User Tag List

Sayfa 4/8 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
152 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Fiesta ST vs Civic Vti

  1. #58
    Serkan.S
    Misafir
    Alıntı MeJo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    07 model araba kanımca 99 vti dan daha konforlu olabilir zaten nerdeyse yaysız vti yok
    ama modifiye motordan verim parça temini vs.. vti bi adım önde..
    ST turbo muydu? saglamsa turboyla da oynayıp güzel beygirler alabilirsin
    Motora parça temini vti önde ama daha ST'nin motorunun ne oldunu bile bilmiyorsun öyle mi ? İlginc...

    Tercihim ST suyu çıktı artık vti'ın.

  2. #59

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden 206 RC veya Clio RS değil de ST?

  3. #60
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni yenidir kesinlikle st derim.ayrıca st için süpercharger hazır kit görmüştük 400 + hp

  4. #61
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni yenidir kesinlikle st derim.ayrıca st için süpercharger hazır kit görmüştük 400 + hp
    Valla 400+ hp biraz iyimser. 2.0 hacimde 384 alan var şimdi daha da fazla aldı ancak araçta kol piston yatak vs var. standart motorda 280 300 hp mümkün. 2.5 hacimde 500 gören var sc ile.

    turbo imkanı da var daha yuksek rakamlar mumkun ancak maliyet ve yer kısıtı var biraz.

    atmosferikte 2.0 dan 300+ mümkün. 2.3 ve 2.5 motorların blokları farklı biraz daha yüksek.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  5. #62
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gözüme güzel geldi ST ondan bide etrafımda çok fazla fransız arabalarının bana gelmiyeceğini söyleyen insan var kız arkadasımın 207 sini bi hafta kullandım sağından solundan ses gelmeye basladı benım jazz vala köpek gibi tık ses yok narin araba sanırım fransız..

  6. #63
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik 2.0 dan 300 + çok iyi ve yeterli bence

  7. #64
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi Ömer kızmasın ama ben az yakan bir Ford görmedim. Dizel Fordlarda güncel veriyonları Peugeot motorları kullanıyor onlar o yüzden az yakabilir. VTI gerçekten az yakan bir araç. Güvenlikte ve alırken düşük km olayında gözle görülür açık ara ST önde. Konfor olarak ise aracın direk darbe emişini ele alırsan başa başlar. Ama koltuk konforu oturma pozisyonu konsol tazeliği felan dersen ST gene önde. Performans olarak 2.0 hacimde 150 hp spor bir araç için az gelebilir ama gözümüz 180-200 hp lere alışık olduğu için öyle. Ufak bir araca 150 hp gayet hızlı yapıyor arabayı. Sonuçta spor araç yapan fabrikalar rakipleri ile rollingde ne olur diye düşünmüyor. Gelelim kullanışlılığa. Vtec açsın diye bekleceğin VTI ile alt devir can sıkabilir ve şehir içi kullanımda sürekli vites ile oynaman gerekirken ST de durum çok daha farklı. Araç nerdeyse marşa bastığın andan itibaren tork üretiyo. Honda gibi devirlendikçe güçlenmiyo ama şehir içinde virajlı yollarda araç sollamalarında vitesle oynamak yerine her devirde hızlanmaya başlıyo. Ama işin diğer bir kısmı varki oda ST yi adım adım öne alıyor. Direksiyon tepkisi, yol tutuş ve frenler. Bunu sanırım anlatmaya gerek yok yukarıdaki arkadaşlar açıklamışlardır. ST bu konuda gerçekten çok ama çok iyi. Ve VTI bu konularda mağlesef zayıf.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #65
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik 2.0 dan 300 + çok iyi ve yeterli bence
    Ama sanırım bütçe yeterli değil. ST parası kadar para harcanız sanırım bunun için.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #66
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sürekli bastığımda ( ki dolaşmak için diğer arabamı süratli kullanmak için de st yi alıyorum) hiç 9.1 ortalamanın üzerini görmedim ST de. karışık kullanımda 7 8 sakin kullanımda 6 litre yakıyor. ancak vites oranları kısa olduğundan durum böyle yoksa 120 ile seyrederken tüketim artıyor oldukça.

    bu arada hdi ve tdci motorlar ortak üretim ford versiyonlarında da ford kendi geliştirmelerine sahip. birebir aynı motorlar değiller.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #67
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sürekli bastığımda ( ki dolaşmak için diğer arabamı süratli kullanmak için de st yi alıyorum) hiç 9.1 ortalamanın üzerini görmedim ST de. karışık kullanımda 7 8 sakin kullanımda 6 litre yakıyor. ancak vites oranları kısa olduğundan durum böyle yoksa 120 ile seyrederken tüketim artıyor oldukça.

    bu arada hdi ve tdci motorlar ortak üretim ford versiyonlarında da ford kendi geliştirmelerine sahip. birebir aynı motorlar değiller.
    Ankara trafiğini bilemiyorum. Ama sakinde 6 lt sabit hız ile alınmış değer sanırım. Ben İstanbul trafiğinde yakıt tüketimini görmeyi çok isterim. Bu arada kendi aracım az yakıyormuş imajı vermiyim. Sanırım Type-R'dan biraz fazla yakıyor RC'ler.
    HDI ve TDCI motorların elektronik yönetimleri sensörleri ve araçların fizikler kaput altı özelliklerine göre emme ve eksoz manifoldlarında fark var.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #68
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ST nin sürüşü gayet eğlenceli ve sportiftir. Koltukları fena değil ama oturma pozisyonu yeni nesil çoğu arabada olduğu gibi biraz yüksektir fakat sürüşte kesinlikle viraj içini çok rahatlıkla görebilmeni mümkün kılıyor. o yönden iyi.

    direksiyonu, vites geçişleri ise biraz sert özellikle ısınmış lastiklerle direksiyon yorucu olabilir bazen ama çok direkt ve hızlı bi direksiyonu var. vites geçişleri biraz sıkıntılı çünkü kemikli baya o yüzden hızlı atmakta güçlük çekebilirsin ya da ben atamıyorum diyim ama keyifli oluyor haliyle.

    yol tutuş ve denge bu arabanın bence en güzel yönü. ön taraf çok iyi tutunur ancak gaza fazla yüklenmemek lazım. araba biraz yüksektir yay takmanı tavsiye etmem ama sen bilirsin.

    motoru çok keskin değil özellikle gaz tepkisi biraz yavaş ve üst devirlerde güç eksikliği var. alt ve orta devirleri gayet tatminkar. son sürat olarak 224 te kesiciye girer vites oranları gayet kısa.

    modifiye etmek istersen seçeneklerin çok fazla ancak biraz maliyetli olabilir. sana tavsiyem çok ekonomik şekilde K&N 57i ve milltek flexi pipe takman. daha ilerisi için komple egzoz headers yazılım emme manifoldu egzantrikler kapak sc kitleri vs vs baya seçeneğin var.

    müzik sistemi de oldukça güzel diyebilirim standart bir arabaya göre. ipod vs bağlayabilirsin bluetooth lu modeller de var. extradan istersen SONY mp3 çalarlı teypler de direk oturur. direksiyon kumandası falan çalışır.

    parça bulunabilirliği mesele değil otosan hepsini getiriyor. 2. elde ise fiyatları oldukça düşük seyrediyor bu bir avantaj haliyle ancak satarken dezavataj vergi olarak ben 1.100 ödüyorum kasko bedelinden dolayı bir alt dilime geçiyor. tabi benim aracım 2008, 2006 ların durumunu bilemeyeceğim.

    performans olarak da clio rs ya da civic type r gibi gitmesini asla bekleme civic vti lar da oldukça performanslı araçlar st ye oranla. ancak st nin asıl iddiası istediğin viteste istedğin süratte performans verebilmesi.
    Yay takılmasını neden tavsie etmiyorsun Ömer? Merak ettim.

  12. #69

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankara trafiğini bilemiyorum. Ama sakinde 6 lt sabit hız ile alınmış değer sanırım. Ben İstanbul trafiğinde yakıt tüketimini görmeyi çok isterim. Bu arada kendi aracım az yakıyormuş imajı vermiyim. Sanırım Type-R'dan biraz fazla yakıyor RC'ler.
    HDI ve TDCI motorların elektronik yönetimleri sensörleri ve araçların fizikler kaput altı özelliklerine göre emme ve eksoz manifoldlarında fark var.
    Stock olarak R az yakıyor ozellikle 6. vites uzun yolda.
    Tork olayına gelince yine stock araç gayet guzel sehir icinde 1-3-5 diye vites ataraktan cokta rahat yuruyor

  13. #70
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yay takılmasını neden tavsie etmiyorsun Ömer? Merak ettim.
    Direksiyon rot kollarının açısı çok fazlalaşıyor o yüzden de sertleşiyor ve turu azalıyor. akslar da aynı şekilde açılı şekilde çalışmaya başlıyor. ayrıca sert oluyor ki st zaten sert biraz daha da sertleşince tutuş engebeli yollarda azalıyor. 3 cm alçaltma için geçerli bu söylediklerim. yaylar H&R markaydı bana uymadılar söktüm bende
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  14. #71
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock olarak R az yakıyor ozellikle 6. vites uzun yolda.
    Tork olayına gelince yine stock araç gayet guzel sehir icinde 1-3-5 diye vites ataraktan cokta rahat yuruyor
    6.vites uzun yolda kuvvetli araçlar zaten az yakar genelde..Ben otobanda çok rahat 6.5 litre yakalıyorum s ile.Ki herkes çok yaktığını söyler..

  15. #72
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bi arkadaşımda yanlış hatırlamıorsam vogland wardı ama kullanım falan rahattı. belki markadan markaya göre değişiyordur.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  16. #73

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Badboy® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6.vites uzun yolda kuvvetli araçlar zaten az yakar genelde..Ben otobanda çok rahat 6.5 litre yakalıyorum s ile.Ki herkes çok yaktığını söyler..
    r53? r56?
    bizim sirktet otobandan 45 km kadar cogu zaman 6 ya alamıyorum sen ole dusun
    yani az yakabilir ama irade gerek

  17. #74
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son paranı benzinciye yatırıp cebinde yannızca sigara çakmak ve telefon kaldıgı zaman o irade acayip güzel şekilde oluşuyor

  18. #75

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son paranı benzinciye yatırıp cebinde yannızca sigara çakmak ve telefon kaldıgı zaman o irade acayip güzel şekilde oluşuyor
    haklısın gunluk kullanırsa bel buker haftada bir cıkarırsan yeni calmıs gibi kullanırsın

  19. #76
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haftada bir çıkarsam gunde bi depo bitiririm ya kesin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •