Çok çok güzel çalışmalar. Keşke benimde imkanım ortamım olsa bende incik cıncık uğraşsam aracımla dedirtecek cinsten olmuş.
Çok çok güzel çalışmalar. Keşke benimde imkanım ortamım olsa bende incik cıncık uğraşsam aracımla dedirtecek cinsten olmuş.
-_-_-_-
Dün forumda gezerken aklıma gelmiştiniz. Sonucu ne oldu diye? Hala bitmemesine rağmen yaptığınız gelişmeler mükkemmel ötesi olmuş. Bitmiş halinin fabrikadan çıktığından daha şık olucağı kanısındayım. Maşallah şimdiden emeğinize cebinize sağlık.
Maşallah aracınıza çok özeniyorsunuz, Allah içinize sindirsin beğenerek izliyoruz.
Arka amortisör kulelerini görünce aklıma BMW oem reinforcement plate'ler geldi. Araç M3 olup siz de bu kadar özenince belki takmak istersiniz diye düşündüm.
Parça No: 51 71 8 413 359 fotoğrafta da gözüküyor zaten.
Single components for rear spring strut | BMW Z3 E36 Z3 M3.2 S52 USA
Fotoğraftakiler amortisör kulesine üstten montaj yapılarak olası çatlamalara vb şeylere karşı direnç oluşturuyor, ha çok gerekli mi bilmem, ben severim böyle şeyleri![]()
Teşekkür ederim. Benim çocukluk hayalimdi bir arabayı bu şekilde toparlamak. İnşallah birgün sizede nasip olur.
Eywallah üstad çok yardımcı oldun. Aslında derdim suyun ne kadar azaldığını bilmemek. Yani sadece radyatörün içindeki su kadar azaldı. En mantıklısı şimdilik çalıştırıp sonra tüm suyu boşaltıp tekrar değiştirmek olacak sanırım.
Teşekkür ederim.
Teşekkürler. Kemer mekanizmalarını söküp götürdüm sadece değişimine 350 tl istediler. İşçilikleride gayet temizdi. Tavsiye ederim.
Nedense bende aynı düşünüyorumAracı sürmektense söküp parçalamak daha eğlenceli geliyor. Gerçi havalar ısındı birazcık gezmekte fena olmayacak gbi
![]()
Teşekkürler. İnşallah bir gün size de nasip olur.
Öneri için teşekkürler. Araçta xyz coilover var. Bu parçanın çapı kurtarırsa kesinlikle alıp takarım.
Ne sıfırlaması hacı. Söküp silip takıyoz işte![]()
>
Yardımcı olabildiysek ne mutlu abi.Eywallah üstad çok yardımcı oldun. Aslında derdim suyun ne kadar azaldığını bilmemek. Yani sadece radyatörün içindeki su kadar azaldı. En mantıklısı şimdilik çalıştırıp sonra tüm suyu boşaltıp tekrar değiştirmek olacak sanırım.
Bence antifriz konusunda en temizi, şimdilik idareten doldurup, müsait vaktinde tamamiyle boşaltıp 50/50 su/antifriz oranıyla yeniden doldurman olacaktır.
emeğinizze sağlık çok güzel geliyor bu tarz konuları okumak onca işin arasında resim çekmek te ayrı.![]()
HERKES KAZANDIĞI KARŞISINDA REHİNDİR
Uzun bir aradan sonra boş kalınca yaptıklarımı basitçe bir vidyoda topladım.
Araç şuanda bitmeye yaklaştı fakat zaman budukça parça parça paylaşım yapıcam.
Buyrun bu videomuz.
Keşke ilk fotoğraf Arif'le başlamasaydı amcam![]()
İyi ki ben almamışım, uğraşmazdım böyle piç ederdim güzelim arabayıArtık Barış'a kısmetmiş
![]()
![]()
iki üç ay boyunca kapalı otoparkta iç mekanını tamamen söküp temizledim. Çıkan onca fazla kablo ve söktüğüm eski alarmın motor blokajlı olup olmadığını bilmeyişim araç çalışacakmı acaba korkularımıda iyice şiddetlendirdiAkü ile olan sorunu hallettikten sonra nihayet tek marşta aracı sorunsuz sıkıntısız çalıştırdım ve yollara düştüm.
Her E36 sevdalısı gibi bendede yavaş yavaş parçasayısı artmaya başladı.
Bagaj ufak görünsede baya malzeme alıyormuş
Efendi efendi kullanınca az yakıyo
Dış mekanda birkaç kare
Bir gün boş durup hemen başladım aksiyona.
Kaput keçemiz biraz eskimiş gibiydi önce onu söktüm.
Far motorlarından garip garip sesler geliyodu. Onlarada bir bakalım dedim.
Meğer fişler gayet emanet vaziyette duruyorlarmış. Hemen uçları sıyırıp lehim + makaronla sabitledim.Motorları açıp içlerini kontrol ettim pırıl pırıllar ama onların fotoğrafını çekmemişim.
Benzin depo kapağımızın içi bolca deniz kumu ve benzeri malzemelerden nasibini almış. Lastiğide yoktu. Onlarada el atıp temizledim ve lastiğini alınacaklar listesine ekledim. O bölgeleri incelerken arka davlumbazında olmadığını farkettim. Servis manuelini incelediğimde orda birşeylerin daha eksik olduğunu farkettim. Olmayan parça benzin genleşme deposuydu. Onuda alınacaklar listesine ekledik.
Ön cam fiskiyeleri yerinden çıkıyordu. Nede olsa hepsi aynıdır diye iki tane satın almıştım ama durum öyle değilmiş. Benimkiler ısıtıcılı versiyonmuş. Buarada ısıtıcılı olanların tanesi 120 tl. Biraz inceledikten sonra benim aldıklarımın kalıplarıyla ısıtıcılı olanların aynı olduklarını farkettim. Aldıklarımı söküp ısıtıcılarını diğerlerine taktım. Hoş hava sıfırın altındayken m3 ü sokağa çıkartmak ne kadar mantıklı olur bilmem ama olsun. Orjnal orjinaldir
Kalan tek tük işlemleri bitirdikten sonra Barış kardeşimin tavsiyesiyle Maslak BMW Teknik Servis'e gittim.
Ön takımda değişmesi gereken 4-5 parça vardı bunların dışında devridaim pompasının bilyası biraz oynak durumdaydı onada bir baktırmak için uğradım.
Ekrem usta saolsun çok ilgilendi. Güzel bir parça listesi yaptık ve 1 gün sonraya randevulaştık. Bende buarada listedeki parçaları toplamaya başladım.
![]()
ekrem usta cok sever e36 ları
masallah gecen süre boyunca cok güzel işler halletmişsiniz kolay gelsin.
o camurluk sinyallerini ters takanlara bayılıyorum sag solun; sol da sagın
parca listesine eski tip bıyık sacını da eklediniz dimi?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)