ep3'ün k serisiyle atmosferik araçlara yeni bir boyut kazandırdığını düşünüyorum fn2 nin bu tahtı devralabilecegini sanmıyorum çünkü yeni bir motorla üretilmedi.. herzaman ilk olan akılda kalıcı olur .. EP3 efsane olarak kalacaktır kanısındayım..
Printable View
ep3'ün k serisiyle atmosferik araçlara yeni bir boyut kazandırdığını düşünüyorum fn2 nin bu tahtı devralabilecegini sanmıyorum çünkü yeni bir motorla üretilmedi.. herzaman ilk olan akılda kalıcı olur .. EP3 efsane olarak kalacaktır kanısındayım..
Hangı konuda neyın ustun oldugu kesınde su yol tutus olayı bır netlık kazanmadı:D
dıreksıyon tepkısı daha ıyı o kesın fn2nın. daha oturaklıdır agırlıktan dolayı baska yorum yapamıyorum kullanmadıgım ıcın:D
Hurdasi olan alinsin arkadaslar, gokhan baska bisey kast etmis gibi bence.
Oooy oy :) Bu mevzu hiçbirzaman kapanmaz.
Bece Fn2 nin yol tutuşu ep3 e göre daha kötü.
Fakat bu karşılaştırma VSA kapalı iken geçerli :)
ep3'un olayi anca, standarttan kilitli diff, bagimsiz suspansyonlar, telli gaz kelebegi, duzgun frenler, en azindan 2.2litre vtec bir motorla gelen ve agirlik olarakta ep3'ten cok agir olmayan bir aracla bitirilebilir...
O gun gelene kadar ep3 devam :)
Uğultumu var. Yoksa lak luk diye kitleme sesi mi tam gazda. Normal seyir halinde ses var mı ?
ep3 ep3 ep3 baska bişey demeye gerek yok
Kilidin tipine göre değişiyor o ses olayı. Viscos gibi akışkanlık üzerine özel LSD yağı ile çalışan genelde arazi araçlarında olan tipten tutta balatalı ciddi performans veren ürünlere kadar birde Torsen diye bilinen OEM kullanıma en yakın olan dişli tipi olanına kadar çeşit var. Hepsinin tepkimesi ve ses olayı farklı. Torsen diye bilinenler en sessizleri. Ama ondada montaj hatasından ses çıkabiliyor.
Drift için kullanılan 1.5 way yada 2 way Cusco'ların Kaaz'ların kilit sesini dışarıdan bile rahatlıkla duyuyorsun. Seninkide balatalı ZF tip ise ve kilit oranı yüksek ise o ses normal. Preloading ayarına görede o kilidin ne kadar bir güçte devreye gireceği belli oluyor. Hayırlı olsun kilidiniz. Gerçekten güzel birşey. Birde bakım periyotlarını öğrenin derim. Belli km'lerde bir açıp içindeki balataları değiştirmek gerekiyor. Debriyaj değişir gibi.
Eğer erken kitlemesinden şikayetçi isen daha soft preloading ayarı için değişmesi gereken parçalarıda araştır istersen. Bir sonraki bakım zamanı ayarınıda değiştirirsin.
Civic TypeR EP3 VS Civic TypeR FN2 - YouTube
Video bu sanırım.
Evet üstad. CW de standart - Helical Limited Slip Differential. geliyomuş.
Senin aldığın cihaz bu sanırım : http://mcnsport.com/images/parts/Mugen_LSD_large.jpg
Buradada Rebuild kit mevcut : Mugen - LSD - Nengun Performance
bide burada : Mugen L S D Rebuild Kit | Tougedistribution.com | JDM Parts direct from Japan! HKS, Tomei, Endless, Power House Amuse, Project Mu and more!
Bu saydıklarının hepsi bunda var ama buralarda yok :D
http://image.superstreetonline.com/f...front_view.jpg
Bencede ep3 dıştan fn2 nin içten mest ediyor insanı ikisi bir araçta toplansa harika olurmuş :D
Konfor vs diyorsunuzda sonucta bi m3 m5 vs gibi super sport bi arac almiyorsunuz. Type-R gibi hard bir hothach aliyorsunuz boyle bi aracta bana gore donanimin cani cehennme. Ep3 bambaska bir dunya, fwd olarak ep3 den daha zevkli daha kolay yurutulebilen daha sorunsuz baska bir aracta yok zaten.
japonlar en iyisini kendilerine saklıyorlar FD2.(bence)
bence kesinlikle ep3 ler efsane olarak kalacak :D
ep3 4ever :)
fn2'yi ; şu arabaya donanım koyalım ve değiştirerek yine satalım demişler de üretmişler bence :)
suichiro honda , zamanında donanım mı var dı ? Honda'cılar :D
bs type-r'dan sonra fn2'ye olan sevgim daha da arttı. Eski fk2 kullanıcısı olarak iç dizaynına bayılıyordum zaten aracın, satıp da tek özlediğim arabadır kendisi :/
Bs typer bizi disko ya gotur
bizlere ep3 ve fn2 leri tanitip sevdirenlere selam olsun :)
Yeni herzaman iyidir...
ep3 daha hard, fn2 daha soft duruyor bence, ep3 diyorum bende
ama yenilikler herşeyi değiştirebilir.
ep3 nokta diyorm:P
bende oyumu ep3 den yana kullandım,bence ep3 daha agresıf..