User Tag List

Sayfa 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon
190 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Jetta Tdi vs Vtec2

  1. #39
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı r3dkit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende hala diyorum ki jettanın devrinde yürünürse jetta fena tutunacaktır. ama şu honda aşkını anlayamıyorum. japon mühendisler acaba arabaları okuyup üfleyip mi gönderiyolar. binenin gözü başka bişey görmüyo
    Bir Honda sever olarak katılıyorum.
    Eskiden pejocular böyleydi onlar biraz daha olayı kavradılar makineler dünyasının farklı olduğunu anladılar.
    Hondacılar da anlayacaktır lakin fazla kızmamak lazım.
    Honda modifiye parçasına ulaşım kolay.
    Yürütmesi masraf olarak daha kolay araçlar. Piyasası altın gibi her daim.

    Konuya gelirsek vtec2 hafifliği ve şanzımanı ile ayıracaktır.

  2. #40
    r3dkit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir Honda sever olarak katılıyorum.
    Eskiden pejocular böyleydi onlar biraz daha olayı kavradılar makineler dünyasının farklı olduğunu anladılar.
    Hondacılar da anlayacaktır lakin fazla kızmamak lazım.
    Honda modifiye parçasına ulaşım kolay.
    Yürütmesi masraf olarak daha kolay araçlar. Piyasası altın gibi her daim.

    Konuya gelirsek vtec2 hafifliği ve şanzımanı ile ayıracaktır.
    abi pejo bitti ortalık rahatladı zaten honda bitsede gitsek

    vtec2 cok yakın arkadasımda var aldıgım her arabayla deneriz

    1.7 corsayla denedim . 3ün sonuna kadar ben ayırıyodum sonra o alıp başını gidiyodu.

    puntoyla denedik . rol de ilk baslarda benim turbo dolarken kafa burun sonra alıp başını gidiyo.

    taaaki ben 2.0tdi jetta alıp 1.6 diyip deneyene kadar çok havalıydı ama ilçe boyu koyunca farkı benim arabayı satma vaktim geldi dedi

    vtec2 nin avantajı devir bandı bence sadece. başka bi cacık olmaz : D

  3. #41
    r3dkit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bmw_ci_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim eski vtec2de feh warken 2.0tdi passatı 170 e kadar geçiyodum.. konuya gelirsek stok vtec2 bile 1.6 jettayı geçer gider. konudaki vtec2 ise ayıra ayıra gider..


    kardeş passatcı basmamıştır ya feh le alacagın en saglam abartarak yazıyorum 15 hp olsa. 140lık passatı ayırman çok zor :/

  4. #42
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı r3dkit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş passatcı basmamıştır ya feh le alacagın en saglam abartarak yazıyorum 15 hp olsa. 140lık passatı ayırman çok zor :/
    Feh le 15hp çok fazla iddaa lı
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  5. #43
    emrekuzdere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Feh ile 10 der kalır, 11 demez ama bende hatırlıyorum ışıklarda çok passat tdi üzdüm.
    98'ies - 05'vtec2 - 93'Accord - 08'Accord - 05'Jazz - 98'Twingo - FD6 - E39 - G5Prelude - 99'Crv - 08'Auris - W204 - W176 - W164 - F20
    Alıntı RR-V8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayı biz mi getirelim yoksa siz gelip bağlar mısınız?

  6. #44
    rene54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    39
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı r3dkit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi pejo bitti ortalık rahatladı zaten honda bitsede gitsek

    vtec2 cok yakın arkadasımda var aldıgım her arabayla deneriz

    1.7 corsayla denedim . 3ün sonuna kadar ben ayırıyodum sonra o alıp başını gidiyodu.

    puntoyla denedik . rol de ilk baslarda benim turbo dolarken kafa burun sonra alıp başını gidiyo.

    taaaki ben 2.0tdi jetta alıp 1.6 diyip deneyene kadar çok havalıydı ama ilçe boyu koyunca farkı benim arabayı satma vaktim geldi dedi

    vtec2 nin avantajı devir bandı bence sadece. başka bi cacık olmaz : D

    2.0 tdi ye karsi hic sansi yok abarmis biraz ortalik en fazla 3. vitese kadar kafa burun gider manuel 2.0 tdi yi herkes kaldiramaz 170e kadar yuruyen arkadaslar oylesine denk gelmistir yada enjektör leri cortlamis bi 2.0 dir o bizzat fd6 manulle denenmisti 2 vitesin bitiminde jetta nin arka kapisinda kalıyordu sonrasi ***** zaten

  7. #45

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    accord 3 serisi c serisi a4 serisi segmetidir e,5,6 legend segmentidir

  8. #46

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende cok merak ettim bu denemeyi vtec2 nin ne yapacagi belli olmaz ama bende denk gelirse 105 lik jetta ile denemek isterim

  9. #47
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denemede vtec2 olunca rayting bol olmus hondacilar on planda gecicek araba bulununca

  10. #48
    OnurCelik39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Lüleburgaz-Tekirdağ
    Mesaj
    127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Drag yapilacaksa eger 2nin sonlarina kadar jetta tutunur ondan sonra civic 4-5 boy gecer diye tahmin ediyorum rolling de civic devir donecegi icin sonuc ayni olur

  11. #49

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bmw_ci_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim eski vtec2de feh warken 2.0tdi passatı 170 e kadar geçiyodum.. konuya gelirsek stok vtec2 bile 1.6 jettayı geçer gider. konudaki vtec2 ise ayıra ayıra gider..
    vtec 2 ile o 1. viteste ben 2. vites te bastık sadece 1. viteste yanımda tutunabılde ikinci vitese geçtiğinde ben çok uzaklardaydım daha sonrasında kuzenım vıdeo çekimi için telefonu camdan cıkarttı telefon vtec in tekerleri altında paramparça oldu

  12. #50
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf 7 tdi ile vtec 2 denedik.
    Basilan dewire gore ikiside one cikabiliyor fakat kisa surmeden vtec 2 aca aca gidiyor.
    Bundada degisen bsy olmaz vtec2 gecer.
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  13. #51
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su deneme olmadımı daha?ne zaman olucak?

  14. #52
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    hondaya tek bı konuda guvenırım o da motor ve performans, gerı kalan konfor vb ıvır zıvırlar benı ılgılendırmıo zatn ama o konuda alman arabasını tek geçerım..

    hondaya laf atan arkadaşların bellıkı geçmişten gelen bı acısı var ahhahaha şaka bı yana şu ıkı aracı denesinler gorelım bakalm, sonucu merak ettm..

    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım ama o zaman Vti&Typer&S2000 dediğiniz şekilde fiyat performans olayında sınıfta kalmış modeller demek oluyor
    anlamamışsın..

    Alıntı r3dkit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş passatcı basmamıştır ya feh le alacagın en saglam abartarak yazıyorum 15 hp olsa. 140lık passatı ayırman çok zor :/
    olaya sadece beygır gücüyle bakıosunuz 100kg ağırlığın avantajını hıç bı feh veremez..

    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Feh le 15hp çok fazla iddaa lı
    Alıntı emrekuzdere Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Feh ile 10 der kalır, 11 demez ama bende hatırlıyorum ışıklarda çok passat tdi üzdüm.
    sımota caı + dc seramık headers + 51 duz boru + hks tı = 127hp dyno verısı var elımde beyler vtec II'de feh kullanılan malzemelere gore 122-127hp arası verıo..


    Alıntı bmw_ci_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğrudur dostum komple egzos bile kaderini değiştirir vtec2nin bilen bilmeyen yazıyo işte..
    vtec II'ye feh yaptıktan sonra arabanın dunyası değışıo, ben bu kdr beklemıodm gerçekten..

    bıde vtec II'nın emme boğazı cıdden çok dar nefes alamıo araba, ıes emme'sı ıle 5-7 hp cıvarı guc verıo, daha da vtec II'yle oynamak lazm kafada saç kalmaz..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  15. #53

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    KOCAELI
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yoğunlukla bu segmentte arabalarla denemiş biri olarak, bence vtec 2 0 dan kalkışlar ve 170-180 de bırakılan rollingler için çok ideal bir araç.
    1.6tdi 105lik jettayıda 40-60-80gibi süratlerde yapılacak olan roll de ciddi ayıracaktır, jettanın şansı bence top speed tedir. Vag grubunun dizelleri sanırım şanzıman ve aerodinami lerinin faydasıyla güçlerine göre oldukça iyi hızlara çıkabiliyorlar. Ama dediğim gibi 0 dan kalkış veya roll de, vtec2 ciddi önde olur, anca vtec2 ye ters gelecek süratlerde basılır ise, kendisini toparlayana kadar, jettayla bir süre yanyana kalmak zorunda kalabilir.
    Ama bu vtec2 nin başarısı değil, vag grubu 1.6dizellerin başarısızlığı, allahtan dsg var da, o sayede kaybı düşürüyorlar. Bunun yanında 2.0tdi la 170e kadar yanyana yürümek vtec2 için sadece bir hayalden ibarettir. Ha şu var, benim çevremde de 2.0tdi bir jetta var, dyno üzerinde 107ps çıkıyor, bu tür araçlarla yürümek , geçmek oldukça gerçekçi. Ama sağlıklı 2.0tdi (140ps) , passat veya jetta, 5-6 boy civarı net fark açacaktır 150-160 a kadar, roll de , 0 dan kalkışta olsa. Sonrasında da , bu fark git gide artacaktır. Ama gelgelelim, 2.0tdi bir araçla, 1.6 atmosferik i , kıyaslamak oldukça haksızlık. Sonuç şaşırtıcı değil.Japonlar aynı klasmanda , yakın güçlerde araçlarda, hafiflikleri dolayısıyla herzaman daha iyi performans sergiliyorlar.

  16. #54

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda nın geçmeme gibi bir şansı yok zira tüy gibi araba.. İlla jettayı geçirtmek istiyorsanız civic e 150 kg falan yükleyin gelen geçen geçsin gitsin..

    Aynı kilolarda olupta civicin burun çıkartması bile imkansız. Ha birde 2.0tdi lar falan geçilmiş, şaşkınım

  17. #55
    Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    941
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Honda nın geçmeme gibi bir şansı yok zira tüy gibi araba.. İlla jettayı geçirtmek istiyorsanız civic e 150 kg falan yükleyin gelen geçen geçsin gitsin..

    Aynı kilolarda olupta civicin burun çıkartması bile imkansız. Ha birde 2.0tdi lar falan geçilmiş, şaşkınım
    Dur sende çok yerin dibine sokmuşsun aracı.

    Sıradan bir aile otomobili ve hızlanması 9.2 sn.

    Sadece hafiflik değil özelliği şanzımanı da güzel devir çevirmesi de.

  18. #56
    emrekuzdere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Honda nın geçmeme gibi bir şansı yok zira tüy gibi araba.. İlla jettayı geçirtmek istiyorsanız civic e 150 kg falan yükleyin gelen geçen geçsin gitsin..

    Aynı kilolarda olupta civicin burun çıkartması bile imkansız. Ha birde 2.0tdi lar falan geçilmiş, şaşkınım
    Bi yere geldi aşkları, hepsi şaşkındı.
    Vtec2'ye 150 kg koy, jetta'ya yine koysun ama bu sefer daha ağır !
    98'ies - 05'vtec2 - 93'Accord - 08'Accord - 05'Jazz - 98'Twingo - FD6 - E39 - G5Prelude - 99'Crv - 08'Auris - W204 - W176 - W164 - F20
    Alıntı RR-V8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabayı biz mi getirelim yoksa siz gelip bağlar mısınız?

  19. #57
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tersini savunacaksiniz ama 9.2 saniyede cikmiyorlar o hiza civicler. 2-3 tanesiyle denedim tek basima. 10-10,5 arasi cikiyor hep. Mondeo varken bende isiklarda bi kac civicle kalkmistim hepsini gectim. Benim arabamda 10 sn civarinda cikiyordu. Hikaye yani teknik detay sitelerine aldanmayin. Civicler kendi kategorisinde 1.6 larin cogundan hizlilar, dogrudur. Ama e11 vvti corolla yurur gider vtec2 nin yanindan. Ayni sekilde renonun k4m hafif arabalari gecer.
    Konuya gelince atmosferik her araba ayni gucteki dizel arabayi geciyor bu bi gercek

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •