User Tag List

Sonuçlar: Kurallar ili ilgili Dusunceleriniz Nelerdir ?

Katılımcı sayısı
301. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kurallari Begendim

    228 75.75%
  • Kurallari Begenmedim

    56 18.60%
  • Kural Aciklamalari yeterli degil

    17 5.65%
Sayfa 20/22 İlkİlk ... 101819202122 SonSon
410 sonuçtan 362 ile 380 arası

Konu: 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

  1. #362

    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    856
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok basit bir konu gibi konuşuyorsun ama yarıştan sonra görelim bakalım itirazlarda tamamen bu prosedür uygulanabilecekmi o kadar kolaymı uzatmaya gerek yok bence

    Abi iyi güzel diyosunda peki tamam senin dediğin gibi diyelim bu çözüm yolu mantıksız
    O zaman mantıklısı ne?
    Yani sadece olmaz demekle bitmiyo ki. Varsa daha mantıklı bi çözümü söylensin o yapılsın. Kimse daha mantıklı bi çözümü kabul etmeyiz demicektir
    BATIKAN

  2. #363
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question

    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok basit bir konu gibi konuşuyorsun ama yarıştan sonra görelim bakalım itirazlarda tamamen bu prosedür uygulanabilecekmi o kadar kolaymı uzatmaya gerek yok bence
    Uzatalım gerek var bence ,

    Öncelikle konuşuyorsun değil konuşuyorsunuz .

    Bunu bir birim olması için değil bu konuda daha önceki deneyimlerinizden bilgi alabilmek için soruyorum hayatınızda hiç bir ulusal yarışa katıldınız mı ?

    Ralli yada drag farketmez bunlardan birine katıldıysanız itiraz kuralları ile ilgili ne tip bir yol izlenmesi gerektiğini bizlerle de paylaşırmısınız ?

    Eğer bu konuda bir deneyim yada bilginiz yok ise yukarıda Yazdığınız ''çok basit bir konu gibi konuşuyorsun ama yarıştan sonra görelim bakalım'' yazısını neye istinaden yazdınız ?
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  3. #364
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hadi midye koko yemeye bak su telefonuna
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  4. #365
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TURBO_S2K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi iyi güzel diyosunda peki tamam senin dediğin gibi diyelim bu çözüm yolu mantıksız
    O zaman mantıklısı ne?
    Yani sadece olmaz demekle bitmiyo ki. Varsa daha mantıklı bi çözümü söylensin o yapılsın. Kimse daha mantıklı bi çözümü kabul etmeyiz demicektir
    Çok doğru konuştun haklısın şunu söyleyim ben bir eğitimci olarak şunu söylebilirim; inanın kanunları kuralları yazmak çok zordur ister anayasa ister drag kuralları. Kural koyucular her zaman en ufak ayrıntıları düşünerek mükemmeliği yakalamak isterler bunda da haklıdırlar.Fakat çok geniş ve ince ayrıntılı kurallar kargaşaya ve gecikmeye sebep olabilir benim tavsiyem ilk defa böyle kapsamlı bir organizasyonda kuralları çok ayrıştırmak ve teknik kurallar aşırı ayrıntı yerine izleyici odaklı olup önceden yapılmış ve eksikliklerin olduğu draglardaki hatalara düşmemek inanın herseyden önemlisi o pistin ve zamanın hızlı ve zevkli geçmesi izleyici kitlesi arttıkca sponsorlar artar sponsor artdıkça kapital artar ve sizlerde kuralları genişletip değil 1 tane teknik ekip 10 tanesini hazır kıta bekletirsiniz
    İSTANBUL PARK kelimesi dahi bu iş için ne büyük bir emek verildiğini gösteriyor ve saygıyla karşılıyoruz ama kuralları daha ayrıntılı hale daha sonraki organizasyonlara yaymanızı tavsiye ederim Selamlar

  5. #366
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzatalım gerek var bence ,

    Öncelikle konuşuyorsun değil konuşuyorsunuz .

    Bunu bir birim olması için değil bu konuda daha önceki deneyimlerinizden bilgi alabilmek için soruyorum hayatınızda hiç bir ulusal yarışa katıldınız mı ?

    Ralli yada drag farketmez bunlardan birine katıldıysanız itiraz kuralları ile ilgili ne tip bir yol izlenmesi gerektiğini bizlerle de paylaşırmısınız ?

    Eğer bu konuda bir deneyim yada bilginiz yok ise yukarıda Yazdığınız ''çok basit bir konu gibi konuşuyorsun ama yarıştan sonra görelim bakalım'' yazısını neye istinaden yazdınız ?
    sana açıklama yapmam gereken hiç bir konu yok usluba göre cevap verdiğimi zaten okudun....(nuzzzzzz)

  6. #367
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana açıklama yapmam gereken hiç bir konu yok usluba göre cevap verdiğimi zaten okudun....(nuzzzzzz)
    Uslub nuzzzzz

    başarılı teşekkürler .
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  7. #368
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica ederim

  8. #369

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul Park drag org. bir dava olarak görüp inanmamız lazım , geçsekte geçilsekte , sonucu

    ne olursa olsun maddi manevi herkes taşın altına elini koyması gerekli,

    -Bu organizasyonda seyirci ve araç katılımının yüksek olursa medyanında bi o kadar ilgisini çekebiliriz.

    - Felaket tellali medya grupları mükemmel org. yapsakta açığımızı arayacak ama

    Pist sahibinin büyüklüğünden dolayı büyük medya kanalları bizi olumsuz reklam yapacağına

    inanmıyorum, olumlu haberler çıkarsa zamanla sponsorler artar belki ilerde para ödülleride

    konulabilir ama bunların hepsi süreç bir anda olmaz.

    - o tribünde izleyicilerin merakları cezbedilcek onlarda araba yapmak isteyecekler ve adres

    olarak yarışan araçların garajlarına yönelicekler USA dada durumlar böyle çünkü.

    - Zamanla araç hazırlayan garajların kapıları çalınıcak ve inanın sadece yılda 5-6 yarış yapmak

    için araba hazırlayacak çok insan tanıyorum.


    - Zaten heryer artık radar doldu rollinglerde yalan olucak bizim dragdan başka kaçışımız yok profosyonelleşmemiz lazım..

    - Fırsat herzaman gelmez bu fırsatı iyi değerlendirip , herkes birlik beraberlik içinde bu yarışı icra etmeliyiz.
    Dr.ECU

  9. #370
    vtanju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    56
    Şehir
    turkiye istanbul
    Mesaj
    202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler bence USA da soyle boyle birakalim, biz hep beraber TR insanini ve sartlarini degerlendirerek guzel bir calisma cikaralim. cumhuriyeten sonra kurulan tum hukumetlerin yaptigi hataya sizde dusmeyin. burasi TURKIYE, ve kurallar buranin sartlarina gore olmali.

  10. #371
    Redbull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kenidiminde katılacağı gurup baya bir zor gurup olacak bu gurubu 2 ye bölsek 2.0cc ile 3.0cc bir grup 3.0cc ile 4.0cc bu şekili ile çok fazla hacim farkı var.


    Önden çekerlerin sınıfı bir nebze daha iyi kaç tane 2.0cc den fazla na araç varki.

    N/A RWD Sınıf 2
    4-6 silindir Arkadan itiş atmosferik otomobiller
    0-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2201-2800cc sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2801-3400cc sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    3401-4000cc sürücü ile birlikte alt limit 1400kg
    402mt İstanbul Park ısınma kalkışı 13.6xx sec
    402mt İstanbul Park n/a s2k Best time 13:407 sec

  11. #372
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na araclar tek kategori olsun isterseniz
    Ben isterim
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  12. #373

    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki buğra emme palinin malzemesini ve çapını kim ölçücek bizim araçları ölçmek kolay ama s3 te monifold arkada ve turbo ulaşımı zor nasıl ölçülücek pal yapısına nasıl bakılıcak. Yanlış anlama merak ediyorum.
    Malzemenin ne olduğunu BOROSKOP ile bakarak görebilirsin hatta istersen fotoğraf yada videosunu çekebilirsin.Palin çapınıda tornacıların kullandığı ölçü pergeliyle kolayca ölçersin.

  13. #374
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtanju Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler bence USA da soyle boyle birakalim, biz hep beraber TR insanini ve sartlarini degerlendirerek guzel bir calisma cikaralim. cumhuriyeten sonra kurulan tum hukumetlerin yaptigi hataya sizde dusmeyin. burasi TURKIYE, ve kurallar buranin sartlarina gore olmali.
    evetabi ozaman sunumu diyoruz herkes 900 kilo olsun yada ruhsat kilosu olsun eski zamanlardaki gibi su olsun benimki Au modeli 200 kilo benimki EDM benimkide 900 kilo heueheheue abi türküz doğruda en büyük sahtekarlar bizde

    sunu diybilirim bu baz bir kural çizergesi hersey hersey açık ama fikirler değerlendiriliyor ama abi kurallar diyorsunuz buyrun söyleyin degerlendirelim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #375
    vtanju - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    56
    Şehir
    turkiye istanbul
    Mesaj
    202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam iste Ozgun, bizim insanimiz biraz sahtekarliga yoneldigi icin, buraya gore kural yapmak lazim, bak ne guzel yazmissin, ruhsatda kg olsun vsvsvsv, bunlari konusup degerlendirip bir cizelge cikarmak lazim baska ulkelerden kopya ile yurumez.

  15. #376
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buğra geçmiş postlarda kacirmis olabilirim. İstanbul Park pistinde bir sekilde surus deneyimi olan kisilerden duydugum kadari ile pistin asfalti oldukca kaliteli ve slick secimine dikkat edin derler. VHT olmayacak diye duydum dogru mudur? Lastikleri yakarak isitma isini nasil yapacagiz?

    Diger sorum da arac ici kamera ve amator telsiz kullanimi serbest olacak mi idi. Dogru sekilde dogru yere sabitlenmesi sarti ile Kamera kullanabiliriz diye tahmin ediyorum. Ona da dikkat etmek lazim. Adam gidip arabanin arka bagaj kapagi ustune veya tavanina iptidai bir sekilde kamerayi yapistirip yarisa cikabilir.

    Son olarak yarisan araclar olarak her arac icin yanimizda sadece 1 teknik eleman bulundurma hakkimiz mi var yoksa bu bir zorunluluk mu? Yani garaj olarak 4 araba katilan bir ekibin 1 teknik elemani olmasi yeter mi?

    Tsk.

  16. #377
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtanju Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam iste Ozgun, bizim insanimiz biraz sahtekarliga yoneldigi icin, buraya gore kural yapmak lazim, bak ne guzel yazmissin, ruhsatda kg olsun vsvsvsv, bunlari konusup degerlendirip bir cizelge cikarmak lazim baska ulkelerden kopya ile yurumez.
    abi zamanında geçmiş senelerde ruhsatın Kgsini bile yeniden bastırıp gelen insan vardı abi
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #378
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi bu yarışın hacme göre olduğuna emin miyiz bence sanki çekere göre extra ağırlık zorunluluğu gelmiş
    yani ne sorulan sorunlar tutmuş (hacme göre mı süreye göre mi ) ne de kilolar benim gördüğüm kimsenin istediği olmamış
    yeni bi sistem oluşturulmuş abd den ciddi faydalanılmış
    k series için iyi 106lar için işkence hafiflik değerleri sınırlı

    sanırım pistin kralları swaplı k series ve ankara swaplı e30ları olur N/A 1 ve 2 de

    sistemi begendim beğenmedim demiycem çok emek verilmiş çünkü pistde görücez bakalım ne kadar uyum sağlanacak Türkiye ye

    yani neye itiraz edicezki zaten hepimiz birarada yarışıcaz senin strokerın var git kendine 50 kg ekle yoksa şikayet ederim gibi şikayet şekli olur muki sanmam

    kötü ihtimal bütün standart kiloda girmek zorunda kalan 106lar geri çekilir akhisarda yarışır n/a 2 de bütün s2k lar çekilir bmwler kalır gibi
    iyi ihtimal arada uçurumlar olursa kiloların yeniden masaya yatırılıp değerlendirilmesi olur

    bi de bunu deneyelim

    ben 200 metre yarışında N/A tek kategoriye çok sıcak bakarım ama 400 durumu neye dönüştürür deneyip görücez

    N/A FWD Sınıf 1
    Önden çeker atmosferik otomobiller
    0-1600cc sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    1601-1800cc sürücü ile birlikte alt limit 950kg
    1801-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    2201-2400cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2401-2600cc sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    2601cc ve uzeri sürücü ile birlikte alt limit 1250kg

    N/A FWD SINIF 1

    isim hacim ağırlık S. best time S. sıralama
    A 2600 1150 12,10 1
    B 2600 1150 12,20 2
    C 2400 1100 12,22 3
    D 2600 1150 12,30 4
    E 2400 1100 12,32 5
    F 2000 1050 12,34 6
    G 2400 1100 12,40 7
    H 2000 1050 12,42 8
    J 1800 950 12,44 9
    K 2000 1050 12,50 10
    L 1800 950 12,52 11
    M 1600 900 12,54 12
    N 1800 950 12,60 13
    P 1600 900 12,62 14
    R 1600 900 12,78 15
    S 1600 900 12,80 16

    zaten alayı birarada
    ECUTECH İstanbul

  18. #379
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsani sokuk, bagaj ve kaputu fiberli saxo 106 surucusu ile 900 kg gelir erkutum , biliosun
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  19. #380

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Redbull Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kenidiminde katılacağı gurup baya bir zor gurup olacak bu gurubu 2 ye bölsek 2.0cc ile 3.0cc bir grup 3.0cc ile 4.0cc bu şekili ile çok fazla hacim farkı var.


    Önden çekerlerin sınıfı bir nebze daha iyi kaç tane 2.0cc den fazla na araç varki.

    N/A RWD Sınıf 2
    4-6 silindir Arkadan itiş atmosferik otomobiller
    0-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2201-2800cc sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2801-3400cc sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    3401-4000cc sürücü ile birlikte alt limit 1400kg
    e36 m3, boxter (S) ,cayma (S), Carrera (S) Makyajlı ve pdk'lı bi 911 S'in gelmemesi için dua etmek gerek
    Sanırım bunlar süper sport'a girmiyor çünkü 6 silindir ve 4001cc altındalar. Gerçi gt3'de aynı ama o süper sport'a girmiş.
    Genede yeni kasa boxter S veya cayman S'de azımsanamaz. genede strokerlı ve güzel yapılmış bi s2k dragta her zaman favorimdir
    Tabi 6 silindirliler giremiyecekse s2k king olur...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •