User Tag List

Sonuçlar: motor kalitesi olarak tercihiniz

Katılımcı sayısı
193. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • honda

    177 91.71%
  • peugeot

    16 8.29%
Sayfa 7/18 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
336 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: motor kalitesi olarak hangisi ?

  1. #115
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel araçların atmosferik benzinlilerle baş edebilmesinin sebebi turbodur yani aşırı besmele

    Atmosferik dizel ne günümüzün emisyon şartlarına ne güç gereksinimlerine uyuyor..

    Mercedesin eski dizelleri,doblonun 1.9 55 mi 60 hp mi ne dizeli,hatta 3700 cc 80 hp 230 tork magirüs motoru en güncel n.a dizel örnekleridir
    Ben arkadaşımla baya gülmüştüm aslında o maddeye.. Ulan Honda anladık turbo yapmıyorsun da dizelde de mi yok diye Demek ki yanlış yazılmış.. Yani yoksa ben de aynı şeyi söylüyorum ve mantıklı gelmiyor.. Timuçin abinin dediğine göre de yokmuş, ama merak ettim gerçekten.. Şimdi uykum olmasa var mı yok mu bakarım

    Aslında yeni gelen 1.4 civic lerin yakıt oranları çok güzel.. Ama benzin pahalı.. Neredeyse dizel kadar yakıyor.. Ama yine de düşünün FN kasada dizel olsa(hani bana çok garip geliyor ama), clio mu alırsınız Renault tasarımcısını bir gözden geçirmeli.. İnsanı arabadan soğutuyorlar
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  2. #116
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Belki çıkar bir yerden atmosferik dizel motor Honda'da bakalım biz sağa sola

    Legend konusunda üst sınıf araç arayanlara göstermiştim de Honda'ya o kadar para vermem diyorlardı.. Japonya'da SH-AWD vs. deli gibi ödül almıştı çıktığı yıl Dedim siz markaya para vermeye devam edin kendiniz bilirsiniz
    öyleleri hayatlarında legendta binmemiş mercedesede binmemiştir hele LEXUS a hiç binemiştir....

  3. #117
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben arkadaşımla baya gülmüştüm aslında o maddeye.. Ulan Honda anladık turbo yapmıyorsun da dizelde de mi yok diye Demek ki yanlış yazılmış.. Yani yoksa ben de aynı şeyi söylüyorum ve mantıklı gelmiyor.. Timuçin abinin dediğine göre de yokmuş, ama merak ettim gerçekten.. Şimdi uykum olmasa var mı yok mu bakarım

    Aslında yeni gelen 1.4 civic lerin yakıt oranları çok güzel.. Ama benzin pahalı.. Neredeyse dizel kadar yakıyor.. Ama yine de düşünün FN kasada dizel olsa(hani bana çok garip geliyor ama), clio mu alırsınız Renault tasarımcısını bir gözden geçirmeli.. İnsanı arabadan soğutuyorlar
    Honda 1 yıla kalmaz turbo motorlar için çalışmalara başlar.

    bknz: k20 bittiiiiiiiii k24 bittiiiiiiiii vtec bittiiiiiiii

    Ee bu firma nasıl performans motoru üretecek ? Devir çeviren motor devri kapandı ***** emsiyonlar..Hacim desen artık insanlar elektrili araç satın alacaklar yahu ne hacmi Turbo 1.6 veya 2.0 bekliyorum ben hondadan..

    p.s : çok geri kalmışım yahu 1.6 turbo 160 ve 200 hp yoldaymış zaten Hondada yola gelmiş sonunda...1.6 200 hp fabrika sınırını henüz kimse aşmadı..

    http://forum.donanimhaber.com/m_46049683/tm.htm

  4. #118
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Honda 1 yıla kalmaz turbo motorlar için çalışmalara başlar.

    bknz: k20 bittiiiiiiiii k24 bittiiiiiiiii vtec bittiiiiiiii

    Ee bu firma nasıl performans motoru üretecek ? Devir çeviren motor devri kapandı ***** emsiyonlar..Hacim desen artık insanlar elektrili araç satın alacaklar yahu ne hacmi Turbo 1.6 veya 2.0 bekliyorum ben hondadan..
    VTEC bitmez; çünkü Honda'nın işine gelen bir teknoloji.. İnsanlara çok defa anlatmaya çalıştım bunu ama VTEC'in asıl amacı performans değil yakıt tüketimini azaltmaktır.. En basitinden K serisini B serisini düşünün.. Hatta çok karşılaştırılır, 106-VTI.. Neredeyse aynı yakıyorlar ama 106'nın vites oranları biraz daha kısa araç daha hafif, aktarma organları daha az güç kaybediyor, 30 hp eksisi var.. Bunlara rağmen VTI'la yakın değerleri var.. Yüksek eksantrik açısı tek başına olsaydı VTI'da kimse binmezdi yakıtından zaten.. Honda'nın taaa en başına gidince CVCC motoruna kadar, yakıt ekonomisi konusunda çok ciddi başarıları var.. Bunu performansla birleştirmesi daha büyük bir başarıdır bence..

    Ha geçsin geçsin turboya da, benim korkum o hissini kaybetmesin.. Ben güzel bir şeyler bekliyorum, yine çok verimli bir turbo motor.. Ama Cupra gibi olmasın, evet motor çok iyi de, otomobil çok ruhsuz be ( bu benim fikrim sövmeyin hemen ).. Mantık çerçevesinde, tüm duygularımı bir kenara bırakırsam ve FN2 mi Cupra mı dersen, Cupra alınır yani.. Turbonun üstünlüğü ortaya çıkıyor burada yoksa K20'nin performans verimini herkes bilir

    Zamanında Honda Türkiye'nin eşekliğini saygıyla sunarım efendim Mersin'de Suriye plakalı görmüştüm ilk

    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  5. #119
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VTEC bitmez; çünkü Honda'nın işine gelen bir teknoloji.. İnsanlara çok defa anlatmaya çalıştım bunu ama VTEC'in asıl amacı performans değil yakıt tüketimini azaltmaktır.. En basitinden K serisini B serisini düşünün.. Hatta çok karşılaştırılır, 106-VTI.. Neredeyse aynı yakıyorlar ama 106'nın vites oranları biraz daha kısa araç daha hafif, aktarma organları daha az güç kaybediyor, 30 hp eksisi var.. Bunlara rağmen VTI'la yakın değerleri var.. Yüksek eksantrik açısı tek başına olsaydı VTI'da kimse binmezdi yakıtından zaten.. Honda'nın taaa en başına gidince CVCC motoruna kadar, yakıt ekonomisi konusunda çok ciddi başarıları var.. Bunu performansla birleştirmesi daha büyük bir başarıdır bence..

    Ha geçsin geçsin turboya da, benim korkum o hissini kaybetmesin.. Ben güzel bir şeyler bekliyorum, yine çok verimli bir turbo motor.. Ama Cupra gibi olmasın, evet motor çok iyi de, otomobil çok ruhsuz be ( bu benim fikrim sövmeyin hemen ).. Mantık çerçevesinde, tüm duygularımı bir kenara bırakırsam ve FN2 mi Cupra mı dersen, Cupra alınır yani.. Turbonun üstünlüğü ortaya çıkıyor burada yoksa K20'nin performans verimini herkes bilir
    Valla kısa yazıcam çok uykum geldi, k20'deki karakteri bir turbo araçla alman mümkün değil kısacası elveda de o vtec açana kadarki baygınlığa 2000 devirden itibaren iyiden iyiye dolduran fındık bir turbo koyar piyasaya sürerler

  6. #120
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla kısa yazıcam çok uykum geldi, k20'deki karakteri bir turbo araçla alman mümkün değil kısacası elveda de o vtec açana kadarki baygınlığa 2000 devirden itibaren iyiden iyiye dolduran fındık bir turbo koyar piyasaya sürerler
    B serisinden K serisine o baygınlık çok gelişti işte.. Ben binene kadar farketmemiştim de, K20'nin gerçekten alt devirleri de canlıydı.. Ama sonuçta kimse pistte alt devirde yarışmıyor yani.. Roll de alt devirden basalım kavramı dışında bir eksisi yok Ha varsa 5000'e kadar yarışalım yarışları izlemek isterim valla Benim de uykum geldi daha konuyu kirletmeden sıvışalım Honda bu aralar, hatta yaklaşık 10 yıldır hybrid, hidrojen, elektrik üzerine çalışıyor.. Dünyayı hep daha çok sevip elektrikli testere dışında her türlü motorlu aleti üretmiştir zaten.. Umarım Mini Cooper da saf İngiliz olarak geri döner.. Emin ol hepsinden daha çok sevinirim abi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  7. #121
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya iyi güzelde pejo motor üretiyormuki Motorlarının GM olduğunu sanıyordum
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  8. #122
    Asimos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    PSN:dohcvtec99


  9. #123
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda diyorum
    utku selamoğlu

  10. #124
    delSol_power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Asimos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://i52.tinypic.com/2my4tcg.jpg
    bu durumda en alınmaz motor alfa romeo oluyor
    HONDA TECH / / Ankara
    Honda Service & Tuning Garage

  11. #125
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k20 de alt devır ne gezer yaw vtec açmadan sarıyor gıtmıyor araba

  12. #126
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağda solda jeneratörlerde vs.vs. gördüğünüz honda motorlar çinde üretiliyor... çokta kaliteli motorlar değil vesselam, ama bir gerçek var ki japon araçları mekanik aksamda çok iyi durumdalar. lakin araçların içi; plastik ve dizayn fakirliği çekiyor, artı aracın kaportasının zayıflığından ötürü çabuk çöküyor araçlar.

    peugeot deseniz onun artılarından çok eksileri daha fazla, lakin hondanın araçlarına nazaran daha güvenli araçlar üretir, daha kısa mesafede durur, daha iyi viraj döner, çıkan araçların donanım ekipmanları daha iyi ve iç malzeme kalitesi daha iyidir.

  13. #127
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağda solda jeneratörlerde vs.vs. gördüğünüz honda motorlar çinde üretiliyor... çokta kaliteli motorlar değil vesselam, ama bir gerçek var ki japon araçları mekanik aksamda çok iyi durumdalar. lakin araçların içi; plastik ve dizayn fakirliği çekiyor, artı aracın kaportasının zayıflığından ötürü çabuk çöküyor araçlar.

    peugeot deseniz onun artılarından çok eksileri daha fazla, lakin hondanın araçlarına nazaran daha güvenli araçlar üretir, daha kısa mesafede durur, daha iyi viraj döner, çıkan araçların donanım ekipmanları daha iyi ve iç malzeme kalitesi daha iyidir.
    206 nın iç mekan tıkırtılarını çekeceğime EK civic e binerim peugeot kadar çabuk sağından solundan ses gelen araç görmedim. Tek istisna 406 idi. 406 gerçekten peugeot değildi sanki

  14. #128
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 nın iç mekan tıkırtılarını çekeceğime EK civic e binerim peugeot kadar çabuk sağından solundan ses gelen araç görmedim. Tek istisna 406 idi. 406 gerçekten peugeot değildi sanki
    206 nın segmentinde araç ürettiyse o yıllarda honda onun iç tıkırtılarına bakmak lazım, evet tıkırtılıdır ondan yana şüphe yok ama bir gerçek vardır ki kullanılan malzeme daha kalitelidir, sacı en azından daha kalındır, daha iyi durur daha iyi viraj döner vs.vs. bunlar yadırganmayacak olaylar, tıpkı hondanın bütün mekanik aksamlarının daha iyi olduğu gibi...

  15. #129
    Bülent76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 nın segmentinde araç ürettiyse o yıllarda honda onun iç tıkırtılarına bakmak lazım, evet tıkırtılıdır ondan yana şüphe yok ama bir gerçek vardır ki kullanılan malzeme daha kalitelidir, sacı en azından daha kalındır, daha iyi durur daha iyi viraj döner vs.vs. bunlar yadırganmayacak olaylar, tıpkı hondanın bütün mekanik aksamlarının daha iyi olduğu gibi...
    Evet mesela Jazz, bir yıl kadar kullandık, ben tıkırtıları çok takmam kafama gerçi ama ön konsoldan epey tıkırtı sesi geliyordu. Bozuk yolda sanki döküldüğünü düşünüyordum.

  16. #130
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 nın iç mekan tıkırtılarını çekeceğime EK civic e binerim peugeot kadar çabuk sağından solundan ses gelen araç görmedim. Tek istisna 406 idi. 406 gerçekten peugeot değildi sanki
    zaten 406 japon fransız ortak yapımı berooo
    406 da mitsubishi nın parmagı var

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  17. #131
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten 406 japon fransız ortak yapımı berooo
    406 da mitsubishi nın parmagı var
    406 Coupe Pininfarina'nın en iyi tasarımları arasında bana göre Yanlış markaya çizmiş ama kıskandım valla
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  18. #132
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    406 Coupe Pininfarina'nın en iyi tasarımları arasında bana göre Yanlış markaya çizmiş ama kıskandım valla
    oluyo öyle olaylar tasarım işinde, mesela honda crx ın tasarımını yapan vatandaş ilk önce tasarımı lamborghını ye götürüyor ve kabul edılmıyor sonra honda tasarımı satın alıyor ve NASA teknolojisiyle üretiliyor araç , rex efsane oldu

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  19. #133
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapan mühendisler kör olmuş hatta...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •