User Tag List

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
152 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 91' Honda İntegra

  1. #39

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zOnstyLe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşşallah elinize sağlık çok guzel ilerliyorsunuz ve özendiriyorsunuz Üst kapak rengi cok hoşuma gitti normal kırmızıdan farklı gibi duruyor ancak nacizane tavsiyem; kapagın uzerindeki H logosu ve honda motor co yazısını ince zımpara ile gri rengine döndürmeniz olur ozaman cok daha şık olacaktır.
    Şu an sağ arka kapının temizliğini bitirdim, biraz ara verip yalıtımına başlıycam, o arada da motor kapağındaki yazıları zımparalayacağım Akşama fotoğrafları paylaşırım.

    Alıntı Erman067 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah kazasız belasız günler
    Teşekkür ederim.

    Alıntı RaiTheRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin üstad, kapı içlerine bitüselfin(piyasadaki emsal ürünlerde farklı isimler de var) uyguladıktan sonra üzerine ince ses izolasyon süngeri de uyguladım bir de pandizotun kenarlarına cam fitili çekerek kapattım; hem kapı tok kapanmaya hem ses izolasyonu sağladı kolonların ses kalitesi dahi değişti Bir de kapı açma kapama tellerinin geçtiği süngerleri yeniledim aradaki boşluğu aldım açma-kapama esnasındaki o sesi toklaştı gayet iyi oldu.Emeğine sağlık kolay gelsin tekrardan takipteyiz
    Çok iyi olmuş ben de aynı şekilde yapmıştım sol arka kapınınkileri.
    Çok teşekkür ederim bu arada akşama görüşürüz yeni fotoğraflarla

  2. #40
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klips örneği koyarsanız, çalıştığım bir firma birçok araç için klips vs üretiyor,
    Tr den tedarik edebiliriz belki.
    Ayrıca kullandığınız merdane sanat atölyelerinde de mevcut, geçen ay 12 TL sına almıştım. Maksat paylaşım olsun ebaydan kargo beklemeye gerek yok, bazen TR de olduğu halde bilinmediğinden yurtdışı tedariğine yöneliyor insanlar.

    Ayrıca kauçukların durumu cidden içler acısıymış çok yerinde bir revize olmuş.

    Farları söylemeye gerek yok sanırım

    Elinize sağlık.

    Aracınızı güzel ve kazasız günlerde kullanın.

  3. #41
    ilovevti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RaiTheRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin üstad, kapı içlerine bitüselfin(piyasadaki emsal ürünlerde farklı isimler de var) uyguladıktan sonra üzerine ince ses izolasyon süngeri de uyguladım bir de pandizotun kenarlarına cam fitili çekerek kapattım; hem kapı tok kapanmaya hem ses izolasyonu sağladı kolonların ses kalitesi dahi değişti Bir de kapı açma kapama tellerinin geçtiği süngerleri yeniledim aradaki boşluğu aldım açma-kapama esnasındaki o sesi toklaştı gayet iyi oldu.Emeğine sağlık kolay gelsin tekrardan takipteyiz
    kapı içi fotoğrafı varsa atar mısın hocam?
    Alıntı the "K" Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    50 mesaj olmadan çata pata konusu açmak yasak kardeş kuralları okumadın mı?
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    moruk boşuna çıkmıyoruz anlıyosun dimi 20 kilo 10 kilo panzot sökük zübeyir şişko yakıt var bune lan

  4. #42

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı tolga_kaan_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klips örneği koyarsanız, çalıştığım bir firma birçok araç için klips vs üretiyor,
    Tr den tedarik edebiliriz belki.
    Ayrıca kullandığınız merdane sanat atölyelerinde de mevcut, geçen ay 12 TL sına almıştım. Maksat paylaşım olsun ebaydan kargo beklemeye gerek yok, bazen TR de olduğu halde bilinmediğinden yurtdışı tedariğine yöneliyor insanlar.

    Ayrıca kauçukların durumu cidden içler acısıymış çok yerinde bir revize olmuş.

    Farları söylemeye gerek yok sanırım

    Elinize sağlık.

    Aracınızı güzel ve kazasız günlerde kullanın.

    Alıntı bjk70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık güzel olmuş

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Teşekkür ederim

    Klipsler şu şekilde:





    Boyutları da:

    Small Head Diameter: 13mm
    Large Head Diameter: 17mm
    Stem Diameter: 9mm
    Stem Length: 12mm

    Aynısından varsa çok iyi olur

    Merdaneyi de Türkiye'de araştırdım ama bulamadım ben de kargo dahil 7 dolara almıştım sanırım. Aklımda bulunsun artık bir daha ihtiyaç olursa.


    - Dün sol arka kapıyı bitirdikten sonra bugün sağ arka kapıyla devam ettim.

    Sırasıyla kapı döşemesi söküldü, kapı içleri temizlendi, yalıtım yapıldı, cam ayarları da yapılıp naylon branda ile rüzgar sesini kesmek için kapatıldı. Döşemeleri şimdi takmıyorum çünkü kapıların yalıtımı bitince araç tabanını komple sökeceğim o yüzden kirlenmesini istemiyorum.









    Temizlik aşamasından sonra yalıtıma geçtim, dünkü sol arka kapının aynısı olduğu için fotoğraf çekmedim yalıtım sırasında

    Sağ arka kapıyı bitirdikten sonra, daha önce motor üst kapağını boyamıştım. Üzerindeki honda yazısı ve amblemi de kırmızıya boyanmıştı bugün onu zımparaladım ve çok güzel uyumlu oldu kırmızı ile alüminyum rengi Daha sonra da hızımı alamadım motor bölgesinin temizliğine giriştim















    Ve en son da video

    Honda integra - Motor üst kapak yazıları - YouTube

    Yarın da ön kapılara başlıyorum..

  5. #43
    Oldschool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor yazısını nezman yapacaksınız diye merak ediyordum güzel olmuş
    OldSchool ♥71♥
    Cefiro Lover İ love my Nissan Cefiro

  6. #44

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı Oldschool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor yazısını nezman yapacaksınız diye merak ediyordum güzel olmuş
    teşekkürler.

    Ön kapıların temizliği ve yalıtımı ile devam ediyoruz
    Arka kapılara göre biraz daha fazla kablo var ama açıklıklar daha çok olduğu için temizlik ve yalıtım işi ön kapılarda daha kolay oldu. Bir de ön kapılar daha çok kirliymiş, kapının iç alt kısmı resmen kurumuş çamur tabakasıyla kaplanmış, 23 yıldır temizlendiğini hiç sanmıyorum fabrikadan sonra ilk defa ben temizledim herhalde Çıkan kir temizlik kabının dibine çökmüş ne kadar kirli olduğu anlaşılıyor.

    Sağ ön kapı:







    Temizlik sonrası mis gibi oldu







    Sol ön kapı:







    Temizlikten sonra yalıtıma geçiyoruz













    Ön kapıların da yalıtımı bittikten sonra, ses çıkarması muhtemel bölgelere sünger ve bez bant yapıştırıldı, elektik kabloları bez bant ile sarıldı, cam ayarları yapıldı ve en son da rüzgar sesini kesmek için naylon branda yapıştırıldı Böylece kapıların temizlik ve yalıtımını bitirmiş oldum.









    Temizlik ve yalıtım uygulamasına bir gün ara vereceğim, çünkü tamir edilmesi gereken sağ ön cam açma-kapama tuşu ve torpido kapağı var şimdilik, böylece ben de bir gün dinlenmiş olacağım

  7. #45
    Erman067 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    Dörtyol/Hatay
    Mesaj
    281
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Allah kaza bela vermesin

  8. #46
    cgtuzn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle işçiliğiniz için gerçekten bravo harika işler çıkarmışsınız. Motor temizleme konusunda biraz daha detay alabilir miyim.?
    Hayaller Paris, gerçekler Karaköy.

  9. #47

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Erman067 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Allah kaza bela vermesin
    Teşekkür ederim, inşallah.

    Alıntı cgtuzn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle işçiliğiniz için gerçekten bravo harika işler çıkarmışsınız. Motor temizleme konusunda biraz daha detay alabilir miyim.?
    Sağolun Tabiki biraz bahsetmem gerekirse, tazyikli su ya da hortumdan bol bol akan su kullanmadım. 2 lt'lik küçük ilaçlama pompasıyla hafif şekilde ıslattım motor bölgesini sonra kirler için ATAS Est ve ATAS Vinet kullandım. Est sıktım biraz bekledim ardında da heryere vineti köpük başlıkla köpük olarak sıktım fırça yardımıyla en dip köşelere kadar temizledim daha sonra da tekrar su püskürtüp bez yardımıyla sildim kuruladım
    Plastik kısımlara da ATAS Fasco ve ATAS Plak2r kullandım ve bu kadar

  10. #48
    BuRaK_eFe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah güzel işçilik çıkmış bu gidişle baştan aşağı yenileme yapılır
    #RenaultSport Clio-R

  11. #49

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BuRaK_eFe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah güzel işçilik çıkmış bu gidişle baştan aşağı yenileme yapılır
    Teşekkürler Motorun içi hariç, fırça ve temizlik maddelerinin değmeyeceği yer kalmayacak en sonunda Benzin deposunun içini bile temizlemeyi düşünüyorum.

    Bugün artık ilk tamirata başladım. Arabamın ön sağ cam açma-kapama tuşu camı açıyor ama kapatmıyordu, ben de tuşu söktüm yerinden ilk önce kontak spreyi ile temizledim acaba bir temassızlık vardır düşüncesiyle, taktım yine olmadı. Sonra içini açtım tuşun. Bilgisayardan da o bölümle ilgili olan tamir sayfasini yazicidan çikardım. Tuşun soket bağlantılarından nerden elektrik geçiyor hangi soket ayağı ne işi yapıyor hepsini yazmışlar. Kılavuz ve voltmetre sayesinde deneye deneye sorunun nerde olduğunu buldum



    Aşağıdaki fotoğrafta neyin nasıl olması gerektiğini işaretledim yazdım. Yazıları tam okuyamayan olursa büyük boyutlu halini gönderebilirim.

    Soldan sağa A-B-C-D-E diye numaralandırılan tuşa takılan soket. bunun tam tersi sırası ise bir aşağı şekilde görülüyor. E-D-C-B-A sıralaması ise tuşun soket ayaklarının sokete göre numaralandırılmış hali. Yani sokette A'ya karşılık tuşta E karşılık geliyor.



    Tuşun mekanizması çok basit, bir dizi birbirine değen ve değmeyen parçalardan oluşuyor. Zamanla kullandıkça içerdeki parçalar esnekliğini kaybettiği için ya da tuşa basıldığında değmesi gereken yere değmediği için görevini yapamıyor.

    Tuşun içinin fotoğrafını çekmeyi unuttum. Aynı sorunla karşılaşan arkadaşlara yardımcı olabilirim ama. Tuşun iç kısmında 2 tane, elektriği ileten parça var. Parçaları elinizle bükebiliyorsunuz. Ben deneme yanılma ile voltmetre ile devreyi tamamlayıp tamamlamadığına bakarak hassas bir şekilde ayarladım.

    Sonra da arabaya takıp denedim ve sonunda oldu Artık tuş, camı yukarı kaldırıyor

    Tuşu tamir ettikten sonra torpido kapağının bir kısmı kopmuştu, onu tamir ettim.

    İlk önce arabadan söküyoruz







    Sonra tamir bandı yardımıyla (2-3 kat iyi olur) kapağı torpidoya yapıştırıyoruz üzerine de kapağı vidaladıktan sonra kapak tamirimiz bitiyor







    Bu iki tamirattan sonra da sırada klima havalandırma ızgaralarının tamiri var

  12. #50

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool

    Bugün klima havalandırma ızgaralarının tamiri ile devam ediyoruz.

    Sol ve sağ taraftaki havalandırma ızgaraları hem yukarı aşağı hem de sola ve sağa yön verebilmek için çalışmıyorlardı. Kırık oldukları için ayrıca yolda giderken sese sebep oluyordu. Sökmeden önce piyasada aradım, yurtdışına baktım istediğim gibi bulamadım ben de bugün söktüm ve tamir işine giriştim

    Sağdaki ızgarayı sökebilmek için ilk önce torpido gözünü yerinden sökmemiz gerekiyor.
    Sonra trim remover ile ızgarayı söküyoruz tabi tırnaklarına dikkat ederek.











    Izgarayı çıkarttıktan sonra ilk önce vinet ile güzelce temizledim, sonra da baktım inceledim, sola ve sağa yön veren kanatların neden oynamadığını buldum. Meğer o kanatlar daha önce kırılmış olmalı ki japon yapıştırıcısı ile yapıştırmışlar. Japon arabalarını severim ama japon yapıştırıcısını hiç sevmem arabada Neyse yapıştırıcıyı bir şekilde çıkarmam gerekiyordu, sıcak su falan derken birazcık Atas Resinol sıktım hafif gevşer gibi oldu, sonra da maket bıçağı ile oynayarak sonunda yapıştırıcıyı sökebildim.. Ohh

    Daha sonra kırık olan pimleri nasıl tamir edebilirim diye düşünürken aklıma ince sert bakır tellerden uygun büyüklükte kesip kırık olan parçaya ısıtırak takmak geldi denedim ve oldu, hem de istediğim sağlamlıkta. Bir de bakır tel havalandırma ızgarasının kasasındaki küçük yuvasından çıkmasın kafasına göre diye de kablo yalıtımından geçirdim sıkı şekilde yerine oturttum Şimdi hem yukarı aşağıya hem de sola ve sağa hep beraber oynayabiliyor.











    Sol tarafta sürücü kısmındaki havalandırma ızgarasını sökmek için ise, ilk önce ön paneli sökmek gerekiyor. Daha sonra temizlik ve tamir işlemleri için aynı yöntem ve tekniği uyguladım.





















    Videolarda daha detaylı olarak görebillirsiniz.

    Honda integra - Klima havalandırma tamiri - 1 - YouTube

    Honda integra - Klima havalandırma tamiri - 2 - YouTube

    Bugünlük bu kadar Umarım benim gibi sorunu olan arkadaşlara yardımcı olabilirim.

    Yarın da klima tuşlarının temassızlık problemiyle ilgili tamir yapacağım Görüşmek üzere.

  13. #51
    c20let - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    2.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel ilerliyor. Takipteyim her aşamasını.

  14. #52
    cgtuzn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serdar8424 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim, inşallah.



    Sağolun Tabiki biraz bahsetmem gerekirse, tazyikli su ya da hortumdan bol bol akan su kullanmadım. 2 lt'lik küçük ilaçlama pompasıyla hafif şekilde ıslattım motor bölgesini sonra kirler için ATAS Est ve ATAS Vinet kullandım. Est sıktım biraz bekledim ardında da heryere vineti köpük başlıkla köpük olarak sıktım fırça yardımıyla en dip köşelere kadar temizledim daha sonra da tekrar su püskürtüp bez yardımıyla sildim kuruladım
    Plastik kısımlara da ATAS Fasco ve ATAS Plak2r kullandım ve bu kadar
    Serdar abi bilgi üşenmeyip ince detaya kadar bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim. Bu arada konunun takibindeyim.
    Hayaller Paris, gerçekler Karaköy.

  15. #53

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Red face

    Alıntı c20let Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel ilerliyor. Takipteyim her aşamasını.
    Teşekkür ederim Devam ediyoruz o zaman.

    Alıntı cgtuzn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serdar abi bilgi üşenmeyip ince detaya kadar bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim. Bu arada konunun takibindeyim.
    Rica ederim Bugünlük klima kontrol ünitesi ile devam ediyoruz.

    Havalandırma kanallarının tamirinden sonra, sıra geldi klima kontrol tuşlarının tamirine. Arabayı aldığım ikinci günden beri içimde ukde olan, fırsatını bulduğumda mutlaka tamir etmem gereken bir yer diye düşündüğüm klima bölgesi. ve o gün geldi Sorunumuz klima tuşlarından herhangi birine bastığımda ya ışıkları yanmıyor ya bazı tuşlara bastığımda geri atıyor yada görevini yapmıyordu.

    Klima kontrol ünitesini çıkarabilmek için öncelikle ön paneli sökmemiz gerekiyor. Sonra klima sıcak-soğuk ayar düğmesini söküyoruz sonra da kontrol ünitesini. Çıkarırken dikkat etmek gerekiyor. Çünkü vida deliklerinin olduğu kısım sanki fiber glass gibi olmuş zamanla ve fazlaca kırılgan yapıya bürünmüş.

    Klima kontrol ünitesini çıkarıp sorunun kaynağını hemen buluyoruz Meğer sorunumuz lehimlerin çatlamasından dolayı meydana geliyormuş. O kadar çok çatlamış ki büyüteçle bile bakmama gerek kalmadı.





    Kırmızı ile işaretli alanlardaki lehimlerin tümünü yeniledim.







    Lehimleri yaptıktan sonra temassızlık problemini gidermiş oldum. Ama bir sorun daha vardı. Tuşların bazılarına bastığımda geri atıyordu ya da basılmıyordu.

    Şimdi de o sorunu çözüyoruz













    En önemli iki sorunu hallettikten sonra da klima kontrol ünitesindeki aydınlatmaların çalışmadığını hatırlıyorum bir kaç denemeden sonra da çalışmadığını gördüm, aşağıdaki fotoğraflarda kırmızıyla işaretli olan 1 ve 2 bölgelerini aydınlatan 3-4 ile işaretlediğim yere takılı olan patlak sarı ampulleri beyaz led olan ampüllerle değiştirdim





    Sonra da klima tuşlarına basıldığında yanan ampülleri kontrol ettim hepsi sağlam çıktı o yüzden onlara dokunmadım



    Klima kontrol ünitesini tekrar toparladım ve montaj için hazır hale getirdim Arabayı komple toparlamaya başladığımda klima tuşlarının çalıştığına dair video ve fotoğraf çekeceğim.

    Şimdilik bu kadar

    Lehim çatlaklarıyla ve kontrol ünitesinin sökülmesiyle ilgili kısa bir video ile başbaşa bırakıyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=CgYSH-6u93c

    http://www.youtube.com/watch?v=TX4hTgF8LY8

  16. #54
    MCC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kolay gelsin anlatımınız çok güzel ilerde ihitiyacım olur diyerek yaptığınız işleri dikkatlice takip ediyorum

  17. #55

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Uşak
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin anlatımınız çok güzel ilerde ihitiyacım olur diyerek yaptığınız işleri dikkatlice takip ediyorum
    Teşekkürler

    Klima düğmelerinin tamirinden sonra artık arabanın içine yalıtıma başlıyorum

    Kapıların yalıtımını geçen günlerde halletmiştik. Şimdi de yavaş yavaş içeriye doğru giriyoruz.

    Öncelikle bagajdan başlıyorum, bagaj döşemelerini söküp, hem döşemelerini hem de bagaj içini temizliyorum sonra da yalıtıma başlıyorum

    Bagaj döşemelerinin temizlenmesi:

    http://www.youtube.com/watch?v=dZLlDZsG59Q

    http://www.youtube.com/watch?v=CaQ5oaJsAPk

    Döşemeleri temizledikten sonra kurumaya bırakıyoruz Sıra geldi bagaj içinin temizlenmesi. Temizleme için Atas EST, Atas Vinet ve temizlik fırçaları ve bezler kullandım.

    Temizliğe başlamadan önce bagajdaki su çıkış tapalarını yerinden söktüm, temizlik esnasında tazyikli su kullandım





























    Temizlik esnasında da kısa bir video çektim

    http://www.youtube.com/watch?v=RD_f4zHDPik

    Bugünlük bu kadar. Yarın bagaj içinin yalıtımına başlıyorum

    Bu arada akşam da bagaj döşemelerini tutan plastik kısımları karbon fiber folyo ile kaplayacağım bakalım nasıl olacak Görüşmek üzere.

  18. #56
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    El yatkın olunca ortaya ne kadar güzel işler çıkıyor, ellerinize sağlık, takibe devam.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  19. #57
    MehmetOrkun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay vay, harika işler çıkmış burada, zevkle okuyorum . kolay gelsin.
    RollaFx Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon,Stop ve Reflektör <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far <--> Anatomik Spoiler <--> Pioneer Müzik Sistemi-etna81.blogspot.com.tr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •