body çok yakışmış kocaman maşallah emeğine sağlık.
Printable View
body çok yakışmış kocaman maşallah emeğine sağlık.
Amca ile birlikte ciktik dun klonlanmadim yani :) cok tesekkurler herkese,tel'den girdigim icin tek tek yazmak zor oluyo suan epey hizlandi eksiklerine ragmen iyi sayilir dahada iyi olucak.
Arada ufak bi bonus video olsun 1.7 bar'da 2 kişi iken yaptığımız ölçümlerden biri...
Yiğit öncelikle tebrik ederim, araç sonunda çok şık olmuş, birşey dikkatimi çekti, tüm bodykiti almanıza rağmen ön panjur u almamışsınız onu beğenmediniz mi?
Video da sıfırdan kalkarken serit değiştiriyosun ve bu süre kaybına yol açıyo. Hızlanırken de sola doğru geçtiğin için yine zaman kaybı oluyo, düz gidemedğinden. Kemerburgaz yolunda -2 eğimi olan ve dümdüz olan bir yol var orayı dene derim. Ayrıca ölçüm yaparken 0 dan kalkarak 100-200 yapmak ile 70-80 den başlayarak 100-200 ölçmek de baya fark ediyo çünkü launch esnasında araba çok yoruluyo. Ben ölçümlerde bunları hep gördüm ondan paylaşayım dedim. Son olarak arkaya artık bı rollcage şart bence, boş kalan bölümün tamamlanması için. :) Çok sabrettiniz, emeğinize ve paranıza sağlık. İyi günlerde keyfini çıkarın...
çok saol evet panjur pek hoşumuza gitmedi bide kaputun ucu düz oluyo fln o yüzden almadık.
dediklerin doğru farkındayım zaten şerit değiştirme sırasında yaptığımız ölçüm süreleri daha uzun süre çıktı zaten hep fakat bu biraz videoluk ölçüm oldu,aynı ölçümü 0-100 yapmadan şerit değiştirmeden düzde deneyince 8.5e indi süre.rollcage düşünmüyoruz arkayı doldurur ama fazladanda ağırlık yapıcak o yüzden:) çok teşekkürler iyi dileklerin için darısı başına.
yok hayır hiç sıkıntı olmuyo.235/35/19 p zero corsa var semi-slick'e yakın supersport bi lastik çok iyi tutunuyo valla :)yürüyende şimdilik hafif oz'lar ve coilover var,viraj demiri yanlış gelmişti tekrar sipariş verdik bekliyoruz,kilitli diff var stage 4'e geçerken takıcaz oda duruyo + 1-2 parça daha eklenebilir bakalm...
Evet resimlerden gördüm zaten tahmin ettim. Valla motor içide yapılınca 515 den sonrası pek mümkün değil yani rs4 enjektörler tam kapasitede çalıştığında bile ulaşacaığınız rakam o zaten sizde biliyosunuzdur:) Bence enjektör olmadığı sürece en iyisi stage 3 yani sizinki ama tabi sorunsuz olması açısından bu beygirlerde motor içinin yapılmasıda mantıklı...
yigit daha acipta bakma sansim olmadi driftbox`a acinca aticam saa dosyalari, elimdede senn arkadan cekilmis bi iki video var onnarida atarim;):)...
Bodykit gercekte cokk daha guzel durmus bu arada benim cok hosuma gitti sesi ve gidiside ayni sekilde:D darisi basima:D:P...
Çok güzel olmuş maşallah
ooo tutarsa proje geliyo kesin :)
ştage4 le iyi veriler almak zor,515 hp üştü için konuşuyorum.620 cc enjektörlerle başınç açınca araç fakire kalıyor.yazılım korumalıyşa afr 12.5 larda gaz kelebeğini kapıyor.paket programla cştom yazılım farkınıda görmüş oluruz yaptınızda...bakarşın çok başarı şağlanır bende revoyu terkederim :)bir aracın olup olmadını 100 200 deneyerek yada muadil bir araçla rolıng yapmak da anlamış olurşunuz....aşlında bu ayın 25 i gibi gelecem.doştane denemek işterim naşıl bir fark olacak şenin için bir şıkıntı olmazşa.biigi paylaşımın da bulunuruz...ama çok değil 750 cc enjektör çıkşın ozaman takarım emme manifoltu ve emme egşentiriği,işte ozaman dolu dolu hava benzin dolu dolu devir çevirme.allahtan 2013 yılı için 750+ cc enjektör diledim :)
bakalım artık yapınca görücez verileri.emme manifoldumuz var zaten enjektör yetmezse emme ile birlikte +4 enjektör bi beyin bide pompa takar ilerleriz tabi bu enjektörle tatmin edici seviyeye gelmezse:) bizde olup olmadığını anlamak için 0-100 50-150 100-200 ölçümleri yaptık zaten paylaştım onlarıda şuan için olmuş görünüyo :) geldiğinizde haberleşiriz zaten şuan geçemeyizde aradaki farkı görmüş oluruz eğleniriz biraz muhabbet vs...2013 dualarınız kabul olsun:)
Maksat gecilmek gecmek degil zaten.aracina emek harcadin seni taktir ediyorum.cok guzel yaptin.amacim roling olmasa bende coktan yapardim gorsellik uzerine sanirim.suan 17 lerle yuruyorum.gorsen igrenc oldu :) gelince resim de cekeriz...0.100 cok iyi cikmis deger muhtesem lanc ta kac devirde kalkiyorsun.ben birturlu beceremiyor.aslinda korkuyorum bisey olacak diye.s modunda vites 6800 de atiyor dimi
bizde aracı rolling için hazırlamadık zaten gece çıkıp gazlayalım bide pistlere track day etkinliklerine katılmak için yaptık oyüzden yürüyeni ve görselide arka plana atmadık herşeyiyle her noktasına kadar giriyoruz. launch şuan 4000dd onu 5000e çekicez sonra,S modunda 6800 de atıyo ama ben manuel modda kaldırıyorum 7000-7100 gibi atıyorum vitesi.bizde komple şanzıman yapılı olduğu için tereddüt etmeden kalkabiliyoruz bi sıkıntı olmuyo.
Sanzuman ici parcalari banada getittirsek nasil yapariz.sokmesi takmasi uyum saglamasi nasil.direk takinca sorunsuz gazlayabildinizmi.yoksa parcanin uyum saglama zamanimi var.ayrica manuelde nasil kalkabiliyorsun 4000 devirde?3.5 sn manuelde kalkarakmi cikardin.mesela sanzuman ico parcalarinin dayanikliligi nasil.orjinal parcayla illaki yanyana getirip bakmissinizdir.parca olculeri orjinalle farkliligi nasil.bu konuda sen tecrubelisin deneyim sahibi degilim.benim tek eksigim sanzuman ici.yazilimim dunyanin en iyi sanzumaan yazilimi ama ici stok
Sanziman icini takip direk gazlayamiyosunuz onun rodaji ve kalibrasyonu var alistirma sureci var tabiki.manuel modda launch ile yine s moddaki gbi 4000devirde kalkiyorum ama suan biraz dusuk kaliyo 4000i 5000e cekmeyi dusunuyoruz cok daha iyi kalkicak o zaman.yanyana gozle bakinca pek bi farki yok boyut ayni saglamlik olarakta 5000 km dir kullaniyoruz daha hic sikinti yasamadik. Romanyadaki Stefan'ın aracında da hgp'nin kiti var 621hp de oda sorunsuz kullandığını söylüyo bide şu kiti incele bunuda australia'da ve romania'da kullananlar var Rudy de bunu kullanıyo memnunlar ;)
http://www.sspperformance.com/sub-ca...hift-gearbox-/
Hayırlı olsun çok can yakar bu alet :)
maşallah çok güzel olmuş son video..dsg ye ne gibi upgrade ler yaptınız?
teşekkürler yiğiyçim,yanlış hatırlamıyorşam leventin aracına yazılım yapan emre arkadaşımız,burak yada cem miydi işmini hatırlmıyorum ama ttş audi ye bu markanın 600 hp olanını taktılar ve başarı şağlayamadılar.ve şöktüller romanyadaki arkadaşta bu ürünü takmış ve uyum şağlamamaşı şebebiyle geri şökmüşlerdi.şonraları neoldu ne taktı bilmiyorum.başka formlarda bu ürünün 500 hp olanları uyumlu gibi bişeyler okumuştum.adaptaşyon şürecinde negibi farklı şeyler hişşettin,meşela iştanbuldaki buraktı şanırım bu ürünü taktıklarında balata kaçırmış,acaba bu olağan bişeymiydi adaptaşyon şüreci...bilgilendirirşen şevinirim.çünkü şpariş geçecem
evet emre levent yapıyo onun aracını esmotor'da.onlar sanırım kalibrasyon ve adaptasyonunu yapamadılar sanırım taktıkları kit tam uyumlu çalışmıyodu diye biliyorum yanlış olmasın.600hp lik kiti bilmiyorum ama 400 ve 500 hp lik kitte bi sorun duymadım daha kullananlardan'da olumsuz bi yorum görmedim hiç.Teff in aracınada diğer kiti söküp bzim hgp'nin kitten takıldı.biraz uğraştırıyo tabi yol yapmak gerekiyo adaptasyon sürecinde bizde tekirdağ izmit arası mekik dokuduk :)
yigit emegınıze cebınıze yapanların ellerıne saglık renkle bodykıt gıdısı cok guzel olmus cok begendım bıde gtr el atsan rengıne donsen can cekısmesın yavru
Şimdi ortada şöyle bi yanlış var, romanyadaki teff in ve tts e sahip olan burağın taktığı kit amerikan ssp performance ın 600 hp lik kit. Bu kitte sorun yaşanıyo çünkü kit universal gibi üretilmiş ama bildiğiniz gibi araçların dsg / s-tronic parçaları farklılık gösteriyo. O yüzden buraklarda söktü, romanyadaki teff de, plakalar arasında problemler çıkıyomuş. Yani bu sorun üretici firma ile alakalıydı. Yiğitlerin kiti ise alman hgp firmasının kiti. Bende almayı düşünüyorum. En önemli özelliği tork sınırının olmayışı. Konusu açılmışken 5 bin devirde launch patinaja yol açabilir, 4500 ler daha iyi olur gibime geliyo. Bir de vites geçişleri nasıl, sert mi?
bu hgp nin kiti nekadar ve naşıl getirtebiliriz.link varmı ben bulamadımda
gelmesi 2500 euroyu bulur, ben getirticem, sanada getirtebilirim melih abi...
tamam bende o yüzden dedim zaten 600 lük kiti bilemem ama 400-500 de sıkıntı yok diye.Teff'in sıkıntı olan kiti SSP idi ama oda 600hp'lik kit.SSP'nin de 400-500 hp'lik kitlerinde sıkıntı pek yok.Teff de SSP'nin 600 lük kitinde problem yaşadığı için HGP ye geçti zaten.burda belirtmiş hatta değiştiriceğini VW GOLF R20 - 586HP & 618Nm - Page 2 - Teamspeed.com
4500 biraz az kalır patinaj sıkıntımız yok 5000 iyidir :)
Aynen aynen, bu arada motoru yandı ya valla çok üzüldüm, şimdi baştan yapıcakmış:) Lastikler demekki çok iyi tutunuyo, burağın tts de ön aks kırılmıştı güce dayanamayıp onada dikkat etmek lazım, zaten her dakka launch yapmıyosunuzdur sorun olucağını sanmıyorum..