User Tag List

Sayfa 66/68 İlkİlk ... 16566465666768 SonSon
1290 sonuçtan 1.236 ile 1.254 arası

Konu: Otomobiller & DIY

  1. #1236
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dün arabayı servise bıraktım, 2 tane güncelleme vardı 1 tanesi motor 1 tanesi de sürücü airbag işlemi.

    Motor ile ilgili yazılım kısmını yapmayın dedim, yapmamışlar sağolsunlar.

    Airbag ile ilgili olanıda "araçta farklı direksiyon takılı" diye yapmadılar. (Rline Direksiyon var)

    Konu aracın orjinal direksiyon airbag'i ile ilgiliymiş, boşuna git gel yaptık

    @livaneli bu arada ben vakum kaçırıyor demiştim ya, catchcan'i takarken baktım kaçırmıyormuş sadece hafif bir tozlanma olmuş üzerinde, sevindirdi.
    Konu KÖROĞLU tarafından (25-03-2025 Saat 08:45 ) değiştirilmiştir.

  2. #1237

    Üyelik
    Jul 2021
    Yaş
    42
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    23.03.2025 de Tekirdağ uçmakdere yaptık güzel bi gazladık stres attık dolaştık iftar yaptık geldik. 1 gün için 700+ km lik uzun bir road trip olsa da çok keyifliydi.

    Uçmakdere yolları çok güzel, viraj dönmeyi seven adam için müthiş bir yer. Ama dikkatli olmakda lazım tabi, 5 metre arabayla 208 ve 205 kadar dönemesek de cc yi ilk defa bu kadar zorladığım bir gün oldu.

    Yol tutuşunun özellikle lastikler ısındıktan sonra beklediğimden daha iyi olduğunu fark ettim. SOğuk lastikle yoncalarda arkadan kopan arabayı dün sağa sola yatırdım ama kopmadı.
    Uçmakdere yolundaki asfalt kalitesi çok iyiydi en son gittiğimde. Şehirçinde belediyelerin döktüğü buz pisti kıvamındaki dandik agregalı asfalt ile kıyas götürmez. Vasat lastikler bile ısınınca iş görüyor düzgün yollarda.

    Çoğu arabacı bilmez ama motosiklet kullananlar asfaltın görüntüsünden, renginden az çok anlarlar ne olduğunu.

  3. #1238
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KayaAta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uçmakdere yolundaki asfalt kalitesi çok iyiydi en son gittiğimde. Şehirçinde belediyelerin döktüğü buz pisti kıvamındaki dandik agregalı asfalt ile kıyas götürmez. Vasat lastikler bile ısınınca iş görüyor düzgün yollarda.

    Çoğu arabacı bilmez ama motosiklet kullananlar asfaltın görüntüsünden, renginden az çok anlarlar ne olduğunu.
    Asfalt kalitesinden çok anlamam açıkçası, ama şehir içindekine göre tutuş net çok daha iyiydi. Çok eğlenceli sürüş yaptık.

    Bu tür sürüş seven herkes denemeli. Yolda da oldukça motorlu gördük, yazın çok daha fazla oluyordur eminim.

  4. #1239
    Year One - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    mnh
    Mesaj
    358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uçmakdere yollarında 2001 de çok fena anılarım var. yanlışlılla o yola girmiştik. asfalt ne demek. eşşeğin açtığı patika gibi bir yoldu. bir tarafı uçurum. 3 saat boyunca 2. vştese aracı atamadık. öyle taşlı ve bozuk bir yolki normal gidilemiyordu. gece saatlerinde elde harita (o zamanlar navi mi var) bilmeden daldık. geri de dönemedik. aracı çevirecek genişlikte bir yol değil tekirdağa indiğimizde araç toprak rengiydi. inanılmaz korkutucuydu.

  5. #1240
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Year One Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uçmakdere yollarında 2001 de çok fena anılarım var. yanlışlılla o yola girmiştik. asfalt ne demek. eşşeğin açtığı patika gibi bir yoldu. bir tarafı uçurum. 3 saat boyunca 2. vştese aracı atamadık. öyle taşlı ve bozuk bir yolki normal gidilemiyordu. gece saatlerinde elde harita (o zamanlar navi mi var) bilmeden daldık. geri de dönemedik. aracı çevirecek genişlikte bir yol değil tekirdağa indiğimizde araç toprak rengiydi. inanılmaz korkutucuydu.
    Ben ilk defa gittim, çok güzel yapmışlar, köy içi gibi olan yerler çok iyi olmasa da, bariyerler ve yol (hala dar) gerçekten iyiydi.

  6. #1241
    Year One - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    mnh
    Mesaj
    358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben ilk defa gittim, çok güzel yapmışlar, köy içi gibi olan yerler çok iyi olmasa da, bariyerler ve yol (hala dar) gerçekten iyiydi.
    bende son zamanlarda gitmedim. ancak o yıllarda tek aracın zor geçebileceği, yol üstünde büyük kayaların üzerlerinden geçtiğiniz tozlu topraklı, karşıdan gelen araç için uçuruma iyice yanaşıp yol verilebilecek nitelikteydi. yolun bozukluğundan sadece 1. viteste gidilmesine olanak vardı. gece vakti haliyle böyle yolda yol aydınlatma direği de olmadığından, sadece halojen far ile sanki hindistanda uçurumlu dağlarda gezmek gibiydi hayatımda unutamayacağım 3 saatlik bir yol macerası denilene göre yol motorlarına çok iyi bir rotaymış çok keyfli olduğu aşikar o virajlı yollarda

  7. #1242
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel arızaları çözdüğüm bir gün oldu. Neler yaptık anlatalım.

    Arabayı aldığımda park sensörleri çalışmıyordu. Sensörler TR de çok saçma rakamlar olunca aliexpres den 1 adet fiyatına 4 adet aldım.

    vag com da gelince arıza okutup arka sağ orta sensörün arızalı olduğunu gördüm. Bunun için tampon ineceğinden uzun boş vakit ve iyi bir hava gerekliydi.

    Bu gün bu iki kısıtı da denk getirince indim tamponu söktüm. Tamponu sökerken tesadüfen çukura girdiğimde duyduğım şıngırtı sesinin kaynağını da buldum.

    Arka tamponu sökmek için stop altında 2 şer tane torx cıvata var onları almak lazım. Çamurluk içinde ve tampon altında da torx cıvatalar var. Toplam 10 civarı sökünce tampon dışarı geliyor.

    Stoplar için de 17mm anahtar gerekli.




    Şıngır şıngır yapıp beni deli eden malzeme bu. Sabitledim biraz büktüm artık hareket etmiyor, susturucuya da çarpmıyor.




    Amortisör bakımı yaparken arka sağ tarafa yalıtım uygulamıştım, hazır söktüm sol tarafa da uygulama yaptım.



    Aracın iç kısımlarında hasar olmadığını gördüm bu temizlik esnasında. Keza tamponu da sökünce arka panel vs temiz, tamponda bir onarım görmemiş.






    Arka tamponu toplayıp vagcomdan arız silince ön sensör de hata çıktı. Onu yapmak için komple tesisatını dışarı almam gerekti.

    Aracın korna sesi yetersizdi, uzun zaman önce aldığım kornayı da takmış oldum.

    Tek korna soket ile takılabiliyordu ama ses yeterli gelmediği için 2. kornayı da ek yaparak monte ettim.



    Bir sonraki yağ bakımında karteri vs dıştan temizleyeceğim.



    Daha düzgün bir işçilik yapılsa iyiymiş ama klasik dola bırak bantla.



    Yeni kornayı salyangıoz ağızları öne doğru bakacak şekilde konumlandırmaya gayret ettim.



    Sokette ek vardı ben söküp revize ettim daha sağlam bir şekilde çalışacak şimdi.



    Sonra ön park sensörü sinyal iat ve sisleri içeren tesisatı dışarı aldım. Daha önce oldukça ellenmiş, her koptuğu yerden ek yapılıp devam edilmiş.




    Manasız işlerden kesitler.




