ewet yigit 106 larn vteclelrin hiçbir + sı kalmıyor malesef
USa de böyle 1200 altını almıyorlar adamlar
Printable View
ewet yigit 106 larn vteclelrin hiçbir + sı kalmıyor malesef
USa de böyle 1200 altını almıyorlar adamlar
Kurallar belirlenirken hacime göre kilo alt limitleri ne baz olarak alınır?
1.6 kategorisinde 106 gti : 925kg
1.6 kategorisinde 1.6 vti: 1123kg
bu iki aracın ortalaması 1024kg. sürücü ile birlikte 900kg dediğimiz de kime adalet sağlamış oluyoruz?
herkes satsın honda alsın eşit olsun :D
Buna benim "Aaaaa ben bunu hiç düşünmemiştim ya haklısın yok yok K24'ü 900 kilo yapmayın" dememi mi bekliyorsun ciddi ciddi? Yapın gelsin yarışa sanmıyorum ki cheifkadir dahil kimse itiraz etsin. Sizde onu tutundurmak için savaş verirsiniz. Sonuçta güzel zevkli ve insanların elindeki imkanları daha fazla kullanabileceği bir yarış olur.
emin ol onu 900 kilo yapart sawas vermedende kaldırırım schumi baq diyoruzki
saniye bazlı sadece Grup ta sınırlamalar belli Chef ile k24 kalkarken biraz adalet olsun diyoruz olay bundan ibaret saniyesini görücek ceeding yapıcak kalkıcak elicek elenicek eee saniyesini görücek gene
şu an bu kurallara göre ben 3000 tl cebimde itiraz parası yedekle gelicem zaten kaç tane 106 78.5 piston kullanıyo 79.5 80 hepsi 81.5 kullanan zavallı vtecci bile üst kategorime girecek 106lar onu ne yapar :hahaha: bu kurallara göre ben zaten 1600 cc de kupamı garantiledim hem 1590 ım (gerçek) hem -100 kg de grup indirimim var en kötü 190 hp olsam 700 kg ye kadar inerim ilk 3 de olmamam gibi bi ihtimal yok nerdeyse kilit kısa slick carbon kapı kaput bagaj tavan hepsi var bende
bi de vtece stroker yap sıkıysa sapla ben denerim arabam si geçilen düşünsün
usa da oldugu gibi yani :) genelde araçları hep garajlar hazırlıyor;)
Şuan ki hali ile konuşuyorum. Sürücü 85 yakıt 15 kilo diyince ortalama buradaki ağırlıklardan 100 kilo aşağısı çıplak araç kilosu olarak kalıyor. Doğrumudur. Söz konusu K24 örneği şu an en fazla 1000 kilo olabiliyor. Oda doğru sanırım. Ben tüm grupların 50 kilo inmesi gerektiğini düşünüyorum dedim. Sen K24 900 kilo olsun dedin. Yani 100 kilo indirirsek diye örnek verdin. O zaman da Clio RS'de 1050 kilo ilk başlangıç üzerinden 100 kilo sürücü+yakıt ve 100 kiloda K24 örneğindeki kadar indirim ile 850 kilo oluyor. Bence son durumda şu.Alıntı:
0-1600cc sürücü ile birlikte alt limit 900kg
1601-1800cc sürücü ile birlikte alt limit 950kg
1801-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
2201-2400cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
2401-2600cc sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
2601cc ve uzeri sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
850 kilo Clio RS
900 kilo K24 EG
Bu araçlar normalde
950 kilo Clio RS
1000 kilo K24 EG
şeklinde idi. E şimdi nerede adaletsizlik. Gayet makul. Kimse demiyorki size 2000cc ile 2400cc aynı kilo olsun. Yada demiyorki gene kimse bu kilolar çok ağır indirim gelsin ama düşük motorlu araca daha çok indirim gelsin.
Benim dediğim gibi tüm kategorilere 50 kilo daha indirim gelebilir. Hepsine eşit indirim gelince neden senin dediğin adalet kayboluyor ?
Tabiki zorunlu degil, ama onun önünü aciyosun Emek, para vs diyosun ya , bizimde yaptigimiz fiber kapi emek verilerek yapildi ama takamiyoruz :)
Typer sahibi arka bagajini ön kaputunu sag kapisini fiber yapabilir,icini zır söker istiyosa alır eline jet tasini keser , kural ona yatkin onu demek istiyorum :)