Arabasını tamamen karbon yapan biri, ruhsat ağırlığına göre belirli bir % haiffletme verdiğimizde yine kuralın dışında kalıcak.
bu tarz araçlar için outlaw sınıf 7 var zaten.
Printable View
sen o fiber bagajla giremessin ai mantalların varmı açılıp kapanabiliyormu kadir abi ?
kilo beygir oranını hesaplamak isteyen herkes k24 güçlü diyor oranlayalım
1 106 Kaç beygir 120 Maximum kaç beygir 190 Ortasına bakalım 150
1 vtec 160-210 ortalaması 180 bunun neresi adaletsiz ? biri 900 biri 950 kilo
1 typer 200 ile 260 arası 230 ortalama 1050
1 k24 swap 220-300 ortalama 250 aralarında 1100 50 kilo fark var
Baqın hepiniz K24 güçlü diyorsunzuda buyrun hadi yapın k24 görelim 280 290 larıınızı kusura bakmayında adam 30 bin dökmüş 50 KG fazladan koyup geliyor bumu dert tasa anlayamadım ???
kemalcan o kapılarla giremez selcuk kapıların normal menteseyle bağlı olması ve kilitlerinin çalışıyor olması lazım malesef
kadir abi kusura bamada 900 kilo k24 alayızı yarar gider farkındamısın ?
Ayrıca şöyle birşey geldi aklıma teknik kontrol ayrıca çekilişle de yapılabilir yarış günü vs genel teknik kontrollerden sonra sürpriz edasıyla :)
kilo dışında tüm kurallar yerinde.
kg/hp ile süreler doğru orantılı olucak kg sınırlamasına gerek olmamalı düşüncesindeyim.
strokerlar nasıl tespit edilecek ?
700 kilomu o araba ? gözünü seweyim selcuk :) hilmi arabayı yok etti kendiyle beraber 1000 di be :) ama belirli kiriterler olmak zorunda bu kuralları yazmadık kafamızdan malesef bundan Tr ye uyarlanmış biraz daha yumsak kurallar amerikalılar çok sert mesela kimse sanzıman beltsiz yarışamaz çok ciddi bir kural ve cezası var yani hesaplarsan kemalcan kaç kio 80 de 960 kg olucak araba kendi başına kötü bir rakam olduğunu sanmıyorum yahu
peki 1600cc. veya 2000cc. hacimli gözüküp de ++ hacimli araçlar nasıl ölçülecek,teknik kontrolu yapılacak?? yada sökülecek yada kim aracını söktürecek..
Bu yarisda kac arac olucak bikac gun surucek heralde
Bence 50'şer kilo aşağı inmeli hepsi. Güvenlik her zaman ön planda olmak kaydı ile OEM kilit ve menteşe sistemi ile çalışan carbon kapılar. Çift yada 4 mandallı fiber kaput ve bagajlar vs.vs. Bunlar modifiye değil midir yani şimdi. Arabanın tavan ve taban sacına punch ile 5'er CM delikler açmaktan bahsetmiyoruz ki burada. Modifiye yarışı olsun iyi hoş olsunda herşey motor / şanzıman ikilisi midir ?
Yarışın amacı; stock araçları ile yarışa girmek isteyenleri desteklemek değil, girmek isteyenlerin aracını güçlendirmesidir,modifiye etmesidir.Drag sektor gelişmesi için modifiyenin gelişmesi gerekmektedir. Kurallar çerçevesinde ne kadar araç modifiye edilir ve yarışırsa bu sektor gelişir. Spped weekend değil sonuç olarak bu bir yarıştır.
Motor hacmi içinde aynı şey geçerli, itiraz olursa araç mühürlenir ve araç sahibinin belirlediği kişiler tarafından aracı sökülür. Detaylı olarak bu kısım kurallara eklenecektir.
hacim sistemine hoşgeldiniz