Kocaman Maşallah Kırmızı Candır Gerisi Heycandır![]()
Kocaman Maşallah Kırmızı Candır Gerisi Heycandır![]()
Orçun eklemeler güzel görünüyor, beklentileri karşılar umarım ki videolarını izlemek için sabırsızlanıyorum diyebilirim şimdiden
Orçun, Utku B12 yi seçerken iyice araştırmışlardır diyorum çünkü benzer rakamlara isteseler Coilover olarak yine Bilstein B14 alabilirdi Orçun. B14 yanılmıyorsam sarı Koni ve ayarlı helezon kullanıyor sistem üzerinde.
Bu arada KW için bakarsak benzer olaya,
Variant 1 amortisörleri: AL-KO
Variant 2 amortisörleri: KONI
Variant 3 amortisörleri: Kendi üretimleri
böyle bir sonuç ortaya çıkarken V1'in B12'den iyi olduğunu iddia etmek talihsiz olmuş bana kalırsa Yusuf beyKullanım amacı doğrultusunda B12 gibi birbiri için üretilmiş bir yay-amortisör kiti, genel amacı alçaltmak olan giriş seviyesi sayılabilecek v1 coilover dan pist üzerinde daha başarılı olacaktır diye düşünüyorum. Herkese keyifli sürüşler
![]()
Etiketin fotosunu çekmissinizde kw'nin kendi üretimi olduğunu ifade etmez ki
o etikette üretim tarihi ve benzeri kodlar yazıyor
kw variant 1 = alko amortisor,
fason olarak alko firmasina ürettiriliyor
google a kw variant 1 alko yazin yeterli olur
(kaynaklar genelde almanca ve alko'nun ne kadar vasat olduğunu yazar)
yada v1 in icini acin amortisorlerin ustunde zaten alko yazar
KW variant 1'i kullanmış ve ön amortisörleri 2 kere ses yüzünden değiştirmiş biri olarak kimseye de tavsiye etmem
bana göre gerçek ve hakkını veren KW = Variant 3 ve üzeri
Konuyu daha fazla ic etmeden bilstein b12 kombinasyonu iyi bir tercih kazasız belasız sürüşler
B12 Kiti Kw v1 gibi şişirilmiş ve hakettigi fiyattan çok üstun bir fiyata satilan bir coiloverdan üstündür
Tabii ki araştırdık LeventAldığımız fiyata (800 Euro idi sanırım) bir çok coil alabiliyorduk, ama v1 hem problemli hemde giriş coil'i olduğundan düşünmedik bile. Umarım karşılığını alır videoları tek tek buraya koyarız
Çok saol iyi dileklerin için.
V3 ve üzeri için tartışabiliriz aynen dediğin gibi abi. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.![]()
Coilover üstündeki etiket dış kovanın etiketidir. İçini açıp amortisörü çıkartmadan üretimi anlayamazsınız. Ayrıca Levent sende yanılıyorsun.Bilstein zaten kendi amortisörünü üretiyor. Koni yok yani B12 kitinde. B12 kiti kısaca B8 amortisör ve Eibach yay kombinasyonudur. Çok çok iyidir. Sertlik ayarına ihtiyaç olmayacak derecede cadde ve performans kullanımı arasındaki dengeyi sağlamış bir kalibrasyon ile gelmektedir. Türkiye'de adam gibi bir Bilstein servisi olsa daha sonra içi açılıp gerekli shimler ve valfler ile değişim yapılarak piste uygun hale getirilip daha sert yaylara uyumlu yapılabilirdi. Çünkü Bilstein her türlüy yedek parçayı satıyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Doğru abi, ben yanılmıyorum dememiştim ki zatenSadece daha efektif bir kit olduğunu vurgulamaya çalıştım o noktada.
Magic olarak bayilik/dist lük alınsa aslında![]()
106'ya hiper süspansiyon kiti hazırladıktan sonra olabilir.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
V1 veya v 2 nin alko yada v 2 nin koni uretimi oldugunu kanitlayana kw coil hediye edecegiz irtibat icin adres ve telefonlari ozelden isteyene atacagim ayrica yakin tarihte kw coil egitim gecesi uygulamali olarak duzenlemek istiyoruz
bende de polo olduğundan kw araştırdım gerçi sonra askerlik çıkınca vazgeçtim birşeyler yapmaktan ama aşağıdaki linkte ürün açıklamasında görebilirsiniz v1 in içerisindeki amortisörlerin al-ko ya ait olduğunu. birçok yabancı forumda da bu konu konuşulmaktadır.
newdimensions.com - Online Catalog - Suspension
Cok guzel masallah
Bedava coil geldi harbiden![]()
App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı
www.instagram.com/kokumerkezi
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)