User Tag List

Sayfa 10/113 İlkİlk ... 891011122060110 ... SonSon
2139 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: Intercity İstanbul Park (GENEL)

  1. #172
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Millet 50 çeşit lastik denemiş biz Türkiyede 4 adet slick bulamadık
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #173
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben teklifimi sundum kafan rahat 2 takım yapacan sök tak derdin yok istemiyorsun abi

  3. #174
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, Ku36'lar bariz daha iyi tutuyordu. Yağmurda aynı süreyi çıkarmıştı nankang'a göre yanlış hatırlamıyorsam (Nankang'ın kuruda çıkadığı süreyi tutturdu).

    Impreza ile KU36 kulanıyordum ben, fiyatına göre çok başarılıydı. İlk piste çıktığımda 2. el michelin pilot supremacy mi ne alakasız bir lastik vardı arabanın üstünde, 2:40 dönmüştüm. Ku36'lar ile ıslak pistte 2:32 döndüm, çok ciddi fark var arada.

    Pilotaja, tecrübeye göre lastik ömrünün artacağına hem katılıyorum, hem katılmıyorum. Katılmadığım noktalar şunlardan sebeple :Aracınızla yapılabilecek en iyi süreyi amaçlıyorsanız, tutunmanın tamamını kullanmanız gerekli. Lastikler en iyi tutunmalarını belli bir slip angle'da gerçekleştiriyor (kayma açısı). Görünür bir kayma olmasa da lastiğin baktığı yön ile gitti yön arasındaki açı bu. Zorlamadığınız sürece o grip gelmiyor. Dünyanın en iyi pilotu da gelse, o slip angle ile lastiklerin belli bir ömrü var. Araçsal faktörler de var, mesela benim arabamın merkez difransiyeli önde kayıp hissetmeden arkaya güç iletmiyor, %50 %50 dağıtması için kafadan kaymasının dikine gitmeniz gerekiyor biraz.

    Katıldığım kısım ise hatalarda çok fazla lastik yenmesi. Geç frenaj sonrası kafadan kaymalarda inanılmaz lastik gidiyor. Understeer'ın farkına varmayıp önden çeker ile gazdan ayağını çekmeyen arkadaşlar da var. Bu tür durumlarda lastik ömrünün ciddi bir şekilde kısalması çok olağan. Bahsi geçen subaruyu birkaç ay evvel sattım, alan arkadaş da piste çıkmış. Ben 3 seans çıkmıştım KU36lar ile, daha 5-6 seans daha rahat çıkarır gözüyle bakıyordum. Arkadaş tek seansta bitirmiş lastikleri.

    Pist'ten bir sonraki gün aracın üzerine Nankanglar varken yağmura yakalandım. Artistik buz pateni şeklinde understeer'in dibine vurdum. Aman diyim Nankang'lar ıslakta olağanüstü kötü.

    Bu arada önde çeker kilitli araçta understeer bir garip zor anlaşılıyor. Kilit dıştaki lastiğe aktardıkça araç içe dönüyor; aha ne güzel dönüyorum diyip gaza asılıyor insan. Çift teker patinajda ön tekerler 3 virajda kebap.

    Nankang'ın 120'si bence 120 değil. 120 lastikte yumuşama sonucu biraz kıpır kıpır olur yüzey. Misal 0 treadwear'li lastiğim var, 2 asılmada lastik milimetrik olarak neredeyse kendi desenini oluşturuyor. Nankanga bakıyorum pistten sonra, tık yok; hamur beton gibi. Lakin omuzlar da beton, kati suretle altına almıyorsun lastiği; o özelliği muazzam iyi.

    225 45 R17 yada 235 45 R17 varmı KU36'da stok? Bir deneyeyim ben.

  4. #175
    Bring Out Gimp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    50
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğim süreler 2005. istanbul park süreleri. Kanallı lastiklerin kullanıldığı seneler. O sene dolu depo değildi.
    Yanlış bilgi.
    2005'te araçlar yarışa başlayacakları kadar dolu depo ile çıkıyorlardı.
    Eğer ki tek pit-stop düşünülüyorsa aşağı yukarı tam dolu depoyla, iki pit-stop varsa hesaplarda yaklaşık %70 dolu depo ile çıkıyorlardı.
    2009'dan itibaren yakıt ikmali yasaklandı ve depolar büyütülerek tam dolu depo ile start almalar başladı.
    Araç boş olduğu için sıralama turundan daha iyi derece gelmesi gayet normal.
    Ayrıca 2005'te fastest lap 1:24:770 yani 1:24.3 değil.
    Eminim ki pistte hızlı gitmek hakkında benden 100 kat bilgilisin ancak katalog bilgilerin yanlış.

  5. #176
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piste çıkıp önden-arkadan-4'ten farketmez rekor kıracak adam lastiği kollayamaz, o iş biraz yalan.
    Taksi turu 2-3 saniye geç gelir ama aşınmalar %60-70 az olur. Lastiği bitiren zaten taksi olmayan tur. Ben nankang'la taksi temposuyla 1 sezon çıkarırdım mesela. Atıyorum 2.33 değil de 2.36 gelirdi süre de. Piste kendi arabası kendi lastiğiyle çıkmayan da pek ayırt edemez bu durumu çok normal.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  6. #177
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neler tartisilmis ama konunun dogrusu tek. İsin icine sahsi yorumlar girince konu sapmis biraz...
    Alper;uygun fiyata getirmeliler diyorum...

  7. #178

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neler tartisilmis ama konunun dogrusu tek. İsin icine sahsi yorumlar girince konu sapmis biraz...
    Alper;uygun fiyata getirmeliler diyorum...
    La hiç getirmiolar. İlk önce getirsinler sonra fiyat uygun mu değil mi bakarız?
    IN BOOST WE TRUST

  8. #179

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bring Out Gimp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilgi.
    2005'te araçlar yarışa başlayacakları kadar dolu depo ile çıkıyorlardı.
    Eğer ki tek pit-stop düşünülüyorsa aşağı yukarı tam dolu depoyla, iki pit-stop varsa hesaplarda yaklaşık %70 dolu depo ile çıkıyorlardı.
    2009'dan itibaren yakıt ikmali yasaklandı ve depolar büyütülerek tam dolu depo ile start almalar başladı.
    Araç boş olduğu için sıralama turundan daha iyi derece gelmesi gayet normal.
    Ayrıca 2005'te fastest lap 1:24:770 yani 1:24.3 değil.
    Eminim ki pistte hızlı gitmek hakkında benden 100 kat bilgilisin ancak katalog bilgilerin yanlış.
    Ok ilk 6 yarışta ctesiden sonra yakıt alınabiliyormuş daha sonra değiştirmişler.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #180
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neler tartisilmis ama konunun dogrusu tek. İsin icine sahsi yorumlar girince konu sapmis biraz...
    Alper;uygun fiyata getirmeliler diyorum...
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    La hiç getirmiolar. İlk önce getirsinler sonra fiyat uygun mu değil mi bakarız?
    Ne geliyor abi söyleyinde bizde bilelim

  10. #181
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik aşınması sizin kullanımızla bence doğru odaklı.
    Hayatımda hiç piste cıkmadım tecrübem yok, su an cıksam büyük ihtimal benden önce en az 5-6 kez pist tecrübesi olan insan benden %50 daha az aşındırır.

    Sonuçta formula 1 - gp2 moto gp vs tüm yarışlarda lastik durumu pilotun kullanım agresifliğine dayalı.
    Elleme Sekelesin...

  11. #182

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne geliyor abi söyleyinde bizde bilelim
    Pist için kiralık araba yaw. Arabaları haşat etmek zorunda kalmayız.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #183
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kiralama isi gelmeli diyorum arkadaslar ve makul fiyata.
    Mesela 6 tur Megane,800€ odedim. Standart arac,ne lastik ne fren var... Ama ring tabi,22km. Ona hesaba katip bu isi baslatmalilar. Zaten planlari vardi...

  13. #184
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Canselmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastik aşınması sizin kullanımızla bence doğru odaklı.
    Hayatımda hiç piste cıkmadım tecrübem yok, su an cıksam büyük ihtimal benden önce en az 5-6 kez pist tecrübesi olan insan benden %50 daha az aşındırır.

    Sonuçta formula 1 - gp2 moto gp vs tüm yarışlarda lastik durumu pilotun kullanım agresifliğine dayalı.

    Marea nın debriyaj teli kopar pistte kesin bi de senin pandül ler ile Spin kaçınılmaz sonun kanka daha yumoş davran şu direksiyona

  14. #185
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Marea nın debriyaj teli kopar pistte kesin bi de senin pandül ler ile Spin kaçınılmaz sonun kanka daha yumoş davran şu direksiyona
    uahahh pistte cıksam conti leri slick yaparım o derece
    Elleme Sekelesin...

  15. #186
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konudan meaaj geldi ama yorumun gorunmuyor Alper. 124 ile o lastik gayet guzel isinir,cokda is yapar.
    Nankang(sanirim boyle yaziliyordu) ile Trofeo ayni sureyi mi yapicak 124 ile? 13 jant pist lastigi var,guzelde isitilir. Yorum yanlisini anliyamadim?
    Stoklama maliyeti diyorsun ama adamin uretimin gaminda 13 den 21 inch e kadar var lastik. Demekki talep var ki uretiliyor.
    Hatta listeye bakip tum ebatlari yazarim aksam...

  16. #187

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 hp 800 kg arabayla o lastikleri ısıtırım diosan ben bişey bilmiyorum.
    Richard hammond ın kabiliyeti formula 1 de lastikleri ısıtmaya yetmediği için ısınamayan lastikle pistte tutunamadığı için motor soğuyup kırılmasın diye yağmur lastiği taktılar hatırlatırım.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #188
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya Alper,ben dıyorum elmaaa sen ornek verdın kivi....
    Yahu F1 lastıgının hamuru(Kaucugu) ıle bu Trofeo'nun hamuru bır mı Mike??
    Slick lastık yada bu tıp lastıkler 1 turda ancak 50 derecelere gelırken(Oda cok fazla mekanık yol tutusu olan 458-gt3 cup),Trofeo ıle 1 turda 60 dereceyı gorebılırsın....

  18. #189
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konudan meaaj geldi ama yorumun gorunmuyor Alper. 124 ile o lastik gayet guzel isinir,cokda is yapar.
    Nankang(sanirim boyle yaziliyordu) ile Trofeo ayni sureyi mi yapicak 124 ile? 13 jant pist lastigi var,guzelde isitilir. Yorum yanlisini anliyamadim?
    Stoklama maliyeti diyorsun ama adamin uretimin gaminda 13 den 21 inch e kadar var lastik. Demekki talep var ki uretiliyor.
    Hatta listeye bakip tum ebatlari yazarim aksam...
    Murat, Trofeo ebatları; özellikle memlekette bulabildiklerimiz konusunda bilgin varsa paylaşman çok makbule geçer.

  19. #190
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat, Trofeo ebatları; özellikle memlekette bulabildiklerimiz konusunda bilgin varsa paylaşman çok makbule geçer.
    http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/mo..._trofeo_r.html

    Üretilen ebatlar bunlar abi ama en rahat bulunabilecek olan bence 235/40r18 ve kısmen dar tabanlı 19 lardır diye tahmin ediyorum ss ebatları haricinde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •