User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
67 sonuçtan 58 ile 67 arası

Konu: golf gti 1.8t leon 1.8topsport

  1. #58

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakkatten ılgınc bı oran hemde 6 ılerı.. vagdan beklenmıyecek hareket

  2. #59
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vagdan uzun $anzıman bekle ama bu kadarınıda degıl tabı

  3. #60

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    klasık alman genlerı dıebılırz hepsı öle opel bmw

  4. #61
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .

  5. #62
    Cupra03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erh abi neden anlamak istemiyorsun sen yaa,bu dişli oranı bu araca mahsus bi olay 50 ke re söledimDiğer top sportların aralıkları bukadar uzun değil,hiç bir top sport 3. viteste 190 göremez +1000 devir eklemedikçeDiğer arkadaşlarda yazılanları iyi okumamış galba.Son kez sölimmm,bu vites aralıkları bu araca mahsus servis bile neden oldunu anlayamadı,enteresan bir durum var ortada.

  6. #63
    alikaancomu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Turkey/Adana
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ohaaa böle bi şanzuman yok Ali... Senin aracın dişlileri herhalde RS6 şanzumanın dişlileri ile karışmış filan! Bu arada chipten dolayı devir kesiciyi ileri alsan bile motor arıza lambasını yakmaması gerekir aracın. Ya başka bişi var yada o chipte devir kesici düzgün programlanmamış...
    Evet aracımdaki şanzumana kimse inanmıyor ve Adana'da olan diğer 2 adet top sport unda şanzumanı böyle değil enteras.Aslında TR de kimsede böyle bir şanzuman yok ve ben şanzuman parça koduyla beraber birtakım bilgileri toparlayıp SEAT TR ye bilgi attım ve neden benim aracım böyle dedim hala cevap bekliyorum.
    Laptopumda VAG-COM var ve USB kablomla arabama bağlanıp fault code ları görebiliyorum.Ayrıca KWP-2000+ da sipariş ettik ve yazılımı editlemek için şimdi en uygun programı almaya çalışıyoruz diğer arkadaşlarla.Arıza ışığım, redline uyarı ve N75boost selenoidi ile alakalı yazmayı unutmuşum Aracımda Apexi AVC-R Boost Controller ve ekipmanları var dolayısıyla N75 iptal.
    Aykut benzin ışığımda bilerek o seviyededir. Yeni setupda yakıt testi yapılıyordu arabada 5 lt benzin vardı bidonda her ihtimale karşı.sorun yok yani arkadaşlar
    ¢αт¢н мє ιf уσυ ¢αи...

    == Bükemediğin bileği öpeceksin... ==

  7. #64
    alikaancomu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Turkey/Adana
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada daha yüksek güç ve tork aralıklarında bu aracın nekadar iyi gideceğini hiçbirimiz bilmiyor ve meak ediyoruz. Aracım 5 i bitiremiyor ve 6da da gitmiyor.daha fazla güçle alakalı olarak. Büyük turbo kitimizi(Gt30) USD münasebetiyle henüz getiremedik ama GT30 la bu aracın top speed de birçok aracı sollayacağına hepimiz inanıyoruz. Araç 5nci vites 5400 rpm de 250 ye oturuyor. Redline 7200
    ¢αт¢н мє ιf уσυ ¢αи...

    == Bükemediğin bileği öpeceksin... ==

  8. #65
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cupra03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erh abi neden anlamak istemiyorsun sen yaa,bu dişli oranı bu araca mahsus bi olay 50 ke re söledimDiğer top sportların aralıkları bukadar uzun değil,hiç bir top sport 3. viteste 190 göremez +1000 devir eklemedikçeDiğer arkadaşlarda yazılanları iyi okumamış galba.Son kez sölimmm,bu vites aralıkları bu araca mahsus servis bile neden oldunu anlayamadı,enteresan bir durum var ortada.
    Peki kardes sen neden anlamak istemiyorsun benim yaptıgım diğer 2 top sportta böyleydi.. Demekki sadece bu arac değil.. Mesela Seat Ibiza Cupra TDI 160 hp de
    wr ve cr olmak üzere iki sanzuman mevcut..

  9. #66
    alikaancomu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Turkey/Adana
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erh birşey sorayım wr ve cr şanzuman nedir abicim bir açıklarmısın?Ayrıca neden etrafımdaki diğer leon top sportlarda yok bu oranda sadece benim arabamda var?Diyelimki farklı bir şanzuman var arabamda, peki neden farklı şanzuman var benim arabamda??
    ¢αт¢н мє ιf уσυ ¢αи...

    == Bükemediğin bileği öpeceksin... ==

  10. #67
    Cupra03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bENDE DAHA ÖNCE BÖLE ŞANZUMAN ARLIĞI OLAN BİR TOP SPORT GÖRMEDİM.AMA VAR DİE İDDA EDERSEN BİLEMEM SEN UZMANSIN TABİ,BEN SADECE BİR TANE KULLANDIM AMA BU İŞLERLE UĞRAŞAN BAŞKA ARKADAŞLARDAN DUYMADIM BÖLE BİR ARALIK.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •