Jantlar çok yakışmış dewamını bekliyoruz
Printable View
Jantlar çok yakışmış dewamını bekliyoruz
fena duruyor resimlerini bekliyoruz maşallah
mantıklı fiyata olucaksa ilk müşterin benim :D
Yanlış anlamayın ama air ride güvenli olsa neden şuana kadar hiç bi hızlı arabada bunu göremedik gerçekten merak ediyorum marka coilover fazla indirmiyor ama herşeyden önce can güvenliği bence lütfen yanlış anlamayın yaptıracakların aklında soru işareti bırakmam istemem herkesin kendi düşüncesi :)
Hızlı arabada neden air olsun ki zaten ?
@BLuEBoY
Çok yakın bir zamanda geliyor fotolar. :)
@legion90
Hava klasik yayların aksine progressive sıkıştığı için, yani sıkıştıkça sıkışması zorlaştığı için (KW'nin spor kitlerinde olduğu gibi) yol tutuş çok değişmiyor. Hatta alçalttıkça arttığını hissedebilirsiniz. Performans istiyorsanız da orjinal amortisörler yerine daha kısa ve sertlik ayarlı amortisörler kullanılabilir. Spor amortisörlerin boyuna göre üreteceğimiz özel körükler sayesinde de optimum konfor ve yol tutuşu alabilirsiniz.
Ağırlık açısından çok büyük değişiklik olmuyor. Sert alüminyum kullanıyoruz, bu da yardımcı oluyor ağırlığın artmamasında.
Konfor ise ayrı bir efsane. Progressive çalıştığı için bozuk yollarda aracın orjinal yaylarından bile konforlu olabiliyor. Viraja gelince de sıkışıp çatır çatır görevini görüyor.
@Mustafa Toprak
Geliyor fotoğraflar en kısa zamanda :)
@berkay_aydin
PM attım. :)
@MR.TurboALİ
PM gönderildi
@gökh@n_gr
Geliyor detaylı fotolar :)
@efe_
Ardından süpriz projelerimiz de var. ;)
@dodoo
Kısa bir video da gelebilir belki. Ama söz vermeyeyim :)
@Gokhan43
Teşekkürler Gökhan kardeşim.
@berkayGLRN
PM gönderildi
@ham
Geliyor en kısa zamanda :)
@uAlper
Sen iste araç üstünde bile anlatırım :)
@erhanarici18
Sensörlü araç çok yapan yok zaten. Sensörlerin montajı çok zahmetli ve sistem de çok pahalı. O nedenle daha çok basınca dayalı sistemler kullanılıyor. Burada da kullanıcıya iş düşüyor. Araç boşken istediğiniz yüksekliğe getirip basınçları öğrenmeniz gerekiyor. Basıncı da bu aldığınız değerlere göre ayarlıyorsunuz. Daha alçak veya daha yüksek kullanmak için ise bu aldığınız değerlere +-1-2 bar hava eklemeniz/çıkarmanız yeterli oluyor.
İsterseniz bir buluşma ayarlayıp Audi TT üzerindeki analog kitin nasıl çalıştığını gösterebiliriz.
@Burak
Geliyor en kısa zamanda :)
golf 5 için fiyat alabilirmiyim.
@Jerky
Janta karar veremediğim için sonunda bunda kaldım. Beğenebilirsem daha iyi bir jant olacak. Ama fotolar jantlardan önce gelecek :)
@yavuz364
Teşekkürler. Hem TT'yi hem de A4'ü gösterebiliriz müsait bir zamanda :)
@Low-Rider
Teşekkür ederim.
F/P oranında tatmin edici bir ürün olmasını hedefledik. Özellikle havalı süspansiyonda kaliteyi ön planda tutmaya çalıştık ki kullananlar bozulur mu, yolda kalır mı derdi olmadan rahat rahat kullansın. Ben 2 yıldır havalı süspansiyonlu aracımla her gün geziyorum. Beni bir gün yolda bırakmadı. Hava ile çalışan bir sistemin araçta olması tabii ki bazı dezavantajları yanında getiriyor. Biz de bu dezavantajlar oluşmaması için tüm parçalarda en iyi malzemeyi kullanmayı hedefledik.
@erdi52
Tahmin ettiğim zamanda aradıysanız dolar üzerinden fiyat vermiştim. Gümrük yönetmelikleri sağ olsun :) Ama şu anda o verdiğim fiyatın yarısını veriyorum. Ararsanız veya PM atarsanız tekrar konuşabiliriz.
@Met
@hakanguclu
@otomania
Geliyor en kısa zamanda :)
@Murat Özcan
Teşekkür ederim
@Ö.öztüRk
Fena :)
@Livestrong
Yurtdışında almak istediğiniz zaman göreceğiniz kitlerin fiyatında. Hatta o fiyatlara montaj da dahil değil. Yani yurtdışında sadece almak için vereceğiniz paraya hem kiti hem de montajı almış oluyorsunuz, bir de üstüne kargo(200-300 dolar) ve gümrük parası(Amortisörler için %100'den fazla diğer parçalar için %20 kadar) vermemiş oluyorsunuz.
@Gökhan Bilgin
Kesinlikle katılıyorum. Beni tanıyan bazı arkadaşlar var burada onlar bilir ki alırsam en iyi kiti alırım. Çünkü bilirim ki bu en iyi kitin en iyi olmasının nedenleri var. Dayanıklılık, kalite, uzun ömürlülük, araç ile tam uyum gibi. Bizim ürettiğimiz körük sistemleri ise tamamen araca özel üretim yapılıyor. İstediğiniz amortisöre özel yaptığımız için aracınıza tam oturur. Ben ön amortisörlere giden hortumlarda davlumbaz dışında kalacak kısım için gelen taşlardan hortumları korumak amacıyla çelik örgülü hortumlar kullanıyorum.
İsteyenler için minimum inme seviyesini de değiştirebiliriz. Bu sayede bir sorun olsa bile(daha olmadı çok şükür :)) amortisör en dipteyken bile araba gitmeye devam eder. Tümsekleri geçemeyebilir ama :)
@berkay_aydin
Audi TT Quatro 225bg arabaya yaptık. Neden olmasın hızlı arabada :)
@erdi52
PM attım.
Bende bir şey sormak istiyorum. Aracın muayne işlemleri sırasında sorun yaşanıyor mu? Yükseklikten dolayı değil de muayneyi yapan arkadaşınbu parçalar bu aracın donanımı değil deme şansı var çünkü. Söktak yapılabilecek bişey de değil düz boru gibi :)
@hasan çağri
Bu herkesin merak ettiği bir soru.
Tamamen muayenedeki görevlinin insiyatifine kalmış bir konu gibi görünmek ile birlikte geçmeme ihtimalinin de yüksek olduğunu belirtmekte fayda var.
Araçlardan birini liftte gösterebilirsek ne kadar titiz bir şekilde taktığımızı görebilirsiniz ama bu yine de muayeneden geçme garantisi vermeyecektir.
Sökme kısmına gelirsek de coilover sökmekten tek farkı bagajdaki düzeneği de sökmek. Onu da nasıl montajını yapacağımız size bağlı. Ama genelde tüm malzemeleri tek bir mdf üzerine montajını yaptığımız için kolaylıkla sökülebilecektir.
Hayırlısı olsun,
Bir ara Jetta'ma air yaptırmadan önce çok araştırmıştım. Sanırım sizinlede konuşmuştuk.. O zaman 10bin TL gibi bir rakam çıkıyordu. Şimdi fiyat ne durumda peki?
Kaç para kardeş?
@Emre D.
@G60
Araca göre değişmekle birlikte herşey dahil o fiyatın yarısı kadar. :)
Herkese kaliteli air.
Bu fiyata neler dahil derseniz:
- Heavy Duty Kompresör ve bileşenleri
- 4 köşeden bağımsız yönetim için hızlı valf ve switchler, röleler, basınç sensörleri ve ihtiyaç olan tüm elektrik donanımları.
- Ön amortisör ve körük sistemi
- Arka körük sistemi
- Ön körükler ve kompresör için çelik örgülü hortumlar
- Bagaj içi montaj ve istenirse gizleme için gerekli zemin malzelemeleri.
- Montaj
@Emre D.
Korkuyoruz çünkü açıkçası.
Malzeme kaliteli olur mu?
Yolda kalır mıyım?
Ne kadar dayanır?
Kullanışlı olur mu?
Bu sorular hepimizin aklına takılan sorular. Ben aynı soruları 1 sene boyunca sordum ve sonunda yurtdışından getirtip taktım. Bana 2 sene önce maliyeti 10.000TL'nin üzerinde oldu.
Hadi Accuair olduğu için pahalı oldu diyelim. Analog her hangi bir kitin fiyatı 2000$'dan başlıyor yurtdışında. Bir de buna gümrük, kargo ve montaj ekleyin. Sonunda kalkamıyorsunuz fiyatın altından. Gümrüklerde sürünmek, kime taktıracağını bilememek de cabası. Biz 4 sisteme yaptık şimdiye kadar. Ayrıca her türlü bakımları da yapıyoruz. Bakıma Allroad getiren bile var.
5.000TL'ye anahtar teslim sistem yapıyoruz. Hem de kullanıcının istediği "custom" şekilde. Custom diyorum çünkü herşeyi biz temin edip ürettiğimiz için tüm bileşenleri kullanıcının tercihine göre seçebiliyoruz.