma şansım olsa ben S2000 alırım, ama zaten garajımda bir çok arabam olsa Clio V6 da onların yanında yerlerini almalı.

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne çokta anlayan varmış ya şu teneke parçasından bide siz anlatında öğrenelim neymiş bakalım ne biliosun kardeş farkları nedir anlat bakalım bizde öğrenelim öğret bize

    bilmemek değil öğrenmemek ayıptır öğrette öğrenelim
    Teneke parçası hmm.. Sizinkini neyden yapıyorlar ? Geri dönüştürülmüş altın, gümüş, elmas, platinyum vs. mi ?

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + ben. tamamen katılmakla beraber, eskiden ciddi derecede severdim vti'ları da, ama şu aşırıya kaçan fanatizm yüzünden honda markasından nefret ettim desem yalan olmaz.



    ruhları yarışçı, motorları yüklemeye elverişli,parçaları da neredeyse bakkallarda satılacak derecede yaygın da alican, düz yol yarışçıları. pistte hondalar pek başarılı değiller stock olarak , şunu kabul edin fanatizmi bırakıp. daha güçsüz / verimsiz dediğiniz birçok marka model araç benzer sınıftaki hondadan yol tutuş ve sürüş dinamizmi olarak üstündür.

    bide böyle gerçekler var.

    sonuç olarak clio v6 , s2000'e göre çok çok özel bir otomobil. Ortadan motor arkadan itiş bambaşka bi gezegen zaten keyif olarak, varsın kokpiti vs vasat olsun.
    otomobillerin hobiden öte konumda olduğu bizim gibi insanlar , s2000'i görünce v6'yı gördüğü kadar heyecanlanmaz
    Sizi nefret ettiren vti cılar, type-r cılar.. Onlara Honda'nın başka modelini sorsan bilmezler. Ya da başka markaların başka modelleri.. Ben tüm markaları tüm otomobilleri severim, Honda'nın Ford'un ve 1-2 markanın daha yeri ayrıdır.. Düz yol yarışçıları kısmına katılmıyorum. Sadece Türkiye'de geçerli çünkü. Evet stock olarak yeteri kadar yol tutmuyor, frenleri çok da iyi değil. Ama size potansiyeli vermiş motorla şasiyle.. Biraz masrafla diğerinden daha iyi yapabiliyorsunuz.. VTI'ın direksiyonu biraz hissizdir mesela onun da nedeni, lastiğin açısını %30 sağ ya da sol yapmak için başka arabadan daha fazla direksiyonu çevirmeniz gerekir.. Ama sürüş zevki özellikle motorun devir çevirmesinden ötürü çok daha iyidir.. Bu yüzdendir Ep3 fifth gearda çooooookk uzun süre hothatch sınıfında en yukarıda kalmıştır.. Bazı yönlerden üstün olan araçları bile sürüş zevkiyle geçmiştir.. Benim için yavaş yavaş gezinirken zevk verebilen araba her şartta zevk verir.. Clio RS kullanan bir abim demişti normal kullanımda normal clio dan farkı yoktu diye.. Clio v6 illa ki daha iyidir rs ten tabi..

    Son olarak v6 ya bakan daha çok olur çünkü daha az görmüşlerdir.. Mahalleye hiç bilmediğin güzel bir hatun gelse herkes bakar gibi bir şey Arkadan çok sexy clio v6 ama önden biraz çirkin hala..

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8:16.90 Renault Mégane RS R26.R
    8:39 Honda S2000

    Bunlar tamamen stock araçların Nurburgring dereceleri. S2000 10 hp daha güçlü olmasına rağmen arada 22 sn var. Yeni Megane derecesini yazmıyorum bile.

    Birde S2000 çok yok diyen arkadaşa hatırlatiim en son S2000 Türkiye buluşması S2000 vardı sanırım.

    S2000 leri severim birçok arkadaşımda var ama sadece eğlencelik bir araba o kadar. Bir evo ya da Sti değil.
    S2K'ya da slick takıp tekrar deneyelim bunu.. R26'nın başarısını her seferinde bu şartları düşünerek konuşmak gerek.. Çirkin mirkin ama ben de severim kendisini..

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane RS özelliklede R26 severim ama üstünden slick ile gelen camları plexi olan sırf gazlamak için yapılmış bir araç. Karşılaştırmak adil olmaz. Ayrıca konu Clio V6


    Alıntı smg_fcb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    typerla normal civicin konsol çok farklı sanki.
    vites topuzuyla pedallar farklı bu durum cliodada geçerli zaten.
    üstünlük göstermek için düzgün noktalardan ele alsak bari.
    Evet tabi her civic kadranında typer yazıyor- koltuklar da öyle recaro nun zaten.. Orta konsolda kaçıncı civic olduğu vs. de yazıyor zaten.. bir de logo kırmızı direksiyon da dikişli geliyor haklısın.. herkes civic almalı..

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen altındaki typer die dolaştığın arabanın baz versiyonlarından konsolu çokmu farklı sanıyosun hele o magirus minibüsçü tarzı vites topuzun
    Ahh canım ya o magirüs stili vites topuzu herkesin övgüsünü aldı nedense ? Virajda kolay vites değiştirmeye vs. falan yarıyor o vites topuzu.. İngilizce çalışıp biraz testleri falan izle, oku iyi gelir..

    Alıntı ProdriveSTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F1 motoru ile Vtec'i kıyaslayan milletiz,kaldı ki Renault Sport'un Honda'dan iyi olduğunumu anlatıcaz onlara.

    Herkes kendi bindiği arabayı savunur,Sadece kendi arabasının hızlı olduğunu ve geçilmez olduğunu zanneder,ta ki biri gelip onu geçene kadar...
    Kime göre iyi neye göre iyi ? Honda, Renault Sport'tan iyidir diyip kestirip atayım sonra da size ne anlatacam mı diyim ? Varsın kötü olsun Honda öyle yapacağıma..

    Alıntı Ali_206 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım sen konsoldan bahsediyosun bende diyorumki bindiğin arabayla V6 nın içi arasında fark yok bakınca sende civic 1.6 sportun konsolunu sörüosun V6 ya binende clioya bindiği için diğer clio konsolunun aynısını görüyor. Arasında dağlar kadar farkta yok ayrıca sadece gazlamak için diyorsan typer da orjinalde bırak cd çaları adamlar teyp bile koymamış gidiosun teyp alıp sağını solunu delip konsola sonradan çakma bir teyp alıosun bumu senin konsol anlayışın kalite anlayışın buysa kalsın bırak..

    birazda saygı duyun şu araçlara sadece motormu üstün sanıyorsun pistte tozunu attırır altındaki hondaya renolar ve reno kadar hiç bir hondanın hiç bir modeli yol tutamaz o kabiliyet yok frenleri renonun yanına yanaşamaz güvenlik insan güvenliği renonun yanına yanaşamaz istersen daha sayayım ? bu kadar fanatik olmayın honda honda honda yiceniz kafayı sonunda

    Aaa CD çalar mı o ?? Aaaa yanlışlıkla var heralde aaaaaa ??? Honda Türkiye'nin bokluğu olmasın o CD çalar olmaması ?


    Bu kadar bilgisiz olma, sonuçları canını sıkabilir..

    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stig 1.35 yapabileceğini defalarca dile getiriyor, sonucu ortada. Aracın limitleri o kadar değişken ve keskin ki Stig dahi ayak uyduramamış. O tecrübedeki bir asfalt pist yarışçısı neyi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini hesap makinası hassasiyetinde bilir.
    Bende yazarken performansı açısından kötü ya da yavaş bir otomobil değerlendirmesi yapmadım, aksine pistte S2000'i geçtiğinden bahsediyorum. Yanlızca cadde kullanımı için bir kıyaslama yapmam istense reaksiyonlarını kestiremediğim Clio yerine sürücü ile çok daha pozitif iletişimde olan S2000'i tercih ederdim.
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İngilizce ama durumu çok güzel anlattığı için buraya aktarıyorum. Bahsedilen araç PH1 V6. PH2'de uzatılan dingil mesafesi vs. ile kuru zemindeki yol tutuş bir miktar iyileştirilmiş ama ıslakta hala problem devam ediyormuş.

    "Press hard to the extent that exceed its cornering limit and you’ll back off the throttle, then you’ll be suddenly stunned by the severe lift-off oversteer that dominate the whole picture and eventually lead to a spin. OK in racing circuit but never do it at your country roads. Really a hatchback 911. And I ** meaning the 911 of at least 10 years ago.

    If you survive, you’ll learn how to drive it: never try its limit. This is a car requires respect. The best way to drive it is slow in fast out, which is easy and enjoyable to do as the huge brakes are strong, the long travel of throttle pedal easily controls the right amount of torque needed and the superb steering tells you exactly how much grip left. This car is really strange: if not exceeding its limit, it is sweet to drive; once exceeded, it’ll be a nightmare."
    Ağzına, klavyene sağlık.. Yol tutuş konusunda sınırlarda saçmlayan ama normal şartlarda başarlı bir araç Clio V6..


    Eklemek istediğim son şey şudur.. Madem 2 kişilik-Ortadan motorlu-Arkadan itiş-V6 ve Clio'nun en üst sınıfı bir arabadan bahsediyoruz.. Size süperspor olmayan o yıllarda hondanın karşılaştırılabiliecek tek arabasını sunuyorum..







    Özel olmak konusunda daha da kimsenin şikayeti olmaz galiba.. Kimseye nefretim vs. yok yanlış anlamayın.. Herkesi seviyorum Şu konularda böyle yazmayı da hiç sevdiğim söylenemez ama taraf tutmak istemeyen insana bile taraf tutturuyorsunuz.. İyi forumlar iyi günler
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  19. #304

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sakın kimse doushtan alıntı yapmasın bütün sayfayı kaplar
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •