User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: m42 318 is turbo

  1. #20
    Mrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    881
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ertan maşallah nazar değmesin kadran videosu falanda koy ya görüşrüüz.

  2. #21
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nickelback Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saol dennis unutmadım sanma videoları bekliorum haala
    cd ye çektim duruo hala, bi çay ısmarlarsan gelirim

  3. #22
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah......bu kasalardan hep korkmusumdur...

  4. #23
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçekten başarılı tebrik ederim allah kaza bela vermesin

  5. #24
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah, karafar da yakısır
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  6. #25

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Adana01
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah . güle güle kullan
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı
    99 yaşında bi amcada vardı 99 model 99 binde noldu kimbilir bulupta müzeye koymak lazım aslında çok değerli

  8. #27
    nickelback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...

    motor deiştirmek istemiyorum motoru güzel zaten performansından çok memnunum arabayı satabilirim belki niyetim e30 cabrio almak bakalım hayırlısı olsun satılırsa cabrio satılmazsa buna dewam
    yorumlar için teşekkürler

  9. #28
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah x 41 = 41 kere maşallah
    Samsa

  10. #29

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nickelback Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor deiştirmek istemiyorum motoru güzel zaten performansından çok memnunum arabayı satabilirim belki niyetim e30 cabrio almak bakalım hayırlısı olsun satılırsa cabrio satılmazsa buna dewam
    yorumlar için teşekkürler
    hayırlısı ne ise o olsun o zaman....
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  11. #30
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    318is(m42 & m44).....bence bir efsane...
    ///M çatısı altında geliştirilmiş, standartında dereceli egsantrik, kısa şanzıman ve 4-2-1 header bulunan..motor bloğu e30 m3 ile aynı olan bi araç...
    iki arkadaşımda e36 318is var...gerçekten çok keyifli ve mantıklı bir araç
    kazasız+ belasız+ cezasız = keyifli günlerde kullanırsın inş.
    3000-5000ytl civarı bir masrafla e30m3 motoruna sahip olmakta ciddi bir alternatif olur...
    1- Aracın sahibinin dediği gibi 150 küsür değil aracın orjinali fabrika çıkışı 136hp dir.
    2- blok e30m3 ile yanı değildir, m10 bloklar e30 m3 ile aynıdır. m42 bişi ile aynı değildir
    3- m42 motorun üzerindeki egzantrik standart dereceli değildir.
    4- Şanzıman kısa değil bilindik 5 ileri 245 getrag marka şanzımandır.
    5- 3000-5000ytl ye e30 m3 makinası olmaz. ne olur bilemem. çünkü dediğim gibi alt yapısından tutun 4 silindir olması dışında hiçbişi aynı değildir.

    Benimde merakım, malyet ne oldu bu araçta? Beygir ve Tork dağılımı nasıl, dyno çıktısı var mı?

  12. #31
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tebrıkler kardesım boncuk olmus kazasız belasız
    keske herkes senın gıbı cam gıbı cekıp koysa turboladım dedıklerı aracının resımlerını

  13. #32
    nickelback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özür dilerim cahilliğime wer kendi arabam hakkında hiç bişi bilmiyorum ben ama şöle bişi diim hiç ihtiyacım olmadı arabanın orjinal werilerine sen çok biliyosun bu hoşuma gitti bende gurur yaptım orjinal werilerini koydum burdan okur öğrenirim artık.
    Marka BMW
    Model 318iS
    Üretim Yılı 1990
    Model Ailesi E30
    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2570 mm (101.2 in)
    Ön İz Genişliği 1405 mm (55.3 in)
    Arka İz Genişliği 1415 mm (55.7 in)
    Uzunluk 4325 mm (170.3 in)
    Genişlik 1646 mm (64.8 in)
    Yükseklik 1380 mm (54.3 in)
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.68
    Ağırlık 1200 kg (2643.2 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 55 litre (12.1 Imp gal , 14.5 US gal)
    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi BMW
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Uzunlamasına
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (toplam 16 adet)
    Motor Hacmi 1796 cc (109.6 cu in)
    Çap 84 mm (3.31 in)
    Strok 81 mm (3.19 in)
    Çap / Strok Oranı 1.04
    Silindir Başına Düşen Hacim 449 cc/silindir (27.4 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 5
    Sıkıştırma Oranı 10 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bo Motronic ML 1.7 fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi -
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 134 HP (99.9 kW)
    Maksimum Güç Devri 6000 d/d
    Maksimum Tork 172 N.m (126.9 lb.ft , 17.5 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4600 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 159 N.m (6000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 111.7 HP/ton (83.3 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 74.6 HP/litre (55.6 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Performans
    0 - 60 mph 9.3 s
    0 - 100 km/h 9.9 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 17.2 s
    Son Sürat 200 km/h (124.3 mph)
    Şanzıman ve Aktarma
    şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.8 : 1
    Son Dişli Oranı 4.1 : 1
    Aktarma RWD
    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı 10.5 m (34.5 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MS.
    Süspansiyon (arka) I.STA.CS.ARB.
    Fren Türü (ön/arka) Di/Di-S
    Jantlar (ön) 5.5J
    Jantlar (arka) 5.5J
    Lastikler (ön) 195/665 HR 14
    Lastikler (arka) 195/65 HR 14

  14. #33
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrik ediyorum...

    Aracın Turbo uygulamasından sonraki tork verisi nedir? Dyno ölçümü vs yapıldımı. Rakam tahmini mi?

  15. #34
    nickelback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dyno yapılmadı bursadakilere tam güwenmediimizden yani tam weri alamıycamızdan istanbulda ölçtürcez ama orayada bi türlü arabayla yolumuz düşmedi daha bursada rahat yürütmüyo poliz istanbula gelmeye pek yemiyo açıkcası

  16. #35

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1- Aracın sahibinin dediği gibi 150 küsür değil aracın orjinali fabrika çıkışı 136hp dir.
    2- blok e30m3 ile yanı değildir, m10 bloklar e30 m3 ile aynıdır. m42 bişi ile aynı değildir
    3- m42 motorun üzerindeki egzantrik standart dereceli değildir.
    4- Şanzıman kısa değil bilindik 5 ileri 245 getrag marka şanzımandır.
    5- 3000-5000ytl ye e30 m3 makinası olmaz. ne olur bilemem. çünkü dediğim gibi alt yapısından tutun 4 silindir olması dışında hiçbişi aynı değildir.

    Benimde merakım, malyet ne oldu bu araçta? Beygir ve Tork dağılımı nasıl, dyno çıktısı var mı?
    dostum ii güzel açıklamışsın..tebrik ederim...gerçi direk kapak yapma çabası sezdim ama canın sağosun...
    fakat eminmisin..???
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  17. #36
    nickelback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf_200sx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tebrıkler kardesım boncuk olmus kazasız belasız
    keske herkes senın gıbı cam gıbı cekıp koysa turboladım dedıklerı aracının resımlerını

    +318

  18. #37
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Renç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum ii güzel açıklamışsın..tebrik ederim...gerçi direk kapak yapma çabası sezdim ama canın sağosun...
    fakat eminmisin..???
    Hayat uzun herzaman öğrenecek birşeyler vardır...

  19. #38

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayat uzun herzaman öğrenecek birşeyler vardır...
    bu eminim demek sanırım...
    PEKİ
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •