okkkk bu arada aracın duzelmıs ıı yuruomus dıye haberler alıoruz![]()
sende sağol kardeşim bayramda yokum ama bayram sonrası geleceğim inşallah![]()
yiieeyyttt ben geldim kulaklarım çınlamıştı zaten![]()
![]()
![]()
ney 7200 rpm mi, roll mü drag mı noolluyoruz![]()
History;
1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG
dedim bir d14 dinleyelim filtre yaptın göremedik farkı
7200 rpm hemde dolu doludönecektik kaçırdın
buda benden olsun sene 1900
http://www.youtube.com/watch?v=0-MIJzRcNl8&NR=1
Dodo üstad derki
Sebastix is the first person I know of who did the D16Y8 IM swap on the D14Z1 version of the EJ9 Civics. Check out his website at http://civic.sebastix.nl. My guess is that he will supersede this result soon enough…
Specs:
-Honda Civic 1.4 EJ9 hatchback D14Z1
-123.6bhp@6968rpm
-141Nm@5700rpm
-OEM D16Y8 IM
-DCSports 4-2-1 header
-Nvidia cat replacement
-OEM EK9 muffler
-OBD1 ECU with Crome
1.6 emme si takmaktan bahsediyor kardeşim motor swaplama bizide bozar))
civic si ve benım 1.4çeşit olsun
http://www.youtube.com/watch?v=3AGdmybe2EY
hepsini bildiğini biliyorum(üyeliğin var forumlara3-4 hp alırsın demişsin o ilginç(3-4 ün mecazi olduğuda aşikar)
1.4 ve sohc bir arabanın sınırları az çok belli honda değil ferrari yapsa 1.4 onunda sınırları belli bunda hem fikiriz ama ne d14 ü küçümsiyelim nede palionun (filtre sesine hasta olduğum) 1.6 motorunu abartalım
aracımın motor kodu hesabımdada yazdığı gibi d14z2 ama z1 inde pek farkı yok hatta bazı kaynaklarda 55 kw olduğu yazıyor
Alican cam-carlık sözünü unutma yakında çıkarız![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)