öğrencez pepe ögrencezz![]()
Potansiyeli oldukça çok bir makina. İleride cadde tipi bir egzantrik ve forged pistonlar ve iyi bir yazılım desteği ile 170-180 hp leri görmek çok kolay olacaktır. Örnekleri mevcut. Bu bahsettiğim işlerin maliyetleri de işçilik hariç 2000 TL civarlarını bulur. O zaman da filtre egzozlu bir RS ile çok rahat yürür.
Maşallah araç çok diri duruyor.
EyvallahAlgıda seçicilik bu olsa gerek
Geç bile kaldın oğlum.Özüne dön artık
Abi teşekkürler.Motor ömrünü doldurmadan kapağını açmaya niyetim yok açıkçası.Şu anki hedef motor içine dokunmadan alıbilecek max. gücü alıp yürümek.Rs konusunu pistonsuz yaparsak ki benim bu konuda ümidim var benden mutlusu yok![]()
su varki ide motorlar aslında cok daha verimli motorlardır ornek verecek olursak FSİ teknolojisi
bu teknolojiyle neredeyse aynı sistem ki fsi motorların nasıl verimli oldugunu hepimiz gayet iyi biliyoruz...
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
Eyvallah.Yüksekken gerçekten iticiydiler..
Allah razı olsun.Yaşayarak öğreneceğiz bizde F serisini
Ahmet o zaman tüm içten yanmalı benzinli motorlar sağlam ve sorunsuz.Hepsinde alınan hava-yakıt karışımı sıkıştırılıp buji aracılığı ile patlatılarak güç elde ediliyor![]()
olm fsi, ide, yakıtı direk pistonların tepesine puskurtuyor ve onceki sayfalarda dediğin gibi cok daha farklı bir yakıt pompası kullanılıyor pisonlar dizel pistonu gibi vs
direk pistonun tepesine puskurtulen yakıt cok daha verimli yanıyor ki bu puskurtme cok daha ince bir puskuturme sıradan enjeksiyon sistemleri gibi değil kayıp 0 buda daha fazla verim demek.
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
aha hızlı fransız geldi şimdi olaya el koyucak rahat ol kanka![]()
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
ide makinesi ile f blockları kıyaslarsak kesinlikle f serisi motorlar ide sadece işletim sistemi olarak verimli olabilr ama biz modifikasyon yönünden bakarsak önü acıklık olarak f serisi motor ide makine mi f7r mı stock dersen kesinlikle f7r...
Renault Sports & ///MPower
erenim hayırlı olsun ..çok güzel seçim olmuş..kazasız belasız roller inşallah)
Filtre egzoz headers ve yazılım ile anca 165-170 hp leri yakalayabilirsin. Ama büyük ihtimal o da yetmeyecektir filtre egzozlu bir RS' e tutunmaya. RS' in ciddi hafiflik ve tork avantajı var.
Benim yazılımlı halimle denemiştim filtre egzozlu bir F7R ile, yaklaşık 8-10 boy civarı bir fark olmuştu. Hatta aynı gece aynı F7R, cai headers ve egzozlu bir Vtec ile 220 lere kadar yanyana yürümüş ancak 220 den sonra Vtec 1 boy kadar öne çıkmıştı.
IDE' ye gelince IDE 2-3 boy daha gerisinden geliyor F7R nin stock' a stockta.
Ama dediğim gibi egzantrik, headers ve yazılm yaparsan o zaman filtre egzozlu bir RS ile belli bir sürate kadar yakın yürürsün.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)