    Sensörlerden bir tanesinde 3 farklı yerden ek çıktı.Ben tek ek olacak şekilde revize ettim. Kenarda duran blendajlı kablo bu iş için güzel fayda sağladı.



    Bu yazacağım bilgi kiritik, eğer böyle bir onarım yapacak olursanız fayda sağlar.

    Park sensör soketi motor içinden ayrılabiliyor, toplam 6 kablo.
    Kırmızı-beyaz kablo (+)
    Kahverengi kablo (-)

    mor-beyaz / mavi beyaz / kahverengi beyaz / kırmızı beyaz (bunu yanlış hatırlıyor olabilirim) sensör sinyal kabloları.

    Sensöre 3 kablo giriyor 1. pin (+) 2. pin sinyal 3. pin (-) şeklinde.

    Multimetre ile şase kontrolü yaparak kopuk kabloyu tespit ettim. Zaten ön sağ sensör yani sokete en uzak olan hataya düşüyordu.
    Kabloyu geriye doğru tesisat içinden çıkardım. Aşağıda göreceğiniz yerden koptuğunu gördüm. Yapılan iş zaten çöp.



    Kırmızıyı kurtarırken azıcık tutunan mavi de koptu gitti.



    Düzeltiyoruz.



    Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra (toplam 12 kablo kontrol ediliyor her soket 3 kablo) toplmadan önce bi test etmek amacıyla arabaya bağladım. Çalıştığını gördükten sonra güzelce bez bantla sardım. Elimde yarıklı spiral hortum yoktu, olsaydı onunla izole edecektim. Plansız bir güne denk geldiği için bu onarım böyle ilerledim. Ama kablo demetini su almayacak şekilde tampon arkasında yerlerden geçirerek uzun süreli garantiye aldım.



    Ve mutlu son Ön / arka çalışan park sensörlerimiz.






    Araba ilanda hızlı bir araca geçiş için, eğer 10 gün içinde satılmazsa ilan süresi bitiyor akabinde iç yalıtım ve ses sitemini montaja başlıyorum.

    Eksik olarak sön sol cam dış kapı kolunu hafif çekince 1 parmak inmesi gerekirken inmiyor, vagcom dan baktım hata var ona bakıcaz.

    Direksiyon ses kısma tuşu çalışmıyor bir de ona bakacağım. Umarım kendim çözebileceğim şeylerdir.
    Konu KÖROĞLU tarafından (29-03-2025 Saat 19:10 ) değiştirilmiştir.

  8. #1243
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.869
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ellerine sağlık başkanım.
    Kablolara bakılırsa yine bir takım ustamsı şeylerin elinden geçmiş araç ama bahtı güzelmişki şu an senin elinde.

    Cam kapatma olayı için önce bir sıfırlama dene istersen. Sistemsel bir arıza yoksa çözülme ihtimali çok yüksek.
    Direksiyondaki ses olayı içinde sanırım araçta after market double var. Onların menülerinde direksiyon kumandası uyarlama bölümü var. Belki ordan kaynaklı olabilir.
    Hanımın golf te sorun öyle çözülmüştü.

  9. #1244
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı deeperblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ellerine sağlık başkanım.
    Kablolara bakılırsa yine bir takım ustamsı şeylerin elinden geçmiş araç ama bahtı güzelmişki şu an senin elinde.

    Cam kapatma olayı için önce bir sıfırlama dene istersen. Sistemsel bir arıza yoksa çözülme ihtimali çok yüksek.
    Direksiyondaki ses olayı içinde sanırım araçta after market double var. Onların menülerinde direksiyon kumandası uyarlama bölümü var. Belki ordan kaynaklı olabilir.
    Hanımın golf te sorun öyle çözülmüştü.
    Genel olarak kurcalamamış araba ama önden ufak tefek sök tak işleri olunca toplarken düzgün iş yapmamışlar.

    Vagcom da kapı sensörü hatası veriyor, log aldım pc de kaldı görseli,

    Ses konusu şöyle, tuşun aşırı kullanımı kaynaklı muhtemelen, artırma ve şarkı ileri geri sarma fonksiyonları çalışıyor.

  10. #1245
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.807
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emeklerine sağlık abi. Bundan sonraki arabalarımda kesinlikle tesisatını bir dışarı alıp veya mümkünse almadan, soket / bağlantı / sigorta vs herşeyini kontrol ve revize etmeden binmeyeceğim. Bekliyoruz ki herşey yerli yerinde olsun, insan kalitesi bozulduğu için iş kalitesi de haliyle bozuk. İşleri bir bir halledince iç ferahlatıyor
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #1246
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emeklerine sağlık abi. Bundan sonraki arabalarımda kesinlikle tesisatını bir dışarı alıp veya mümkünse almadan, soket / bağlantı / sigorta vs herşeyini kontrol ve revize etmeden binmeyeceğim. Bekliyoruz ki herşey yerli yerinde olsun, insan kalitesi bozulduğu için iş kalitesi de haliyle bozuk. İşleri bir bir halledince iç ferahlatıyor
    Benim en büyük sorunum "hallederim diyerek" eksikleri görmemek. Ama bundan sonra tam tersi bir tutum sergileyeceğim bu konuda. Zira insan kalitesi yerlerde. Bu arabaya eksper yaptırdığım yerde dükkan sahibi ile özellikle konuştum park sensörleri çalışıyor mu diye, "hepsi çalışıyor" cevabını aldım Sorsan süspansiyon sorunsuzdu. Arka sol amortisör patlak çıktı.

    Tamam 15 yaşında araba sağında solunda illa eksiği olur ama özellikle sorduğum şeylerin çalışıyor denmesi çok can sıkıcı. Bundan sonra kendimce sınır belirledim maksimum 350 km lik bir çevreden araç bakacağım. Hep söylerim alırken de satarkende sıfır kondüsyon bekleyen bayiden alsın. Ama ne bileyim şimdi ben bu aracı satıyorum direksiyon ses kısma tuşu çalışmıyor, bunu söylerim yani alacak adama. Kapı içlerinde manasız paslanmalar var fotolarını çektim gelecke hafta sonu onarımını yapacağım, bunu söylerim mesela.

    Artık hem parça hem sanayi de iş yaptırma maliyetleri yorucu boyutlara ulaştığından daha dikkatli olmakta ıncık cıncık bakmakta fayda var.

    Neyse çok mızmızlanacak bir şey yok araba netice de metal parçası Keyfimizi alıp devam edelim.

    Arabayı ilk aldığım zamanlarda aldığım ayak aydınlatma vardı, bayram boşluğu olunca dedim şunu da takayım.

    Bu parça sökülebildiği için bütün bağlantıları bunun üzerinde yaptım. Sökmek gerekirse 1 soket çıkarıp kenara alabileceğiz





    Orj aydınlatma yuvası üzerine IR alıcıyı koydum.





    Arabayı da temizleyemedik foto kötü çıktı, aydınlatması gayet güzel oldu. Normalde bu icat 4 lokasyon için, ben 2+2 şeklinde öne bağladığım için aydınlatma haliyle fazla oldu.



    Sonra can sıkan kısma geldik. Fitil altında kabarma vardı, dedim şu fitilleri sökeyim. Söktüm ama altından çıkan manzara hoş olmadı.

    Daha önce baktığım bir cc de de bu durum vardı, buna ne sebep oluyor bilen varsa bi yazsın öğrenelim.

    ön kapılarda daha çok olmakla beraber arka kapılarda da ufak kabarmalar var. Matkap ucu tel fırça ile buraları pastan arındırdım.

    Bayram dolayısıyla her yer kapalı, ilk fırsatta antipas astar + araç renginde boya alıp havanın sıcak olduğu bir gün de bu kısımları onaracağım. Ufak bir macun işlemi de yapabilirim satıhı düzeltmek adına.

    Antipas astar uygulaması sonrası ömrü uzayacaktır diye düşünüyorum.



    Burasıda sağ kapı içi.



    Böyle böyle iyileştirerek gidecek gibi duruyoruz

  12. #1247
    mimarsertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Munih
    Mesaj
    804
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VW grubunda ciddi paslanma problemi var. Almanya´da 10 yas üzeri VW´lerin 50%´sinin arka bagaj kapagi cürük, genelde VW logosunun etrafindan basliyor.

  13. #1248
    mimarsertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Munih
    Mesaj
    804
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simdi biraz baktim. CC´lerin kapi icleri bilinen bir probleme benziyor. Google ceviri ile bu siteye bakabilirsin.

    ROST ** " CC " / Aufruf an alle CC Fahrer ! ! !

  14. #1249
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline emeğine sağlık ama madem satacaksın kapı içlerine dokunma derim.Zira kapı içi boya macun işlemi satarken işlemli gözükecek ve bilmeyen birinin aklını bulandırabilir derim.

  15. #1250
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mimarsertac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VW grubunda ciddi paslanma problemi var. Almanya´da 10 yas üzeri VW´lerin 50%´sinin arka bagaj kapagi cürük, genelde VW logosunun etrafindan basliyor.
    Alıntı mimarsertac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Simdi biraz baktim. CC´lerin kapi icleri bilinen bir probleme benziyor. Google ceviri ile bu siteye bakabilirsin.

    ROST ** " CC " / Aufruf an alle CC Fahrer ! ! !
    Kapı haricinde bir yerde bu denli bir sorun görmedim.. Burası içinde kapı fitile baskı uyguluyor gibi anlam veremediğim bir önerme sunumuşlar.

    Netice de epoxy macun + antipas astar + araç rengi boya ile olabildiğince korumaya alacağım.

    Rust on doors behind moldings... | VW Vortex - Volkswagen Forum

    Şunun durumu çok vahimmiş, bizimki yine iyi

  16. #1251
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline emeğine sağlık ama madem satacaksın kapı içlerine dokunma derim.Zira kapı içi boya macun işlemi satarken işlemli gözükecek ve bilmeyen birinin aklını bulandırabilir derim.
    O kısım da var ama en azından detaylı görsel olacağı için alıcı açısından çok sorun olmayabilir gibi geliyor. Foto tarihleri vs yeni olacak. Böyle binmek çok içime sinmeyecek açıkçası. Kapıyı açınca görünen kısım beni mutsuz edecek her seferinde.

    Ha bir de aracın bana maliyeti ile satış fiyatı arsındaki fark oldukça fazla bu açıdan da açıkçası satılmazsa işime gelecek. O yüzden düzgün bir onarım plan dahilinde.
    Konu KÖROĞLU tarafından (02-04-2025 Saat 08:51 ) değiştirilmiştir.

  17. #1252
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vallaha şaşırdım çürüklere,

    delik olan kısımlara mutlaka sarı kaynak veya birşeylerle kapat mutlaka,
    macunla delikleri kapatırsan olmaz.

  18. #1253
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallaha şaşırdım çürüklere,

    delik olan kısımlara mutlaka sarı kaynak veya birşeylerle kapat mutlaka,
    macunla delikleri kapatırsan olmaz.
    2 öneri geldi 2 side mevcut deneyeceğim. 1. si lehim eritmek üzerine. 2. si metal epoxy macun.

    Baktım ilanlara kapı içini çeken araçlarda var bu durum, bize özel değil gibi duruyor. Yaptığımda neticeyi paylaşırım buradan.

  19. #1254
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 öneri geldi 2 side mevcut deneyeceğim. 1. si lehim eritmek üzerine. 2. si metal epoxy macun.

    Baktım ilanlara kapı içini çeken araçlarda var bu durum, bize özel değil gibi duruyor. Yaptığımda neticeyi paylaşırım buradan.
    Yine de dokunmama taraftarıyım.Zira mesela Bende Golf 7 var ikinci sahibiyim Bagaj kapağında ayar mevcutmuş.Bu durum genellikle fabrika çıkışında olabiliyor genel bir durummuş.
    Ama işini bilmeyen eksperler bunu söktak yazıp (Muhtemelen değişen )deyip alıcının aklını bulandırıyorken kapı içindeki boya işlemi seni ve senden sonraki kullanıcıyı satımda zorlayabilir.

    Bahsini ettiğim ayar işlemi videosu:
    https://www.youtube.com/watch?v=2sRB9mpJqSs

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •