Ben jetta alır diyorum. Ama emin değilim![]()
adam yazmıs şartlarını jetta chip yaparsa yok 15 takarsayı falan geçin beyler. konunun bir tık ilerisi honda turbo olursa nolur falan olcak yoksa klasik![]()
1881 - 193∞
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
Eski bir vtec2'ci olarak "biz ne jetta'lar gördük, gül gül öldük" desem çok ağır olabilirTabi TSI'lar bazı geceler uyutmuyordu ne yalan söyleyeyim
![]()
Neyse konuya döncek olursa TDI jettanın hiç şansı yok
![]()
duz mantık baktığımz zmn Accord hepsinden kalıtelı zatnC kasa 3 kasa A4 kıdemlı olabılır evt ama Accord'un rutbesı bı tık ustte
Accord'un segmentınde kı araçlar Mercedes E, BMW 5kasa, Audı A6..
Accord Type-R S2000 gerçekten hondayı farklı kılan araçlardır, fiyat & performans olarak segmentlerınde en ıyı araçlardır.. (fiyatına gore kıyasladığımı tekrar belırtmek ıstıorm)
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
olaya fıyat & performans gözüyle bakarsak evetAccord'la A6'yı bır tutacak halım yk
A6 tartışmasız daha ıyı ama fıyat & performans olarak Accord derım
çünkü aynı model ıkı araçta Accord mınımum yarı yarıya ucuz, doluluk olarak baktığımızda audı 10 uzerınden 10 dersek Accord 10 uzerınden 7, doğru orantıda Accordun 10 uzerınden 5 olması gerekırken 7 olması bnce accordun audıden ıyı olduğunu gosterır tekrar tekrar belırtıorm altını çızıorm fıyat & performans olarak bakıorm olaya, tartışmasız A6 accorddan kat kat ıyı, para sıkıntısı yoksa ıkı arabadan bırını tercıh edeceksem tabıkıde A6 derım..
![]()
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
Rollingde Jetta kesin kafa çıkartır devir çevirdikçe Vtech2 geçer.
fakat Jettanın sahibi bi yazılım yapayımda geçeyim derse 600 liraya kısada uzunda geçer civici.
bende hala diyorum ki jettanın devrinde yürünürse jetta fena tutunacaktır. ama şu honda aşkını anlayamıyorum. japon mühendisler acaba arabaları okuyup üfleyip mi gönderiyolar. binenin gözü başka bişey görmüyo![]()
muadillerinden genellikle hafif. nispeten birçok muadilinden daha fazla devir dönüyor. motor sesi tınısı hoş. bundan dolayı biraz daha seri ve keyif veriyor. bundan dolayı benzer güçteki araçlardan daha "iyi" yürüyor. ben yaşlardaki insanlar için yol sesi teker sesi göğüs gıcırtısı genellikle ikinci planda olunca da binenler etkileniyor. şahsi fikrim bu![]()
konuya gelirsekte 105lik tdi'ın vtec2 karşısında pek şansı yok. daha önce ışıklarda denk gelip kalktığım 1 jetta ve 1 golfu ayırmıştım. rollde hiç anlaşmalı basmadım ama yine yolda denk gelip basıp ayırdığım bir tdi jetta var
Vtec2 dediğimiz aracı çocuklukta kullanmaya başladım ehliyet falan yokken, tam 8 sene bindimsayısız roll ve kalkış yaptım, bu kadar iddia etmemizin bazı sebepleri var. Birincisi vtec2 dediğimiz araç 1164 kilo
ikincisi ve bence en büyük avantajı çok kısa bir şanzımana sahip, misal 2.viteste 90km hızı bitirir ve bu 110 hp'lik motora yapabileceklerinden çok daha fazlasını yapmasını sağlar
Stock vs Stock olsa bile jettanın hiç şansı yok ki bu speclerle, imkansız. Jetta'nın devri demişsiniz ama ne yapalım yani jetta 3.de 70'de basmak isterse vtec2'de mi 3.de 70'de bassın
![]()
Arkadaşımda var vtec2 ikna edersem akşam benim passatla kaldırayım bi.Az çok referans olur sanırım.Çok merak ettim![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)