User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: BMW E30 3.16i 1990

  1. #1
    anilatasy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BMW E30 3.16i 1990

    Merhabalar, yıllardır foruma kendi aracımın konusunu açıp fikirler almak için hayal kurardım. O gün bu gün gibi hissediyorum
    Toparlanması için yoğun uğraş geretirecek ve belki ancak bir yere kadar toplanabileceğimiz aracımız; kendi için çok derin bir maziye sahip olmasada hayallerim için çok derin bir maziye sahiptir.
    15 Yıl önce; Şamazda, İvedikte, Hipodrom yarışlarında peşlerinde koşuşturduğum E30'lar yıllarca hayallerimi süsledi. Hep sahip olacağım günün hayalini kurdum.

    2025 yılı ortalarında sanki maddi olarak çok kolaymış gibi motor hobimin yanına birde araç toplama hobisi ekleme niyetine girdim. Önce eski aracımız olan Ford Taunus 20m araştırdım ancak yürümeye bile mecali olmayan arabalara 300-400 bin TL vermek ciddi duygusal yaralar açacaktı bende. Buna nazaran önce 400-500 bandında bir E30 arayışına girdim ancak baktığım araçlar hep dağınık, çok para harcayacağım araçlardı. Hal böyle olunca böyle bir ölü yatırım yapmak istemedim. Derken önüme 04.09.2025 tarihinde sarı sitede bir E30 ilanı düştü. Fiyatı hurda parasına çok yakın 1990 model, m2 body kit, m1 direksiyon, bbs jantlı, sunrooflu, 4 kapı bir Estoril Blue E30 görünce hemen içimi bir alev sardı. Zaten toplamaya, garajda uğraşmaya alacağım için eksiklerini görmezden geldim.

    04.09.2025 günü gece saat 23:00 civarında araca bakmaya Ankara Sitelere gittik; içi dışı bitik, motoru berbat çalışan, dışı komple macun patlağı ve her parçası ya eksik ya kırık mavi boncuk bizi karşıladı. Kapalı bir egzozcunun kanalına yanaştırdık; ön şase podye panel, kuleler, arka panel işlemsiz, ön alt, arka bagaj havuzu, arka ve orta alt taraf çürüksüzdü. Sadece ön sağ sol tekerlerin arkasında çürüme vardı buralar zaten kronik diyerek kabullendik. Son olarak araç çençmi diye kontrol ettik ve orjinal çıkınca el sıkışık sabah görüşmek üzere hayırlaştık.


    04.09.2025 - 23:00

    Tabiki gece heyecanla hiçbir detaya takılmadım. Eve gelince de uyku tutmayınca gece biraz sorgulama ve araştırma yaptım. Araçla ilgili herhangi bir tramer kaydı yok. Aracın trafiğe çıkışı 2002 olarak görünüyor, gümrük girişli olabilir bu kısmı bilemiyorum. 2 adet muayne kaydı mevcut, 02.07.2025'de 161.680 km'de İzmirde 35AG8479 plakası ile muayneye girmiş. Sonrasında uzun bir süre muayneye girmemiş ve son olarak 26.10.2023'de 291.839 km'de 06DTB506 plakası ile Ankara'da muaynesi yaptırılmış. Aradaki yıllar kayıp İnternette bir yabancı arşiv formunda 2024 Mayıs ayında 400.000km'de (afaki yazılmış gibi) sarı siteden ilana girmiş bir ara. Başka bir kaydını maalesef bulamadım.


    05.09.2025 - 10:50

    Ertesi gün sabah notrede buluştuk ve anlaştığımız gibi aracı teslim aldık. Üzerine hiçbir borç vs olmadığı için hızlıca işi hallettik. Hemen yağını suyunu kontrol edip ilk benzinimizi alıp şirkete döndüm mavi boncukla. 50 km kısa bir çevreyolu turu yaptık. İlk izlenimlerim yağı ve antifirizi yeni, bir hararet ve su eksiltmesi gözlemlemedim. Ön takımında ufak tefek eksikler var ancak gidişi düzgün gezinme yapmıyor. Motorunda hava filtresi yok, yani hiç yok. Ne kutu ne filtre, direk hava akışmetre açık bu sebeple çok dengesiz bir çalışması var ve inanılmaz yakıt sarfiyatı var. Aracın içi çok dağınık ve eksikler var, sunroof sabitlenmiş mekanizması var bakacağım ona. Dışında inanılmaz macun ve macun çatlağı var.


    05.09.2025 - 12:30

    Fabrikaya gelince tabiki bizim ekibin ilgi odağı oldu. Patronumda bir adet 89 model 3.16i E30 var. Tabi o boyasız hatasız M52 swaplı kız gibi Ekipten bir abimiz E30 hastası olduğu için ben dahil herkesi geriye itip arabayı eline aldı. 15 dakika içinde koltukları ve bagaj havuzunu boşalttı. Aracı dış+bagaj havuzu olacak şekilde iyice fırçaladı ve güzelce yıkayıp sildi. Deri koltuklarıda güzelce köpükleyip sildiğini gördüm. Bagaj halılarına da bol fırça ve tazikli su ile tekrar hayat verdi.


    05.09.2025 - 13:30

    Bu sırada ben tabiki işlerime döndüm, dışını kurulayıp parçaların kuruması için aracı güneşe çekmişler. Daha sonra aşağı indiğimde bagajda duran sol far, sol sis, torpido, ayna iç kapakları gibi parçalar araca montajlanmıştı. Sağolsun ekipteki abimiz aracı binilebilir bir hale getirmişti ilk aldığımıza nazaran.


    05.09.2025 - 19:00

    Mesai bitimi sonrası aracı evimizin garajına getirme mutluluğu. Sonunda 15 yıllık hayal, evin garajında bir E30. Nasıl olduğu, ne olacağı önemli olmayan.
    Skoda Octavia 1.6 Glx A4 2000
    Skoda Fabia 1.4 6Y 2001
    Chevrolet Cruze 1.6 WTCC Edition 2012
    BMW 3.16i E30 1990
    BMW F800GS 0K51 2025

  2. #2
    anilatasy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu soğutmadan yapılan işlemlere devam edelim.


    07.09.2025 - 20:30

    Haftasonu işlerinin yoğunluğundan araca vakit ayıramamıştım. Cumartesi günü orjinal, hatasız, tüm civata ve sekmanları üzerinde bir filtre kutusu bulup aldım, geçerken de uğrayıp sanayiden hava filtresini temin ettim. Pazar akşamı sodamı alıp garaja indim, filtreyi takacağım yeri ve çevresini toparladım. Takınca tekrar sökmemek için filtrenin geldiği tüm aksamı güzelce temizledim ve kirden arındırdım. Diğer taraflar daha sonra komple temizlenecek. Elimde orjinal BMW civataları vardı, burası için onlardan kullandım ve güzelce toparladım. Araç ilk çalıştırmada stop etti sonrasında çok zorlandı ancak hafızaya arıza kaydı aldığını düşündüm ve aküyü söktüm. Bir süre bekledikten sonra tekrar topladım ve çalıştırdım. Araç olması gerektiği gibi hiçbir sarsıntı ve aksama olmadan saat gibi çalıştı. İlk hedefim elektrik tesisatını ve fazla kabloları ayıklamak olacak, bunun için bir inceleme yaptım ve sonra günü kapattık.

    Hafta içi iş yoğunluğu sebebiyle araca ilave birşeyler yapamadık maalesef. Sadece internetten parça araştırması yapabildik. Bozuk olduğunu düşündüğüm gösterge dişlilerini temin ettim. Elinde toplu ıvır zıvır E30 parçası olan bir arkadaş ile sözleştik. Cumartesi sabah saat 08:30'da gözüme uyku girmedi, direk arkadaşın yanına gidip malzemeleri aldım. Aracın silecek kolları eksikti, çıkmacılar 1.500-2.000₺ civarı fiyat verince biraz araştırma yaptım ve arkadaşın elindeki silecek kolları da dahil 24 kalem parçayı 2.000₺'ye aldım.


    13.09.2025 - 10:30

    Parçaları alıp geldikten sonra ufak bir kahvaltı sonrası aracın yanına indim hemen. Aracı haftasonları gezerken kullanıyorum. Aldıktan sonra 300 km civarı yol yaptım. Benim için şu noktada önemli 3 konu var. Benzini, suyu ve yağı. Yağı manuel kontrol ediyorum ama hararet yaparsa ya da benzin biterse korkusu aracı sürerken beni tedirgin ediyordu, göstergeler çalışmadığı için tabiki. Ayrıca birde çalışmayan km sayacımız vardı bunların yanı sıra.

    Göstergeyi eve çıkarıp güzelce parçaladık. Daha önce çok zalim ellerde berbat tamiratlara uğramış malesef. Bütün ampülleri sökülmüş üzerinden. Aydınlatma için ilave t10 park ampülü takılmış. Her yerinden kablo ve şase çekilmiş. Yıllanmış dişlileri parçalanmış vs vs diye içler acısı durum gidiyor.
    İlk hedefimiz km dişlileriydi. Bu dişlileri güzelce söküp yenileri ile değiştirdik. Tüm parçaları güzelce temizledik. Km sıfırlama mekanizması kırıktı onun onarımını yaptık, fazladan çekilen şaseleri iptal ettik, karttaki orjinal kopuk devre yollarını onardık. Benzin ve hararet göstergelerinin şaselerini temizledik kalibrasyonunu yaptık. Sadece gösterge camına fazladan bulaştırılan japonları temizleme fırsatım olmadı onu erteledim. Gösterge ampüllerinden var olan 2 taneyi akü ve yağ lambasına taktım kontrol için. Diğerlerini tamamlayacağız.


    13.09.2025 - 14:50

    Ve yol testinde mutlu son. Gösterge ile ilgili mutlu etmeyen sadece 3 konu var.
    1. Dişliler manuel olarak çalışıyordu test ettim ancak km sayacı aracın üstünde yine saymıyor, neden olduğunu anlayamadım. (Önerisi olan ya da kontrol etmem gereken yeri bilen varsa çok sevinirim.)
    2. Göstergenin altına bir inşaat vidası atmışlar ve altta yer alan yağ servisi ışıkları kısmındaki kartı delmiş, şase yaptırmış bunu toplayınca fark ettim. Tekrar açınca düzelteceğim.
    3. Göstergede sarı bir soket mevcut ve bende boşta. Araştırdığım kadarıyla OBC'ye bağlanıyor bu soket. 6 tuş OBC ekranım mevcut, pixel LCD onarımı ve orjinal soket bulunca onu da aktif edeceğim.
    Skoda Octavia 1.6 Glx A4 2000
    Skoda Fabia 1.4 6Y 2001
    Chevrolet Cruze 1.6 WTCC Edition 2012
    BMW 3.16i E30 1990
    BMW F800GS 0K51 2025

  3. #3
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    26
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun, allah kolaylık versin.
    Kuzenimde de aynı heves var, aynı şekilde de bir aracı var. Toparlamak için kendiniz usta olmazsanız çok zor ama belli ki elinizden geliyor.

    İnşallah daha güzel hallerini de görürüz yakın zamanda
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    06
    Mesaj
    4.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle cesaretinden ötürü tebrik eder, sonrasında bol sabırlar dilerim, yıllardır gerçekleştirmek için hayal kurup sarı sitede hergün ilan bakarım ama hala cesaret edip bi 30 alamadık umarım senin bu konu bize de ilham olacak kazasız belasız binmen dileğiyle dostum

  5. #5
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.662
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kankam burayı takip etmek, instadan takip etmekten daha zevkliymiş. Devamını bekliyoruz.
    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  6. #6
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun, kendine güzel bir hastalık edinmişsiniz.
    Beklenti eğer eli ayağı düzgün duran yolda bırakmayacak bir araba yapmaksa bu hızla en kısa sürede hedefinize ulaşırsınız inşallah. Eliniz yatkın, çevreniz e30 ile haşır neşir ve heves bir araya gelince işler çok daha kolay hale gelmiş.

    Diğer türlü dipsiz kuyu, hiçbir zaman bitmez işi.

  7. #7
    anilatasy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, allah kolaylık versin.
    Kuzenimde de aynı heves var, aynı şekilde de bir aracı var. Toparlamak için kendiniz usta olmazsanız çok zor ama belli ki elinizden geliyor.

    İnşallah daha güzel hallerini de görürüz yakın zamanda
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi kendiniz yapmayacaksanız bu piyasada çok üzülürsünüz.
    İnşallah daha derli toplu güzel hallerini burda beraber yazıp okumak dileğiyle.

    Alıntı GÖKTÜRK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle cesaretinden ötürü tebrik eder, sonrasında bol sabırlar dilerim, yıllardır gerçekleştirmek için hayal kurup sarı sitede hergün ilan bakarım ama hala cesaret edip bi 30 alamadık umarım senin bu konu bize de ilham olacak kazasız belasız binmen dileğiyle dostum
    Teşekkür ederim, bu süreçte fazlaca ihtiyacım olacak şey sabır kesinlikle. Bende aynı şekilde hayal kurup dönem dönem sıkça bakardım. Umarım gönlünüzde olan sizin de bir gün garajınızda olur.

    Alıntı 300E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kankam burayı takip etmek, instadan takip etmekten daha zevkliymiş. Devamını bekliyoruz.
    İnstagram'da çok genel bir kitlem var, konu bir çoğunu sarmadığı için detayları paylaşmıyorum. Şimdilik kısa vadede yazacak çizecek çok şey bakalım

    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, kendine güzel bir hastalık edinmişsiniz.
    Beklenti eğer eli ayağı düzgün duran yolda bırakmayacak bir araba yapmaksa bu hızla en kısa sürede hedefinize ulaşırsınız inşallah. Eliniz yatkın, çevreniz e30 ile haşır neşir ve heves bir araya gelince işler çok daha kolay hale gelmiş.

    Diğer türlü dipsiz kuyu, hiçbir zaman bitmez işi.
    Teşekkür ederim, size katılıyorum ciddi bir hastalık gibi.
    Bu araç zaten bitecek gibi değil, derli toplu bir E30'da olsa yine bitmez bu iş. Dipsiz bir kuyu kesinlikle yapılacakların sonu yok hele de 35 yaşında bir araba için.
    Elektrik, iç-dış kozmetik, yürüyen mekanik ve aksesuar olarak üstesinden geleceğimi planlıyorum. Motor mekanik için de babam yanımda destekçim olacak sağolsun. 45 senelik bir oto tamircilik tecrübesi var, hep eski araçlar üzerine. BMW'den çok anlamaz ama genel anlamda yol çizdiğim müddetçe şuanki motoruna müdahale edebilir. Bakalım nasıl ilerleyecek biz de göreceğiz.
    Skoda Octavia 1.6 Glx A4 2000
    Skoda Fabia 1.4 6Y 2001
    Chevrolet Cruze 1.6 WTCC Edition 2012
    BMW 3.16i E30 1990
    BMW F800GS 0K51 2025

  8. #8
    anilatasy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye Ankara
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşlerimin yoğunluğu sebebiyle 10 gündür yurtdışındaydım. Yaptığım ancak yazıya dökemediğim detaylar vardı giderken. Kaldığımız yerden devam edelim.


    14.09.2025 - 10:00

    Aldım alalı aklımda olan arap saçı elektrik tesisatı için pazar günü start vereceğime dair kendime haftaiçi söz vermiştim. Sabah takımı taklavatı toplayıp garaja indim. Daha basit ve fazlalık arkada olduğu için arkadan öne doğru gitme kararı aldım. Arka koltuklar, bagaj döşemeleri ve bakalitlerin tamamını söktüm. Arka stopların, bagaj aydınlatma ve plaka lambalarının tesisatları çok karışıktı. İlave olarak çekilen 3 farklı ses sistemi kablosu vardı. Bunların yanı sıra arkanın durumu içler acısı. 35 senedir temizlenmeyen bagaj, havalandırmalardan dolan tozun toprağa dönüşümü vs gibi detaylar söktükçe çıkıyordu. Orta direk bakalitleri de dahil arkayı komple boşalttım. Sonrada tüm elektrik tesisatını dışarı çıkardım.


    14.09.2025 - 11:00

    Fazla çekilen kablolar, ilave ses sistemi tesisatları, orjinal olmayan soketler antenler vs tamamen ayıklandı. Tabiki bunların uzantıları ön tarafa gittiği için yan basamak bakalitleri, torpido ve direksiyon altı bakalitleride söküldü. Bagajın elektrik tesisatı komple ön tarafa toplandı ve bagajı detaylı bir şekilde yıkadım. Yaklaşık 1 saat sadece bagaj içini yıkamakla geçti ancak tertemiz oldu. Daha önce takılan LPG için açılan delikler vs mevcut. Buralarda paslanma başlangıcı var. Buraların paslarını temizleyip antipas ve boya uygulayıp geçici olarak delikleri kapatacağız ama bu da sonraya ertelediğim bir iş. Bunun için önce tüm araç gövdesinde tespitlerimi yapıp not alıyorum. Tek seferde tamamlayacağım bu işi.
    Yıkama sonrasında bagajı ve arka koltuk altını iyice kuruladım. Daha sonra arka aydınlatma grubu, pandizot hoparlörü, arka cam rezistansı tesistalarını orjinal kablolar ile ve orjinal şemaya sadık kalarak topladım ve tesisat bandı ile sardım. Orjinal olması gerektiği yerlerden geçirerek tesisatları yerleştirdim ve tertemiz bir görüntü elde ettim. Burda hoşuma gitmeyen bir tek stop soketi oldu. Sağ soket orjinal ancak sol soketin kabloları çok ince ve uyduruk siyah kablolardan yapılmış. Buraya soket alacağım şimdilik böyle topladım.


    14.09.2025 - 18:25


    14.09.2025 - 18:45

    Yıkama sırası beklerken orta konsolu boşalttım. Burda da inanılmaz bir ekstra kablo çalışması ve kargaşası mevcuttu. Hepsini temizledim ve çok mutlu oldum çünkü tüm soketler kesilmeden olması gerketiği gibi duruyordu. Orjinale sadık kalacak şekilde bu kısmı da toparladım. Orta paneli geçici olarak tamir edip toplayacağım. Orta panel için eksiklerimiz:
    1. Kalorifer kontrol paneli
    2. 6 Tuş OBC soketi ve OBC pixel lcd paneli
    3. Orjinal görüntüyü bozmayacak bir teyp
    4. Orta panel aydınlatmaları


    14.09.2025 - 20:30

    Ve bonus, aslında avadanlığı vardı ancak paramparça bir haledeydi vidası/vida yuvası yoktu, söküp atmıştım. Arkadaştan aldığım toplu parçalarda sağlam ve vidası üzerinde avadanlıkta vardı beni çok mutlu etmişti. Temizlik vs süreçlerini beklemeden geçici olarak taktım. Takarken elimdeki orjinal kaplamalı BMW vidalarını kullandım. Mümkün mertebe aracı toplarken tüm vidaları orjinal kaplamalı olarak takacağım. Bunu için yıllardır biriktirdiğim geniş bir orjinal vida ve soket havuzum var
    Pazar gününü bu şekilde tamamlamış olduk. Gerekli eksikler için notlar aldım. Zamandan dolayı aracın içini toplamadım. Bagaj döşemelerini tamamen yıkamak istiyorum bu sebeple aracın hala pis olduğunu düşündüğüm iç tarafına tüm parçaları doldurdum. Döşeme temizlik işlerini babam çok sevdiği için bu kısmı onunla bir sonraki hafta halledeceğim.


    15.09.2025 - 21:30

    Eşimin güzel hediyesiyle mutluluğum katlandı. E30'a olan hevesimi bildiği için bu süreçte en büyük destekçim kendisi. Çıraklıkta yapıyor, destekte oluyor keyfimi ikiye katlıyor sağolsun. Modele takılmaksızın aynı renk E30 oyuncak görünce o da benim gibi heycanlanmış.
    Araca inmişken sigorta kutusunun fotoğrafını ve şemasını çıkardım. Sigorta amperlerini, sigortalardan hangisi sağlam hangisi bozuk ve tablada hangi pinlerde elektrik var yok detaylarını tek tek not ettim. Bunun için bir şema çıkarıp orjinali ile karşılaştıracağım.


    15.09.2025 - 01:41

    Pazar günü stop soketlerinden birinin sağlam olmadığını tespit etmiştim. M40 stop soketinin çıkmasına 1.500TL fiyat veren çıkmacı arkadaşlar bu işi de kendim halletmem için beni motive etti. Yine gözüme uyku girmediği için gece 01:00 civarında inip soketi tesisattan ayırıp eve çıktım. Elimdeki orjinal BMW tesisatlarından orjinal sokete en yakın renklerde kablolar çıkardım. Kabloları orjinal pinlerin kablo yataklarını bozmadan açarak güzelce toparladım, sağlam olması için ilave olarak pinlere kabloları lehimledim. Kablo renklerinde ufak tefek farklar olacağı için renkleri orjinalleri ile karşılaştıracak bir şema çıkarıp not ettim. Bağlantıda sorun yaşamamak adına. Soketi toparlayıp geceyi kapattım.
    Konu anilatasy tarafından (02-10-2025 Saat 15:19 ) değiştirilmiştir.
    Skoda Octavia 1.6 Glx A4 2000
    Skoda Fabia 1.4 6Y 2001
    Chevrolet Cruze 1.6 WTCC Edition 2012
    BMW 3.16i E30 1990
    BMW F800GS 0K51 2025

  9. #9
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel işler iyi cesaret e30 almak. 24 kalem malzeme bedavaya gelmiş güzel ticaret. Fotoların heba olmasın blog aç kendine 1 tane oradan devam et, ileri de açar okursun vay be neler yapmışım diye.

    Km göstergen için aşağıdaki linkteki telefonu ara Fatih'e ulaş.

    Kaan dan aldım numaranı şöyle bir sorunum var diye anlat %99.9 çözer, senin yapamayacağın bir iş ise sök gönder sıfırlar geri gönderir. Düzgün esnaf ve iyi bir insandır.

    Google Search

  10. #10
    Ozan Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.978
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Elinize sağlık gerçekten..Bu dönemde böyle bir işe kalkışmak büyük cesaret ister
    Güzel günlerde kullanın şimdiden, kazasız belasız.

  11. #11
    omery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2021
    Yaş
    24
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun zaman sonra keyifle okuduğum bir konu oldu. Devamını merakla bekliyorum, kesenize bereket. İçinize sine sine toplayarak keyifle kullanmak nasip olsun.
    '94 alpinweiss III E36 318i

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •