User Tag List

Sayfa 64/113 İlkİlk ... 1454626364656674 ... SonSon
2139 sonuçtan 1.198 ile 1.216 arası

Konu: Intercity İstanbul Park (GENEL)

  1. #1198
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Cupraları izlemekten özellikle zevk alan biri olarak video Çekin lütfen

  2. #1199
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baybars abi bir vcds bul,yari mekanik su kilidi strong yap.Tamamen elektronik xds de bile dunyasi degisiyor.Yani en azindan kendi tdi icin konusuyum,kavsakta tam gaz yapip dondugum anda eskide kayardi ama xds de devrede olurdu,kayardi ama azcik iceri cektigini anlardin simdi zart diye freni distaki tekere bir vuruyor kafa direkt iceride Eskiden anlamiyordum ama strong yapinca belli oldu asr acik/esc sport/esc kapali her pozisyonda elektronik kilit devrede kaliyor tum sistem kapansa bile kaldiki sisteki cok daha ustun bir sistem Sigorta kutusundan once cit cit ses geliyor cok dikkatli dinleyince sonra bam diye vuruyor freni
    Kodlamasi:
    03 abs
    16 security acces,20103 do it
    10 adaptation
    Differantial lock,weak to strong
    Do it

    Bitti

  3. #1200
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baybars abi bir vcds bul,yari mekanik su kilidi strong yap.Tamamen elektronik xds de bile dunyasi degisiyor.Yani en azindan kendi tdi icin konusuyum,kavsakta tam gaz yapip dondugum anda eskide kayardi ama xds de devrede olurdu,kayardi ama azcik iceri cektigini anlardin simdi zart diye freni distaki tekere bir vuruyor kafa direkt iceride Eskiden anlamiyordum ama strong yapinca belli oldu asr acik/esc sport/esc kapali her pozisyonda elektronik kilit devrede kaliyor tum sistem kapansa bile kaldiki sisteki cok daha ustun bir sistem Sigorta kutusundan once cit cit ses geliyor cok dikkatli dinleyince sonra bam diye vuruyor freni
    Kodlamasi:
    03 abs
    16 security acces,20103 do it
    10 adaptation
    Differantial lock,weak to strong
    Do it

    Bitti
    Mekanik bu xds gibi fren yapmıyor gücü aktarıyor tutunana vagcomla müdahale birşey değiştirmez cupra modda zaten çok agresifleşiyor alışmak lazım sadece

  4. #1201
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mekanik bu xds gibi fren yapmıyor gücü aktarıyor tutunana vagcomla müdahale birşey değiştirmez cupra modda zaten çok agresifleşiyor alışmak lazım sadece
    Ben fren yapiyor demedimki,sadece fren yapan xdsde bile strong yapinca ne hale geldigibi soyledim...
    Ayrica VAQ diferansiyelin adaptasyonu yapiliyor dedigim sekilde,cupra modda bile strong olmuyor diye biliyorum ben..Genede siz bilirsiniz tabi

  5. #1202
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet ayarı var ama zaten çokça uğraşılmış bir sistem ve cupra modunda fazlaca agresif onun ayarını değiştirmenin + getirmeyeceğini düşünüyorum demek istedim. Sistemin çalışma mantığına alıştığında aracın kafasını çizgiden çıkarmak çok güç gerçekten.

  6. #1203
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupra'da kilidin nasıl çalıştığını anlayamadım. Asfaltın cinsine, gaz pedalına dokunuşuna, kayma açısına, hıza göre kafasına göre giriyor.

    Alfa'daki aftermarket mekanik Quaife'nin ne yapacağını hissetmek pek kolaydı. 30 cm açar, kilitler, sonra içeri girerdi. Cupra'dakine beynim basmıyor. Arada noluyor lan gece kilidi mi çalmışlar diyorum, bazen de içeri öyle bir çekiyorki, lan biri önden vurdu galiba diyorum.

    Fren konusuna gelince, sıcakta kavrulmayan bir balata ve diskle Cupra'yı deneyemedim henüz pistte. Tarox disk ve track padleri takıp piste çıkınca anlarız artık. Lakin 330 mm'lik GQV'de, Yellowstuff'lar aracı bambaşka bir hale getirmişti. Cupra'ya aldığım padler yellowstuff'ı kahvaltıda gevrek diye yer. Hayırlısı artık.

    Hedefim 5nci seansta 2:24 altı. Zeki kısmadan çıkacam. Gerekirse 1 tur gazlar 1 tur soğuturum diyorum ama son söz senin.
    Kısmadan çıkmanı pek istemiyorum. Bayağı bir kafa yordum şu an ist park için fazla açık basıncın. 0.2 bar falan indiririz diye hesapladım. 5. Seansa kalmaz 2.24 ün gelir zaten.

  7. #1204
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet ayarı var ama zaten çokça uğraşılmış bir sistem ve cupra modunda fazlaca agresif onun ayarını değiştirmenin + getirmeyeceğini düşünüyorum demek istedim. Sistemin çalışma mantığına alıştığında aracın kafasını çizgiden çıkarmak çok güç gerçekten.
    Doğrudur abi ama denenebilir.Ben strong yaptığımda ASR kapalı karda biraz saçmaladı yaz lastiğiyle(XDS,VAQ zaten ne arar ) böyle kayınca bir sağa bir sola bir sağa bir sola hangi tekere vereceğini şaşırdı arabada revlimitör varmış gibi gidiyordu ben eksinini öyle gördüm VAQ'da neler olur bilemiyorum,keşke mod mod ayarlama şansımız olsa.Varsada ben bulamadım

  8. #1205
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vag grubunda ki Xds ile yeni nesil Cupra'da ki cok farkli kilitler...

  9. #1206
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vag grubunda ki Xds ile yeni nesil Cupra'da ki cok farkli kilitler...

    Nerde ayni dedim ben allah askina abi?

  10. #1207
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya göbekten dalayım; XDS'yi strong yapmak pistte frenleri pişirir haberiniz olsun
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  11. #1208
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar geçen sene pist günlerinde bridgestone ekibinin lastik basıncını ayarlamak için kullandığı ufak,pratik bir alet vardı. O alet neydi tam olarak ve nerde bulabilirim acaba?
    "life is too short to drive boring cars"

  12. #1209
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben amazon yada ebayden getirmiştim. elektronik ekranlı, bleeder valve olanlardan alabilirsin.

    örnek:
    Amazon.com: Longacre 53006 Digital 0-60PSI Tire Pressure Gauge: Automotive

  13. #1210
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuya göbekten dalayım; XDS'yi strong yapmak pistte frenleri pişirir haberiniz olsun
    Buda dogru Ama benimki yazilimli 140hp anca abi araba,onden kayar kaymasinada motor gucunden dolayi kaymaz sanirim Adanadan cikip gelicem zaten eylul yada ekimdeki pist gunune ilk defa cikicam cok merak ediyorim ne olcak acana degerler.

  14. #1211
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar geçen sene pist günlerinde bridgestone ekibinin lastik basıncını ayarlamak için kullandığı ufak,pratik bir alet vardı. O alet neydi tam olarak ve nerde bulabilirim acaba?
    şu iş görürmü acaba,ben pistten ziyade arada bir bakmak istiyorum petroldekilerin çoğu yanlış
    http://www.hepsiburada.com/carub-dij...tmbrkbr2450314

  15. #1212
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben amazon yada ebayden getirmiştim. elektronik ekranlı, bleeder valve olanlardan alabilirsin.

    örnek:
    Amazon.com: Longacre 53006 Digital 0-60PSI Tire Pressure Gauge: Automotive
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu iş görürmü acaba,ben pistten ziyade arada bir bakmak istiyorum petroldekilerin çoğu yanlış
    http://www.hepsiburada.com/carub-dij...tmbrkbr2450314
    Teşekkürler. Bu bahsettikleriniz basıncı ölçmeye ve düşürmeye yarıyor değil mi? Aynı zamanda hava da basabileni var mı bunların? (fazlaca cahilim bu konuda)
    "life is too short to drive boring cars"

  16. #1213
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Bu bahsettikleriniz basıncı ölçmeye ve düşürmeye yarıyor değil mi? Aynı zamanda hava da basabileni var mı bunların? (fazlaca cahilim bu konuda)
    hava basmak için tankla dolaşmak lazım. bugünlerde önermem

    yol basıncıyla gelip padokta indiriyoruz. çıkarken hava basıyoruz benzincide.

  17. #1214
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava basmak için tankla dolaşmak lazım. bugünlerde önermem
    Sonradan ben de öyle tahmin ettim satılan ürünlere bakınca Ama bridgstone ekibinin elindeki alet hava da basıyor diye aklımda kalmış.. demek ki değilmiş. Eyvallah.
    "life is too short to drive boring cars"

  18. #1215
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kompresöre bağlanan tipleri var ama pratik değil. bridgestone kamyonla geliyordu, takım taklavat kriko kompresör vardı. bize indirmece yeter.

  19. #1216
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buda dogru Ama benimki yazilimli 140hp anca abi araba,onden kayar kaymasinada motor gucunden dolayi kaymaz sanirim Adanadan cikip gelicem zaten eylul yada ekimdeki pist gunune ilk defa cikicam cok merak ediyorim ne olcak acana degerler.
    Güçle hiç alakası yok bol bol kafadan kayma ihtimalin yüksek lastik havası ölçen cihazın 10 tl ye mekaniğini aldım yuvarlak saati var üstünde çok ilkel birşey. Hem doğru ölçüyor hemde pratik.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •