İllaki kilonun önemi hızlandıkca azalacaktır...
Aşşadaki videonun bazısı rampa bazısı düz yol ama son deneme olan bölümü enkada çekildi 1100mt rakımda hafif iniş eğim 2.de 65 de gaza oturuyoruz 200 de 5 e atıyorum..bakalım kaç sn de çıkmışım :)
Printable View
maşallah tekrardan white rs ..
down yada up ikiside force dur ve ikiside aracı yavaşlatır, ne demek istediğini inan anlamıyorum :) şimdi sende megi mi var yoksa 180hp 1500kg supersport mu :D
Bu ne biçim bir devir çeviriş Maşallah Kadir emmi :D
Bende ne oldugu yaziyor zaten yanda. Herneyse,
Araci yavaslatan sey ruzgar direnci, surtunme ve azalan torkdur.
Ruzgar direnci hizin karesi ile arttigi icin 200 den sonra senin aracinla benim aracimi arkadan ip baglayip birileri geri cekmeye calisir:D
Yere basma kuvvetlerimizde upforce'un gazabina ugradigi icin sutrtunme yalan olur.
Geriye birtek 1/4 kutle avantaji kaliyor. Onunda esamesi okunmaz ruzgardirenci yaninda..
yok tam öyle değil:)
180 hplik insignia 0.27 rüzgar direnç katsayısı ile ve 1500 kg lık agırlıgı ile,
172 hplik, 1000 kusur kiloluk, rüzgar direnc katsayısını bilmediğim clio rs yi 200 den sonra ayırır..pardon stoplarını gösterir. ama 190 lık bertone astra coupe deler geçer:D