User Tag List

Sonuçlar: cevabınız ep3 ise nedeni

Katılımcı sayısı
189. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • performans olarak cok daha iyi

    114 60.32%
  • motor saglamlıgı bakımından daha iyi

    17 8.99%
  • sonradan yapılan speclere tepkisi daha iyi

    87 46.03%
  • konfor ve donanım bakımından daha iyi

    12 6.35%
  • görünüş ve duruş bakımından daha iyi

    77 40.74%
  • aerodinamik bakımdan daha iyi

    26 13.76%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 15/17 İlkİlk ... 51314151617 SonSon
312 sonuçtan 267 ile 285 arası

Konu: FN2 or EP3 ?

  1. #267
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mustafa fn2 al sende kurtul bızde kurtulalım bak ondanda guzel ses cıkıyor cıkmazsa uste para verıp takas ederım

  2. #268
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EP3 ile GP benzer sure cikarmis, yol tutuslari benzer denilebilir o zaman sadece rakamlara bakarsak;

    Ama ben EP3 Type-R'in direksiyonuna gectigimde 2 serit atlamaya bile cekiniyorsam, o igrenc direksiyon basinda tedirginsem o araba istedigi kadar tutsun, ben hissedemedikten sonra yalan olur

    O yuzden de MINI aldim zaten, is biraz direksiyon kullanmaya girince Mini kesinlikle EP3'ten daha zevkli benim icin, ama duz gazlarken EP3'un verdigi lezzeti Mini veremiyor.

    Burada bir tercih soz konusuysa, teknik veriler sadece yardimci bilgi olarak kullanilabilir, kesin karar mekanizmasi olamaz, dolayisiyla bu kadar israrci olmanin anlami yok bence de.

  3. #269
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oha dıorum sadece.. yol tutusa onem vermıyen bı sızı gordum sanırım, makası lımıt vırajı gectım 160 180le arabanın stabıl gıtmesını kım ıstemez..



    hockenheımde sureler gayet yakın cıkmıs, aracların arasındakı duzluk performans farkınıda goz ardı etmemek lazım..

    Yanlıs dusunulen bı kavram var yol tutus tek bır olayla olculmez yanı pıst zamanları ıle;yol tutus yuksek suratte aracın yola oturması,agırlık transferlerındekı dengesı,dıreksıon tepkısı lımıtlerde kolay kontrol edılebılrılıgı, lımıt ustunde nasıl davrandıgı vs vs gıbı kavramları ıcerır, pıstte kafası cok ıyı tutunan cok sert suspansıyonlu arac ıyı zaman yapabılır ancak normal bızım asfalta cıkıldıgında ısler degısır, ztn avrupada testlerde orman yollarında fılanda test yapılır, onun ıcın aracı kullanıp karar vermek en ıyısı... mesela bana gore mınıde 106da aman aman yol tutumuyor cem kızmASINşd.D:d:d bazıları kıvrak tepkılı araba sever bazıları guvenlı oturaklı sever olay bundan ıbaret bırazda..

    aracın gercek yol tutusunu gormek ıcınde aynı surucu tarafından yapılmıs rıng zamanlarını tavsıye ederım engebelı ınıslı cıkıslı hızlı bır pıst

    fn2nınde ep3den daha dengesız oldugunu dusunmuorum hıc bır fırma daha dengesız arac uretmek ıstemez..
    Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

    Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

    @TarıkS

    Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  4. #270
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ep3 un dıreksıonu neden iğrenç hıssız? gec mı tepkı verıyor? beklentınız nedır

  5. #271
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

    Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

    @TarıkS

    Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?
    Genel olarak soyledim, EP3 ile FN2 arasinda direksiyon basinda belki daha az fark vardir (FN2 kullanmadim, bilmiyorum), rakamlar arasinda da az fark vardir, bu durumda kesin olarak birisi cook daha iyi denemez, denersin kullanirsin hangisini begenirsen, hangisi tatmin ederse onu alirsin

    EP3 ile Mini arasindaki fark da rakamlarla olculemeyecek seviyede benim icin, onu diyorum Ve bu durum sadece spor yay takili araclar arasindaki fark, Type-R'a coilover takip da cook iyi yol tutturan arkadaslarimiz var, onlar degerlendirme disi Ama direksiyon hissine care olabiliyor mu onu bilmiyorum

  6. #272
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çoooookk daha iyi demedim benim sabahtan beri savunduğum, daha iyi yol tutuyor EP3. Bu kadar, hani geçmenin bir ölçüsü olmaz 1cm ile de geçsen 1 metre ile de geçsen geçmişsindir gibi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  7. #273
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ep3 un dıreksıonu neden iğrenç hıssız? gec mı tepkı verıyor? beklentınız nedır
    Kesinlikle, direktlik olarak zayif. Tabi karsilastirdigim araba Mini, yoksa tek basina degerlendirirken alistiktan sonra gayet yeterli geliyor.. Polo'ya bile baya alistim artik sanki iyi bir direksiyon sistemi varmis gibi geliyor Ta ki spor bir arabaya binene kadar.

    Ayrica daha onceki sayfalardan birinde Cem de yazmis, yarim tur ceviriyorum hala duz gidiyor tarzinda; hizli kullanimda buyuk dezavantaj bence. En azindan benim icin onemli bir faktor, araba koptugunda toplamak icin cebellesmemek lazim

  8. #274
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtı aynen ole ama typer alakası yok.ıkısını bagdastırmayın

  9. #275
    musty01gtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    supersonik euro normlari baz alinirsa evet atmosferik 2 litrelik kola kutusu hacimden dolayi guc dusuk gozukebilir.

    biz kolaya mentos atip surmeyi seviyoruz ama
    Kola ya mentos atip surmek evet yol tutus denince akla
    İlk gelen viraj oluyor yuksek hizlarda yola yapismasi ani hareketlere tepkisi vs bence virajndan daha onemli

  10. #276
    musty01gtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mustafa fn2 al sende kurtul bızde kurtulalım bak ondanda guzel ses cıkıyor cıkmazsa uste para verıp takas ederım
    Al artik bisey de bitsn bu iskence mi diyorsun fn2 ep3 kiyaslamasi ama gercktn yorumlara cok acik cok goreceli biseymis bunu anladim olay mini lere kadr geldi

  11. #277
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Genel olarak soyledim, EP3 ile FN2 arasinda direksiyon basinda belki daha az fark vardir (FN2 kullanmadim, bilmiyorum), rakamlar arasinda da az fark vardir, bu durumda kesin olarak birisi cook daha iyi denemez, denersin kullanirsin hangisini begenirsen, hangisi tatmin ederse onu alirsin

    EP3 ile Mini arasindaki fark da rakamlarla olculemeyecek seviyede benim icin, onu diyorum Ve bu durum sadece spor yay takili araclar arasindaki fark, Type-R'a coilover takip da cook iyi yol tutturan arkadaslarimiz var, onlar degerlendirme disi Ama direksiyon hissine care olabiliyor mu onu bilmiyorum
    kanka üstüme alınıp burada cevap verim

    direksiyon sistemi için boşluk var denilmiş o tamamiyle kremayer mili ile dişlisi arasında oluşan boşlukla alakalı direksiyon sisteminin tasarımıyla alakalı kronik bir problem çaresi mevcut boşluğu alınabiliniyor, aynı durum fn2 de de var mı bilmiyorum.

    genel olarak direksiyon sisteminin hissiz olduğu doğrudur, özellikle evo serilerinden bir aracı kullandıktan sonra binince moral bozukluğu oluyor

    fn2 için zaten çok şey söyledik, bence de güzel araba ama fn2 ye yol tutturan etken esp (vsa) dır, devre dışı bıraksanızda hiç bir güvenlik sistemi tuşla %100 kapatılmaz (bmw m serileri gibi çok uç noktaları saymıyorum tabiki) o yüzden sürücü aracı değil araç sürücüyü kullanır ne kadar kapatılırsa kapatılsın, bu sebepten iki kasanın yol tutuşunu kıyaslamak bence yanlış çünkü esp li fwd bir araç virajda sürücü hatalarını çok büyük oranda telafi edebilip avantaja çevirebilir. (rwd ve 4wd için konuşmuyorum)

    kısaca ben virajda agd olmamak için heel&toe, sol ayak freni gibi teknikleri uygulayarak çizgide kalabilmek için gotumu yırtarken, fn2 sahibi gaza basa basa girip cıkacak virajdan, esp sürücünün gotunu topluyor çünkü içteki lastiği frenliyor, çok argo-basitçe anlatmak gerekirse. bu sebepten şartlar eşit değil kıyaslamak yanlış olur 2 aracın limitinin ne noktada olduğunu bulabilmek için.

    bu benim kendi subjektif görüşümdür, fn2 nin direksiyonu daha hisli olabilir ama kesinlikle daha safkan değil.

  12. #278
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EP3 ile GP benzer sure cikarmis, yol tutuslari benzer denilebilir o zaman sadece rakamlara bakarsak;

    Ama ben EP3 Type-R'in direksiyonuna gectigimde 2 serit atlamaya bile cekiniyorsam, o igrenc direksiyon basinda tedirginsem o araba istedigi kadar tutsun, ben hissedemedikten sonra yalan olur
    O yuzden de MINI aldim zaten, is biraz direksiyon kullanmaya girince Mini kesinlikle EP3'ten daha zevkli benim icin, ama duz gazlarken EP3'un verdigi lezzeti Mini veremiyor.

    Burada bir tercih soz konusuysa, teknik veriler sadece yardimci bilgi olarak kullanilabilir, kesin karar mekanizmasi olamaz, dolayisiyla bu kadar israrci olmanin anlami yok bence de.
    Kanka bu da yanlış, sen 2 şerit atlama derken makastan bahsediyorsun ama bu arabanın dengesini bozmaktan öteye gitmiyor, direksiyon hissiyatını böyle kıyaslamak yanlış. mini ile tabiki kıyaslamıyorum direksiyon hissiyatını ama ben bir direksiyonun hisli olup olmadığını sakin sürerken bile anlarım. çünkü direksiyonun hisli olup olmadığı aniden sağa sola çevirmekle değil, yolu elinde hissetmekle anlaşılır

    2 şerit atlamaya o takoz dunlop lastiklerden ötürü tırsmış olmayasın bu arada

  13. #279
    musty01gtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ep3'ün ring zamanları var da fn2 nin yok ne yazık ki.. yoksa en çok güvendiğim yer orasıdır.. hiç bir firma istemez ama olan olmuş.. ek9 un derecesine bakın tsukuba'da bir de ep3 ün.. kötüye gitmiş yani sonuç olarak Bir de bizim asfalta çıkınca normalde kötü olan araba daha mı iyi olacak ? İkisi de aynı oranlarda tutunma sorunu yaşayacak..

    Neyse bu konu uzasa daha iyi olur bence daha fazla.. Konu sahibine tek önerim eğer çok ileri şeyler düşünmüyorsa FN2 alıp rahatına baksın.. Çünkü ben kullandığı aracı Adana'da 1 kere bile görmedim.. Belli ki dediği gibi kendi kendine gazlıyor.. Hem yüksek modelli hem biraz daha donanımlı biraz daha güzel görünenen ve VSA ile kendini biraz daha güvende hissedebileceği FN2'yi alması.. Hayırlı olsun şimdiden..

    @TarıkS

    Abi sonuçta o 1 turda oluşan fark.. 10 tur attıklarını düşünün.. Artık birbirlerini göremeyecekleri kadar fark oluşur.. Ki zaten dediğinize geliyor, Mini GP daha iyi yol
    tutuyor.. Buna karşı çıkmadım ki ?
    Zaten ben pek disari cikmiyorum ki abi gazlarsam kafama gore ya da abilerm cagrirsa ya da cok samimi arkadaslarim o kadr. Ben surekli otobana cikip rol yapmaya da niyetim yok zaten ama performans acisindan iki aracn arasndaki farkin ne derecede olacagni cok merak ediyorum orasi ayri bi konu. Sonuc olarak fiyat mantigini da goz onunde bulundurup genis dusunmek en mantiklisi her yoruma acigim

  14. #280
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musty01gtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kola ya mentos atip surmek evet yol tutus denince akla
    İlk gelen viraj oluyor yuksek hizlarda yola yapismasi ani hareketlere tepkisi vs bence virajndan daha onemli
    yuksek hizda yola yapisma olayini hic anlamamisimdir...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #281
    musty01gtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuksek hizda yola yapisma olayini hic anlamamisimdir...
    Abi bi 106 yla m3 un yuksek hizlarda (+270) otobanda gidisini hayal et belirli bi hizdan sonra arac serit gezmeye basliyor resmen bizzat yasadim bnu sakın106 severler yanlis anlamasin araci kotuledigmden degil sadece ornek olark kullandim aracida

  16. #282
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı musty01gtc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bi 106 yla m3 un yuksek hizlarda (+270) otobanda gidisini hayal et belirli bi hizdan sonra arac serit gezmeye basliyor resmen bizzat yasadim bnu sakın106 severler yanlis anlamasin araci kotuledigmden degil sadece ornek olark kullandim aracida
    +270 yapan 106.. O yeeaa.. Uyku vaktim gelmiş.

  17. #283

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mini ile giderken yoldaki asfaltin tanelerinin kalin yada ince olusu bile direk anlasiliyor, mini nin direksyon hissiyati ile kiyas yapmak yanlis olur.. S2000 de de keske oyle bir direksyon olsa ama malesef.

  18. #284
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DjHellfireS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mini ile giderken yoldaki asfaltin tanelerinin kalin yada ince olusu bile direk anlasiliyor, mini nin direksyon hissiyati ile kiyas yapmak yanlis olur.. S2000 de de keske oyle bir direksyon olsa ama malesef.
    işte evet demek istediğim şey tam olarak buydu

    s2000 in bence hiç fena değil en azından ep3 ten daha başarılı

  19. #285

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte evet demek istediğim şey tam olarak buydu

    s2000 in bence hiç fena değil en azından ep3 ten daha başarılı
    hadi ya hic ep3 kullanmadim acikcasi ondan bilemeyecegim zaten

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •