User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
160 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: s14 mü impreza gt mi ?

  1. #77
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabı ımp. stı gecıo skylıne ı standart makınalarda...
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #78
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sti dediğin spec c ile geçio
    "Wagen"thusiast

  3. #79
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devlet meselesi oldu yemin ederim ya ajahahahahah

  4. #80
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    "Wagen"thusiast

  5. #81
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xtra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın süspansiyonu ağarlık dengesi aracın ağarlığı süspansiyon ayarları vs diye düşünüyorum çekiş sistemi sadece viraj çıkışında etkilidir bana göre çünkü gaza bastığın zaman çalışan bir sistem
    Yani sadece lastikteki yanal kuvvete bakılmadığına çok daha fazlasına bakıldığına kesin

  6. #82
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Imprezanın daha popüler olması daha iyi yol tutuğu anlamına geliyorsa biz bunu hiç tartışmayalım arkadaşlar . Imprezanın popülerliği rally den sağladığı reklamla olmuştur.Silvialar ise japonyada,yani çoğumuzun örnek aldığı yerde hezman daha popülerdir.Ama bunun konumuzla alakası yok tabii.
    Eğer Imprezayı "kışın yan giderim olm ben" demek için alıyorsanız, bende " ben kışın evde kestane yemeyi tercih ederim,diğer 3 mevsimdede istediğim gibi kuruda ve ıslakda yanda giderim düzde" derim. Yan yada düz gitmek arasındaki tercihimi setup ımla ve de gaz pedalına ne kadar basacağımla karar veriririm.
    Ama konu sadece yan gitmekde değil tabii,hangisi neden tercih edilir konusu.
    Her iki çekiş sistemininde kendisine göre artıları vardır, ama tercih sürücüye kalmıştır.Aracından istediği şeyleri bildiği sürece en iyi çekiş kendininkidir.
    Bu yüzden en iyi - en kötü yoktur,daha iyi - daha kötü vardır ki bu da çok ince ayrıntılar üzerinde tartışılır.

  7. #83
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    http://www.youtube.com/watch?v=et6ldsrBBA0
    Bu da SR20DET.Yannış olmasın...
    "Wagen"thusiast

  8. #84
    SertacTDemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tsuchiyanın underrrr underr repliklerini impo kullanırken duyuyoruz best motoring videolarnda benim tercihim 200sx olurdu tr de çok az sayıda düzgün yüklenmiş s14 var+s14 de az zaten...
    yashio factory die aratın sr20 det in ne hale gelebileceğini görün...

  9. #85
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani sadece lastikteki yanal kuvvete bakılmadığına çok daha fazlasına bakıldığına kesin
    tabikide onu sadece örnek olarak verdim çoğu insan awd lerin buzlu yolda bayır aşağı inerken bile daha iyi durabildiğini falan sanıyorlar öyle olmadığını söylemek için o örneği verdim bu arada mechanix çok güzel açıklamış

  10. #86
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt tüketimi olarak uzun yolda sakin kullanimda Sx im eski corollamdan daha az yakıyo yemin ederim , imprezanın yakıt tuketimini impreza sahibi arkadaslar anlatsin , ayrica bence Boxer motor ağırlık dağilimi iyi olsada,sesi güzel çıksada bence yanlis bir motor, uzun omurlu olmasi imkansiz cunki pistonlarin sonucta bir agirligi var ve silindirin alt yuzeyini herzaman daha fazla asindiracaktir.. ayrica bir impreza sahibi arkadas, arabasinin buji degisiminden bahsedebilir mi? ..neyse
    aslinda ben impreza gt yi cook seven biriyim , hatta bir ara almayi da cok istiyodum ama Sx sahibi olduktan sonra gozum sx den baskasini da gormuyo acikcasi
    mustafa nin kesatane yorumuna hak eriyorum , ve benimde canim kestaane cekti baba ..diyorum..

  11. #87
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olaya sadece gazlamak diye bakmayın 4x4 çoğu yol koşulunda arkadan itişten daha güvenli bir sürüş sağlar.Tabi her arkadan itişle her 4x4 bir olacak diye bir kaidede yok.

    İmpreza nasıl rallide ünlü olduysa 200sx in ünlü olmasının nedenide drfit yarışlarıdır.Yoksa yol tutuşuyla falan kendini kanıtlamış bir araba değil.

  12. #88
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sx in arka kola bağlantilari tamamen indapendent tir-cok kollu bagimsizdir, yani asilda gaz la oynamadiginiz zaman cok da iyi yol tutusu vardir. ama kilitli diff. oldugu icin viraz icindeki gaza ekstra oturmada dogal olarak oversteeer baslar

  13. #89
    Onu-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani ben de ekstra bilgi sahibi olmamama rağmen sağlam modifiyeli 2003-2004 civarı bi suby ye bindim, kullanan arkadaş gayet başarılı zaten Florya civarından olan bilir zannedersem, araç zor kopuyor ya, çok başarılı yani, kim bindiyse inanamıyor, sınırları zorluyorsun ama tık yok Sırf bu yönüyle birçok kişiyi cezbedebilir ama ben birkaç sayfa önce yazdım kendi fikrimi, s14 diorum, benzin içişini gördükten sonra
    Onur
    14' f30 316

  14. #90
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yol tutuşu kötü olan hiç bir otomobil drift için favori otomobil olamaz.İlla pist yarışı yada rally dersen japonyada birçok pist yarışında silvia kaynıyor.

  15. #91
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya tolganın verdıgı vıdeoyu ızleyın ıste s15 nasıl gıdıor gorun
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  16. #92
    Onu-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya tolganın verdıgı vıdeoyu ızleyın ıste s15 nasıl gıdıor gorun
    izledim, gercekten de cok ii
    Onur
    14' f30 316

  17. #93
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her iki çekiş sistemininde kendisine göre artıları vardır, ama tercih sürücüye kalmıştır.Aracından istediği şeyleri bildiği sürece en iyi çekiş kendininkidir.
    Bu yüzden en iyi - en kötü yoktur,daha iyi - daha kötü vardır ki bu da çok ince ayrıntılar üzerinde tartışılır.
    Gayet guzel anlatmissin, eline saglik. Hala o basar, bu ezer muhabbetinin yapiliyor olmasini ben anlamiyorum. Bu is kisisel tercih meselesi, aliskanlik meselesi.. Yillardir fwd kullanip, aracini iyi taniyan ve gerekli birkac modu yapmis bir adamin girdigi viraja, o hizda yeni aldigin WRX ile girmeye cekinebilirsin. Ya da 998 cc motorlu 4 ceker bir aracin (Justy olur kendisi) dar yerde girdigi viraja Mercedes Kompresor ile giremeyebilirsin. Ornegi cok...

    Amerika'da Colorado'da damardan RWD ve big block hastasi olup, kis geldiginde Camaro SS'ini garaja kaldirip 1995 Legacy Wagon'la dolasan bir arkadasim var. Camaro'yu asla karda cikarmaz, ama karlar eriyip asfalt kuruyunca da Legacy'sini annesinin supermarket alisverislerine terkeder...

  18. #94
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AvcI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunun üzerine 200 sx diyenlerin tek nedeni korhanında dediğin gibi yan yan gitme ve zevk meselesidir, yoksa gt her şekilde 200 sx den üstündür...


    eğer pist üzerinde hızlı gitmek istiyosanız awdden daha iyi seçenekler olduu kesin

    gtnin her şekilde üstün olması gibi durum çok saçma farklı karakterdeki otomobiller neye göre nereye göre üstün ?
    düzgün yüklenmiş sr ile düzgün setupda kalkışta bile gtye toz yutturabilir sx

    ayrıca drift yapma zevk meselesi değildir görüntü olsun diye yapılmaz daha hızlı gitmek yüzünden ortaya çıkmış bişeydir
    körler sağırlar

  19. #95
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer pist üzerinde hızlı gitmek istiyosanız awdden daha iyi seçenekler olduu kesin

    gtnin her şekilde üstün olması gibi durum çok saçma farklı karakterdeki otomobiller neye göre nereye göre üstün ?
    düzgün yüklenmiş sr ile düzgün setupda kalkışta bile gtye toz yutturabilir sx

    ayrıca drift yapma zevk meselesi değildir görüntü olsun diye yapılmaz daha hızlı gitmek yüzünden ortaya çıkmış bişeydir
    dikkat edersen pistte kullanılacağı hakkında yorum getirmedim zaten, farklı karakterde olmaları yorumunada katılmıyorum nedeni ikiside turbo beslemeli ve gerek cadde gerekse yarış için setuplara açık...

    haaa sx, gt ye göre daha nazik i araba o ayrı (rally)

    drift yapmak bir zevk meselesidir, kimse sx i düzgüncene bineyim kaydırmayayım diye almaz...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •