User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
171 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: R11 Coupe Electronic

  1. #77
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göstergelerini çok severim bunun ;





    vay bee.. çok iyiymiş gerçekten çok hoşuma gitti sende güle güle kullan
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  2. #78
    sülüman
    Misafir
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göstergelerini çok severim bunun ;






    cem abi bide tofasınki vardı yol bilgisyarlı onundda resmini alabilirmiyim.

  3. #79

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Adana01
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kazasız belasız. güle güle kullan.
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı
    99 yaşında bi amcada vardı 99 model 99 binde noldu kimbilir bulupta müzeye koymak lazım aslında çok değerli

  4. #80
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TCT Kerem bahsetmişti. Tuhaf bir reno var full elektronik diye. Enteresan bir araçmış. Güle güle kullan. Sadece gösterge paneli ve içerisimi elektronik. Motor beyini (ECU) felan ne durumda. Diğer R11'ler ile aynımı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #81
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilgincmiş baya ön tarafı orjinal haline dönüştürebilcek parcaları temin eder ve daha orjinal bi jant ile cok daha şık durucagı kesin. kazasız belasız inşalla

  6. #82
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok değişik bir araç yahu Bittim bende çok çok farklı bir alet,kimsede yoktur bundan
    Bu arada sarı bir tane aynı kasa turbo R11 var,beyaz jantlı,dergide görmüştüm..O da elektronik mi acaba aracı mutlaka bilen vardır...

    Edit : Bahsettiğim araç 34 CUF 98 :



    Şuna bittim bu arada :

  7. #83
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tırt....
    ah ah ah ah

    maşallah kardeşim

  8. #84
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şuna bittim bu arada :
    Ohaaaa. Aynısından yapasım geldi. Çok güzel.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #85
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu çok iyi yaa canım çekti eskicimiyim neyim anlamadım gitti çok güzel yaa ne varsa eskide var

  10. #86
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok değişik bir araç yahu Bittim bende çok çok farklı bir alet,kimsede yoktur bundan
    Bu arada sarı bir tane aynı kasa turbo R11 var,beyaz jantlı,dergide görmüştüm..O da elektronik mi acaba aracı mutlaka bilen vardır...

    Edit : Bahsettiğim araç 34 CUF 98 :
    bu araç elektronic degil ama bundada yol bilgisayarı var sadece göstergeler manuel ama bunlarda km göstergesi şanzuman üzerinden sensörlü ama bozuk
    ondan dogal olarak yol bilgisayarı iptal...
    Renault Sports & ///MPower

  11. #87
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı excalibur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrar tekrar teşekkürler arkadaşlar. bu makinanın önü normalde böyle değil ewt. orjinalinden farklı yapmışlar.

    ön tarafın resmi (temsili )




    keşke bu şekilde toplayabilsem

    bu orjinali degil malesef bu zender die bir body-kit modeli bu araça göre cıkmış...
    Renault Sports & ///MPower

  12. #88
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doğru üstekki araç Zender bodykitli...

    Güzel ve özel bir otomobil, ülkemizde az olmasıda etkili tabi bu özelliğe
    maşallah...

    Bu orj



    11 TXE uzun süre kullanmış biri olarak, 1.7 makinanın benzin tüketimi bazen acayip yüksek olabiliyor, piyasakilerin %99 unun LPG li olmasının en büyük sebebide bu... LPG üzerinden çalışmanı öneririm, Eğer benzine çevireceksen bütün benzin sistemini ve makanik benzin pompasını elden geçir, aksi halde uzun süre kullanılmayan sistemin içleri zamanla kuruyup çürüyor, her yerden şarıl şarıl benzin akıyor Ben aldığım 1. haftadan itibaren 2 sene boyunca hiç benzin koymadım

    LPG kullanımda subap lastikleri çabuk cortlar, gazı bırakıp komprasyona düşürüp tekrar gaz verdiğinde mavi duman atar oradan anlarsın...

    Şanızman eğer TXE modelleri ile aynı ise ki aynıdır... Bazen sert kullanıma gemeyip 2. ya da 3. viteslerden atma yapıyor, 3 sene önce 500YTL gibi bir fiyata mal oluyordu. Dişliler değişiyor çünkü...Olmaması için vites geçişlerinde çok cırtlatmamak lazım.

    Bunlar dışında sorun yaşamadım, yaşaynda pek görmedim, Çok seyrek rastlanan, su tapaları bazen atar çok sıkışırsa su ısınıp, kolaylıkla hallediliyor...

    Modifiye konusunda, eksoz yapıp bitane filtre takabilirsin karbüratörün tepesine, gerisi için Türkiyede pek alternatif yok, Piyasadaki markasız, dereceli diye satılan egzantriklerden uzak dur, bozmaktan başka bişeye yaramıyor

  13. #89
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.759
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90lı yıllardaki renault ralli takımının beyaz-sarı-siyah ralli araçları gibi yapmalısın bence...

    resim bulursam atarım
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  14. #90

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göstergelerini çok severim bunun ;





    haha 4 no daki dipstik yagin eskiyip eskimedigini soyluyormus, nasil bir logic vara acaba, yagi degistiren bi dugmeye basiyodur kesin

  15. #91
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ....

    Şuna bittim bu arada :
    güzel olsaymış?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  16. #92
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzelmis

  17. #93
    excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru üstekki araç Zender bodykitli...

    Güzel ve özel bir otomobil, ülkemizde az olmasıda etkili tabi bu özelliğe
    maşallah...

    Bu orj



    11 TXE uzun süre kullanmış biri olarak, 1.7 makinanın benzin tüketimi bazen acayip yüksek olabiliyor, piyasakilerin %99 unun LPG li olmasının en büyük sebebide bu... LPG üzerinden çalışmanı öneririm, Eğer benzine çevireceksen bütün benzin sistemini ve makanik benzin pompasını elden geçir, aksi halde uzun süre kullanılmayan sistemin içleri zamanla kuruyup çürüyor, her yerden şarıl şarıl benzin akıyor Ben aldığım 1. haftadan itibaren 2 sene boyunca hiç benzin koymadım

    LPG kullanımda subap lastikleri çabuk cortlar, gazı bırakıp komprasyona düşürüp tekrar gaz verdiğinde mavi duman atar oradan anlarsın...

    Şanızman eğer TXE modelleri ile aynı ise ki aynıdır... Bazen sert kullanıma gemeyip 2. ya da 3. viteslerden atma yapıyor, 3 sene önce 500YTL gibi bir fiyata mal oluyordu. Dişliler değişiyor çünkü...Olmaması için vites geçişlerinde çok cırtlatmamak lazım.

    Bunlar dışında sorun yaşamadım, yaşaynda pek görmedim, Çok seyrek rastlanan, su tapaları bazen atar çok sıkışırsa su ısınıp, kolaylıkla hallediliyor...

    Modifiye konusunda, eksoz yapıp bitane filtre takabilirsin karbüratörün tepesine, gerisi için Türkiyede pek alternatif yok, Piyasadaki markasız, dereceli diye satılan egzantriklerden uzak dur, bozmaktan başka bişeye yaramıyor
    bu orj. ama 4 kapısı. bende bundan 3 yıl önce flashS vardı ve ondan öncesinde de 98 model Rn R9. o yüzden nasıl olduklarını biliyorum flashs i toplarken yeterli bilgiyi edindim. bunların hastalığı olan karb. altındaki fiber contadan kaynaklanıyor. solex karb. kullanıldığı için parçası çok fazla bulunmuyor ve r9 lardaki gibi verimli çalışmıyor ( bana göre) egzantrik konusunda şunu söyleyebilirim; yıllar öncesi r9 a yaptırmıştım ve kalkışlarda çok sıkı gidiodu. autodromda corolla vvti ile kafa kafaya yürüyordum. haa ama buna gelince öle egzoz filtre olayı yapmaktansa ya hiç yapmam ya da yaptımmı turbosuna girerim.

  18. #94
    excalibur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu da Volvo 480 in üstündeki motor. Flash ile aynı..
    Genel Bilgiler
    Marka Volvo
    Model 480 Turbo
    Üretim Yılı 1988
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi

    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi 2+2 FHC
    Kapı Sayısı 3
    Dingil Mesafesi 2502 mm (98.5 in)
    Ön İz Genişliği
    Arka İz Genişliği
    Uzunluk 4257 mm (167.6 in)
    Genişlik 1709 mm (67.3 in)
    Yükseklik 1316 mm (51.8 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.7
    Ağırlık 1040 kg (2290.7 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi

    Aerodinamik
    Hava Sürtünme Katsayısı
    Ön Kesit Alanı
    Cx

    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi Renault
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
    Motor Hacmi 1721 cc (105.02 cu in)
    Çap 81 mm (3.19 in)
    Strok 83.5 mm (3.29 in)
    Çap / Strok Oranı 0.97
    Silindir Başına Düşen Hacim 430.25 cc/silindir (26.26 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı
    Sıkıştırma Oranı 8.1 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Renix fuel inj.
    Hava Besleme Türü Turbo
    Kompresör Tipi
    İntercooler Türü
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 120 HP (89.5 kW)
    Maksimum Güç Devri 5400 d/d
    Maksimum Tork 175 N.m (129.2 lb.ft , 17.8 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 3300 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 158.2 N.m (5400 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 115.4 HP/ton (86 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 69.7 HP/litre (52 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Yakıt Tüketimi

    Performans
    0 - 80 km/h
    0 - 60 mph 8.6 s
    0 - 100 km/h
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 16.6 s
    0 - 1000 m Hızlanma
    Son Sürat 200 km/h (124.3 mph)

    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı
    Son Dişli Oranı
    Aktarma FWD (Önden Çekiş)

    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı
    Süspansiyon (ön) I.MS.LW.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) BA.WL.PR.CS.ARB.

  19. #95
    _sinan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maaşallah çok güzel bi araba , ilanını bende görmüştüm , alınabilitesi olan bi arabaydı , hayırlı olsun , çok goş ve farklı , bide zender body kit olsa çok daha şık olur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •